abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100436086

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_100436111
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gisteren zag ik bijvoorbeeld een meid met een drankje en een rietje. Ik kwam aangelopen, en dronk gewoon uit haar glas. En grappig dat ze dat vonden en giechelen etc _O-
:')

Kom nou. Er moet maar een vriend naast haar staan en je krijgt een enorme knal op je neus. En terecht.
Ron Paul 2012
pi_100436112
Maatschappelijke grenzen?
pi_100436143
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een roos heeft eenmaal grote achterliggende gedachtes.
Bij jou misschien.

quote:

[..]

Gisteren zag ik bijvoorbeeld een meid met een drankje en een rietje. Ik kwam aangelopen, en dronk gewoon uit haar glas. En grappig dat ze dat vonden en giechelen etc _O-
Ze lachten je waarschijnlijk uit. ^O^
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:13:23 #5
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100436173
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kom nou. Er moet maar een vriend naast haar staan en je krijgt een enorme knal op je neus. En terecht.
ik zou je zo te grazen hebben genomen :')
Spreading the Word
pi_100436175
quote:

[..]

Jij moet wel enorm knap zijn O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100436190
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij jou misschien.

[..]

Een roos staat symbool voor liefde, of wist je dat nog niet?

Nah, het was leuk hehe.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:14:35 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100436256
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

die hoer wil geen kusjes, mlig wil ze :P
nou! omdat dat zo al 100X beter is , dan 2 meter afstand houden, en dan creepy zeggen dat je dat eigenlijk wel graag zou willen, zonder dat er (beetje triviaal gezegd) enige "klik" is.
en dan gaan bedelen, en bedragen gaan bieden om bij te betalen.
pi_100436259
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij moet wel enorm knap zijn O+

SPOILER
Gaaf dat je vroeger ook brutaal was :D
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:14:57 #10
238453 hasjman
utter madness
pi_100436276
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, maar hij wist van te voren dat het al ging werken. Hij had de hele game allang door, het was een simpele move omdat meisje gek te maken. Later die avond lag ie in bed met d'r.

Zien jullie de briljantheid van firefly dan niet?
pi_100436387
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gaaf dat je vroeger ook brutaal was :D
Je moest eens weten :D Ik was niet uitzonderlijk knap, maar kende geen gene. Date was binnen 2 minuten beklonken, nooit moeite mee gehad. Tot mijn ex mij alle omgang verbood met mannen en belachelijk jaloers was. Ik was dwaas.. En direct alle zelfvertrouwen kwijt. Mis ik nog wel, die periode
pi_100436400
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een roos staat symbool voor liefde, of wist je dat nog niet?

Dat je een roos krijgt op een eerste date betekent niet dat de jongen/man in kwestie al head over heels is. Jij zoekt er te veel achter, het kan gewoon galant zijn. Een leuk gebaar.

quote:
Nah, het was leuk hehe.
Bij mij zou je het niet hoeven flikken, opdringerig gedoe van vreemden...
pi_100436439
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef hasjman het volgende:

[..]

Ja, maar hij wist van te voren dat het al ging werken. Hij had de hele game allang door, het was een simpele move omdat meisje gek te maken. Later die avond lag ie in bed met d'r.

Zien jullie de briljantheid van firefly dan niet?
Is dit serieus of sarcastisch :D?
Finally, someone let me out of my cage
pi_100436491
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou! omdat dat zo al 100X beter is , dan 2 meter afstand houden, en dan creepy zeggen dat je dat eigenlijk wel graag zou willen, zonder dat er (beetje triviaal gezegd) enige "klik" is.
en dan gaan bedelen, en bedragen gaan bieden om bij te betalen.
Je moet het niet vragen, zeg gewoon dat je ook graag wil zoenen.

Dan zegt zij wel of het extra kost of niet.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:18:43 #15
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100436492
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij jou misschien.

[..]

oh niets uitlachen hoor. is situatie afhankelijk aardbei.

ik had laatste of 1na laaste keer dat ik was uitgegaan, ook een meid die stond zo keihard in haar drankje te stampen als ik bij haar was, en alles. (ioi, google er maar op).

en dat viel me op. dus dikke winst :D. maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.
en omdat ik toen bezig was met aan dat drankje denken, pakte ik het uit haar handen, en toen zei ik " dankjewel voor het roeren" en toen dronk ik het op. vond ze allemaal prima....

maar het is echt, echt. debiel van mij gewoon. kan je meisjes hun lichaamstaal gaan interupten? het is toch heel gevaarlijk om het daarover te hebben enzo?

maar ik kon niets anders bedenken om te doen, en ik heb ook helemaal geen ervaring enzo, dus toen zat ik met dat drankje in me hoofd, en toen dacht ik : "mlig, doe iets , doe iets! ze3 vind je hartstikke leuk". en toen deed ik dat |:(

en ook , ik denk niet dat dat meisje nou speciaal heel veel aantrekkingskracht tot mij had. want ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk (prettige omgeving dat er niet meteen een zwerm aan jongens op haar af stormde. het was ook vroeg op de avond)
pi_100436513
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat je een roos krijgt op een eerste date betekent niet dat de jongen/man in kwestie al head over heels is. Jij zoekt er te veel achter, het kan gewoon galant zijn. Een leuk gebaar.

[..]

Bij mij zou je het niet hoeven flikken, opdringerig gedoe van vreemden...
Wacht maar tot de dag na de meet, als je naast hem wakker wordt :P
pi_100436596
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik had laatste of 1na laaste keer dat ik was uitgegaan, ook een meid die stond zo keihard in haar drankje te stampen als ik bij haar was, en alles. (ioi, google er maar op).

en dat viel me op. dus dikke winst, maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.
en omdat ik toen bezig was met aan dat drankje denken, pakte ik het uit haar handen, en toen zei ik " dankjewel voor het roeren" en toen dronk ik het op. vond ze allemaal prima....

maar het is echt, echt. debiel van mij gewoon. kan je meisjes hun lichaamstaal gaan interupten? het is toch heel gevaarlijk om het daarover te hebben enzo?

en ook , ik denk niet dat dat meisje nou speciaal heel veel aantrekkingskracht tot mij had. want ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk (prettige omgeving dat er niet meteen een zwerm aan jongens op haar af stormde. het was ook vroeg op de avond)
Wat een wazige post, sorry hoor maar ik begrijp er niet zoveel van :P
pi_100436687
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en dat viel me op. dus dikke winst :D. maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.

maar ik kon niets anders bedenken om te doen, en ik heb ook helemaal geen ervaring enzo, dus toen zat ik met dat drankje in me hoofd, en toen dacht ik : "mlig, doe iets , doe iets! ze3 vind je hartstikke leuk". en toen deed ik dat |:(

Je innerpimp komt al naar boven *)
pi_100436736
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wacht maar tot de dag na de meet, als je naast hem wakker wordt :P
Nooit. Ik ken mezelf wel goed genoeg om te weten hoe ik op zulk gedrag zou reageren.

quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef minibeer het volgende:

[..]

Is dit serieus of sarcastisch :D?
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:24:27 #20
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100436837
ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk
dit komt 1x in de 100 jaar voor, de kans is groter om de staatsfuckingloterij te winnen en wat doe je. wat doe je. wat doe je :'(
Spreading the Word
pi_100436854
Soms zijn het juist de vrouwen die het meest tegenstribbelen die een obsessie krijgen. Hun wereldje staat dan ineens ondersteboven en ben je opeens de "ware". "Ja, normaal doe ik zoiets noooooit" krijg je dan te horen.
pi_100436903
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef firefly3 het volgende:
Soms zijn het juist de vrouwen die het meest tegenstribbelen die een obsessie krijgen. Hun wereldje staat dan ineens ondersteboven en ben je opeens de "ware". "Ja, normaal doe ik zoiets noooooit" krijg je dan te horen.
Dat is een leugen.
pi_100436949
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is een leugen.
Je kent die vrouwen niet eens en dan bepaal jij al dat ze liegen _O- Sterker nog, sommige ken ik al vele jaren lang en weet ondertussen al lang hoe ze zijn.
pi_100436962
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk
dit komt 1x in de 100 jaar voor, de kans is groter om de staatsfuckingloterij te winnen en wat doe je. wat doe je. wat doe je :'(
Zou het lant zijn geweest? _O-
pi_100437010
quote:
Moet het nou weer met zo'n lullig plaatje erbij? ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')