SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik bijvoorbeeld een meid met een drankje en een rietje. Ik kwam aangelopen, en dronk gewoon uit haar glas. En grappig dat ze dat vonden en giechelen etc
Bij jou misschien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een roos heeft eenmaal grote achterliggende gedachtes.
Ze lachten je waarschijnlijk uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gisteren zag ik bijvoorbeeld een meid met een drankje en een rietje. Ik kwam aangelopen, en dronk gewoon uit haar glas. En grappig dat ze dat vonden en giechelen etc
ik zou je zo te grazen hebben genomenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Kom nou. Er moet maar een vriend naast haar staan en je krijgt een enorme knal op je neus. En terecht.
Jij moet wel enorm knap zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een roos staat symbool voor liefde, of wist je dat nog niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij jou misschien.
[..]
Ze lachten je waarschijnlijk uit.
nou! omdat dat zo al 100X beter is , dan 2 meter afstand houden, en dan creepy zeggen dat je dat eigenlijk wel graag zou willen, zonder dat er (beetje triviaal gezegd) enige "klik" is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die hoer wil geen kusjes, mlig wil ze
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij moet wel enorm knap zijnGaaf dat je vroeger ook brutaal wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Ja, maar hij wist van te voren dat het al ging werken. Hij had de hele game allang door, het was een simpele move omdat meisje gek te maken. Later die avond lag ie in bed met d'r.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Kom nou. Er moet maar een vriend naast haar staan en je krijgt een enorme knal op je neus. En terecht.
Je moest eens wetenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gaaf dat je vroeger ook brutaal was
Dat je een roos krijgt op een eerste date betekent niet dat de jongen/man in kwestie al head over heels is. Jij zoekt er te veel achter, het kan gewoon galant zijn. Een leuk gebaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een roos staat symbool voor liefde, of wist je dat nog niet?
Bij mij zou je het niet hoeven flikken, opdringerig gedoe van vreemden...quote:Nah, het was leuk hehe.
Is dit serieus of sarcastischquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef hasjman het volgende:
[..]
Ja, maar hij wist van te voren dat het al ging werken. Hij had de hele game allang door, het was een simpele move omdat meisje gek te maken. Later die avond lag ie in bed met d'r.
Zien jullie de briljantheid van firefly dan niet?
Je moet het niet vragen, zeg gewoon dat je ook graag wil zoenen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou! omdat dat zo al 100X beter is , dan 2 meter afstand houden, en dan creepy zeggen dat je dat eigenlijk wel graag zou willen, zonder dat er (beetje triviaal gezegd) enige "klik" is.
en dan gaan bedelen, en bedragen gaan bieden om bij te betalen.
oh niets uitlachen hoor. is situatie afhankelijk aardbei.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij jou misschien.
[..]
Ze lachten je waarschijnlijk uit.
Wacht maar tot de dag na de meet, als je naast hem wakker wordtquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je een roos krijgt op een eerste date betekent niet dat de jongen/man in kwestie al head over heels is. Jij zoekt er te veel achter, het kan gewoon galant zijn. Een leuk gebaar.
[..]
Bij mij zou je het niet hoeven flikken, opdringerig gedoe van vreemden...
Wat een wazige post, sorry hoor maar ik begrijp er niet zoveel vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik had laatste of 1na laaste keer dat ik was uitgegaan, ook een meid die stond zo keihard in haar drankje te stampen als ik bij haar was, en alles. (ioi, google er maar op).
en dat viel me op. dus dikke winst, maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.
en omdat ik toen bezig was met aan dat drankje denken, pakte ik het uit haar handen, en toen zei ik " dankjewel voor het roeren" en toen dronk ik het op. vond ze allemaal prima....
maar het is echt, echt. debiel van mij gewoon. kan je meisjes hun lichaamstaal gaan interupten? het is toch heel gevaarlijk om het daarover te hebben enzo?
en ook , ik denk niet dat dat meisje nou speciaal heel veel aantrekkingskracht tot mij had. want ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk (prettige omgeving dat er niet meteen een zwerm aan jongens op haar af stormde. het was ook vroeg op de avond)
Je innerpimp komt al naar bovenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik had laatste of 1na laaste keer dat ik was uitgegaan, ook een meid die stond zo keihard in haar drankje te stampen als ik bij haar was, en alles. (ioi, google er maar op).
en dat viel me op. dus dikke winst. maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.
en omdat ik toen bezig was met aan dat drankje denken, pakte ik het uit haar handen, en toen zei ik " dankjewel voor het roeren" en toen dronk ik het op. vond ze allemaal prima....
maar het is echt, echt. debiel van mij gewoon. kan je meisjes hun lichaamstaal gaan interupten? het is toch heel gevaarlijk om het daarover te hebben enzo?
maar ik kon niets anders bedenken om te doen, en ik heb ook helemaal geen ervaring enzo, dus toen zat ik met dat drankje in me hoofd, en toen dacht ik : "mlig, doe iets , doe iets! ze3 vind je hartstikke leuk". en toen deed ik dat![]()
en ook , ik denk niet dat dat meisje nou speciaal heel veel aantrekkingskracht tot mij had. want ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk (prettige omgeving dat er niet meteen een zwerm aan jongens op haar af stormde. het was ook vroeg op de avond)
Nooit. Ik ken mezelf wel goed genoeg om te weten hoe ik op zulk gedrag zou reageren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wacht maar tot de dag na de meet, als je naast hem wakker wordt
quote:
Dat is een leugen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef firefly3 het volgende:
Soms zijn het juist de vrouwen die het meest tegenstribbelen die een obsessie krijgen. Hun wereldje staat dan ineens ondersteboven en ben je opeens de "ware". "Ja, normaal doe ik zoiets noooooit" krijg je dan te horen.
Je kent die vrouwen niet eens en dan bepaal jij al dat ze liegenquote:
Zou het lant zijn geweest?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk
dit komt 1x in de 100 jaar voor, de kans is groter om de staatsfuckingloterij te winnen en wat doe je. wat doe je. wat doe je
om daar serieus op in te gaan, nee het was niet lant. het was een international student die volgensmij niet veel buitenkwam naast haar studie. wel een heel cute meisje, en ook aantrekkelijk. en ze had ook helemaal nederlands geleerd enzo, en dat sprak ze nog heel goed ook.quote:
Er zijn in het uitgaansleven volgens mij best veel meisjes die openstaan voor een onenightstand. Het levende bewijs is een jongen uit mijn voetbalteam die elke week een ander meisje neukt wat hij net een paar uur kentquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om daar serieus op in te gaan, nee ze was het niet.
maar over lants geval, er zijn een heleboel meisjes volgensmij zoals haar hoor!
alleen niemand praat erover.
Er zijn weinig meisjes die niet kunnen functioneren zonder geneukt te worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om daar serieus op in te gaan, nee het was niet lant. het was een international student die volgensmij niet veel buitenkwam naast haar studie. wel een heel cute meisje, en ook aantrekkelijk. en ze had ook helemaal nederlands geleerd enzo, en dat sprak ze nog heel goed ook.
maar over lants geval, er zijn een heleboel meisjes volgensmij zoals haar hoor!
alleen niemand praat erover.
mwa,... ik betwijfel of zij daarvoor openstaat, want 1, ze zag er niet zo uit als dat type (maar ik heb er geen verstand van, wolfs in schaapskleren zijn sommige meisjes misschien ik weet niet).quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er zijn in het uitgaansleven volgens mij best veel meisjes die openstaan voor een onenightstand.
jeetje zeg. ik zou er bijna van denken: :"daar gaan alle meisjes heenquote:Het levende bewijs is een jongen uit mijn voetbalteam die elke week een ander meisje neukt wat hij net een paar uur kent.
en heb je trouwens meer info over die jongen van voetbal hoe hij dat doet? hoe gaat bij die paar uur en dan neuken de logistiek?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er zijn in het uitgaansleven volgens mij best veel meisjes die openstaan voor een onenightstand. Het levende bewijs is een jongen uit mijn voetbalteam die elke week een ander meisje neukt wat hij net een paar uur kent.
Of het is een geboren hosselaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het levende bewijs is een jongen uit mijn voetbalteam die elke week een ander meisje neukt wat hij net een paar uur kent.
Ah de star fuckers, bekend fenomeen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er zijn in het uitgaansleven volgens mij best veel meisjes die openstaan voor een onenightstand. Het levende bewijs is een jongen uit mijn voetbalteam die elke week een ander meisje neukt wat hij net een paar uur kent.
Want minibeer speelt bij Ajax?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:34 schreef hasjman het volgende:
[..]
Ah de star fuckers, bekend fenomeen.
Dat soort sloeries geilen niet alleen op bekende voetballers, maar ook op de local hero van FC Knollendam 5.quote:
Moet ik toch weer gaan voetballen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat soort sloeries geilen niet alleen op bekende voetballers, maar ook op de local hero van FC Knollendam 5.
De hero van knollendam worden is ook al best lastig hoorquote:
Ik word keeper, met mijn postuur ben ik net de Jeroen Verhoeven van FC Knollendam.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
De hero van knollendam worden is ook al best lastig hoor
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word keeper, met mijn postuur ben ik net de Jeroen Verhoeven van FC Knollendam.
Nou DJ en sterkeeper als ik dan nog niet neuk weet ik het ook niet meer.
Ik denk niet dat dat het gaat worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef minibeer het volgende:
[..]Dan heb je dit topic niet meer nodig (behalve als het niet werkt natuurlijk)
Blijf maar lekker bij ons danquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het gaat worden.
quote:
Voor de meeste vrouwen is dat eenmaal een leugen, heb ik niet bedacht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:
strawberry:
Dit bedoel ik dus, je bent zelf onzeker van jezelf (je lichaam ofzo), waardoor je andere mensen een onzekerheid aan probeert te praten door een situatie die jij niet eens hebt meegemaakt, in je hoofd om te zetten naar het meest negatieve en het dan gaan vertellen. Terwijl je niet eens weet wat er verder nog gebeurt is.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor de meeste vrouwen is dat eenmaal een leugen, heb ik niet bedacht.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef hasjman het volgende:
[..]
Dat moeten ze zichzelf wel voorhouden he, want anders zijn ze een gemakkelijke slet.
Jij kiest voor die uitleg omdat het vleiend is voor je ego dat ze zich wel laten meesleuren door jou en niemand anders.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor de sletjes misschien. Er zijn genoeg vrouwen die niet met iedereen naar bed gaat, of gelovig zijn of wat dan ook en daadwerkelijk voor het eerst helemaal meegesleurd worden.
Het is vleiend voor jouw ego om te denken dat het maar sletjes zijn die meegesleurd worden, terwijl jij die vrouwen niet eens kent. Daarom maak je alles zo negatief wat ik meegemaakt heb.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kiest voor die uitleg omdat het vleiend is voor je ego dat ze zich wel laten meesleuren door jou en niemand anders.
Dat is inderdaad de andere uitleg, ware het niet dat ik dat cliché-excuus niet bedacht heb. Het is als de zin: Het ligt niet aan jou, maar aan mij. Nou zal het soms vast wel de waarheid zijn, maar meestal niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is vleiend voor jouw ego om te denken dat het maar sletjes zijn die meegesleurd worden, terwijl jij die vrouwen niet eens kent. Daarom maak je alles zo negatief wat ik meegemaakt heb.
Uhu, je bent fantastisch.quote:Overigens heb ik al zo veel ervaring en mensenkennis dat ik al snel weet wat voor type vrouw het is. Vooral als ik nog met diegene een lange relatie heb gehad
Doe jij dat eens en laat ons dan met rust, win-win situatie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef firefly3 het volgende:
strawberry en hasjman die je vriendin(nen) sletjes noemtget a life ofzo
Als je genoeg mensen kennis hebt hoor je al aan iemands stem en zie je aan iemands ogen of diegene echt helemaal verbaast is over zichzelf of niet. Verliefdheid doet veel bij een vrouw.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de andere uitleg, ware het niet dat ik dat cliché-excuus niet bedacht heb. Het is als de zin: Het ligt niet aan jou, maar aan mij. Nou zal het soms vast wel de waarheid zijn, maar meestal niet.
[..]
Uhu, je bent fantastisch.
Als je maar vaak genoeg voor de spiegel staat en dat tegen jezelf zegt ga je het nog geloven ook.quote:
Denken vrouwen nou echt zo? Dat ze het zichzelf moeten verantwoorden om het goed te praten?quote:
Maar dat heb ik niet, daarom zit ik hier. Logisch toch?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef firefly3 het volgende:
strawberry en hasjman die je vriendin(nen) sletjes noemtget a life ofzo
Oh ik hou al op. Zelfs gelovigen zijn minder stellig dan vuurvliegje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
Ik vond dat off-topic geneuzel toch beter.
Met Jehova's getuige kan je tenminste nog een leuke discussie hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik hou al op. Zelfs gelovigen zijn minder stellig dan vuurvliegje.Niet echt leuk of zo.
Dat is het ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het gewoon achterlijk om conclusies te trekken van situaties waar je zelf niet eens bij bent geweest.
Onenightstands doe ik vrij weinig aan, de vrouwen hou ik meestal aan voor een tijdje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef minibeer het volgende:
het ging er nou toch alleen maar om of de onenightstands van vuurvliegje sletjes waren of niet?
Ik heb al niet zo'n hoge pet van vrouwen die veel one-nigth stands hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef minibeer het volgende:
het ging er nou toch alleen maar om of de onenightstands van vuurvliegje sletjes waren of niet?
Het ging meer om die opmerking. Meestal is het een leugen. Het is zo cliché als wat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef minibeer het volgende:
Je mag denken wat je wilt, maar als vriendinnen van me sletjes genoemt worden pik ik het nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Maar heel geloofwaardig klinkt het mij in ieder geval niet in de oren. Maar he als het voor jou werkt.
Ik noem ze ook geen sletten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag denken wat je wilt, maar als vriendinnen van me sletjes genoemt worden pik ik het niet
Ook niet als het terecht is dat ze zo worden genoemd?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag denken wat je wilt, maar als vriendinnen van me sletjes genoemt worden pik ik het niet
Chill, als je zo in de verdediging schiet terwijl jij wel beter weet dan zou je er bijna wat van denken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik mag jou gewoon niet meer. Ook die kutopmerking van die handicap die mlig heeft volgens jouquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chill, als je zo in de verdediging schiet terwijl jij wel beter weet dan zou je er bijna wat van denken.
Maar die vriendinnen van je voelden zich wel goedkoop anders zouden ze niet zo'n uitspraak doen. Is dat alpha-like, om vrouwen goedkoop te laten voelen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben trouwens bekend met de cliche opmerkingen, toen ik 17 was kon ik de echte van de neppe opmerkingen misschien niet onderscheiden. Daar groei je normaal gesproken overheen en weet je wel wat voor verschillende vrouwen er rond lopen.
Zijn punt was geloof ik juist dat hij de enige was die ze kende en dat het een beetje raar was als je mensen die je niet kent uitmaakt voor sletquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet als het terecht is dat ze zo worden genoemd?
Ik heb nog steeds geen enkel ideequote:Op zondag 7 augustus 2011 19:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Meeste mensen weten wel wat welke richting ze moeten antwoorden. Als jij dat niet weet moet je er iets aan doen.
MLiG heeft waarschijnlijk autisme en dat lijkt me wel een sociale handicap ja, jou niet dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik mag jou gewoon niet meer. Ook die kutopmerking van die handicap die mlig heeft volgens jou
Joh dat was toch ook niet mijn intentie. Hij vat het persoonlijk op terwijl ik het over die opmerking had.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zijn punt was geloof ik juist dat hij de enige was die ze kende en dat het een beetje raar was als je mensen die je niet kent uitmaakt voor slet.
Waar haal je die onzin vandaan? Wat is er mis met je?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar die vriendinnen van je voelden zich wel goedkoop anders zouden ze niet zo'n uitspraak doen. Is dat alpha-like, om vrouwen goedkoop te laten voelen?
Je hebt even de juiste smiley ingevuld zie ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zal iets moeten vinden wat je gelukkig maakt dan, als je dat dus niet hebt.
Hij komt in elk geval buiten de deur.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
MLiG heeft waarschijnlijk autisme en dat lijkt me wel een sociale handicap ja, jou niet dan?
Je kan je afvragen waarom iemand het nodig vindt om mede te delen dat ze normaal nooit zo snel met iemand het bed in duikt. Omdat ze dus bang is een slet gevonden te worden, goedkoop. Dat lijkt me toch geen overhaaste conclusie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin vandaan? Wat is er mis met je?
Die opmerking kreeg ik omdat ze juist zo fijn bij me voelde en beschermd, wat ze eerder niet voelde voor iemand.
Lijkt me niet de enige denkbare reden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan je afvragen waarom iemand het nodig vindt om mede te delen dat ze normaal nooit zo snel met iemand het bed in duikt. Omdat ze dus bang is een slet gevonden te worden, goedkoop. Dat lijkt me toch geen overhaaste conclusie?
Je vindt dat hij genoeg buiten komt ja?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij komt in elk geval buiten de deur.
Zo was het dus niet zo, je zit overigens vol met overhaaste conclusies.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan je afvragen waarom iemand het nodig vindt om mede te delen dat ze normaal nooit zo snel met iemand het bed in duikt. Omdat ze dus bang is een slet gevonden te worden, goedkoop. Dat lijkt me toch geen overhaaste conclusie?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:
[..]
Lijkt me niet de enige denkbare reden.
Dat kan ik vanaf hier niet beoordelen. Hij komt in elk geval buiten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vindt dat hij genoeg buiten komt ja?
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb je je nog nooit gelukkig gevoeld?
Zo kennen we er nog een.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo was het dus niet zo, je zit overigens vol met overhaaste conclusies.
Weer zo'n conclusiequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vindt dat hij genoeg buiten komt ja?
Hij durft niet tussen twee vrouwen in de rij te staan bij de supermarkt en wij maken overhaaste conclusies.quote:
Oke, ja leuk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ik vanaf hier niet beoordelen. Hij komt in elk geval buiten.
Het ging over hoe vaak hij de deur uit ging. Alsof jij of zij dat weet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij durft niet tussen twee vrouwen in de rij te staan bij de supermarkt en wij maken overhaaste conclusies.
Je moet niet hopen (passief), maar doen (actief).quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:41 schreef benzin het volgende:
Ik hoop ooit op een dag gelukkig te worden; dat is de reden dat ik elke dag uit bed kom
Inderdaad. Denk ook niet dat Aardbei daar iets over moet zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het ging over hoe vaak hij de deur uit ging. Alsof jij of zij dat weet.
Na een jaar met hem te hebben gepraat kan ik daar wel een beetje een inschatting van maken ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat kan ze niet weten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij ziet zichzelf als:quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk ook niet dat Aardbei daar iets over moet zeggen.
Dat zegt ook niemand.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan ze niet weten.
Maar doen alsof hij prima functioneert is natuurlijk onzinnig.
Wil je heloef en mijn leven verpesten ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Kan dit topic niet gewoon gesloten worden?
Dat kan maar dat kan ook niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Gewoon een meisjesfobie dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt ook niemand.
Heb 'm overigens in het echt gezien en hij doet gewoon gezellig mee in gesprekken e.d.
Spreek voor jezelf vriend.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wil je heloef en mijn leven verpesten ofzo?
Je hoeft niet mee te lezen in dit topic.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Over MLIG.quote:
Denk dat hij door al dat PUA-gedoe er teveel mee bezig is en elke dame ziet als een versierobject.quote:
Meelezen is best, tot er weer zo nodig een onderlinge vendetta moet worden uitgevochten over de rug van MLIG.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hoeft niet mee te lezen in dit topic.
truequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat hij door al dat PUA-gedoe er teveel mee bezig is en elke dame ziet als een versierobject.
ook truequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Meelezen is best, tot er weer zo nodig een onderlinge vendetta moet worden uitgevochten over de rug van MLIG.Dan gaat het weer nergens over.
Ach gut. Er wordt niets uitgevochten over de rug van MLIG. Er is een verschil van mening over MLIG.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Meelezen is best, tot er weer zo nodig een onderlinge vendetta moet worden uitgevochten over de rug van MLIG.Dan gaat het weer nergens over.
Haha, firefly wordt wel steeds ergerquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gooi nog even olie op het vuur so to speakquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha, firefly wordt wel steeds erger
"ze juist zo fijn bij me voelde en beschermd, wat ze eerder niet voelde voor iemand"
Dat voelde ze ook bij de vorige tien mannen in bed?
Haha.
Die opmerking was best ernstig inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha, firefly wordt wel steeds erger
"ze juist zo fijn bij me voelde en beschermd, wat ze eerder niet voelde voor iemand"
Dat voelde ze ook bij de vorige tien mannen in bed?
Haha.
Er is nog steeds niets geregeld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:56 schreef minibeer het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de meet? (I know, subtiele verandering van onderwerp)
Oh okay. Ik dacht namelijk te lezen dat je je oude irritatie jegens Straw weer eens moest ventileren door te stellen dat MLIG's sociale leven drukker is dan die van haar. Beetje een moedige uitspraak.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ach gut. Er wordt niets uitgevochten over de rug van MLIG. Er is een verschil van mening over MLIG.
Okquote:
Dat ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh okay. Ik dacht namelijk te lezen dat je je oude irritatie jegens Straw weer eens moest ventileren door te stellen dat MLIG's sociale leven drukker is dan die van haar. Beetje een moedige uitspraak.
Nee Mera heeft zelf een vent gescoord en is toen weggegaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:58 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok, ik geloof niet dat Mera hier nog veel post, dus er zal wel niks van komen
Het is apart dat ze alles denkt te weten, maar zelf nauwelijks buiten de deur komt. Dat is alles.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh okay. Ik dacht namelijk te lezen dat je je oude irritatie jegens Straw weer eens moest ventileren door te stellen dat MLIG's sociale leven drukker is dan die van haar. Beetje een moedige uitspraak.
Het is apart dat jij denkt te weten hoe vaak ik buiten de deur kom.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is apart dat ze alles denkt te weten, maar zelf nauwelijks buiten de deur komt. Dat is alles.
Vind ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is apart dat ze alles denkt te weten, maar zelf nauwelijks buiten de deur komt. Dat is alles.
Ik vind je interpretatie van die opmerking gewoon uiterst twijfelachtig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Hasjman en strawberry: triest dat jullie nooit een echte oprechte liefdes relatie hebben ervaren.
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is apart dat jij denkt te weten hoe vaak ik buiten de deur kom.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Mera heeft zelf een vent gescoord en is toen weggegaan.
Richard?quote:
Nee, zal ook niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is hij inmiddels al in je broekje geweest?
Ik vind het ook vreemd hoe jij alles denkt te weten met je 27 jaar.quote:
Ik vind jou twijfelachtig, dat negatief geanalyseer van jou dat een reflectie is van je eigen onzekerheid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind je interpretatie van die opmerking gewoon uiterst twijfelachtig.
Begin er nou niet over.quote:
Yups, een verbitterde 26 jarige vrouwen hater hier.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Hasjman en strawberry: triest dat jullie nooit een echte oprechte liefdes relatie hebben ervaren.
Ze is 18 ze heeft nog even de tijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Precies.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind jou twijfelachtig, dat negatief geanalyseer van jou dat een reflectie is van je eigen onzekerheid.
dat is leuk dat je dit nu zegt, want je hebt niks anders gedaan naar mij toe. Jij trekt keer op keer een conclussie of een aannamen over een situatie van mij zonder dat jij er bij was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het gewoon achterlijk om conclusies te trekken van situaties waar je zelf niet eens bij bent geweest.
Laat hem lekker, het kan heel goed dat dat meisje dat vond. Heb jij nooit iets speciaals voor iemand gevoeld? Als jij zoiets had gezegd had hij waarschijnlijk ook wel ergens mee gaan lopen pronken, zo zijn de meeste mensen gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die opmerking was best ernstig inderdaad.Hij wil zich graag speciaal voelen.
Zegt de gast die in de kont knijpt van zijn maten in gaybars en al een jaar lang geen vriendin heeft gehad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is leuk dat je dit nu zegt, want je hebt niks anders gedaan naar mij toe. Jij trekt keer op keer een conclussie of een aannamen over een situatie van mij zonder dat jij er bij was.
En je mensenkennis die je zo goed hebt volgens jou slaat ook keer op keer de plank mis in dit topic.
En dat is niet alleen een conclussie van mij, maar van meerdere mensen in dit topic.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zegt de gast die in de kont knijpt van zijn maten in gaybars en al een jaar lang geen vriendin heeft gehad.
Pot verwijt de ketel geval.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, zeggen dat straw met overhaaste conclusies komt waarvan zij niets kan afweten
En vervolgens de zelfde overhaaste conclusie terugkaatsen naar haar?
Hypocrisie anyone?
Ik pretendeer niet alles te weten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, zeggen dat straw met overhaaste conclusies komt waarvan zij niets kan afweten
Hypocrisie anyone?
Hoe weet jij dat je was er toch niet bij?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zegt de gast die in de kont knijpt van zijn maten in gaybars en al een jaar lang geen vriendin heeft gehad.
Vanaf ongeveer 15 topics terug begon ze al dingen te zeggen over anderen die eigenlijk over haarzelf gingen. Bijvoorbeeld dat mensen zwart wit denken, terwijl ze dat zelf doet. Etc etc etc. Vandaar dat we het zelfs makkelijk kunnen terug kaatsen. En er is ook zelfs bevestiging nu.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Hypocrisie anyone?
Ernstig inderdaad. Heb jij al gebatst met Lant?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch matig hoor. Maandenlang digitaal geslijm en elkaar opgeilen, maar niet eens batsen...
Hij zei het zelf een x aantal topics terug.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat je was er toch niet bij?
Echt boos worden als anderen aannames maken het net zo hard doen hoe achterlijk kun je zijn.
Het valt me op dat je heel vaak mensen onzeker noemt die het niet eens zijn met jou. Projectie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind jou twijfelachtig, dat negatief geanalyseer van jou dat een reflectie is van je eigen onzekerheid.
Een keer of 20 en dat terwijl ik niet elke keer haar op een hele zielige manier meen te moeten verdedigen en constant geslijm naar elkaar toe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ernstig inderdaad. Heb jij al gebatst met Lant?
Kom op, wees eerlijk. Je bent onzeker over je lichaam. Of is dat ook ineens over?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het valt me op dat je heel vaak mensen onzeker noemt die het niet eens zijn met jou. Projectie?
oh dus je gaat nu ontkennen dat jij geen conclussies hebt getrokken uit verhalen van mij die keer op keer niet kloppen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee jij blaast het op.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zei het zelf een x aantal topics terug.
Jouw mening is vaak verkeerd. Vooral over een roos krijgen op de eerste datequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook helemaal niet alles weten. Je kan wel overal een mening over hebben.
Volgens mij heb ik het nooit over mijn lichaam gehad?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kom op, wees eerlijk. Je bent onzeker over je lichaam. Of is dat ook ineens over?
Maar ik heb straw dingen als haar onzekerheid ook nooit horen ontkennen. Dat zij haar mening post zonder diezelfde situatie direct op haar zelf te betrekken maakt in deze niet uit. Of zie ik dat verkeerd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 15 topics terug begon ze al dingen te zeggen over anderen die eigenlijk over haarzelf gingen. Bijvoorbeeld dat mensen zwart wit denken, terwijl ze dat zelf doet. Etc etc etc. Vandaar dat we het zelfs makkelijk kunnen terug kaatsen. En er is ook zelfs bevestiging nu.
Jij presenteert het als de waarheid, mevrouw de pseudo-psychologe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan ook helemaal niet alles weten. Je kan wel overal een mening over hebben.
Waar zie jij geslijm van mij naar Straw toe?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een keer of 20 en dat terwijl ik niet elke keer haar op een hele zielige manier meen te moeten verdedigen en constant geslijm naar elkaar toe.
Jij denkt voor vrouwen, ik ben een vrouw die weet hoe ze denkt. Wat is betrouwbaarder?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw mening is vaak verkeerd. Vooral over een roos krijgen op de eerste date![]()
Hij is zo fucking gay als wat, met zijn mooie wijnglazen waar hij het de vorige keer over had en zijn 2 katjes. Maarja, levenservaring he dan zie je het pas.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jij blaast het op.
Wat hij heeft gezegd is dat hij in zijn kont is geknepen en dat dat niet erg was aangezien hij wist dat het een grap was.
Wat jij er vervolgens van maakt is dat hij elke week naar de gaybar gaat en iedereen in zijn kont knijpt.
Volgens mij wel. Heb er weleens wat over gehoord.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nooit over mijn lichaam gehad?
Voel je je nu beter nadat je iemand die je niet kent hebt uitgemaakt voor homo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij is zo fucking gay als wat, met zijn mooie wijnglazen waar hij het de vorige keer over had en zijn 2 katjes. Maarja, levenservaring he dan zie je het pas.
Nu valt het mee, in de deeltjes voor de meet was het een stuk erger.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar zie jij geslijm van mij naar Straw toe?Nergens, he. Ik ben bezet.
Die keer of 20 zal wel meevallen. Ik meen me een "ik ben zo jaloers op die scharrel van je" te herinneren van je. Of mag ik dat niet zeggen?
Een mening posten zoals dat een vriendin van me een slet was die zich goedkoop voelde gaat me te ver. Dat is een directe reflectie van haar eigen onzekerheid waarbij ze andere mensen weer de grond in boort.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar ik heb straw dingen als haar onzekerheid ook nooit horen ontkennen. Dat zij haar mening post zonder diezelfde situatie direct op haar zelf te betrekken maakt in deze niet uit. Of zie ik dat verkeerd.
je hebt het net over aannamens en conclussie nemen dat dat fout is, kijk wat je nu doet. En wederom je mensenkennis en levens ervaring laat je weer in de steek.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij is zo fucking gay als wat, met zijn mooie wijnglazen waar hij het de vorige keer over had en zijn 2 katjes. Maarja, levenservaring he dan zie je het pas.
Ok, dat was wsl de eerste logische gedachte die bij haar opkwam. Let wel, bij haar. Dat is nog geen feitquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een mening posten zoals dat een vriendin van me een slet was die zich goedkoop voelde gaat me te ver. Dat is een directe reflectie van haar eigen onzekerheid waarbij ze andere mensen weer de grond in boort.
Oh nou bij deze, het is mijn mening.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij presenteert het als de waarheid, mevrouw de pseudo-psychologe.
Nee hier wordt je homo genoemd als je twee katten hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef minibeer het volgende:
Ik loop net ruzie te maken met mn ma maar ik zie dat het hier niet veel beter is
Er zijn toch genoeg mannen die niet twee katten hebben?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt het net over aannamens en conclussie nemen dat dat fout is, kijk wat je nu doet. En wederom je mensenkennis en levens ervaring laat je weer in de steek.
Stel dat alle mannen die een mooi wijnglas en 2 katten heeft homo zijn. Dan is er bijna geen enkele hetro man op de wereld.
Maar leg eens uit, wat is de connectie tussen 2 katten een man en homo?
Vrouwen zeggen zo vaak dat ze een lieve gast willen die cadeautjes voor haar koopt, maar ondertussen laten ze soms keihard gepakt worden door een gast die niets om haar geeftquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij denkt voor vrouwen, ik ben een vrouw die weet hoe ze denkt. Wat is betrouwbaarder?
Ik heb alleen een probleem met mijn huid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Heb er weleens wat over gehoord.
Jouw mening en jij doet die relevanter voorkomen dan dat je mening in werkelijkheid is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh nou bij deze, het is mijn mening.
maar wel mooie wijnglazen, maar wat is dan de connectie tussen 2 katten en homo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg mannen die niet twee katten hebben?
Klopt, maar ik heb wel redelijke zelfkennis.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen zo vaak dat ze een lieve gast willen die cadeautjes voor haar koopt, maar ondertussen laten ze soms keihard gepakt worden door een gast die niets om haar geeft
Als jij het zegt. Weet niet meer of ik het op het forum heb gelezen of via andere kanalen, dus ik ga het niet verder specificeren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb alleen een probleem met mijn huid.
Definitelyquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hier wordt je homo genoemd als je twee katten hebt.![]()
Wacht wacht ik kijk altijd naar het Songfestival ben ik nu homo? Ik keek naar Onderweg naar Morgen ben ik nu homo? Ik was van Gooische Vrouwen ben ik nu homo?
Tja, een man die twee katten heeft...quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar wel mooie wijnglazen, maar wat is dan de connectie tussen 2 katten en homo?
Oke, dat is jouw mening.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw mening en jij doet die relevanter voorkomen dan dat je mening in werkelijkheid is.
OMG jij bent ook homo join the club!quote:
zo die paarde meisjes zijn anders wel vaak erg leukquote:
Supersoep lijkt me niet het type vreemdganger.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:15 schreef Halcon het volgende:
Een kwak zaad in je gezicht schijnt overigens een goed middeltje te zijn. Misschien dat Supersoep je die dienst wil bewijzen?
Want?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke, dat is jouw mening.
Waar men gezien je absurde beweringen ook niet al te veel waarde aan zou moeten hechten.
Zoals halcon zei: Ze presenteerd het neer als feiten. Dat is nu wat ik bij ook_gek ook doe. Het is dom geouwehoer. Ook_gek, ik weet heus wel dat je niet persé gay hoeft te zijn, maar het is niet mijn levensstijl. Moet je zelf weten daar niet van.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok, dat was wsl de eerste logische gedachte die bij haar opkwam. Let wel, bij haar. Dat is nog geen feit
Nee, dat is waar. Hij is het type "bezet-maar-wel-digitaal-zich-op-laten-geilen-door-onzekere-meisjes".quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Supersoep lijkt me niet het type vreemdganger.
Ik denk van niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je er dus blijkbaar wel vaker naast zit, en niet zo'n beetje.
Oh nu zeggen dat wat je net zei niet gemeend was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals halcon zei: Ze presenteerd het neer als feiten. Dat is nu wat ik bij ook_gek ook doe. Het is dom geouwehoer. Ook_gek, ik weet heus wel dat je niet persé gay hoeft te zijn, maar het is niet mijn levensstijl. Moet je zelf weten daar niet van.
Toen was hij nog niet bezet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Hij is het type "bezet-maar-wel-digitaal-zich-op-laten-geilen-door-onzekere-meisjes".
Maarquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nu zeggen dat wat je net zei niet gemeend was.
Slimme jongen ben je toch.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt je onder je duiven laten schieten?
Mag jij vinden maar dan ben je wel heel kortzichtig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar
Het is wel een beetje gay wat hij allemaal doet
Ik denk dat ik toch wel weet hoe ik zelf ben hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan heb je het toch echt mis. En dat is niet de eerste keer.
Haha, ja heel alpha. Constant je eigen mening verkondigen en toch door blijven "discussieren" is heel erg alpha gedrag.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef minibeer het volgende:
Hoort eigenlijk lang volhouden bij ruzie's ook bij alpha zijn? Want dat lukt mij nooit.
Nee allang niet meer.quote:
Ik denk dat jij achter alles veel te veel na denkt. Lijkt me erg vermoeiend. Ik zag net iets over die roos. Je kan een roos geven zonder betekenis of juist met heel veel betekenins maar dat kan je zelf bepalen door de situatie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals halcon zei: Ze presenteerd het neer als feiten. Dat is nu wat ik bij ook_gek ook doe. Het is dom geouwehoer. Ook_gek, ik weet heus wel dat je niet persé gay hoeft te zijn, maar het is niet mijn levensstijl. Moet je zelf weten daar niet van.
Dan ben ik ook Homoquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hier wordt je homo genoemd als je twee katten hebt.![]()
Wacht wacht ik kijk altijd naar het Songfestival ben ik nu homo? Ik keek naar Onderweg naar Morgen ben ik nu homo? Ik was fan van Gooische Vrouwen ben ik nu homo?
Nou, ik ben er bang voor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch wel weet hoe ik zelf ben hoor.
Ik denk het wel want die firefly houdt het achterlijk lang vol.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef minibeer het volgende:
Hoort eigenlijk lang volhouden bij ruzie's ook bij alpha zijn? Want dat lukt mij nooit.
Ik denk sowieso niet in alpha/beta termen. Dus nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef firefly3 het volgende:
Strawberry heeft het altijd mis.
Als het aan haar ligt was iedereen een beta mannetje geworden en kocht iedereen een roos op de eerste date.
Maak je maar geen zorgen dan.quote:
Om nog maar even te bevestigen hoe onzinnig en kortzichtig firefly is.quote:
Als het aan jou lag liepen we allemaal aan drankjes van wildvreemden te slurpen. Helpt ook niet echt, of wel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef firefly3 het volgende:
Strawberry heeft het altijd mis.
Als het aan haar ligt was iedereen een beta mannetje geworden en kocht iedereen een roos op de eerste date.
Een roos geven op de eerste date slaat gewoon nergens op, daar hoef ik inderdaad niet over na te denken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat jij achter alles veel te veel na denkt. Lijkt me erg vermoeiend. Ik zag net iets over die roos. Je kan een roos geven zonder betekenis of juist met heel veel betekenins maar dat kan je zelf bepalen door de situatie.
Ander voorbeeld is bv dat verhaal over entertainer ja of nee.
Alpha man zijn ja of nee
Je moet dit en dat doen want dan scoor je. Dit en dat moet je niet doen want dan scoor je niet.
Denken denken en denken.
Laat dat nou eens los.
hehequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Halcon het volgende:
Apart, er belde net een of andere zigeunerin aan. Waarom moet iemand zo laat nog ergens aanbellen?
Als jij dat wil doen moet je dat doen want dan ben je jezelf.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een roos geven op de eerste date slaat gewoon nergens op, daar hoef ik inderdaad niet over na te denken.
Jij vindt dat het nergens op slaat. Bij andere jongens/mannen past het weer wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een roos geven op de eerste date slaat gewoon nergens op, daar hoef ik inderdaad niet over na te denken.
jij koppelt een actie aan iets, in dit geval gay. Je moet niet zo nadenken over dingen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar
Het is wel een beetje gay wat hij allemaal doet
zou wel een goedkope avond uit zijn...Serieus als een wildvreemde aan mijn drankje begint te slurpen (of aan die van een van mijn mede stapgenoten) dan heeft die persoon een hoop uit te leggen....quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als het aan jou lag liepen we allemaal aan drankjes van wildvreemden te slurpen. Helpt ook niet echt, of wel?
Het komt toch wel een beetje geforceerd romantisch over?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij dat wil doen moet je dat doen want dan ben je jezelf.
Jawel, dan durfen de meeste mensen van jullie tenminste nog wat. De enige die actie onderneemt in het leven zijn oa halcon, newbie, mlig en ik. De rest is grotendeels passief en zeurt hier op het forum over de rest die actief bezig is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als het aan jou lag liepen we allemaal aan drankjes van wildvreemden te slurpen. Helpt ook niet echt, of wel?
Meneer zegt dat je altijd jezelf moet zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het komt toch wel een beetje geforceerd romantisch over?
Jezelf, maar dan wel je beste zelf. Niet je wanhopige zelf.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vindt dat het nergens op slaat. Bij andere jongens/mannen past het weer wel.
Want dat moet toch van jou, jezelf zijn?
Ook dat hangt van de situatie af. Ik kan me situaties bij een eerste date bedenken dat een roos juist goed kan werken of voor humor kan zorgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als het een leuk meisje isquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zou wel een goedkope avond uit zijn...Serieus als een wildvreemde aan mijn drankje begint te slurpen (of aan die van een van mijn mede stapgenoten) dan heeft die persoon een hoop uit te leggen....
Ja heerlijk man achter de PC lekker passief bezig zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jawel, dan durfen de meeste mensen van jullie tenminste nog wat. De enige die actie onderneemt in het leven zijn oa halcon, newbie, mlig en ik. De rest is grotendeels passief en zeurt hier op het forum over de rest die actief bezig is.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jawel, dan durfen de meeste mensen van jullie tenminste nog wat. De enige die actie onderneemt in het leven zijn oa halcon, newbie, mlig en ik. De rest is grotendeels passief en zeurt hier op het forum over de rest die actief bezig is.
Bij kontknijpen en het fijn vinden plak ik inderdaad de label gay aan vast. Het boeit me niet wat jij erover denktquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij koppelt een actie aan iets, in dit geval gay. Je moet niet zo nadenken over dingen.
je zegt dat het je niet boeit wat mensen over je denken. Maar indirect doe je dat wel, want een aantal dingen doe je niet omdat jij daar het stukje gay aan koppelt.
niets mee te maken... je blijft met je poten van mijn spullen af.quote:
Nu ben je echt niet serieus meer te nemen, sorry.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoon op die knieen en je pik er in drukken, zuigen zal ze voor haar drankje!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niets mee te maken... je blijft met je poten van mijn spullen af.
Daar heb je een punt, maar in de praktijk zie ik de meeste mensen anders reageren (wat niet wil zeggen dat ik je niet geloof hoor).quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niets mee te maken... je blijft met je poten van mijn spullen af.
Hij was laatst nog tenminste uit geweest en had een drankje van een vrouw overgepakt enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Okay. Het is maar goed dat je ''oa'' erbij hebt gezet dan, anders zou ik me beledigd voelen. Verder beetje raar dat je MLIG erbij zet. Het hele ''respect dat je naar de meet bent gekomen man'' momentje is nu wel een beetje voorbij.
Hij doet het zelf niet maar dat vergeet je gewoon voor het gemak.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij kontknijpen en het fijn vinden plak ik inderdaad de label gay aan vast. Het boeit me niet wat jij erover denkt
Een daar is dus de denkfout want je bent dus niet altijd wanhopig als je een roos geeft.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf, maar dan wel je beste zelf. Niet je wanhopige zelf.
Het is de hoogste tijd dat jij eens serieus wordt genomen, sorry.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ben je echt niet serieus meer te nemen, sorry.
how pas op nu, heb nergens gezegt dat ik het fijn vind. Het boeit me niet tijdens een bepaalde situatie. Dat is iets heel anders dan het fijn vinden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij kontknijpen en het fijn vinden plak ik inderdaad de label gay aan vast. Het boeit me niet wat jij erover denkt
Precies, ik ken veel eigelijk wel iedereen om mij heen die zo een actie niet gaat accepterenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zou wel een goedkope avond uit zijn...Serieus als een wildvreemde aan mijn drankje begint te slurpen (of aan die van een van mijn mede stapgenoten) dan heeft die persoon een hoop uit te leggen....
Jou nam ik 10 topics terug al niet meer serieus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ben je echt niet serieus meer te nemen, sorry.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon op die knieen en je pik er in drukken, zuigen zal ze voor haar drankje!
In de kont geknepen worden en het fijn vinden vind ik ook gay. Verbaast me niets als hij dat ook doet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij doet het zelf niet maar dat vergeet je gewoon voor het gemak.
Ja, want ze vindt je zo speciaal en voelt zich veilig bij je!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon op die knieen en je pik er in drukken, zuigen zal ze voor haar drankje!
is al minstens 4 maanden terug. ben sinds nieuwjaar <10 keer uitgeweest.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij was laatst nog tenminste uit geweest en had een drankje van een vrouw overgepakt enzo.
Jullie nemen elkaar dus niet serieus. Opgelost, zou ik zeggenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jou nam ik 10 topics terug al niet meer serieus.
Ik ben vorige week zaterdag ook uitgeweest en heb gedanst met vrouwen ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij was laatst nog tenminste uit geweest en had een drankje van een vrouw overgepakt enzo.
Ik vind van wel als je een roos geeft vanaf de eerste date.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een daar is dus de denkfout want je bent dus niet altijd wanhopig als je een roos geeft.
Ik na jou na post 1 hier al niet meer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jou nam ik 10 topics terug al niet meer serieus.
als een leuk meisje dat doet heeft ze evengoed wat uit te leggen. Als ze zo graag een drankje van me heeft kan ze dat gewoon vragenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar in de praktijk zie ik de meeste mensen anders reageren (wat niet wil zeggen dat ik je niet geloof hoor).
Een lekkere meid mag wel even slurpen. Als een dame van 1,5 bij 1,5 met een pittig kapsel het zou doen... zou ik niet vrolijk van worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben vorige week zaterdag ook uitgeweest en heb gedanst met vrouwen ook.
Alleen ik ben niet zo asociaal om aan andermans spullen te zitten zo heeft mijn moeder me niet opgevoed.
okquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee is al minstens 4 maanden terug
Ik dacht we zeggen hier toch allemaal achterlijke dingen ik doe even mee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef minibeer het volgende:
[..]
Moest je weer even je seksuele frustraties uiten.
huh wat iets over overhaaste conclussie trekken zonder de persoon personelijk te kennen. Zeg uurtje geleden? En dat jij dit afkeurde.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In de kont geknepen worden en het fijn vinden vind ik ook gay. Verbaast me niets als hij dat ook doet.
Nog niet door dat je moeder je te lief heeft opgevoed?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben vorige week zaterdag ook uitgeweest en heb gedanst met vrouwen ook.
Alleen ik ben niet zo asociaal om aan andermans spullen te zitten zo heeft mijn moeder me niet opgevoed.
Als een vrouw het doet heb je tenminste al wat over te praten makkelijkere opening is er bijna niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een lekkere meid mag wel even slurpen. Als een dame van 1,5 bij 1,5 met een pittig kapsel het zou doen... zou ik niet vrolijk van worden.
1 + 1 is natuurlijk gewoon altijd 2.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
huh wat iets over overhaaste conclussie trekken zonder de persoon personelijk te kennen. Zeg uurtje geleden? En dat jij dit afkeurde.
Gek dat je het nu wedrom zelf wel doet.
Als je het grappig vind dan vind je het fijn. Want er is niets grappigs aan om in je kont geknepen te worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
huh wat iets over overhaaste conclussie trekken zonder de persoon personelijk te kennen. Zeg uurtje geleden? En dat jij dit afkeurde.
Gek dat je het nu wedrom zelf wel doet.
Dat klopt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is de hoogste tijd dat jij eens serieus wordt genomen, sorry.
is het niet zo dat je respect dient te hebben voor andermans spullen en je met je vingers van ander mans spullen af dient te blijven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nog niet door dat je moeder je te lief heeft opgevoed?
Nee dat is het niet denk ik, ik ben opgegroeid in een wereld waar je van andermans spullen afblijft en zou het daarom niet doen. Als ik haar aandacht wil is een simpele hoi denk iets beter dan gewoon iemands drankje pakken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nog niet door dat je moeder je te lief heeft opgevoed?
Misschien toch maar even voor Supersoep gaan. Gewoon even zijn vriendin bellen of zo. Je hebt ervaring met belacties.quote:
Dan denk je dus te zwart/wit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind van wel als je een roos geeft vanaf de eerste date.
alweer een conclussie zonder de persoon te kennen. Geinig je blijft wel lekker door gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je het grappig vind dan vind je het fijn. Want er is niets grappigs aan om in je kont geknepen te worden.
Ik heb geen ervaring met belacties.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien toch maar even voor Supersoep gaan. Gewoon even zijn vriendin bellen of zo. Je hebt ervaring met belacties.
Rozen kopen vanaf de eerste date werkt misschien bij 1% van de vrouwen, maar dan moet ze al verliefd op je zijnquote:
Je neus wordt wat groter.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met belacties.
Nou, nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent verkeerd geinformeerd.
is dit nu een feit of niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rozen kopen vanaf de eerste date werkt misschien bij 1% van de vrouwen, maar dan moet ze al verliefd op je zijn
Uit welk onderzoek heb je die cijfers? Onder hoeveel vrouwen is dit getoest? Door welke universiteit is dit onderzocht?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Rozen kopen vanaf de eerste date werkt misschien bij 1% van de vrouwen, maar dan moet ze al verliefd op je zijn
Spreekt wel boekdelen over je dat je iemand als Richard_prf op z'n woord gelooft. Iemand die liegt over dat hij loog over z'n leugens. Waarom eigenlijk?quote:
Yep, het is een feit.quote:
Geen idee of er ooit een onderzoek naar is gedaan. Het lijkt mij in elk geval wat wanhopig en geforceerd romantisch. Neem anders ook meteen de trouwringen mee.quote:
Ik denk eerder dat jij het gewoon niet kan, iemand een roos geven op de eerste date zonder wanhopig te lijken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wie is die richard, dat moet een eindbaas zijn geweest
Het spreekt boekdelen dat jij Scanman Strawberry op haar woord gelooft. Waarom eigenlijk? Je hebt toch al een vriendin? Of wil je toch nog graag in haar broekje komen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Spreekt wel boekdelen over je dat je iemand als Richard_prf op z'n woord gelooft. Iemand die liegt over dat hij loog over z'n leugens. Waarom eigenlijk?
Ja een roos is echt vergelijkbaar met trouwringen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee of er ooit een onderzoek naar is gedaan. Het lijkt mij in elk geval wat wanhopig en geforceerd romantisch. Neem anders ook meteen de trouwringen mee.
Je neemt MLIG, je mixt het met Schenkstroop en voila.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wie is die richard, dat moet een eindbaas zijn geweest
Begrijp jij het echt niet of doe je alsof?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja een roos is echt vergelijkbaar met trouwringen.
Ik zou het ook niet doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee of er ooit een onderzoek naar is gedaan. Het lijkt mij in elk geval wat wanhopig en geforceerd romantisch. Neem anders ook meteen de trouwringen mee.
Omdat jij dit vind of niet? Ik kan nergens vinden namelijk waar dan ook dat dit een feit is.quote:
Ik heb niet alleen mijn ervaring, maar bij elkaar opgeteld in totaal meer dan 100 jaar ervaringen van anderen etc van non stop vrouwen ontmoeten. Naast de ervaringen heb ik heel veel onderzoeken gelezen etc. Het werkt niet, geloof mequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit welk onderzoek heb je die cijfers? Onder hoeveel vrouwen is dit getoest? Door welke universiteit is dit onderzocht?
Dit gaat maanden terug, ik heb er zelf alles van vernomen. Ik weet precies hoe het gegaan is. Ik dicht Straw toch wat meer betrouwbaarheid toe dan Richard. Als jij 100% in je koppie was, zou je dat ook doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het spreekt boekdelen dat jij Scanman Strawberry op haar woord gelooft. Waarom eigenlijk? Je hebt toch al een vriendin? Of wil je toch nog graag in haar broekje komen?
In alle eerlijkheid denk ik dat de stelling die hij maakte wel te verdedigen is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen.
Maar de manier waarop hij presenteert het als feiten alsof hij het zelf heeft uitgevonden en precies weet hoe een vrouw werkt. Werkelijk waar ongelooflijkdat er zulke omhooggevallen mensen zijn.
Het is wat anders als je tijdens een date iets koopt voor haar though...quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Onderzoeken gelezen zou ik daar linkjes van mogen hebben?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen mijn ervaring, maar bij elkaar opgeteld in totaal meer dan 100 jaar ervaringen van anderen etc van non stop vrouwen ontmoeten. Naast de ervaringen heb ik heel veel onderzoeken gelezen etc. Het werkt niet, geloof me
Je hebt het van Scanman / Strawberry. Als dat betrouwbaar voor je is...quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit gaat maanden terug, ik heb er zelf alles van vernomen. Ik weet precies hoe het gegaan is. Ik dicht Straw toch wat meer betrouwbaarheid toe dan Richard. Als jij 100% in je koppie was, zou je dat ook doen.
(je claimt autoriteit waardoor je enigzins arrogant overkomt. just saying)quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen mijn ervaring, maar bij elkaar opgeteld in totaal meer dan 100 jaar ervaringen van anderen etc van non stop vrouwen ontmoeten. Naast de ervaringen heb ik heel veel onderzoeken gelezen etc. Het werkt niet, geloof me
Neverquote:
Dat vind ik dan wat geschikter, al moet je daar (m.i.) ook niet mee overdrijven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het is wat anders als je tijdens een date iets koopt voor haar though...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |