Hiroshima?quote:
quote:
Nuquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
was effe een fok abootje aan het afsluiten. Wanneer werkt dat nou? Wanneer krijg ik een sterretje?
Die heb je al hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
was effe een fok abootje aan het afsluiten. Wanneer werkt dat nou? Wanneer krijg ik een sterretje?
Ach, wordt toch slecht weer morgenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
Ziet er wel zielig uit 1 sterretje eigenlijk hè
ha die Pietje, ben al een week aan de slag, als je eenmaal bezig bent, is het net alsof je nooit bent weggeweestquote:
Ja dat scheelt nogquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, wordt toch slecht weer morgen
dag mevrouwquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en je weet dat je nu meneer en mevrouw moet zeggen tegen diegenen met meer sterretjes
Ja klopt, ben er 3 weken uit geweest en heb er stiekem ook wel weer zin in. Als je te lang weg bent mis je ook relevante zaken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ha die Pietje, ben al een week aan de slag, als je eenmaal bezig bent, is het net alsof je nooit bent weggeweest
quote:
Johnny?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
We kunnen je verzoek niet verwerken omdat de video-id niet overeenkomt met een video die is verwijderd of is uitgeschakeld in reactie op een inbreuk op het auteursrecht.
WTF
en ook veel niet-relevante zaken die vaak net zo belangrijk zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja klopt, ben er 3 weken uit geweest en heb er stiekem ook wel weer zin in. Als je te lang weg bent mis je ook relevante zaken.
Van Dik Hout, maar kreeg copyright melding, maar ik heb de video zelf gefilmt dus moest ik ff rechtzetten bij YT, krijg ik die melding....quote:
Rustig hèquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
toch wel relaxed zo, fok zonder dat ik steeds te zien krijg dat ik schaamlipcorrecties moet en botoxinjecties enzo
Ik heb nu autoverzekering staan....nu alleen nog een rijbewijs en een autoquote:
Maar die autoverzekering heb je alvastquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nu autoverzekering staan....nu alleen nog een rijbewijs en een auto
en ik heb een sterquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Maar die autoverzekering heb je alvast
WA is verplicht... oh wacht evenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja, laat ik alvast de premie berekenenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
MsDosquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
wat was dat nou begin van de avond, fok lag plat? Iets met DOS enzo? Kwisnie dat dos nog bestond
Ja het lag 2x plat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
wat was dat nou begin van de avond, fok lag plat? Iets met DOS enzo? Kwisnie dat dos nog bestond
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
cool, wat houdt dat in, werden we aangevallen ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een DOS-attack (Denial of Service)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Distributed_denial-of-servicequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
cool, wat houdt dat in, werden we aangevallen ofzo?
ja, ddos... geen dosquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Distributed_denial-of-service
cool, we werden dus aangevallen door een smurfquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Distributed_denial-of-service
een hack-smurfquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
cool, we werden dus aangevallen door een smurf
hahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn kids zijn jaloers, die gaan morgen pas naar de smurfenfilm
waar zie je een enge wolk Drassss, kan er weer gechased worden?quote:
Hier schijnt de zon nog volopquote:
Neequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
oe, ik kan nu ook mensen blocken
[..]
waar zie je een enge wolk Drassss, kan er weer gechased worden?
hier valt het er ook alweer met bakken tegelijk uit. Heel gek. Ene moment hoor (en zie) je 't vreselijk regenen, minuut later hoor je niks meer, en in ene begint het weer flink te tikken op de ramen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Neetrekt gewoon wat regen voorbij. Meer niet helaas.
Oe! een flits terwijl ik dit tik.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:49 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja, das sjiek hendig! Ik heb er al een paar in mn lijst staan
Is het geen tikgeest?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier valt het er ook alweer met bakken tegelijk uit. Heel gek. Ene moment hoor (en zie) je 't vreselijk regenen, minuut later hoor je niks meer, en in ene begint het weer flink te tikken op de ramen.
neu, als ik buiten ga staan word ik erg nat wel (mijn douche daar komt minder uit)quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ha kaatje, heb je m'n tweetje nog gezien ?
niet te hard lachen hoor, kreeg RT via Tjetmaster, heb 'm door-ge-RT-t naar jou. Ging over iemand uit Den Boschquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
heb Twitter nog niet aangehad. Ga ff kijken
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niet te hard lachen hoor, kreeg RT via Tjetmaster, heb 'm door-ge-RT-t naar jou. Ging over iemand uit Den Bosch
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer Drasss, waarom krijg jij er wel de lichtshow bij en wij hiero niet? Kaat, heeft het bij jullie ook zo gegoten het afgelopen uur (droog/hoosbui/droog/hoosbui)
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer Drasss, waarom krijg jij er wel de lichtshow bij en wij hiero niet? Kaat, heeft het bij jullie ook zo gegoten het afgelopen uur (droog/hoosbui/droog/hoosbui)
die zet ik net af. Het wordt zo'n belerend programmaquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je bedoelt mister "vergeet de rubbertjes niet"
die heb ik ook al niet meer nodigquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je bedoelt mister "vergeet de rubbertjes niet"
dat was ik al nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"daar wordt ik niet vrolijk van"
laat mij nou niet vrolijk van hem worden, heb dat ooit een keer gekeken, werd er nerveus van van die kerelquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"daar wordt ik niet vrolijk van"
Volgende week!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
binnenkort zal Red mijn vakantie wel weer beginnen
geen idee, heb tot nu toe alleen UPC digitale TV zonder al die toestanden, omdat tot 2 weken geleden de rest bij ons in 't durrep nog niet mogelijk was. Nu wel, hebben zaterdag een abo afgesloten voor alles. Maar als ik op internet bij programma gemist kijk voor de publieke omroepen dan is het aanbod ook niet groot hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
wat ik niet snap: wij hebben Ziggo-digitaal met abo op programma gemist, maar........het aanbod van die gemiste programma's is zo klein...hebben jullie dat ook?? of klopt er iets niet in ons abo?
Heb ik bij UPC ook, aanbod is veel minder geworden dan een jaar geleden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
wat ik niet snap: wij hebben Ziggo-digitaal met abo op programma gemist, maar........het aanbod van die gemiste programma's is zo klein...hebben jullie dat ook?? of klopt er iets niet in ons abo?
Ik kan niet meer zwanger worden, ben netjes getrouwd, voor zover ik weet gaat mijn man niet vreemd, ik ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ook nie, maar dat heeft een andere reden
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zwanger worden, ben netjes getrouwd, voor zover ik weet gaat mijn man niet vreemd, ik ook niet, dus waarom zou ik voor die enkele keer sex zo'n rubbertje gebruiken
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, heb tot nu toe alleen UPC digitale TV zonder al die toestanden, omdat tot 2 weken geleden de rest bij ons in 't durrep nog niet mogelijk was. Nu wel, hebben zaterdag een abo afgesloten voor alles. Maar als ik op internet bij programma gemist kijk voor de publieke omroepen dan is het aanbod ook niet groot hoor
dacht al dat het aan ons lag. Wilde net kijken of dat programma over de gypsy's van afgelopen vrijdag erbij stond, omdat ik toen weg was, maar nee. staat er weer niet bij...quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik bij UPC ook, aanbod is veel minder geworden dan een jaar geleden.
Zijn ook steeds meer programma's die maar tot een week na uitzending via uitzending gemist te zien zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dacht al dat het aan ons lag. Wilde net kijken of dat programma over de gypsy's van afgelopen vrijdag erbij stond, omdat ik toen weg was, maar nee. staat er weer niet bij...
Zal morgen de envelop van Ziggo maar eens openmaken. Ligt al een week in huis, maar had geen zin om te lezen
daarom heb ik ook abo met zo'n harddiskrecorder, neem het gewoon op. Kijk gewoon in het weekend in de gids wat ik niet wil missen, zet dat meteen op opnemen. Heb ik dus m'n eigen programma gemistquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
dacht al dat het aan ons lag. Wilde net kijken of dat programma over de gypsy's van afgelopen vrijdag erbij stond, omdat ik toen weg was, maar nee. staat er weer niet bij...
Zal morgen de envelop van Ziggo maar eens openmaken. Ligt al een week in huis, maar had geen zin om te lezen
Marco niet, maar ik heb niets meer op die plek waar iets zou kunnen ontstaan...quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mark heeft er een knoop in laten leggen
![]()
was de uitzending van afgelopen vrijdag. Als het niet veranderd zal ik eens "boos" contact opnemen met Ziggo. Heb wel weer zin in een "pittig" gesprekquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn ook steeds meer programma's die maar tot een week na uitzending via uitzending gemist te zien zijn
die hebben wij ook, maar als je er niet aan denkt iets op te nemenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daarom heb ik ook abo met zo'n harddiskrecorder, neem het gewoon op. Kijk gewoon in het weekend in de gids wat ik niet wil missen, zet dat meteen op opnemen. Heb ik dus m'n eigen programma gemist
doe ik gewoon standaard elke zondagavond, ben er nu dus ook mee bezig (house opnemen, gypsy wedding etc. ik neem gewoon alles op wat me iets lijkt)quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die hebben wij ook, maar als je er niet aan denkt iets op te nemen
wanneer kijk je dat dan allemaal?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe ik gewoon standaard elke zondagavond, ben er nu dus ook mee bezig (house opnemen, gypsy wedding etc. ik neem gewoon alles op wat me iets lijkt)
als het op TV is, of 's avonds als er niets op TV is wat ik leuk vind, of op een regenachtige zondagmiddag/zaterdagmiddagquote:
die hadden wij ook al jaren, maar die begon het te begeven, wilden toch digi tv, dus maar meteen zo'n box erbij genomen, net zo gemakkelijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb gewoon een losse harddiskrecorder
Maar dan betaal je toch de hoofdprijs voor je abo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die hadden wij ook al jaren, maar die begon het te begeven, wilden toch digi tv, dus maar meteen zo'n box erbij genomen, net zo gemakkelijk
valt best mee, opnamemogelijkheid erbij nemen kost ¤ 5 per maand extra. Mijn HD recorder kostte destijds de hoofdprijs en begaf het na 2 jaar al, wat is dan duurder. Dit is ook veel makkelijker, vaak als je een serie hebt, vraagt het ding meteen: wilt u alle afleveringen opnemen, hoef je er ook neit meer aan te denken om ze op te nemenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar dan betaal je toch de hoofdprijs voor je abo?
Dat laatste is wel makkelijk, als ze ook op tijd worden uitgezondenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
valt best mee, opnamemogelijkheid erbij nemen kost ¤ 5 per maand extra. Mijn HD recorder kostte destijds de hoofdprijs en begaf het na 2 jaar al, wat is dan duurder. Dit is ook veel makkelijker, vaak als je een serie hebt, vraagt het ding meteen: wilt u alle afleveringen opnemen, hoef je er ook neit meer aan te denken om ze op te nemen
en omdat UPC hier nu feestviert omdat ze ons durrep uit 't zwarte digitale gat getrokken hebben, kost het duurste abo (tv/telefoon/internet) nu een jaar lang maar ¤ 50 per maand. Bij KPN betaal ik dat alleen al voor mijn telefoon en internetquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
valt best mee, opnamemogelijkheid erbij nemen kost ¤ 5 per maand extra. Mijn HD recorder kostte destijds de hoofdprijs en begaf het na 2 jaar al, wat is dan duurder. Dit is ook veel makkelijker, vaak als je een serie hebt, vraagt het ding meteen: wilt u alle afleveringen opnemen, hoef je er ook neit meer aan te denken om ze op te nemen
is nog nooit verkeerd gegaan eerlijk gezegd, volgens mij hebben ze daar iets voor ingebouwd ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat laatste is wel makkelijk, als ze ook op tijd worden uitgezonden
Ahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en omdat UPC hier nu feestviert omdat ze ons durrep uit 't zwarte digitale gat getrokken hebben, kost het duurste abo (tv/telefoon/internet) nu een jaar lang maar ¤ 50 per maand. Bij KPN betaal ik dat alleen al voor mijn telefoon en internet
Kreeg al de indruk dat je zoiets zou doenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef TjetMaster het volgende:
Zo... ik heb zo ingesteld dat het ABO-forum niet in mn AT komt
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg al de indruk dat je zoiets zou doen
Hier klopt de tijd niet altijd met opnemen hoor. Neem het programma erna ook altijd op, omdat ik anders het einde misquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is nog nooit verkeerd gegaan eerlijk gezegd, volgens mij hebben ze daar iets voor ingebouwd ofzo
ik zit al mee te lurken met m'n ene michelinsterretje, maar eeeeeeehhh, wat zal ik zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:36 schreef TjetMaster het volgende:
[..], ik vind het geen reet meer aan. Het lijkt ONZ wel
Het wisselt, vanavond heeft een persoon wel weer de overhand jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:36 schreef TjetMaster het volgende:
[..], ik vind het geen reet meer aan. Het lijkt ONZ wel
En de rest van het ABO-forum loopt niet hard genoeg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg al de indruk dat je zoiets zou doen
Niet echt meer hè (nu gaat Ceetje boos op mij worden)quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
En de rest van het ABO-forum loopt niet hard genoeg.
wrom? als ik arriveer wordt het meteen een stuk gezelligerquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet echt meer hè (nu gaat Ceetje boos op mij worden)
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:40 schreef mootie het volgende:
Die OP _0_
Ja Fuck.... Weet de smiley niet uit mijn hoofd
Ik blijf weigerenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wrom? als ik arriveer wordt het meteen een stuk gezelliger![]()
Tjet, ze heeft me zwaar gedwongen een abo te nemen daarvoor![]()
ik zeg: blijven weigeren. Maar wel 2 voordelen: geen reklame meerquote:
Kok heeft principes, die zou ik niet eens proberen over te halenquote:
quote:
ik zie die reclame niet eens. en jullie wil ik(nog) niet blockenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zeg: blijven weigeren. Maar wel 2 voordelen: geen reklame meeren ik kan mensen blocken nu
![]()
goeienaaf kokkie![]()
Gelukkig, ik heb je ook niet geblocked hoor, je staat op mijn friends lijstjequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zie die reclame niet eens. en jullie wil ik(nog) niet blocken
ik zie nog steeds een banner met reclame van Centraal Beheerquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zeg: blijven weigeren. Maar wel 2 voordelen: geen reklame meeren ik kan mensen blocken nu
![]()
goeienaaf kokkie![]()
gelijk heb je, maar ik was die reklame voor die schaamlipcorrectie eigenlijk wel zat, het kost een paar centen om er vanaf te komen, maar ik ben er dan ook van afquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben de gast die niemand uitnodigt! Daarom heb ik hier ook een gratis account!
bij mij ook, en jij ook, en kaat, en tjet en en en en en en en en en iedereen die liev isquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb je ook niet geblocked hoor, je staat op mijn friends lijstje
Je moet het in je instellingen uit zettenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie nog steeds een banner met reclame van Centraal Beheer![]()
moet er wel veel voor doen, kan FOK! dat niet doen voor dat tientjequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet het in je instellingen uit zetten
Van die reclame of van die flubberende schaamlippen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gelijk heb je, maar ik was die reklame voor die schaamlipcorrectie eigenlijk wel zat, het kost een paar centen om er vanaf te komen, maar ik ben er dan ook van af
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb je ook niet geblocked hoor, je staat op mijn friends lijstje
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij mij ook, en jij ook, en kaat, en tjet en en en en en en en en en iedereen die liev is
heb jij geluk, ik heb meteen een abo voor een heel jaar genomenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
[..]
moet er wel veel voor doen, kan FOK! dat niet doen voor dat tientje
reklame, de mijnes flubberen nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van die reclame of van die flubberende schaamlippen?
Dus 13 maandenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb jij geluk, ik heb meteen een abo voor een heel jaar genomen
jij bent gek. Eerst ff 6 maanden de kat uit de boom kijken hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb jij geluk, ik heb meteen een abo voor een heel jaar genomen
quote:
als ik iets doe, doe ik het meteen goed hè, ik dacht: upgreeden kan altijd nog, toch?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
jij bent gek. Eerst ff 6 maanden de kat uit de boom kijken hoor.
Heb nooit klachten gehad van manlief. Betekent dat dan dat de mijne ook niet flubberen??quote:
geen idee, krijg ook nooit klachten, en heb op vakantie gewoon m'n bikinibroek aangehad en er hing niets uit, dus dan zullen ze ook wel niet flubberenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb nooit klachten gehad van manlief. Betekent dat dan dat de mijne ook niet flubberen??
ik las speklappenquote:
Die hangen bij veel dames aan de andere kant van de spatlappen. Die enige die dat geheel kan bekoren zijn zatlappen.quote:
we kunnen het maar ergens over hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, krijg ook nooit klachten, en heb op vakantie gewoon m'n bikinibroek aangehad en er hing niets uit, dus dan zullen ze ook wel niet flubberen![]()
![]()
wat een onderwerp trouwens
Wat heeft kippenborst nu te maken met speklappen? Komt toch van een heel ander beestquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
Hmm ik had morgen zin in kippenborst, laat maar zitten.
die zijn wel lekker, zou niet graag "iemands" spatlappen willen eten hoorquote:
Gelukkig heb ik net mijn cruesli al op, want het wordt met de minuut minder lekker hierquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat heeft kippenborst nu te maken met speklappen? Komt toch van een heel ander beest
nee, helemaal niemand, zelfs mijn kinderen niet, kun je nagaan, dus dan zal het idd wel goed zitten/hangen of hoe noem je dat bij spatlappen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
we kunnen het maar ergens over hebben. Heb je ook geen mensen stiekem zien lachen als je je bikini aanhad?? Nee, dan zal het wel goed zitten met die lippen
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
minder lekker drassss? Dan gooi ik dit effe binnen; m'n Vd Valk maaltijd is alweer flink gezakt, dus 't kan onderhand wel weer, dus tast toe allen
[ afbeelding ]
lekkuhquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
minder lekker drassss? Dan gooi ik dit effe binnen; m'n Vd Valk maaltijd is alweer flink gezakt, dus 't kan onderhand wel weer, dus tast toe allen
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet eens eten in de hongerwinter.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
maar wel lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
Lig al in mijn bed en dan nog iets eten lijkt me niet verstandig
ik ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens eten in de hongerwinter.
Vis een optie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar wel lekker. Maar je liever mosselen zeker
ik sla even over, als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
wat lust je wel dan? speklappen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens eten in de hongerwinter.
mijn vd Valk is er inmiddels al uitgekomen, in drie gangenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik sla even over, als je het niet erg vindt.![]()
Heb vandaag alleen een tosti gegeten, maar voelt alsof IK naar de Valk geweest ben...
Spatlappen als het moest zelfs.quote:
vooruit dan, speciaal voor jouquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Spatlappen als het moest zelfs.
denk dat ik morgenochtend wel een verlossing zal hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn vd Valk is er inmiddels al uitgekomen, in drie gangen![]()
Maar goed dat we een hongerzomer hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vooruit dan, speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
Beestje van vandaag precies een jaar geleden
ook niet snel tevreden,quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar goed dat we een hongerzomer hebben
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook niet snel tevreden,
dit beter dan? Zelf effe in de pan gooien oid
[ afbeelding ]
Dat gaat erin als koek. Daarom weeg ik ook 232 kilo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook niet snel tevreden,
dit beter dan? Zelf effe in de pan gooien oid
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat erin als koek. Daarom weeg ik ook 232 kilo.
serieus?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat gaat erin als koek. Daarom weeg ik ook 232 kilo.
doen, ben nieuwsgierigquote:
scheelt niet veelquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dacht dat jij al in slaap was gevallen
quote:
tja, dat kan, moe zeker, trusten dan, en tot morgen hoorquote:
dat is toch niet gek,quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is toch niet gek,ga ik zelf ook doen
![]()
![]()
![]()
trusten allemaal, tot morgen
trusten allebeiquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is toch niet gek,ga ik zelf ook doen
![]()
![]()
![]()
trusten allemaal, tot morgen
Trustequote:
IK HEB GEWOON HELE ZWARE BOTTEN!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Truste![]()
Goed excuus om ook te gaan![]()
ja, gezellig hoor, truste dan ook maarquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Truste![]()
Goed excuus om ook te gaan![]()
wil voor jou nog wel ff blijvenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, gezellig hoor, truste dan ook maar
heb ik ook, maar ik weeg maar 72 kiloquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK HEB GEWOON HELE ZWARE BOTTEN!
ow, dan moet je wel goed uitgerust zijn, truste dan maar, en succes met je onderzoek morgenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
onderzoekje van 1.5 uur waar ik al een maand of4 op wacht
ik heb gewoon een dikke buik en redelijke lovehandles, (sinds een paar maanden.) bijna 8 kilo meer dan ik ooit gewogen heb, Dus zal nergens over zeurenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK HEB GEWOON HELE ZWARE BOTTEN!
gaat goed komen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ow, dan moet je wel goed uitgerust zijn, truste dan maar, en succes met je onderzoek morgen
Stiekem weeg ik 532 maar ik smokkel er wat vanaf.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb gewoon een dikke buik en redelijke lovehandles, (sinds een paar maanden.) bijna 8 kilo meer dan ik ooit gewogen heb, Dus zal nergens over zeurenals jij werkelijk zoveel weegt
nog ff snel, voor ik echt afsluit. Succes morgen Kokkiequote:
moet de brandweer dan ook komen als je naar de wc moetquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stiekem weeg ik 532 maar ik smokkel er wat vanaf.
dank jequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nog ff snel, voor ik echt afsluit. Succes morgen Kokkie
nou geloof ik je echt niet meer..quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stiekem weeg ik 532 maar ik smokkel er wat vanaf.
Nee, de dierenverzorger van Artis. Die kunnen beter poepscheppen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet de brandweer dan ook komen als je naar de wc moet
ja idd Kaatje, nieuwe UI, werd niks met de vlag zeker? Deze is kei leuk, had 'm vanmiddag al gezien, helemaal vergeten eer iets over te zeggen hierquote:
gedver, stinkzooitje moet dat zijn danquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de dierenverzorger van Artis. Die kunnen beter poepscheppen.
Als je 1 liter water in een fles op je hoofd krijgt van 25 meter hoogte ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
als je 25 liter water achter elkaar drinkt, ga je deaud
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je 1 liter water in een fles op je hoofd krijgt van 25 meter hoogte ook.
verteldquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:46 schreef Laysa het volgende:
Oh niemand aan jou vertelt? het is hier dooier dan dood!
of jemoeder thuis is!quote:
't is niet zo heel druk, maar dood toch ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:46 schreef Laysa het volgende:
Oh niemand aan jou vertelt? het is hier dooier dan dood!
Overdag dan toch welquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
't is niet zo heel druk, maar dood toch ook niet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Overdag dan toch wel![]()
's avonds houden jullie het levend
Dan moet het wel een hele goede zijn...Alhoewel...Naar SST keek ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb mezelf beloofd overdag de laptop niet meer aan te zetten...of....er moet weer een rls komen
![]()
als zo'n serie begint, kijk ik uit nieuwsgierigheid. Ook al is het dan zo nu en dan saai, toch blijf ik het dan volgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan moet het wel een hele goede zijn...Alhoewel...Naar SST keek ik ook
hoi Ceetje, klopt, met FOK erbij werd het toch nog leuk het te volgen...quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
Goeienavond Laysa, Kaatje, D_K![]()
RLS![]()
saai of niet, met fok erbij was het best te doen
dat bedoel ik. Had nog nooit van Fok gehoord tot SST begon, wilde op internet wat meer info over dat programma zoeken toen ik op UPC digitaal ineens een SST zender met zo'n knipperend oog had. Zo vond ik Fok, heb eerst een paar dagen mee zitten lurken en me zitten bescheuren van het lachenquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoi Ceetje, klopt, met FOK erbij werd het toch nog leuk het te volgen...
Om te lachen hoefde je eigenlijk niet mee te posten inderdaad. Gewoon lurken was al genoeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Had nog nooit van Fok gehoord tot SST begon, wilde op internet wat meer info over dat programma zoeken toen ik op UPC digitaal ineens een SST zender met zo'n knipperend oog had. Zo vond ik Fok, heb eerst een paar dagen mee zitten lurken en me zitten bescheuren van het lachen
Mark is wel eens zn bed uitgekomen om te kijken waarom ik zo enorm hard zat te lachen, dacht dat ik een berg visite binnen had zitten en iets mistte, hahahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Om te lachen hoefde je eigenlijk niet mee te posten inderdaad. Gewoon lurken was al genoeg.
Zoveel users, zoveel meningen, heerlijk
Is wel vaker dat er later op de avond pas gepost wordt. Ben zelf ook niet zo actief vandaag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
't is rustig hier vanavond, en 't is niet eens woensdag
hier ook, beetje druk gehad op m'n werk, moet de keuken nog opruimen van het avondeten, daar heb ik niet eens de puf voor eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Is wel vaker dat er later op de avond pas gepost wordt. Ben zelf ook niet zo actief vandaag.
Ben moe en maar gaan liggen op de bank, met af en toe een blik op de laptop
eerst lekker luieren op de bank dan..kan straks ook nog. Of..ff aan Mark vragenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook, beetje druk gehad op m'n werk, moet de keuken nog opruimen van het avondeten, daar heb ik niet eens de puf voor eerlijk gezegd
die geef ik zo maar een flinke por, zit al te slapen op de bank, moet zo maar eens naar bed gaan verhuizen, dus opruimen zal er wel neit meer in zittenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
eerst lekker luieren op de bank dan..kan straks ook nog. Of..ff aan Mark vragen
makkelijk die mannen hé. De mijne valt elke avond, kort na het eten in slaap op de bankquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die geef ik zo maar een flinke por, zit al te slapen op de bank, moet zo maar eens naar bed gaan verhuizen, dus opruimen zal er wel neit meer in zitten
mijnes knort boven zo verder. Niet onbegrijpelijk, begint 's nachts om 02.00 met werken. Ivm vakanties van collega's is ie nu ook later thuis als normaal, dus hij mag vandaag wel van mequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
makkelijk die mannen hé. De mijne valt elke avond, kort na het eten in slaap op de bank![]()
als hij niet uit zichzelf wakker wordt, maak ik hem rond half acht wakker, maar de laatste tijd slaapt hij korter. knap van hem
dan is het ook wel begrijpelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijnes knort boven zo verder. Niet onbegrijpelijk, begint 's nachts om 02.00 met werken. Ivm vakanties van collega's is ie nu ook later thuis als normaal, dus hij mag vandaag wel van me
tot straks kaatjequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dan is het ook wel begrijpelijk![]()
ik ga weer even plat op de bank. tot straks
quote:
Ja hoor het was een goeiemorgen hoorquote:
Ik kom altijd pas rond deze tijd binnen vallen hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
't is rustig hier vanavond, en 't is niet eens woensdag
en ik ben vroeg vandaagquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kom altijd pas rond deze tijd binnen vallen hoor
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet getwitterd
jezus zeg!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet getwitterd
quote:
kom ik binnen ga jij lekker wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tot straks kaatjeik ga ook effe met de beentjes omhoog
nee hoor, ben er gewoon, en braaf koffie gedronken jezusquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
kom ik binnen ga jij lekker weg![]()
Koffie is een borrel geworden zeker
Droog gehouden?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
dan was het lokaal om mij te plagen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
dan was het lokaal om mij te plagen
Dan zal ik je een geheimpje verklappen,Hier heeft de straat tot drie keer toe blank gestaanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef Ceetje.. het volgende:
hier is de hele dag (met uitzondering van vanochtend vroeg) geen enkele bui gevallen, de zon heeft zelfs nog geschenen
donkere wolken zat gezien, maar ik denk dat ze ter hoogte van jou pas tot uitbarsting zijn gekomen danquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je een geheimpje verklappen,Hier heeft de straat tot drie keer toe blank gestaanNa regen kwam zonneschijn, maar ook weer regen en zon en nog meer regen
Het staat wél snel blank bij jou in de straat, woon je in een dal of zo?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dan zal ik je een geheimpje verklappen,Hier heeft de straat tot drie keer toe blank gestaanNa regen kwam zonneschijn, maar ook weer regen en zon en nog meer regen
toen ik om 8 uur mijn ogen open deed, dacht ik dat het een uur of 6 was zo donker was hetquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
donkere wolken zat gezien, maar ik denk dat ze ter hoogte van jou pas tot uitbarsting zijn gekomen dan
hebben nog geen afvoerputjes en riolering denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het staat wél snel blank bij jou in de straat, woon je in een dal of zo?
oude wijk met slechte riolering. maar het heeft hier bij vlagen echt hard geregend. Bij zus ook stukken weg blank, en dat is nieuwbouw aan de andere kant van de stadquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het staat wél snel blank bij jou in de straat, woon je in een dal of zo?
Ik geloof ook echt zo wel dat het hard geregend heeft hoor, hier dus ook. Maar ik heb wat foto's van jouw omgeving gezien bij regen en bij mij kan je dan echt niet op straat zwemmen hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
oude wijk met slechte riolering. maar het heeft hier bij vlagen echt hard geregend. Bij zus ook stukken weg blank, en dat is nieuwbouw aan de andere kant van de stad
Ernem is gebouwd op 7 heuvelsquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof ook echt zo wel dat het hard geregend heeft hoor, hier dus ook. Maar ik heb wat foto's van jouw omgeving gezien bij regen en bij mij kan je dan echt niet op straat zwemmen hoor.
Maar misschien loopt het water bij mij wel gewoon weg in 't IJ
was hier tot vorig jaar november hetzelfde. Dit is een van de oudste straten van 't dorp, dus aan riolering/elektriek/gas/water en ander leidinggebeuren was sterk verouderd. Sinds vorig jaar november is de hele straat opengetrokken, nieuwe riolering, groot hemelwaterriool ernaast, overal nieuwe leidingen, en nu geen last meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik geloof ook echt zo wel dat het hard geregend heeft hoor, hier dus ook. Maar ik heb wat foto's van jouw omgeving gezien bij regen en bij mij kan je dan echt niet op straat zwemmen hoor.
Maar misschien loopt het water bij mij wel gewoon weg in 't IJ
Amsterdam is gebouwd op palenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ernem is gebouwd op 7 heuvels
Uitlopers van de Utrechtse heuvelrug
Mooi zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was hier tot vorig jaar november hetzelfde. Dit is een van de oudste straten van 't dorp, dus aan riolering/elektriek/gas/water en ander leidinggebeuren was sterk verouderd. Sinds vorig jaar november is de hele straat opengetrokken, nieuwe riolering, groot hemelwaterriool ernaast, overal nieuwe leidingen, en nu geen last meer.
BTW: het begint hier nu te plempen
Daar kan een hoop water onder. Wordt het probleem van het droogvallen van de stutpalen ook opgelostquote:
maakt niet uit, hoef toch niet meer naar buiten, denk dat ik zo het haardje gezellig aansteek, alsof we op een stormachtige, regenachtige herfstavond lekker warm binnen zittenquote:
Dat probleem is allang opgelost hoor, grondwaterpeil is weer op ordequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Daar kan een hoop water onder. Wordt het probleem van het droogvallen van de stutpalen ook opgelost
zodra het hier weer gaat regenen ga ik mijn nest inquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maakt niet uit, hoef toch niet meer naar buiten, denk dat ik zo het haardje gezellig aansteek, alsof we op een stormachtige, regenachtige herfstavond lekker warm binnen zitten
die moeten ze ook vol laten lopenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat probleem is allang opgelost hoor, grondwaterpeil is weer op orde
Alleen nog problemen door de NZ-lijn
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
die moeten ze ook vol laten lopen
kunnen beter nu stoppen, want het gaat nog veel meer kosten. En het zal me niet verbazen als mijn belastingcenten er ook in zitten. Rijk zal ook wel een bijdrage gedaan hebben, en anders de Europese commissiequote:
zal best welquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
10
en ik doe niet hunten, ik post effe niet meer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
kunnen beter nu stoppen, want het gaat nog veel meer kosten. En het zal me niet verbazen als mijn belastingcenten er ook in zitten. Rijk zal ook wel een bijdrage gedaan hebben, en anders de Europese commissie
ons durrep heeft niet meebetaaldquote:
Rijksoverheid wél dus jij ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ons durrep heeft niet meebetaaldhadden het hier intern nodig voor wat omkoperijen enzo
dan lig ik vroeg op bedquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, zondvloed hier, komt richting jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |