quote:Bezig met verbinden...
Zoeken naar een chatpartner...
Je bent nu verbonden met een vreemdeling! Vertel iets leuks over jezelf.
Vreemde: hi
Jij: hi
Vreemde: m of v
Jij: m
Je gesprekspartner heeft het gesprek verlaten.
YouTube heeft er zatquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Superslechterik het volgende:
Jullie kunnen mij vast vertellen waar ik goede filmpjes kan vinden om te gebruiken?
Zelfgemaakte werken het bestquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:13 schreef Superslechterik het volgende:
Jullie kunnen mij vast vertellen waar ik goede filmpjes kan vinden om te gebruiken?
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Zelfgemaakte werken het best
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Mededeling van Admin: Beste chatters, Wij zijn op zoek naar nieuwe inspirerende startteksten van een gesprek. \"Zeg eens gedag.\",\"Wees origineel.\" en \"Toon interesse.\" zijn een beetje suf nietwaar? Verzin iets origineels en verras ons: tweet je suggestie via #chatmetvreemden of mail ons even snel op info@chatmetvreemden.nl Bedankt!
Zeg, vertel eens...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
praat ik nu met iemand van fok over een borstmassage?
Ik neem aan dat elke gezonde man dat wel wilt. Of ben ik weer de enige?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
iemand wilde mijn borsten masseren
waarom vind je borsten precies leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:06 schreef HansOberlander het volgende:
[..]
Ik neem aan dat elke gezonde man dat wel wilt. Of ben ik weer de enige?
Niet zulke lastige vragen stellen... Als vrouwen een staart hadden (en mannen niet) dan zou dat aantrekkelijk en opwindend geweest zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom vind je borsten precies leuk
hij heeft het gesprek verlaten...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:09 schreef HansOberlander het volgende:
[..]
Niet zulke lastige vragen stellen... Als vrouwen een staart hadden (en mannen niet) dan zou dat aantrekkelijk en opwindend geweest zijn.
Ben overigens niet degene met wie je chat, maar dat lijkt mij wel duidelijk.
Oh, arme jij!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
hij heeft het gesprek verlaten...
Die mening deel ik wel met je. Maar jij hoeft geen moeite te doen om de leuke heuvels elke ochtend te zien...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik vind borsten leuk omdat het van die zachte bolletjes zijn. mooie lieve heuveltjes.
quote:Bezig met verbinden...
Zoeken naar een chatpartner...
Je bent nu verbonden met een vreemdeling! Vertel iets leuks over jezelf.
Vreemde: hoi
Jij: hey
Vreemde: m/vr
Jij: wie weet het?
Vreemde: ben je m of vrouw
Jij: weet jij het?
Vreemde: oke
Jij: weet ik het?
Jij: geen flauw idee
Vreemde: nee zet je cam maar aan
Jij: wat krijg ik er voor?
Vreemde: mijn cam ook aan
Vreemde: eerst zien en dan kan ik zeggen wat ik geef
Jij: en dan tegen zo'n opgezwollen puistenkop aankijken zeker?
Jij: nee dankje
Vreemde: nou heb geen puisten kop
Vreemde: om te beginnen
Vreemde: en als je vrouw bent
Vreemde: wie weet wat ik krijg te zien
Jij: http://www.facebook.com/profile/4456243
Jij: dit ben jij toch?
Vreemde: nou e mazzel
Wil jij een snelcursusje borstenmasseren?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef HansOberlander het volgende:
[..]
Trollen kan je leren. Heb je een snelcursusje nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |