Touchéquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wil jij een snelcursusje borstenmasseren?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nu een serieus gesprek gehouden. Ik heb geantwoord naar waarheid zeg maar.
Dat is wel saai:Was ons gesprek ook saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Jij: hoi
Vreemde: hallo
Vreemde: wie ben jij?
Vreemde: ik ben Henk
Jij: ik weet het niet
Jij: weet jij het?
Vreemde: neuh
Jij: wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Vreemde: houtzagen
Vreemde: jij dan?
Jij: niet veel
Jij: beetje fappen hier en daar
Vreemde: ok
Vreemde: hoe oud ben je?
Jij: leuk dagje wel
Jij: 87
Vreemde: ervaren mens
Vreemde: cool
Jij: och
Jij: ik neuk nog steeds het liefst 13 jarige meisjes
Je gesprekspartner heeft het gesprek verlaten.
quote:Je bent nu verbonden met een vreemdeling! Zeg eens gedag.
Jij: hoi
Vreemde: hey
Jij: ik moet gedag zeggen van de site
Vreemde: ik ook
Vreemde: maar ik ben rebels
Vreemde:
Vreemde: ik doe dat lekker niet
Jij: doe maar lekker gek hoor
Jij: lekker apart
Vreemde: ja inderdaad
Jij: heb je ook een vlot en pittig kapsel?
Vreemde: m of v?
Jij: met bijpassende gifgroene montuur
Je gesprekspartner heeft het gesprek verlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:31 schreef dada3322 het volgende:
wie denkt dat ik een kerel benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wie denkt dat ik een kerel ben
Ja das wss beter, rare dude in je uiquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
het ligt aan mijn UI misschien
ik zal die veranderen
oh ik dacht dat jij dat zelf wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Ja das wss beter, rare dude in je ui
Heb zelf trouwens ook een rare dude in m'n ui
Ben ik ook zelfquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij dat zelf was
hoe vind je mijn nieuwe
omdat je een soort van anoniem probeert te blijven met de gangsterpet en de jas voor de neusquote:
Wazige komt doordat foto 45x60 was en ui 60x60.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
omdat je een soort van anoniem probeert te blijven met de gangsterpet en de jas voor de neus
en hij is wazig
Oh het komt een beetje suffig over, dat wazige, alsof je voor het eerst met Paint aan de slag gaat zeg maar. heb je dan zulke lange harenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:50 schreef dada3322 het volgende:
[..]
Wazige komt doordat foto 45x60 was en ui 60x60.
Die pet had ik op omdat mijn haar niet goed zat![]()
Straks word ik nog herkend door mensenzou ik ook niet willen he.
En waarom heb je Lammetjes/schapen als ui?
Mwa niet echt lang haar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh het komt een beetje suffig over, dat wazige, alsof je voor het eerst met Paint aan de slag gaat zeg maar. heb je dan zulke lange haren
ik weet niet, ik moest wel lachen om die schaapjes
maar ik zal wel weer op zoek gaan naar een nieuwe ui
Oke oke, ik log wel weer in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:02 schreef dada3322 het volgende:
Ik kom geen leuke mensen tegen op die stomme site.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wie denkt dat ik een kerel ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |