Oeh ja, dat heb ik altijd al willen zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef wonderer het volgende:
Nieuwe naam voor breezerslet: kuddedier
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
Allemaal buigen voor Koning Erik de eerste
dat klinkt zo wel weer zo carnavalsachtig en dat past weer zo niet bij Erikquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ja, en dan ineens iets tegen je sterretje voelen zekerquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dan ineens iets tegen je sterretje voelen zeker
Zou die wel een hosti krijgen?quote:
Zonnekoningquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, en dan ineens iets tegen je sterretje voelen zeker
quote:
bed.. ja daar was ik naar toe op wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Honden op m'n bed aan het fokken
Catherine Tatequote:
Ridder te paard?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben de ridder met de kleine lans en het fuchsia schild
Ik strijd voor de koning
Oeh cool even kiekenquote:
Spuit 11.quote:
Je zou Steve eens in het echt moeten ontmoetenquote:
Stel je voorquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou Steve eens in het echt moeten ontmoeten!
Oh daar had ik het afgelopen week op m'n werk nog overquote:
Ga een beetje verwachtingen scheppen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou Steve eens in het echt moeten ontmoeten!
Niks wat je niet waar maaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Ga een beetje verwachtingen scheppen..
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:33 schreef Steve het volgende:
Erik
én Steve meeten, da's pas een genot. Helemaal bij de legendarische prefriso-uurtjes bij The Rambler.
En het isquote:
Oeh ja, laatst ook gedronken, om 8 uur 's ochtends (was nog wakker) met Bacardi :3quote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:57 schreef Steve het volgende:
Ik drink zelden alcohol als ik alleen ben.
ik juist o.o Ik bedoel, dronken ben ik zo lomp...quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:57 schreef Steve het volgende:
Ik drink zelden alcohol als ik alleen ben.
Ja, maar jij zit pas net in de puberteit! Jij bent te jong om dronken te wordenquote:
Dat verklaart een hoopquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit pas net in de puberteit! Jij bent te jong om dronken te worden.
Eh... mag ik daar nog even over nadenken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we op Friso samen dronken worden, wonderer?
Ja hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh... mag ik daar nog even over nadenken?
Aangezien ik niet weet wat ik doe als ik dronken ben, lijkt me een Frisofeest met allemaal hitsige homo's niet de beste plaats voor de eerste keerquote:
Volgens mij zijn seksuele handelingen verboden op zo'n soort feest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ga komen en Erik dronken voeren
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:27 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij zijn seksuele handelingen verboden op zo'n soort feest.
Oh, nou dan ga ik wel niet naar Friso als ik toch niet mijn ding kan doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn seksuele handelingen verboden op zo'n soort feest.
Niet lief, Erik een ding noemenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, nou dan ga ik wel niet naar Friso als ik toch niet mijn ding kan doen
Daar refereerde ik dan ook niet aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij dronken voeren is echt geen seksuele handeling.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij dronken voeren is echt geen seksuele handeling.
quote:
Oeh, kan ik mijn nieuwe piemel eindelijk uitproberenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah zo. Ja, ik ben moe en niet meer zo helder. Je kan op dit punt prima misbruik van me maken. Ook als ik dronken ben trouwens. Ter info.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu durf ik niet meer naar Friso, jullie gaan me misbruiken
Ik niet hoor. Want ik heb alleen online een grote mond. In het echt durf ik niks en ben ik een muurbloempje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nu durf ik niet meer naar Friso, jullie gaan me misbruiken
Oeh gezellig sta ik niet alleen bij de muurquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Want ik heb alleen online een grote mond. In het echt durf ik niks en ben ik een muurbloempje.
Tot je de dansblokken hebt gevonden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet hoor. Want ik heb alleen online een grote mond. In het echt durf ik niks en ben ik een muurbloempje.
Maar dit geldt ook voor mijquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Tot je de dansblokken hebt gevonden.
Komt vanzelf goed. Was ik ook vroeger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die kan ik alleen vinden als ik dronken benquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Tot je de dansblokken hebt gevonden..
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:54 schreef wonderer het volgende:
"Unagi (うなぎ) is the Japanese word for freshwater eels, especially the Japanese eel, Anguilla japonica."
' De ene dag issie A de andere B, maar net waar ik zin in heb'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 06:49 schreef wonderer het volgende:
Ik ben mezelf in een hoekje aan het schilderenNiet out zijn naar vrienden toe heeft ook z'n nadelen. Vooral als ze willen weten hoe groot je lul is
Niet zo handig als je geen lastige vragen wilquote:Op maandag 8 augustus 2011 07:43 schreef Peter het volgende:
[..]
' De ene dag issie A de andere B, maar net waar ik zin in heb'.
?
Misschien willen ze wel meer en zijn het sizequeensquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat hebben vrienden met de grootte van je lul te maken?
Pardon?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
Ja hoi, jij bent al god. Je kan niet alles hebbenquote:
Maar als jij Cersei bent, dan wil ik niet Robert Baratheon zijn hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Hier wel. Hier ben ik Queen. Een soort Lannister bitch.
Maar erik mag best mijn koninkje worden hoor
Ik dacht hetzelfde... alsof ik tijdens mijn vriendenavond zou zeggen: "Nou jongens, leg ze maar even op tafel"quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat hebben vrienden met de grootte van je lul te maken?
Ang3l is wel bekend met het beslechten van binnengrenzen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar door Schengen vervielen toch de binnengrenzen ?
Zeg mam, wanneer krijg ik zakgeld?quote:
ohquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
we hebben allemaal last van de economische crisis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |