idd zijn gewoon de regels niks mis meequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef Halcon het volgende:
Ronald mag weer even zaniken over de transferperiode.
hij krijgt alleen een EL abbo van de NOS Sport 1 is te duur voor de NOSquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:39 schreef Halcon het volgende:
Ronald volgt het ook maar half volgens mij. Hij kent spelers van het Engelse elftal niet e.d. Dan volg je het gewoon niet.
Beide objectiever dan Waterreus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:44 schreef msnk het volgende:
Zenden en Rafa praten leuk mee, open, eerlijk
ja echt een aanwinst voor het voetbalquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
inderdaad ze mogen in engeland blij wezen met clubs als city en chelsea
Er zit nog steeds ene Ronald Waterreus aan tafel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef Paul het volgende:
Op 1 of andere manier is studio voetbal leuker dan vorig seizoen, misschien wat kortere items, wat meer afwisseling. Niet te langdradige gesprekken
Vorige week niet gekeken?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef Paul het volgende:
Op 1 of andere manier is studio voetbal leuker dan vorig seizoen, misschien wat kortere items, wat meer afwisseling. Niet te langdradige gesprekken
Snap ook niet waarom hij maar altijd daar als vaste gast blijft zitten, hoeveel jaar blijft hij daar nog zittenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef PIETR het volgende:
Waarom mag Waterreus daar zijn mening etaleren? Wie is daar in geinteresseerd?
Eindhovenaren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef PIETR het volgende:
Waarom mag Waterreus daar zijn mening etaleren? Wie is daar in geinteresseerd?
ze pompen anders aardig wat geld in het voetbalquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
ja echt een aanwinst voor het voetbal
Hij zat zelfs bij de Avondetappe als vaste tafelgast.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij maar altijd daar als vaste gast blijft zitten, hoeveel jaar blijft hij daar nog zitten
Zenden en Rafa. En wat meer afwisseling vandaag ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef Halcon het volgende:
Ronald mag weer even zaniken over de transferperiode.
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zit nog steeds ene Ronald Waterreus aan tafel.
Halcon, geen fan van Ronald Waterreus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zat zelfs bij de Avondetappe als vaste tafelgast.
Zal wel een contract hebben en hem uit fatsoen gewoon af en toe laten opdraven. Ik hoop alleen dat zijn contract niet verlengd wordt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij maar altijd daar als vaste gast blijft zitten, hoeveel jaar blijft hij daar nog zitten
oh dan is het goed jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze pompen anders aardig wat geld in het voetbal
Wie wel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:48 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Halcon, geen fan van Ronald Waterreus.
Hoeveel jaar zit die gast er alquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Zal wel een contract hebben en hem uit fatsoen gewoon af en toe laten opdraven. Ik hoop alleen dat zijn contract niet verlengd wordt.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
Wat heeft het EK er mee te maken? Daar speelt Vorm niet eens.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kans is zeer aannemelijk dat hij daar niet speelt.
Zo goed?
Altijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef Yuhina het volgende:
Hij heeft wel het hoogste woord, die Waterreus.
jammer jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef Yuhina het volgende:
Hij heeft wel het hoogste woord, die Waterreus.
Inderdaad, misschien is vier gasten ook wel wat teveel van het goede? Zeg het maar jongensquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:54 schreef Paul het volgende:
Raffie en Zendie konden niet eens ertussen komen door Watterreus
Zolang Waterkneus aan tafel zit kan de rest wel wegblijven. Zet hem gewoon alleen aan tafel. Hij weet toch alles beter.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:55 schreef Yuhina het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien is vier gasten ook wel wat teveel van het goede? Zeg het maar jongens
En waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 03:24 schreef Perico het volgende:
Toch denk ik, dat als je Van der Sar gaat horen tijdens de Champions League... dat je dan moet toegeven dat Waterreus 12x beter is, nog.
En presentatie door Tom 'prima deluxe, hoe dan ook' Egbers.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:59 schreef Caland het volgende:
Wel, als Youri Mulder er bij zou zitten.
Om te kotsen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag met Kieft, Waterreus, Arno Vermeulen en Jan van Halst. Veel tragischer kan niet.
Mwah, ik vind Egbers op de één of andere manier altijd wel beter dan dikke Sjek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En presentatie door Tom 'prima deluxe, hoe dan ook' Egbers.
Wim Kieftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:52 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag met Kieft, Waterreus, Arno Vermeulen en Jan van Halst. Veel tragischer kan niet.
quote:En dan terugschakelen naar de studio van Eredivisie Live, waar opeens Kees Jansma doodsbang op een witleren bank zit. Verheug ik mij ook op. Kijken hoe Kees zich daaruit gaat redden, uitleggen dat Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen, de dressboys van de Nederlandse sportjournalistiek, 'heel prettige collega's zijn'. Kees, die ongeveer 173 keer zachter praat dan Humberto, maakt opeens deel uit van een team schnabbelaars. Daar zou ik graag bij zijn, Kees die met open mond toekijkt hoe Humberto vlak voor de uitzending, door drie meisjes van Gillette, zijn hoofd laat scheren. Wel fijn voor Kees dat hij even iets zonder Wim Kieft mag doen. Dat kan niet goed zijn voor een mens, naast iemand zitten die in ieder antwoord de dood door de bomen laat ruisen.
is de chef voetbal he, heeft zijn eigen neergezet wegens gebrek aan gastenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Arno Vermeulen...hoe is die hier verzeild geraakt
Ik heb de mogelijkheid niet om Real - Barca te zien, anders had ik geen moment getwijfeld idd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel een enorme voetbal hater zijn, als je liever naar onnozele mannen zoals Vermeulen en Waterreus kijkt, ipv Real - Barça.
Dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet wel een enorme voetbal hater zijn, als je liever naar onnozele mannen zoals Vermeulen en Waterreus kijkt, ipv Real - Barça.
Het tragische is dat 2 van de 3 vaste gast zijn...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wim Kieft, Arno Vermeulen en Ronald Waterreus; drie kutgasten.
I know. Vroeger met Hugo keek ik altijd Studio Voetbal en soms VI. Nu kijk ik altijd VI en heel soms SV.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het tragische is dat 2 van de 3 vaste gast zijn...
Daarom Madrid - Barcaquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wim Kieft, Arno Vermeulen en Ronald Waterreus; drie kutgasten.
Ik kan stiekem ook altijd we genieten van z'n analyse.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Jan van Halst is toch wel een briljante analist... ondanks zijn Twente-onderbroek
Je hebt gewoon zo hard gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds het vertrek van Borst is alle scherpte weg...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
I know. Vroeger met Hugo keek ik altijd Studio Voetbal en soms VI. Nu kijk ik altijd VI en heel soms SV.
Bekerwedstrijd van vorig jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:33 schreef Evertjan het volgende:
zijn ze nu echt een wedstrijd van vorige week aan het analyseren
Zo praat hij altijd. Gelukkig haalt hij nog niet zo vaak z'n neus op, dat doet 'ie normaal ook om de minuut.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo praat hij altijd. Gelukkig haalt hij nog niet zo vaak z'n neus op, dat doet 'ie normaal ook om de minuut.
Stuur ze een brief.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Barca fappers bij de NOS
Barcelona koopt inderdaad niks, idiootDeze zomer weer 70 miljoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een Koefnoen-parodie op Studio Voetbal ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Evertjan het volgende:
nu kijken naar Studio Ajax op veronica
Dat is een herhaling van Studio Ajax van AT5quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is dat een Koefnoen-parodie op Studio Voetbal ofzo?
OK, ik had dit nog nooit gezienquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van Studio Ajax van AT5Voor alle provincialen.
maar dan met reclame.
Het was voor dit seizoen alleen op AT5quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OK, ik had dit nog nooit gezien
Maar ook hier doen ze blijkbaar niet aan kritische vragen stellen.
Tot loeter dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:48 schreef n00b13 het volgende:
Ook echt, dan gaan we het nu "even" over Ajax hebben. En dan ben je een half uur verder en dan lullen ze nog over Ajax.![]()
![]()
![]()
Echt ik kijk nooit meer naar deze.
Voetbal International![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om eerlijk te zeggen vind ik het de afgelopen 2 afleveringen qua gasten en onderwerpen behoorlijk meevallen wat Ajax nieuws betreft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:48 schreef n00b13 het volgende:
Ook echt, dan gaan we het nu "even" over Ajax hebben. En dan ben je een half uur verder en dan lullen ze nog over Ajax.![]()
![]()
![]()
Echt ik kijk nooit meer naar deze.
Voetbal International![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, jack is iig een 'sportjournalist' die zn voorkeuren niet onder stoelen of banken schuift.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:40 schreef Triptamine2 het volgende:
Elke keer denk je, redelijk optimistisch: " Het zal toch wel wat beter zijn deze week ". Dus je begint met kijken. Het begint al met de gasten, van Halst is ok. Maar met Kieft(dronken?) Waterreus(![]()
) en Arno Vermeulen(wtf
) is dat optimisme snel verdwenen. Terecht ook, wat een kutshow was dit weer.
En die opmerking van Jack: "Ik haat Real". Ik weet het goed gemaakt sjekkie, dan ga ik in de toekomst wel naar Bernabeu op die snoepreisjes, deal? Jackass.
Spotnet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef Typisch het volgende:
Zijn hier mp4's van of de mogelijkheid om het terug te kijken met wedstrijd beelden?
Je doet net of dit positief is? Iemand die pretendeert journalist te zijn, hoort objectief te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach, jack is iig een 'sportjournalist' die zn voorkeuren niet onder stoelen of banken schuift.
Noem mij een objectieve sportjournalist.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je doet net of dit positief is? Iemand die pretendeert journalist te zijn, hoort objectief te zijn.
Eens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoef de uitzending niet eens te kijken
Maar jij bent een Feyenoorder...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ik niet, met zijn interessant doen brilletje.
Heeft daar weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:31 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar jij bent een Feyenoorder...
Ik vrees ervoor ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:58 schreef Piebe het volgende:
Oei oei, ze gaan boos doen naar Real. Maar Barca is uiteraard heel lief![]()
Sjek, onze objectieve journalistquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij had vorige week de dag erna wel snel zijn woorden weer ingetrokken
@jack_afc1895
jack van gelder
Slechte zaak dat ik gisteravond heb gezegd dat ik Real haat. Ik ben geen fan van ze had ik moeten zeggen. Haat is een slechte zaak. Stom dus
Moet je voorstellen dat Jaap Stam daar lekker ging zitten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen Sneijder op Sjek zijn knietje ging zitten, verloor ie al z'n geloofwaardigheid...
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik was vroeger Barca-fan, maar sinds dit Real-gebash supporter ik voor Real.
Nee maar als er soort sfeer komt dat barca alles goed doet en real alles fout dan is het normaal dat je voor de under dog gaat worden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Dus andere mensen en de media bepalen voor welke club je bent
Dat is absoluut niet normaal. Kennelijk heb jij een hele andere definitie van supporten en supporter zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee maar als er soort sfeer komt dat barca alles goed doet en real alles fout dan is het normaal dat je normaal voor de under dog gaat worden.
Precies, beter had ik het niet kunnen verwoordenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee maar als er soort sfeer komt dat barca alles goed doet en real alles fout dan is het normaal dat je normaal voor de under dog gaat worden.
Je bent al een hele poos voor Real danquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee maar als er soort sfeer komt dat barca alles goed doet en real alles fout dan is het normaal dat je voor de under dog gaat worden.
Supporter zijn voor een buitenlandse club is niet voor mij besteed, Ik geniet van voetbal en paar minuten voor de wedstrijd zie ik wel voor wie ik ben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet normaal. Kennelijk heb jij een hele andere definitie van supporten en supporter zijn.
Sinds Inter van Barca heeft gewonnen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Je bent al een hele poos voor Real dan
Hier ook, dat stuitende commentaar toen was beneden allesquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sinds Inter van Barca heeft gewonnen.
Voetbal heeft verloren etc.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier ook, dat stuitende commentaar toen was beneden alles
Ik herken het wel hoor. Toen Ajax in 1998 vier keer landskampioen was geworden in 5 jaar was iedereen anti Ajax...nadat PSV onlang 4 keer achter elkaar landskampioen werd waren er meer mensen anti-PSV mensen dan ik ooit had gedacht. In de tijd vóórr Rijkaard bij Barcelona was iedereen anti-Real en inmiddels iedereen anti-Barcelona.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies, beter had ik het niet kunnen verwoorden
Ik was in de periode Rijkaard (en Ronaldinho) redelijk pro-barca en nu redelijk anti-barca. Omdat het toen om het voetbal ging en nu om het eeuwige gezeik bij de scheids en schwalbes.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Toen Ajax in 1998 vier keer landskampioen was geworden in 5 jaar was iedereen anti Ajax...nadat PSV onlang 4 keer achter elkaar landskampioen werd waren er meer mensen anti-PSV mensen dan ik ooit had gedacht. In de tijd vóórr Rijkaard bij Barcelona was iedereen anti-Real en inmiddels iedereen anti-Barcelona.
Sommige mensen houden er niet van als een club te lang te goed is. Die willen dan iets anders en verwijten de desbetreffende club arrogant te zijn en vinden dat ze 'alles cadeau' krijgen of dat de media te positief over ze praat.
Maar ja als je een echte supporter bent, dan ben je gewoon voor die club, als het slecht, heel slecht, goed of heel goed gaat. Gewoon altijd dus. Overlopen naar een club die zogenaamd de underdog is slaat nergens op.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik was in de periode Rijkaard (en Ronaldinho) redelijk pro-barca en nu redelijk anti-barca. Omdat het toen om het voetbal ging en nu om het eeuwige gezeik bij de scheids en schwalbes.
Yup, slaat nergens op maar het underdog-syndroom is sterk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Toen Ajax in 1998 vier keer landskampioen was geworden in 5 jaar was iedereen anti Ajax...nadat PSV onlang 4 keer achter elkaar landskampioen werd waren er meer mensen anti-PSV mensen dan ik ooit had gedacht. In de tijd vóórr Rijkaard bij Barcelona was iedereen anti-Real en inmiddels iedereen anti-Barcelona.
Sommige mensen houden er niet van als een club te lang te goed is. Die willen dan iets anders en verwijten de desbetreffende club arrogant te zijn en vinden dat ze 'alles cadeau' krijgen of dat de media te positief over ze praat.
Maar ja als je een echte supporter bent, dan ben je gewoon voor die club, als het slecht, heel slecht, goed of heel goed gaat. Gewoon altijd dus. Overlopen naar een club die zogenaamd de underdog is slaat nergens op.
Het is veel gemakkelijker over te lopen naar de club die succesvol is. Dat is hetgeen waar de NOS (lees Sjek) zich aan bezondigd. Dat zielige Barca-toontje irriteert veel voetballiefhebbers...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
goh.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Barca is natuurlijk al jaren de favo club van de NOS dat gaat al vanaf de tijd dat JC er speelde
Ik snap het ook niet neequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef Piebe het volgende:
Nee. Griekenland en Turkije, daar moeten we bang voor zijn.
Ditquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef Evertjan het volgende:
ik zou me meer zorgen maken om Oekraïne en Rusland
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef Piebe het volgende:
[..]
Dit
Binnen 10 jaar heeft minimaal één club uit Rusland, danwel / misschien nog wel eerder Shaktar Donetsk uit Oekraine de cup met de grote oren veroverd.
Dat denk ik.
Jepquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef Drassss het volgende:
Wat Koeman hier doet is echt ongelofelijk... zo onprofessioneel.
Ja ehhhhhhhh hij ehhhhuhhhhhhhh zat nog in deeeeuuuhhhhhh emotehhhhhie van deuuuuuuh wedstrijaehhhhhhd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef Drassss het volgende:
Wat Koeman hier doet is echt ongelofelijk... zo onprofessioneel.
Als ie in 3 jaar tijd net zo goed wordt als z'n broer vind ik 't allemaal best.quote:
22:33 (Met reclame erbij )quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Assassin92 het volgende:
Iemand een idee hoelaat het begint? Want de originele tijd van kwart over 10 is niet gehaald..
Ferry Nais, ik ga het zowaar weer eens een kans geven uit pure vervelingquote:
En Sneijder is een ex Ajacied, en Dost slaapt in een Ajax pyjama!quote:
Niets anders doet ertoe.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
En we gaan het hebben over ..... ajax.... verassend
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een verschil. Hoe Derksen zijn mening vermeld en hun allemaal bij elkaar...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Boerrigter beter vinden dan Mertens
Het gaat hem om het feit dat hij een klassieke buitenspeler is, beter dan heeft hij nooit gezegd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Boerrigter beter vinden dan Mertens
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat hem om het feit dat hij een klassieke buitenspeler is, beter dan heeft hij nooit gezegd.
quote:
Lijkt me toch dat Mertens de beste man was van de speelrondequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier, naja je kunt ook om alles zeiken:P
ja mag wat kosten bij de NOSquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een tof effect eigenlijk, die grijze rand.
Als je op zo'n manier ontslagen wordt, waarom niet toch??quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:41 schreef Evertjan het volgende:
En mario krijgt nog 80% van zijn salaris door betaaldt door Feijenoord. Een echte club man die Been
maar dan moet je niet huillie huillie gaan doen op TVquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je op zo'n manier ontslagen wordt, waarom niet toch??
Vandaar dat hij vindt dat Feyenoord kampioen moet wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je op zo'n manier ontslagen wordt, waarom niet toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |