die race moest ik ook even youtuben hoor, maar het kwam me wel bekend voor..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:21 schreef Elusive het volgende:
[..]
echt heh
ik sprak vandaag een jongen van 18 en die wist niet wat de megablubberpowerrace was en dat rik graag op z'n "motoooor wil rijjen"
klacht:
er zijn gewoon volwassen mensen die telekids niet hebben meegemaakt
ik voel me oud
Mindblowing?quote:
Goede muziek wordt nog steeds gemaakt. Ik nodig je van harte uit om even naar Wolf People, Tame Impala of Fleet Foxes te luisterenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:04 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Tja, helaas wordt dit soort muziek niet meer gemaakt:
Dat fade-effect op die melodielijn vind ik altijd irritant, helaas hebben veel trance platen dat. Ik hou meer van iets als dit bv:.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef Micson het volgende:
[..]
Mijn jarenlange Fok!-ervaring leert mij dat dit topic binnen no time een bedevaartsoord is voor nerds die berichten met 10 metalen youtube links gaan posten, waar toch geen hond op gaat klikken
Hoewel ik hier normaal niet aan meedoe, is het dit keer op verzoek. Dus bij deze: een nummertje dat ik persoonlijk erg fijn vind
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
En waarom niet? Hoe zou jij het dan willen aanpakken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:43 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Mensen die alle "Top 40-muziek" over n kam scheren.
Welke verschillen zitten erin dan? Ik moet er helaas al een half jaar iedere dag gedwongen naar luisteren. Ik hoor al half jaar dezelfde nummers. Af en toe gaat er 1 weg die je nooit meer zal horen en er komt een nieuwe terug die weer precies hetzelfde klinktquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:43 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Mensen die alle "Top 40-muziek" over n kam scheren.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:43 schreef Rezania het volgende:
Linkdump-topic!
Alsof iedereen ook echt elkaars muziek gaat zitten luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
He SinadO, waar ben jij met al je vrienden heengeweest op vakantie deze zomer? Of is het met je leuke vriendin een fijn weekje weg geworden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Echt? Ik kan wel raden naar wat voor pauper tiener-vakantie oord die kneus gegaan is...
ahahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef DeX090 het volgende:
Iemand al opgevallen dat Adele bij XL recordings zit? Best toepasselijk.
Dit ja...quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Welke verschillen zitten erin dan? Ik moet er helaas al een half jaar iedere dag gedwongen naar luisteren. Ik hoor al half jaar dezelfde nummers. Af en toe gaat er 1 weg die je nooit meer zal horen en er komt een nieuwe terug die weer precies hetzelfde klinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |