SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik bijvoorbeeld een meid met een drankje en een rietje. Ik kwam aangelopen, en dronk gewoon uit haar glas. En grappig dat ze dat vonden en giechelen etc
Bij jou misschien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een roos heeft eenmaal grote achterliggende gedachtes.
Ze lachten je waarschijnlijk uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik bijvoorbeeld een meid met een drankje en een rietje. Ik kwam aangelopen, en dronk gewoon uit haar glas. En grappig dat ze dat vonden en giechelen etc
ik zou je zo te grazen hebben genomenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Kom nou. Er moet maar een vriend naast haar staan en je krijgt een enorme knal op je neus. En terecht.
Jij moet wel enorm knap zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een roos staat symbool voor liefde, of wist je dat nog niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij jou misschien.
[..]
Ze lachten je waarschijnlijk uit.
nou! omdat dat zo al 100X beter is , dan 2 meter afstand houden, en dan creepy zeggen dat je dat eigenlijk wel graag zou willen, zonder dat er (beetje triviaal gezegd) enige "klik" is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die hoer wil geen kusjes, mlig wil ze
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij moet wel enorm knap zijnGaaf dat je vroeger ook brutaal wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Ja, maar hij wist van te voren dat het al ging werken. Hij had de hele game allang door, het was een simpele move omdat meisje gek te maken. Later die avond lag ie in bed met d'r.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Kom nou. Er moet maar een vriend naast haar staan en je krijgt een enorme knal op je neus. En terecht.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gaaf dat je vroeger ook brutaal was
Dat je een roos krijgt op een eerste date betekent niet dat de jongen/man in kwestie al head over heels is. Jij zoekt er te veel achter, het kan gewoon galant zijn. Een leuk gebaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een roos staat symbool voor liefde, of wist je dat nog niet?
Bij mij zou je het niet hoeven flikken, opdringerig gedoe van vreemden...quote:Nah, het was leuk hehe.
Is dit serieus of sarcastischquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef hasjman het volgende:
[..]
Ja, maar hij wist van te voren dat het al ging werken. Hij had de hele game allang door, het was een simpele move omdat meisje gek te maken. Later die avond lag ie in bed met d'r.
Zien jullie de briljantheid van firefly dan niet?
Je moet het niet vragen, zeg gewoon dat je ook graag wil zoenen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou! omdat dat zo al 100X beter is , dan 2 meter afstand houden, en dan creepy zeggen dat je dat eigenlijk wel graag zou willen, zonder dat er (beetje triviaal gezegd) enige "klik" is.
en dan gaan bedelen, en bedragen gaan bieden om bij te betalen.
oh niets uitlachen hoor. is situatie afhankelijk aardbei.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij jou misschien.
[..]
Ze lachten je waarschijnlijk uit.
Wacht maar tot de dag na de meet, als je naast hem wakker wordtquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je een roos krijgt op een eerste date betekent niet dat de jongen/man in kwestie al head over heels is. Jij zoekt er te veel achter, het kan gewoon galant zijn. Een leuk gebaar.
[..]
Bij mij zou je het niet hoeven flikken, opdringerig gedoe van vreemden...
Wat een wazige post, sorry hoor maar ik begrijp er niet zoveel vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik had laatste of 1na laaste keer dat ik was uitgegaan, ook een meid die stond zo keihard in haar drankje te stampen als ik bij haar was, en alles. (ioi, google er maar op).
en dat viel me op. dus dikke winst, maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.
en omdat ik toen bezig was met aan dat drankje denken, pakte ik het uit haar handen, en toen zei ik " dankjewel voor het roeren" en toen dronk ik het op. vond ze allemaal prima....
maar het is echt, echt. debiel van mij gewoon. kan je meisjes hun lichaamstaal gaan interupten? het is toch heel gevaarlijk om het daarover te hebben enzo?
en ook , ik denk niet dat dat meisje nou speciaal heel veel aantrekkingskracht tot mij had. want ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk (prettige omgeving dat er niet meteen een zwerm aan jongens op haar af stormde. het was ook vroeg op de avond)
Je innerpimp komt al naar bovenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik had laatste of 1na laaste keer dat ik was uitgegaan, ook een meid die stond zo keihard in haar drankje te stampen als ik bij haar was, en alles. (ioi, google er maar op).
en dat viel me op. dus dikke winst. maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.
en omdat ik toen bezig was met aan dat drankje denken, pakte ik het uit haar handen, en toen zei ik " dankjewel voor het roeren" en toen dronk ik het op. vond ze allemaal prima....
maar het is echt, echt. debiel van mij gewoon. kan je meisjes hun lichaamstaal gaan interupten? het is toch heel gevaarlijk om het daarover te hebben enzo?
maar ik kon niets anders bedenken om te doen, en ik heb ook helemaal geen ervaring enzo, dus toen zat ik met dat drankje in me hoofd, en toen dacht ik : "mlig, doe iets , doe iets! ze3 vind je hartstikke leuk". en toen deed ik dat![]()
en ook , ik denk niet dat dat meisje nou speciaal heel veel aantrekkingskracht tot mij had. want ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk (prettige omgeving dat er niet meteen een zwerm aan jongens op haar af stormde. het was ook vroeg op de avond)
Nooit. Ik ken mezelf wel goed genoeg om te weten hoe ik op zulk gedrag zou reageren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wacht maar tot de dag na de meet, als je naast hem wakker wordt
quote:
Dat is een leugen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef firefly3 het volgende:
Soms zijn het juist de vrouwen die het meest tegenstribbelen die een obsessie krijgen. Hun wereldje staat dan ineens ondersteboven en ben je opeens de "ware". "Ja, normaal doe ik zoiets noooooit" krijg je dan te horen.
Je kent die vrouwen niet eens en dan bepaal jij al dat ze liegenquote:
Zou het lant zijn geweest?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk
dit komt 1x in de 100 jaar voor, de kans is groter om de staatsfuckingloterij te winnen en wat doe je. wat doe je. wat doe je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |