SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 00:07:06 ]
Nou wat een spam manquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef Kutstudent het volgende:
holy shit gasten.Over spammen gesproken.
\Dat was geen spam.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef Kutstudent het volgende:
holy shit gasten.Over spammen gesproken.
Da's heerlijk ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
Ben weer in Delft waar ik nog een half pakje marlboro had liggen blijkbaar en nu zit ik te genieten van m'n eerste peukje in 2 dagen.
Ja uiteraard, vaste prik op de zondagavond.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef Flitskikker het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk De Smaakpolitie gekeken
Dankje.quote:
Pijnlijke vraag.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu studeer jij eik? Of was je er een jaartje tussenuit?
Gezakt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu studeer jij eik? Of was je er een jaartje tussenuit?
Ik heb m'n havo vorig jaar gehaald hoor... Dit jaar versneld vwo gedaan en heb gefaald.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:50 schreef Kutstudent het volgende:
Was sowieso beter gegaan als je in EXA '10 had gepost.
Maak me maar jaloersquote:
Ja hallo, ik sta al de hele week vroeg op.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maak me maar jaloers
Morgen om 10 uur eruit
Dat vind ik ook echt knap.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:51 schreef Kutstudent het volgende:
Wel kut manMaar wel goed dat je lekker opklimt van vmbo naar (hoop ik voor je) uiteindelijk WO.
7 jaartjes vwo gedaan, en aangezien ik in die 7 jaar eigenlijk geen fuck heb gedaan toch maar geen jaartje ertussenuit gegaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:52 schreef Etsu het volgende:
Van de 3 vakken hoef ik maar 2 zessen te halen en op centraal in totaal 9,8 punten halen, dan ben ik geslaagd.
Dus komt goed mijn jongen.Wat doe jij dan?
Gaat wel lukken toch.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
7 jaartjes vwo gedaan, en aangezien ik in die 7 jaar eigenlijk geen fuck heb gedaan toch maar geen jaartje ertussenuit gegaandus nu lekker werktuigbouw in Delft. Moet over 2 weken minstens 2 tentamens halen van de 3 anders word ik eraf geschopt.
Ik heb ook al 2 dagen vroeg opgestaan hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hallo, ik sta al de hele week vroeg op.
Och.quote:
Zozo, ik al 6.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2 dagen vroeg opgestaan hoor
Waarom niet gewoon andere wo-studie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och.Ik ga geen beloftes doen. Maar als het niet lukt ga ik 't op hbo proberen en dan kan ik uiteindelijk alsnog weer doorstromen naar master hier op de TU. Kost me een jaar, maar het is niet anders.
Omdat WB echt het enige is wat ik leuk vind.quote:
Wat een kutstudent.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat WB echt het enige is wat ik leuk vind.
Ik loop al sinds ik 15 was aan auto's en brommers te sleutelen, en dat is echt het enige waar ik ooit iets van ambitieus voor ben geweest.
Wat schattigquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat WB echt het enige is wat ik leuk vind.
Ik loop al sinds ik 15 was aan auto's en brommers te sleutelen, en dat is echt het enige waar ik ooit iets van ambitieus voor ben geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |