Hiroshima?quote:
quote:
Nuquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
was effe een fok abootje aan het afsluiten. Wanneer werkt dat nou? Wanneer krijg ik een sterretje?
Die heb je al hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
was effe een fok abootje aan het afsluiten. Wanneer werkt dat nou? Wanneer krijg ik een sterretje?
Ach, wordt toch slecht weer morgenquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
Ziet er wel zielig uit 1 sterretje eigenlijk hè
ha die Pietje, ben al een week aan de slag, als je eenmaal bezig bent, is het net alsof je nooit bent weggeweestquote:
Ja dat scheelt nogquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, wordt toch slecht weer morgen
dag mevrouwquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en je weet dat je nu meneer en mevrouw moet zeggen tegen diegenen met meer sterretjes
Ja klopt, ben er 3 weken uit geweest en heb er stiekem ook wel weer zin in. Als je te lang weg bent mis je ook relevante zaken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ha die Pietje, ben al een week aan de slag, als je eenmaal bezig bent, is het net alsof je nooit bent weggeweest
quote:
Johnny?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
We kunnen je verzoek niet verwerken omdat de video-id niet overeenkomt met een video die is verwijderd of is uitgeschakeld in reactie op een inbreuk op het auteursrecht.
WTF
en ook veel niet-relevante zaken die vaak net zo belangrijk zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja klopt, ben er 3 weken uit geweest en heb er stiekem ook wel weer zin in. Als je te lang weg bent mis je ook relevante zaken.
Van Dik Hout, maar kreeg copyright melding, maar ik heb de video zelf gefilmt dus moest ik ff rechtzetten bij YT, krijg ik die melding....quote:
Rustig hèquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:34 schreef Ceetje.. het volgende:
toch wel relaxed zo, fok zonder dat ik steeds te zien krijg dat ik schaamlipcorrecties moet en botoxinjecties enzo
Ik heb nu autoverzekering staan....nu alleen nog een rijbewijs en een autoquote:
Maar die autoverzekering heb je alvastquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb nu autoverzekering staan....nu alleen nog een rijbewijs en een auto
en ik heb een sterquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Maar die autoverzekering heb je alvast
WA is verplicht... oh wacht evenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja, laat ik alvast de premie berekenenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
MsDosquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
wat was dat nou begin van de avond, fok lag plat? Iets met DOS enzo? Kwisnie dat dos nog bestond
Ja het lag 2x plat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
wat was dat nou begin van de avond, fok lag plat? Iets met DOS enzo? Kwisnie dat dos nog bestond
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
cool, wat houdt dat in, werden we aangevallen ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een DOS-attack (Denial of Service)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Distributed_denial-of-servicequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
cool, wat houdt dat in, werden we aangevallen ofzo?
ja, ddos... geen dosquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Distributed_denial-of-service
cool, we werden dus aangevallen door een smurfquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Distributed_denial-of-service
een hack-smurfquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
cool, we werden dus aangevallen door een smurf
hahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn kids zijn jaloers, die gaan morgen pas naar de smurfenfilm
waar zie je een enge wolk Drassss, kan er weer gechased worden?quote:
Hier schijnt de zon nog volopquote:
Neequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:47 schreef Ceetje.. het volgende:
oe, ik kan nu ook mensen blocken
[..]
waar zie je een enge wolk Drassss, kan er weer gechased worden?
hier valt het er ook alweer met bakken tegelijk uit. Heel gek. Ene moment hoor (en zie) je 't vreselijk regenen, minuut later hoor je niks meer, en in ene begint het weer flink te tikken op de ramen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Neetrekt gewoon wat regen voorbij. Meer niet helaas.
Oe! een flits terwijl ik dit tik.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:49 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja, das sjiek hendig! Ik heb er al een paar in mn lijst staan
Is het geen tikgeest?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier valt het er ook alweer met bakken tegelijk uit. Heel gek. Ene moment hoor (en zie) je 't vreselijk regenen, minuut later hoor je niks meer, en in ene begint het weer flink te tikken op de ramen.
neu, als ik buiten ga staan word ik erg nat wel (mijn douche daar komt minder uit)quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ha kaatje, heb je m'n tweetje nog gezien ?
niet te hard lachen hoor, kreeg RT via Tjetmaster, heb 'm door-ge-RT-t naar jou. Ging over iemand uit Den Boschquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
heb Twitter nog niet aangehad. Ga ff kijken
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niet te hard lachen hoor, kreeg RT via Tjetmaster, heb 'm door-ge-RT-t naar jou. Ging over iemand uit Den Bosch
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer Drasss, waarom krijg jij er wel de lichtshow bij en wij hiero niet? Kaat, heeft het bij jullie ook zo gegoten het afgelopen uur (droog/hoosbui/droog/hoosbui)
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer Drasss, waarom krijg jij er wel de lichtshow bij en wij hiero niet? Kaat, heeft het bij jullie ook zo gegoten het afgelopen uur (droog/hoosbui/droog/hoosbui)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |