SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 00:07:06 ]
Nou wat een spam manquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef Kutstudent het volgende:
holy shit gasten.Over spammen gesproken.
\Dat was geen spam.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef Kutstudent het volgende:
holy shit gasten.Over spammen gesproken.
Da's heerlijk ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
Ben weer in Delft waar ik nog een half pakje marlboro had liggen blijkbaar en nu zit ik te genieten van m'n eerste peukje in 2 dagen.
Ja uiteraard, vaste prik op de zondagavond.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef Flitskikker het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk De Smaakpolitie gekeken
Dankje.quote:
Pijnlijke vraag.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu studeer jij eik? Of was je er een jaartje tussenuit?
Gezakt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu studeer jij eik? Of was je er een jaartje tussenuit?
Ik heb m'n havo vorig jaar gehaald hoor... Dit jaar versneld vwo gedaan en heb gefaald.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:50 schreef Kutstudent het volgende:
Was sowieso beter gegaan als je in EXA '10 had gepost.
Maak me maar jaloersquote:
Ja hallo, ik sta al de hele week vroeg op.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maak me maar jaloers
Morgen om 10 uur eruit
Dat vind ik ook echt knap.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:51 schreef Kutstudent het volgende:
Wel kut manMaar wel goed dat je lekker opklimt van vmbo naar (hoop ik voor je) uiteindelijk WO.
7 jaartjes vwo gedaan, en aangezien ik in die 7 jaar eigenlijk geen fuck heb gedaan toch maar geen jaartje ertussenuit gegaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:52 schreef Etsu het volgende:
Van de 3 vakken hoef ik maar 2 zessen te halen en op centraal in totaal 9,8 punten halen, dan ben ik geslaagd.
Dus komt goed mijn jongen.Wat doe jij dan?
Gaat wel lukken toch.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
7 jaartjes vwo gedaan, en aangezien ik in die 7 jaar eigenlijk geen fuck heb gedaan toch maar geen jaartje ertussenuit gegaandus nu lekker werktuigbouw in Delft. Moet over 2 weken minstens 2 tentamens halen van de 3 anders word ik eraf geschopt.
Ik heb ook al 2 dagen vroeg opgestaan hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hallo, ik sta al de hele week vroeg op.
Och.quote:
Zozo, ik al 6.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2 dagen vroeg opgestaan hoor
Waarom niet gewoon andere wo-studie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och.Ik ga geen beloftes doen. Maar als het niet lukt ga ik 't op hbo proberen en dan kan ik uiteindelijk alsnog weer doorstromen naar master hier op de TU. Kost me een jaar, maar het is niet anders.
Omdat WB echt het enige is wat ik leuk vind.quote:
Wat een kutstudent.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat WB echt het enige is wat ik leuk vind.
Ik loop al sinds ik 15 was aan auto's en brommers te sleutelen, en dat is echt het enige waar ik ooit iets van ambitieus voor ben geweest.
Wat schattigquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik loop al sinds ik 15 was aan auto's en brommers te sleutelen, en dat is echt het enige waar ik ooit iets van ambitieus voor ben geweest.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed.quote:
Mag ik langskomen om haar te "feliciteren"? En jou ook meteen even dan, als we toch bezig zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Sleutelen vanaf je 5e, wtf?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mag ik langskomen om haar te "feliciteren"? En jou ook meteen even dan, als we toch bezig zijn.Ga je gang, mijn moeder is 51 geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okdoeinquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
gefeliciteerd suusje
en ik ga tukje doen, want morgen 7 uur opstaan dit dat doein.
Waar woon je?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je gang, mijn moeder is 51 geworden.
Hmm, ben net weer in Delft dus dat wordt niksquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Helmond, maar ik ben in Beusichem bij mijn vriend.
Weet ik, ik ken je oude account.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hmm, ben net weer in Delft dus dat wordt niks. Ik kom uit Den Bosch.
Kutquote:
Was ik zo bekend?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken je oude account.
Ik heb in KLB kaste 4 gezeten, dat was echt sneu.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je staat bekend als een luie zolderkamerrokert.
Zit hier al vanaf 2008. Dit is m'n 3e serieuze account, voor KK had ik er nog een.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, ik zwerf hier al 4 jaar rond, dus je komt wel wat tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb in KLB kaste 4 gezeten, dat was echt sneu.
[..]
Zit hier al vanaf 2008. Dit is m'n 3e serieuze account, voor KK had ik er nog een.
Welke had je daarvoor dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:16 schreef Kutstudent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ken je niet. Was alleen frontpage en echt maar heel heel heel sporadisch.quote:
Ik kom ook wel eens op de fp hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ken je niet. Was alleen frontpage en echt maar heel heel heel sporadisch.
Zo'n beetje elk synoniem op kutkabouter gehad.quote:
Ja maar was een kutaccount, dus zeg ik lekker niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens op de fp hoor.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zo'n beetje elk synoniem op kutkabouter gehad.
vagina-dwerg, vulva-kobold. In die categorie zo'n beetje.
Ohja, biobagger was ook van mij, maar die was echt heeeeel snel de kliko in.
Je hebt mij erin laten staan.quote:
Het is wat meid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:04 schreef Etsu het volgende:
Kanker, ik heb me verslapen omdat die kankerwekker niet afging en net ging de metro dicht voor mn neus en nu moet ik 12 minuten wachten![]()
Ik werd om half 8 wakker, precies op tijd. Ik zette de wekker uit en toen werd ik om 10 uur wakker.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:04 schreef Etsu het volgende:
Kanker, ik heb me verslapen omdat die kankerwekker niet afging en net ging de metro dicht voor mn neus en nu moet ik 12 minuten wachten![]()
sinds wanneer ben ik dat?quote:
nu niet zo gaan doen he meneertjequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
sinds wanneer ben ik dat?
oke, sorry mevrouwtjequote:Op maandag 8 augustus 2011 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu niet zo gaan doen he meneertje
kom op zegggquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
oke, sorry mevrouwtje
Ja, kan niet wachten tot ik naar de dokter ga morgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kaasrollben je nog steeds ziekjes?
Ik dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jezus wie is er nou ziek in deze hitte
Goede tip, meer van dit graag.quote:
Implicaties implicerenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Impliceer jij nu dat ik niet snel typ?
Chagrijnig zijn tegen alles en iedereen om me heenquote:
Wat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Chagrijnig zijn tegen alles en iedereen om me heen
De enige die ik tolereer is mijn kant die aan mijn voeteneinde ligt te slapen.
Ik bedoelde katquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?Jouw kant? Ben je siamees?
Mwehehehe.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?Jouw kant? Ben je siamees?
Dat zal wel ja. Alle vrouwen missen mij.quote:
Nu niet zo gaan doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Alle vrouwen missen mij.
Net gedaan, nu maar wachten tot het wat doet. Kutzooiquote:
Ik ben net naar de gamma geweest en zoals altijd was het net een speeltuin.quote:
Ik was net ook in de Gamma.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben net naar de gamma geweest en zoals altijd was het net een speeltuin.
Ja, Marks ouders gingen stoelen koekeloeren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leen Bakker, wat een heerlijke pauperwinkel is dat.
En nog mooie stoelen gezien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, Marks ouders gingen stoelen koekeloeren.
Ja, ze hebben er 2 besteld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En nog mooie stoelen gezien?
Dat is toch lachen man.quote:
Niks gewend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:41 schreef luukieboy2 het volgende:
Kom net terug van werken en moet om zes uur weer, lamzak.
Niks gewend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:41 schreef luukieboy2 het volgende:
Kom net terug van werken en moet om zes uur weer, lamzak.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:42 schreef luukieboy2 het volgende:
Woensdag tot en met vandaag al elke dag gewerkt, morgen eindelijk vrij
Dat zeg ik.quote:
Verslapen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb me verslapen hè.allemaal jouw schuld puh
Haterquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
Luukieboywat voor werk doe je dan? Ik durf te beweren dat ons werk veel zwaarder is dan wat jij doet.
Nou nou wat zwaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:53 schreef luukieboy2 het volgende:
Woensdag tot vrijdag = 12-15 en 18-00
Zaterdag en Zondag = 12-00
Vandaag 12-15 en 18-??
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef luukieboy2 het volgende:
Mossels serveren, tafels opruimen etc. Ober.
Lekker mossels snaaien en wat dienblaadjes vullen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Kom maar eens een dagje werken.
Inderdaad, lambal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Lekker mossels snaaien en wat dienblaadjes vullen.
Ja, maar hij ging niet af of ik heb hem niet gevoeld, ik weet niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Verslapen?![]()
Je had toch wel een wekker gezet neem ik aan?
...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:53 schreef luukieboy2 het volgende:
Woensdag tot vrijdag = 12-15 en 18-00
Zaterdag en Zondag = 12-00
Vandaag 12-15 en 18-??
Hoe is dat dan mijn schuld?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar hij ging niet af of ik heb hem niet gevoeld, ik weet niet.
Zie zaterdag en zondag?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
...
Sta maar eens 12 uur achtereen op je benen zonder tussenpozen.
Waar is je eergevoel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:55 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
7 euro per uur verdienen is niet echtJij
![]()
12.00 - 00.00 achterlijkequote:Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar staat "12.00-"
Dat kan ook tot 6 uur zijn.
Ik ook niet toen ik in de horeca werkte. Kankerhoreca.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij niet iig. Ja, 10 minuten hapflap je eten naar binnen.
godverdommequote:Op maandag 8 augustus 2011 15:57 schreef luukieboy2 het volgende:
12-00, wat is hier fout aan? Minuten hoef je er niet bij te zetten.
ahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij noemt mij achterlijk, ik moest jou ook een naampje geven
20 minuten pauzequote:Op maandag 8 augustus 2011 15:58 schreef luukieboy2 het volgende:
Pauze is ongeveer 20 minuten, even eten naar binnen proppen, verder geen pauzes tussendoor.
Het is wat meid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:58 schreef luukieboy2 het volgende:
Maar ik ga maar eens grasmaaien.Kutzooi
qftquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Trouwens is het niet altijd erg om 12 uur op een dag te werken als er geen kut te doen is. Maar dan hoef je ook geen 12 uur op een dag te werken.
zwaar mang allemaal ik zou mezelf door de hals maaienquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:58 schreef luukieboy2 het volgende:
Maar ik ga maar eens grasmaaien.Kutzooi
o man o man zie deze grappenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:00 schreef luukieboy2 het volgende:
Anders is het wel balen dat je steeds uit de kast moet komen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:00 schreef luukieboy2 het volgende:
Anders is het wel balen dat je steeds uit de kast moet komen.
Soppen dan.quote:
erg terechte klachtquote:
Ik niet, althans bij mezelf danquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan jij soppen dan? Interessant.
Ik weenie, ik vind het fijner als een jongen beft hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
waarschijnlijk kan jij je g-spot gewoon niet vinden
Bummer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik niet, althans bij mezelf dan.
ben jij weleens gebeft met een beflapje voor?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik weenie, ik vind het fijner als een jongen beft hoor.
Nee, Mark en ik doen niet aan die vage taferelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
ben jij weleens gebeft met een beflapje voor?
straks wordt hij nog ziek door jouquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, Mark en ik doen niet aan die vage taferelen.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, omdat Mark mijn eerste is.
Dat weten we ondertussen.quote:
Ja dat krijg je met van die rare onderwerpenquote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat weten we ondertussen.
La genta esta muy loca.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HOLA SUPERMERCADO TELEBANCOS POR AQUI
Ja, maar dat was al duidelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:19 schreef Kutstudent het volgende:
Hmm, ik zie net dat heroinjunk eigenlijk best wel lekker is.
Het is net alsof ie in die foto geplakt is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:21 schreef Dastan het volgende:
Vinden jullie dit een charmante man?
[ afbeelding ]
Nog niet bekant.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is net alsof ie in die foto geplakt is.
Mooi kasteel wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:21 schreef Dastan het volgende:
Vinden jullie dit een charmante man?
[ afbeelding ]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:
Zal ik jou naar de politie brengen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.
Douchenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef luukieboy2 het volgende:
Zo klaar met grasmaaien, kan nu weer douchen...
Zei ik al 'Grasmaaien'
Niet zo klagen jong.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef luukieboy2 het volgende:
Zo klaar met grasmaaien, kan nu weer douchen...
Zei ik al 'Grasmaaien'
Je kan het natuurlijk altijd proberen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zal ik jou naar de politie brengen?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is net alsof ie in die foto geplakt is.
Oke, ga ik dat een keer proberen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk altijd proberen.
heeheequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:26 schreef jordyqwerty het volgende:
och te ju post 8000 gemist
dus bij deze post 8001
bij dezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:26 schreef jordyqwerty het volgende:
och te ju post 8000 gemist
dus bij deze post 8001
Dat gaat leuk worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, ga ik dat een keer proberen.
Ga ik je inpakken in wc-papier ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden.
Spannend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga ik je inpakken in wc-papier ofzo.
Ik kan niet wachten.quote:
Dat is begrijpelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Schattie.
[..]
Ik ook niet, ik ontplof bijna van de spanning.
Ohja dat had je eens verteldquote:
Wanne baas.quote:
Wat is het goede perspectief dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat moet je in het goede perspectief zien, jwt.
Dat dat heel spannend is!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat is het goede perspectief dan?
Heel erg spannend.quote:
Mag jij ook ingewikkeld worden dan? Mummificeren gebeurt trouwens altijd met alleen een lendendoekje aan.quote:
Daarom is het ook zo spannend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mag jij ook ingewikkeld worden dan? Mummificeren gebeurt trouwens altijd met alleen een lendendoekje aan.
Nee, ik breng R_R toch ingewikkeld als mummie naar de politie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mag jij ook ingewikkeld worden dan? Mummificeren gebeurt trouwens altijd met alleen een lendendoekje aan.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik breng R_R toch ingewikkeld als mummie naar de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |