leuk hoorquote:MeNsEn iK WiL JuLlIe eVeN ErOp aTtEnDeReN Er iS EeN FoRuM Op fOk hEt hEeT OnZ, zE BeZeIkEn iEdErEeN HiEr eN Ze kOpIeErEn hEt iN HuN FoRuM! eEn gEwAaRsChUwD MeNs tElT VoOr tWeE! lEt aL HeLeMaAl oP MeT Je cAm aAn tE ZeTtEn. DuS AlLeMaAl eVeN KlAgEn dAaR BiJ FoK OnZ FoRuM! gRoEtJeS ToNg80
Ik heb wel iets beters te doenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:10 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Doe mee dan, dan merk je het wel
Ik snap hier de lol niet echt van?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
Bezig met verbinden...
Je bent nu verbonden met een vreemdeling! De ander wilt vast wel weten of je huisdieren hebt.
Vreemde: hoi
Jij: Sjalam
Jij: Maakt u het goed?
Jij: Enzulks?
Vreemde: zeer plezant maak ik het
Vreemde: en u?
Jij: Goed!
Jij: Maar dat wist u vast wel
Jij: Als u dat nog niet wist bent u wel een beetje dom
Jij: Nja
Vreemde:
Jij: U hebt vast nog wel meer te vertellen
Vreemde: vast en zeker
Jij: Super!
Jij: Is het het waard om te vertellen?
Vreemde: nee
Jij: Sorry hoor.
Vreemde: :p
Jij: Castratie is ook een leuk onderwerp
Vreemde: wat wil je weten?
Jij: Ook al ben je geil
Jij: Oesters blijven lekker
Jij: Leuk he?
Geflirt met moderators.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik snap hier de lol niet echt van?
Oh ja...right..quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
'Smegmanus is cool'
aldus de poster.
Is ze een lelijk big?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:37 schreef Superslechterik het volgende:
Ik heb een 15 jarig meisje op cam gehosselt.
Ik was het niet, ik zweer het.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ]
echt een fokhoofd
'T is ook niet lollig, evenals heel FOK! niet lollig is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oh ja...right..
Alsnog snap ik de lol er niet van
True.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
'T is ook niet lollig, evenals heel FOK! niet lollig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |