abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100436086

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_100436111
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gisteren zag ik bijvoorbeeld een meid met een drankje en een rietje. Ik kwam aangelopen, en dronk gewoon uit haar glas. En grappig dat ze dat vonden en giechelen etc _O-
:')

Kom nou. Er moet maar een vriend naast haar staan en je krijgt een enorme knal op je neus. En terecht.
Ron Paul 2012
pi_100436112
Maatschappelijke grenzen?
pi_100436143
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een roos heeft eenmaal grote achterliggende gedachtes.
Bij jou misschien.

quote:

[..]

Gisteren zag ik bijvoorbeeld een meid met een drankje en een rietje. Ik kwam aangelopen, en dronk gewoon uit haar glas. En grappig dat ze dat vonden en giechelen etc _O-
Ze lachten je waarschijnlijk uit. ^O^
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:13:23 #5
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100436173
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Kom nou. Er moet maar een vriend naast haar staan en je krijgt een enorme knal op je neus. En terecht.
ik zou je zo te grazen hebben genomen :')
Spreading the Word
pi_100436175
quote:

[..]

Jij moet wel enorm knap zijn O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100436190
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij jou misschien.

[..]

Een roos staat symbool voor liefde, of wist je dat nog niet?

Nah, het was leuk hehe.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:14:35 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100436256
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

die hoer wil geen kusjes, mlig wil ze :P
nou! omdat dat zo al 100X beter is , dan 2 meter afstand houden, en dan creepy zeggen dat je dat eigenlijk wel graag zou willen, zonder dat er (beetje triviaal gezegd) enige "klik" is.
en dan gaan bedelen, en bedragen gaan bieden om bij te betalen.
pi_100436259
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij moet wel enorm knap zijn O+

SPOILER
Gaaf dat je vroeger ook brutaal was :D
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:14:57 #10
238453 hasjman
utter madness
pi_100436276
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, maar hij wist van te voren dat het al ging werken. Hij had de hele game allang door, het was een simpele move omdat meisje gek te maken. Later die avond lag ie in bed met d'r.

Zien jullie de briljantheid van firefly dan niet?
pi_100436387
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gaaf dat je vroeger ook brutaal was :D
Je moest eens weten :D Ik was niet uitzonderlijk knap, maar kende geen gene. Date was binnen 2 minuten beklonken, nooit moeite mee gehad. Tot mijn ex mij alle omgang verbood met mannen en belachelijk jaloers was. Ik was dwaas.. En direct alle zelfvertrouwen kwijt. Mis ik nog wel, die periode
pi_100436400
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een roos staat symbool voor liefde, of wist je dat nog niet?

Dat je een roos krijgt op een eerste date betekent niet dat de jongen/man in kwestie al head over heels is. Jij zoekt er te veel achter, het kan gewoon galant zijn. Een leuk gebaar.

quote:
Nah, het was leuk hehe.
Bij mij zou je het niet hoeven flikken, opdringerig gedoe van vreemden...
pi_100436439
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef hasjman het volgende:

[..]

Ja, maar hij wist van te voren dat het al ging werken. Hij had de hele game allang door, het was een simpele move omdat meisje gek te maken. Later die avond lag ie in bed met d'r.

Zien jullie de briljantheid van firefly dan niet?
Is dit serieus of sarcastisch :D?
Finally, someone let me out of my cage
pi_100436491
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nou! omdat dat zo al 100X beter is , dan 2 meter afstand houden, en dan creepy zeggen dat je dat eigenlijk wel graag zou willen, zonder dat er (beetje triviaal gezegd) enige "klik" is.
en dan gaan bedelen, en bedragen gaan bieden om bij te betalen.
Je moet het niet vragen, zeg gewoon dat je ook graag wil zoenen.

Dan zegt zij wel of het extra kost of niet.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:18:43 #15
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100436492
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij jou misschien.

[..]

oh niets uitlachen hoor. is situatie afhankelijk aardbei.

ik had laatste of 1na laaste keer dat ik was uitgegaan, ook een meid die stond zo keihard in haar drankje te stampen als ik bij haar was, en alles. (ioi, google er maar op).

en dat viel me op. dus dikke winst :D. maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.
en omdat ik toen bezig was met aan dat drankje denken, pakte ik het uit haar handen, en toen zei ik " dankjewel voor het roeren" en toen dronk ik het op. vond ze allemaal prima....

maar het is echt, echt. debiel van mij gewoon. kan je meisjes hun lichaamstaal gaan interupten? het is toch heel gevaarlijk om het daarover te hebben enzo?

maar ik kon niets anders bedenken om te doen, en ik heb ook helemaal geen ervaring enzo, dus toen zat ik met dat drankje in me hoofd, en toen dacht ik : "mlig, doe iets , doe iets! ze3 vind je hartstikke leuk". en toen deed ik dat |:(

en ook , ik denk niet dat dat meisje nou speciaal heel veel aantrekkingskracht tot mij had. want ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk (prettige omgeving dat er niet meteen een zwerm aan jongens op haar af stormde. het was ook vroeg op de avond)
pi_100436513
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat je een roos krijgt op een eerste date betekent niet dat de jongen/man in kwestie al head over heels is. Jij zoekt er te veel achter, het kan gewoon galant zijn. Een leuk gebaar.

[..]

Bij mij zou je het niet hoeven flikken, opdringerig gedoe van vreemden...
Wacht maar tot de dag na de meet, als je naast hem wakker wordt :P
pi_100436596
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik had laatste of 1na laaste keer dat ik was uitgegaan, ook een meid die stond zo keihard in haar drankje te stampen als ik bij haar was, en alles. (ioi, google er maar op).

en dat viel me op. dus dikke winst, maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.
en omdat ik toen bezig was met aan dat drankje denken, pakte ik het uit haar handen, en toen zei ik " dankjewel voor het roeren" en toen dronk ik het op. vond ze allemaal prima....

maar het is echt, echt. debiel van mij gewoon. kan je meisjes hun lichaamstaal gaan interupten? het is toch heel gevaarlijk om het daarover te hebben enzo?

en ook , ik denk niet dat dat meisje nou speciaal heel veel aantrekkingskracht tot mij had. want ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk (prettige omgeving dat er niet meteen een zwerm aan jongens op haar af stormde. het was ook vroeg op de avond)
Wat een wazige post, sorry hoor maar ik begrijp er niet zoveel van :P
pi_100436687
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en dat viel me op. dus dikke winst :D. maar het is allemaal maar moeilijk vind ik.

maar ik kon niets anders bedenken om te doen, en ik heb ook helemaal geen ervaring enzo, dus toen zat ik met dat drankje in me hoofd, en toen dacht ik : "mlig, doe iets , doe iets! ze3 vind je hartstikke leuk". en toen deed ik dat |:(

Je innerpimp komt al naar boven *)
pi_100436736
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wacht maar tot de dag na de meet, als je naast hem wakker wordt :P
Nooit. Ik ken mezelf wel goed genoeg om te weten hoe ik op zulk gedrag zou reageren.

quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef minibeer het volgende:

[..]

Is dit serieus of sarcastisch :D?
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:24:27 #20
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100436837
ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk
dit komt 1x in de 100 jaar voor, de kans is groter om de staatsfuckingloterij te winnen en wat doe je. wat doe je. wat doe je :'(
Spreading the Word
pi_100436854
Soms zijn het juist de vrouwen die het meest tegenstribbelen die een obsessie krijgen. Hun wereldje staat dan ineens ondersteboven en ben je opeens de "ware". "Ja, normaal doe ik zoiets noooooit" krijg je dan te horen.
pi_100436903
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef firefly3 het volgende:
Soms zijn het juist de vrouwen die het meest tegenstribbelen die een obsessie krijgen. Hun wereldje staat dan ineens ondersteboven en ben je opeens de "ware". "Ja, normaal doe ik zoiets noooooit" krijg je dan te horen.
Dat is een leugen.
pi_100436949
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is een leugen.
Je kent die vrouwen niet eens en dan bepaal jij al dat ze liegen _O- Sterker nog, sommige ken ik al vele jaren lang en weet ondertussen al lang hoe ze zijn.
pi_100436962
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ze stond er echt zo bij alsof ze al maandenlang geen contact had gehad met jongens, en hoopte dat er met afwachten wat zou gebeuren. en er was ook niet veel ander volk
dit komt 1x in de 100 jaar voor, de kans is groter om de staatsfuckingloterij te winnen en wat doe je. wat doe je. wat doe je :'(
Zou het lant zijn geweest? _O-
pi_100437010
quote:
Moet het nou weer met zo'n lullig plaatje erbij? ;(
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:27:35 #26
238453 hasjman
utter madness
pi_100437019
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is een leugen.
Dat moeten ze zichzelf wel voorhouden he, want anders zijn ze een gemakkelijke slet.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:27:48 #27
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100437029
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:26 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zou het lant zijn geweest? _O-
om daar serieus op in te gaan, nee het was niet lant. het was een international student die volgensmij niet veel buitenkwam naast haar studie. wel een heel cute meisje, en ook aantrekkelijk. en ze had ook helemaal nederlands geleerd enzo, en dat sprak ze nog heel goed ook.

maar over lants geval, er zijn een heleboel meisjes volgensmij zoals haar hoor!
alleen niemand praat erover.
pi_100437059
strawberry:

Dit bedoel ik dus, je bent zelf onzeker van jezelf (je lichaam ofzo), waardoor je andere mensen een onzekerheid aan probeert te praten door een situatie die jij niet eens hebt meegemaakt, in je hoofd om te zetten naar het meest negatieve en het dan gaan vertellen. Terwijl je niet eens weet wat er verder nog gebeurt is.
pi_100437114
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

om daar serieus op in te gaan, nee ze was het niet.

Er zijn in het uitgaansleven volgens mij best veel meisjes die openstaan voor een onenightstand. Het levende bewijs is een jongen uit mijn voetbalteam die elke week een ander meisje neukt wat hij net een paar uur kent :P.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:31:19 #30
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100437224
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

om daar serieus op in te gaan, nee het was niet lant. het was een international student die volgensmij niet veel buitenkwam naast haar studie. wel een heel cute meisje, en ook aantrekkelijk. en ze had ook helemaal nederlands geleerd enzo, en dat sprak ze nog heel goed ook.

Er zijn weinig meisjes die niet kunnen functioneren zonder geneukt te worden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:31:28 #31
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100437230
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef minibeer het volgende:

[..]

Er zijn in het uitgaansleven volgens mij best veel meisjes die openstaan voor een onenightstand.
mwa,... ik betwijfel of zij daarvoor openstaat, want 1, ze zag er niet zo uit als dat type (maar ik heb er geen verstand van, wolfs in schaapskleren zijn sommige meisjes misschien ik weet niet).

2 ze zat niet op een all-girls opleiding ofzoiets. gewoon 50/50 of hoogstens 80/20 vrouw/man verhouding(weet ff niet meer). dus waarom dan niet iemand van haar opleiding?

quote:
Het levende bewijs is een jongen uit mijn voetbalteam die elke week een ander meisje neukt wat hij net een paar uur kent :P.
jeetje zeg. ik zou er bijna van denken: :"daar gaan alle meisjes heen :'(Huil! "

quote:

[..]

Er zijn in het uitgaansleven volgens mij best veel meisjes die openstaan voor een onenightstand. Het levende bewijs is een jongen uit mijn voetbalteam die elke week een ander meisje neukt wat hij net een paar uur kent :P.
en heb je trouwens meer info over die jongen van voetbal hoe hij dat doet? hoe gaat bij die paar uur en dan neuken de logistiek?

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 07-08-2011 21:42:45 ]
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:33:52 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100437389
quote:

[..]

Het levende bewijs is een jongen uit mijn voetbalteam die elke week een ander meisje neukt wat hij net een paar uur kent :P.
Of het is een geboren hosselaar.
Of hij neukt alles wat los of vast zit hoe het er ook uit ziet.
Of hij liegt.
C'est la vie
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:34:02 #33
238453 hasjman
utter madness
pi_100437406
quote:

[..]

Ah de star fuckers, bekend fenomeen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:35:10 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100437480
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:34 schreef hasjman het volgende:

[..]

Ah de star fuckers, bekend fenomeen.
Want minibeer speelt bij Ajax? :')
C'est la vie
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:35:49 #35
238453 hasjman
utter madness
pi_100437529
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij speelt toch bij Barca?
pi_100437592
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat soort sloeries geilen niet alleen op bekende voetballers, maar ook op de local hero van FC Knollendam 5.
pi_100437635
Speelde, ik ben gekocht door real.
Nee ik speel in een anti-team waar we altijd met 8 man op het veld staan, waarvan gemiddeld 7/8 brak of nog dronken is :)
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:37:41 #38
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100437653
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat soort sloeries geilen niet alleen op bekende voetballers, maar ook op de local hero van FC Knollendam 5.
Moet ik toch weer gaan voetballen. :') _O-
C'est la vie
pi_100437692
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Moet ik toch weer gaan voetballen. :') _O-
De hero van knollendam worden is ook al best lastig hoor :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:39:40 #40
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100437771
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

De hero van knollendam worden is ook al best lastig hoor :P
Ik word keeper, met mijn postuur ben ik net de Jeroen Verhoeven van FC Knollendam.
Nou DJ en sterkeeper als ik dan nog niet neuk weet ik het ook niet meer. :')
C'est la vie
pi_100437881
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik word keeper, met mijn postuur ben ik net de Jeroen Verhoeven van FC Knollendam.
Nou DJ en sterkeeper als ik dan nog niet neuk weet ik het ook niet meer. :')
^O^ Dan heb je dit topic niet meer nodig (behalve als het niet werkt natuurlijk)
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:41:49 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100437902
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef minibeer het volgende:

[..]

^O^ Dan heb je dit topic niet meer nodig (behalve als het niet werkt natuurlijk)
Ik denk niet dat dat het gaat worden.
C'est la vie
pi_100437925
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat het gaat worden.
Blijf maar lekker bij ons dan
pi_100437940
no homo
  zondag 7 augustus 2011 @ 21:42:45 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100437951
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef minibeer het volgende:
no homo
_O-
C'est la vie
pi_100438738
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:
strawberry:

Dit bedoel ik dus, je bent zelf onzeker van jezelf (je lichaam ofzo), waardoor je andere mensen een onzekerheid aan probeert te praten door een situatie die jij niet eens hebt meegemaakt, in je hoofd om te zetten naar het meest negatieve en het dan gaan vertellen. Terwijl je niet eens weet wat er verder nog gebeurt is.
Voor de meeste vrouwen is dat eenmaal een leugen, heb ik niet bedacht.
pi_100439253
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor de meeste vrouwen is dat eenmaal een leugen, heb ik niet bedacht.
_O- Voor de sletjes misschien. Er zijn genoeg vrouwen die niet met iedereen naar bed gaat, of gelovig zijn of wat dan ook en daadwerkelijk voor het eerst helemaal meegesleurd worden.
pi_100439328
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef hasjman het volgende:

[..]

Dat moeten ze zichzelf wel voorhouden he, want anders zijn ze een gemakkelijke slet.
:Y
pi_100439386
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

_O- Voor de sletjes misschien. Er zijn genoeg vrouwen die niet met iedereen naar bed gaat, of gelovig zijn of wat dan ook en daadwerkelijk voor het eerst helemaal meegesleurd worden.
Jij kiest voor die uitleg omdat het vleiend is voor je ego dat ze zich wel laten meesleuren door jou en niemand anders.
pi_100439559
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij kiest voor die uitleg omdat het vleiend is voor je ego dat ze zich wel laten meesleuren door jou en niemand anders.
Het is vleiend voor jouw ego om te denken dat het maar sletjes zijn die meegesleurd worden, terwijl jij die vrouwen niet eens kent. Daarom maak je alles zo negatief wat ik meegemaakt heb.

Overigens heb ik al zo veel ervaring en mensenkennis dat ik al snel weet wat voor type vrouw het is. Vooral als ik nog met diegene een lange relatie heb gehad :W
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:16:51 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100439721
Ik vond dat off-topic geneuzel toch beter.
C'est la vie
pi_100439727
strawberry en hasjman die je vriendin(nen) sletjes noemt :r get a life ofzo
pi_100439753
Oh come on :'). Het weer eens nergens over hier.
Slowchat is nog beter dan dit :P.
pi_100439841
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is vleiend voor jouw ego om te denken dat het maar sletjes zijn die meegesleurd worden, terwijl jij die vrouwen niet eens kent. Daarom maak je alles zo negatief wat ik meegemaakt heb.
Dat is inderdaad de andere uitleg, ware het niet dat ik dat cliché-excuus niet bedacht heb. Het is als de zin: Het ligt niet aan jou, maar aan mij. Nou zal het soms vast wel de waarheid zijn, maar meestal niet.

quote:
Overigens heb ik al zo veel ervaring en mensenkennis dat ik al snel weet wat voor type vrouw het is. Vooral als ik nog met diegene een lange relatie heb gehad :W
Uhu, je bent fantastisch.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:20:29 #55
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100439907
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef firefly3 het volgende:
Doe jij dat eens en laat ons dan met rust, win-win situatie.
C'est la vie
pi_100439938
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de andere uitleg, ware het niet dat ik dat cliché-excuus niet bedacht heb. Het is als de zin: Het ligt niet aan jou, maar aan mij. Nou zal het soms vast wel de waarheid zijn, maar meestal niet.

[..]

Als je genoeg mensen kennis hebt hoor je al aan iemands stem en zie je aan iemands ogen of diegene echt helemaal verbaast is over zichzelf of niet. Verliefdheid doet veel bij een vrouw.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:21:21 #57
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100439952
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je maar vaak genoeg voor de spiegel staat en dat tegen jezelf zegt ga je het nog geloven ook.
C'est la vie
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:21:57 #58
238453 hasjman
utter madness
pi_100439981
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denken vrouwen nou echt zo? Dat ze het zichzelf moeten verantwoorden om het goed te praten?

quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef firefly3 het volgende:
Maar dat heb ik niet, daarom zit ik hier. Logisch toch?
pi_100439985
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
Ik vond dat off-topic geneuzel toch beter.
Oh ik hou al op. Zelfs gelovigen zijn minder stellig dan vuurvliegje. :P Niet echt leuk of zo.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:22:44 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100440030
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ik hou al op. Zelfs gelovigen zijn minder stellig dan vuurvliegje. :P Niet echt leuk of zo.
Met Jehova's getuige kan je tenminste nog een leuke discussie hebben.
C'est la vie
pi_100440093
Ik vind het gewoon achterlijk om conclusies te trekken van situaties waar je zelf niet eens bij bent geweest.
pi_100440136
het ging er nou toch alleen maar om of de onenightstands van vuurvliegje sletjes waren of niet?
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:24:58 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100440141
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het gewoon achterlijk om conclusies te trekken van situaties waar je zelf niet eens bij bent geweest.
Dat is het ook.
Maar heel geloofwaardig klinkt het mij in ieder geval niet in de oren. Maar he als het voor jou werkt.
C'est la vie
pi_100440253
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef minibeer het volgende:
het ging er nou toch alleen maar om of de onenightstands van vuurvliegje sletjes waren of niet?
Onenightstands doe ik vrij weinig aan, de vrouwen hou ik meestal aan voor een tijdje.

En dan nog is het meestal eerst aantrekkingskracht + verliefdheid wat geschept wordt.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:27:41 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100440278
quote:
Ik heb al niet zo'n hoge pet van vrouwen die veel one-nigth stands hebben.
Maar om ze nou meteen sletten te noemen, mwah.
C'est la vie
pi_100440311
quote:
Het ging meer om die opmerking. Meestal is het een leugen. Het is zo cliché als wat.
pi_100440318
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is het ook.
Maar heel geloofwaardig klinkt het mij in ieder geval niet in de oren. Maar he als het voor jou werkt.
Je mag denken wat je wilt, maar als vriendinnen van me sletjes genoemt worden pik ik het niet :W
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:29:31 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100440362
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je mag denken wat je wilt, maar als vriendinnen van me sletjes genoemt worden pik ik het niet :W
Ik noem ze ook geen sletten.
En daarnaast het is internet maak je niet druk.
C'est la vie
pi_100440365
quote:

[..]

Ook niet als het terecht is dat ze zo worden genoemd?
pi_100440443
Ik ben trouwens bekend met de cliche opmerkingen, toen ik 17 was kon ik de echte van de neppe opmerkingen misschien niet onderscheiden. Daar groei je normaal gesproken overheen en weet je wel wat voor verschillende vrouwen er rond lopen.
pi_100440448
quote:

[..]

Chill, als je zo in de verdediging schiet terwijl jij wel beter weet dan zou je er bijna wat van denken.
pi_100440493
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Chill, als je zo in de verdediging schiet terwijl jij wel beter weet dan zou je er bijna wat van denken.
Ik mag jou gewoon niet meer. Ook die kutopmerking van die handicap die mlig heeft volgens jou :r
pi_100440535
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben trouwens bekend met de cliche opmerkingen, toen ik 17 was kon ik de echte van de neppe opmerkingen misschien niet onderscheiden. Daar groei je normaal gesproken overheen en weet je wel wat voor verschillende vrouwen er rond lopen.
Maar die vriendinnen van je voelden zich wel goedkoop anders zouden ze niet zo'n uitspraak doen. Is dat alpha-like, om vrouwen goedkoop te laten voelen?
pi_100440557
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ook niet als het terecht is dat ze zo worden genoemd?
Zijn punt was geloof ik juist dat hij de enige was die ze kende en dat het een beetje raar was als je mensen die je niet kent uitmaakt voor slet :P. Daar ben ik het wel mee eens.
pi_100440589
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Meeste mensen weten wel wat welke richting ze moeten antwoorden. Als jij dat niet weet moet je er iets aan doen.
Ik heb nog steeds geen enkel idee :)
pi_100440614
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen enkel idee :)
Heb je je nog nooit gelukkig gevoeld?
pi_100440633
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik mag jou gewoon niet meer. Ook die kutopmerking van die handicap die mlig heeft volgens jou :r
MLiG heeft waarschijnlijk autisme en dat lijkt me wel een sociale handicap ja, jou niet dan?
pi_100440689
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zijn punt was geloof ik juist dat hij de enige was die ze kende en dat het een beetje raar was als je mensen die je niet kent uitmaakt voor slet :P.
Joh dat was toch ook niet mijn intentie. Hij vat het persoonlijk op terwijl ik het over die opmerking had.
pi_100440694
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar die vriendinnen van je voelden zich wel goedkoop anders zouden ze niet zo'n uitspraak doen. Is dat alpha-like, om vrouwen goedkoop te laten voelen?
Waar haal je die onzin vandaan? Wat is er mis met je?

Die opmerking kreeg ik omdat ze juist zo fijn bij me voelde en beschermd, wat ze eerder niet voelde voor iemand.
pi_100440779
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds geen enkel idee :{
Je zal iets moeten vinden wat je gelukkig maakt dan, als je dat dus niet hebt.
pi_100440815
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je zal iets moeten vinden wat je gelukkig maakt dan, als je dat dus niet hebt.
Je hebt even de juiste smiley ingevuld zie ik :P
pi_100440841
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

MLiG heeft waarschijnlijk autisme en dat lijkt me wel een sociale handicap ja, jou niet dan?
Hij komt in elk geval buiten de deur. :)
pi_100440854
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waar haal je die onzin vandaan? Wat is er mis met je?

Die opmerking kreeg ik omdat ze juist zo fijn bij me voelde en beschermd, wat ze eerder niet voelde voor iemand.
Je kan je afvragen waarom iemand het nodig vindt om mede te delen dat ze normaal nooit zo snel met iemand het bed in duikt. Omdat ze dus bang is een slet gevonden te worden, goedkoop. Dat lijkt me toch geen overhaaste conclusie?
pi_100440910
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan je afvragen waarom iemand het nodig vindt om mede te delen dat ze normaal nooit zo snel met iemand het bed in duikt. Omdat ze dus bang is een slet gevonden te worden, goedkoop. Dat lijkt me toch geen overhaaste conclusie?
Lijkt me niet de enige denkbare reden.
pi_100440925
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij komt in elk geval buiten de deur. :)
Je vindt dat hij genoeg buiten komt ja?
pi_100440946
quote:

[..]

Zo was het dus niet zo, je zit overigens vol met overhaaste conclusies.
pi_100440967
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:39 schreef minibeer het volgende:

[..]

Lijkt me niet de enige denkbare reden.
:*

Nee, maar ik vind het wel een beetje leuk, firefly op de kast. Het is overigens wel een voor de hand liggende reden die vaak op zal gaan.
pi_100440970
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat kan ik vanaf hier niet beoordelen. Hij komt in elk geval buiten.
pi_100440976
quote:
15s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:34 schreef minibeer het volgende:

[..]

Heb je je nog nooit gelukkig gevoeld?
Nee.

Heel af en toe zijn er korte momentjes van blijdschap of plezier. Om grappen kan ik lachen en als ik me betrokken of nuttig voel dan voelt dat redelijk goed. Maar ik heb niet het idee dat ik het gevoel van geluk ken, terwijl ik wel het idee heb dat ik precies weet hoe het voelt om ongelukkig te zijn; zo voel ik mezelf dan ook het grootste deel van de tijd.

Ik hoop ooit op een dag gelukkig te worden; dat is de reden dat ik elke dag uit bed kom :)
pi_100440983
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zo was het dus niet zo, je zit overigens vol met overhaaste conclusies.
Zo kennen we er nog een. :*
pi_100440999
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weer zo'n conclusie
pi_100441034
Loopt dit kuttopic nog? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:42:55 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100441055
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weer zo'n conclusie
Hij durft niet tussen twee vrouwen in de rij te staan bij de supermarkt en wij maken overhaaste conclusies. :')
C'est la vie
pi_100441059
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat kan ik vanaf hier niet beoordelen. Hij komt in elk geval buiten.
Oke, ja leuk.
pi_100441083
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weer zo'n conclusie
Hij impliceert dat ik niet buiten kom.
pi_100441104
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij durft niet tussen twee vrouwen in de rij te staan bij de supermarkt en wij maken overhaaste conclusies. :')
Het ging over hoe vaak hij de deur uit ging. Alsof jij of zij dat weet.
pi_100441136
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:41 schreef benzin het volgende:

Ik hoop ooit op een dag gelukkig te worden; dat is de reden dat ik elke dag uit bed kom :)
Je moet niet hopen (passief), maar doen (actief).
pi_100441160
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Inderdaad. Denk ook niet dat Aardbei daar iets over moet zeggen.
pi_100441173
quote:

[..]

Na een jaar met hem te hebben gepraat kan ik daar wel een beetje een inschatting van maken ja.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:45:59 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100441216
quote:

[..]

Dat kan ze niet weten.
Maar doen alsof hij prima functioneert is natuurlijk onzinnig.
C'est la vie
pi_100441223
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Inderdaad. Denk ook niet dat Aardbei daar iets over moet zeggen.
Hij ziet zichzelf als:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hikikomori
pi_100441285
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat kan ze niet weten.
Maar doen alsof hij prima functioneert is natuurlijk onzinnig.
Dat zegt ook niemand.

Heb 'm overigens in het echt gezien en hij doet gewoon gezellig mee in gesprekken e.d.
pi_100441343
Kan dit topic niet gewoon gesloten worden?
Ron Paul 2012
pi_100441372
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:48 schreef Supersoep het volgende:
Wil je heloef en mijn leven verpesten ofzo :(?
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:49:13 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100441381
quote:
Dat kan maar dat kan ook niet.
C'est la vie
pi_100441385
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zegt ook niemand.

Heb 'm overigens in het echt gezien en hij doet gewoon gezellig mee in gesprekken e.d.
Gewoon een meisjesfobie dus :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:49:32 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100441393
quote:
13s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:49 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wil je heloef en mijn leven verpesten ofzo :(?
Spreek voor jezelf vriend. _O-
C'est la vie
pi_100441465
over wie gaat t nu?
pi_100441486
quote:
Je hoeft niet mee te lezen in dit topic. :)
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:51:31 #110
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100441508
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef Cassandra87 het volgende:
over wie gaat t nu?
Over MLIG.
C'est la vie
pi_100441522
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:49 schreef minibeer het volgende:

[..]

Gewoon een meisjesfobie dus :P
Denk dat hij door al dat PUA-gedoe er teveel mee bezig is en elke dame ziet als een versierobject.
pi_100441534
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hoeft niet mee te lezen in dit topic. :)
Meelezen is best, tot er weer zo nodig een onderlinge vendetta moet worden uitgevochten over de rug van MLIG. :') Dan gaat het weer nergens over.
Ron Paul 2012
pi_100441536
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Denk dat hij door al dat PUA-gedoe er teveel mee bezig is en elke dame ziet als een versierobject.
true
pi_100441556
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Meelezen is best, tot er weer zo nodig een onderlinge vendetta moet worden uitgevochten over de rug van MLIG. :') Dan gaat het weer nergens over.
ook true :P
pi_100441624
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ach gut. Er wordt niets uitgevochten over de rug van MLIG. Er is een verschil van mening over MLIG.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:53:55 #116
238453 hasjman
utter madness
pi_100441647
quote:

[..]

Haha, firefly wordt wel steeds erger

"ze juist zo fijn bij me voelde en beschermd, wat ze eerder niet voelde voor iemand"

Dat voelde ze ook bij de vorige tien mannen in bed?

Haha.
pi_100441692
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef hasjman het volgende:

[..]

"ze juist zo fijn bij me voelde en beschermd, wat ze eerder niet voelde voor iemand"

Haha.
Gooi nog even olie op het vuur so to speak :P
pi_100441812
Hoe staat het eigenlijk met de meet? (I know, subtiele verandering van onderwerp :P)
pi_100441827
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef hasjman het volgende:

[..]

Haha.
Die opmerking was best ernstig inderdaad. :P Hij wil zich graag speciaal voelen.
pi_100441836
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:56 schreef minibeer het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de meet? (I know, subtiele verandering van onderwerp :P)
Er is nog steeds niets geregeld. :)
pi_100441875
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ach gut. Er wordt niets uitgevochten over de rug van MLIG. Er is een verschil van mening over MLIG.
Oh okay. Ik dacht namelijk te lezen dat je je oude irritatie jegens Straw weer eens moest ventileren door te stellen dat MLIG's sociale leven drukker is dan die van haar. Beetje een moedige uitspraak.
Ron Paul 2012
pi_100441905
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er is nog steeds niets geregeld. :)
Ok :'), ik geloof niet dat Mera hier nog veel post, dus er zal wel niks van komen :P
pi_100441937
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Oh okay. Ik dacht namelijk te lezen dat je je oude irritatie jegens Straw weer eens moest ventileren door te stellen dat MLIG's sociale leven drukker is dan die van haar. Beetje een moedige uitspraak.
Dat ja.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:58:49 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100441938
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:58 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ok :'), ik geloof niet dat Mera hier nog veel post, dus er zal wel niks van komen :P
Nee Mera heeft zelf een vent gescoord en is toen weggegaan. :P
C'est la vie
pi_100441952
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het is apart dat ze alles denkt te weten, maar zelf nauwelijks buiten de deur komt. Dat is alles.
pi_100441970
Hasjman en strawberry: triest dat jullie nooit een echte oprechte liefdes relatie hebben ervaren.
pi_100441986
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ja.
Is hij inmiddels al in je broekje geweest?
pi_100441988
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is apart dat ze alles denkt te weten, maar zelf nauwelijks buiten de deur komt. Dat is alles.
Het is apart dat jij denkt te weten hoe vaak ik buiten de deur kom.
pi_100441999
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vind ik ook
pi_100442020
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Hasjman en strawberry: triest dat jullie nooit een echte oprechte liefdes relatie hebben ervaren.
Ik vind je interpretatie van die opmerking gewoon uiterst twijfelachtig. :P
pi_100442032
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is apart dat jij denkt te weten hoe vaak ik buiten de deur kom.
Ik heb zo mijn bronnen.
pi_100442074
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee Mera heeft zelf een vent gescoord en is toen weggegaan. :P

Misschien maar even knopen doorhakken in het meetingtopic.
pi_100442076
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn bronnen.
Richard? :')

quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is hij inmiddels al in je broekje geweest?
Nee, zal ook niet zo snel gebeuren.
Ron Paul 2012
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:01:22 #134
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100442093
wie is richard
Spreading the Word
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:01:37 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442112
quote:

[..]

Vind ik ook
Ik vind het ook vreemd hoe jij alles denkt te weten met je 27 jaar.
C'est la vie
pi_100442121
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind je interpretatie van die opmerking gewoon uiterst twijfelachtig. :P
Ik vind jou twijfelachtig, dat negatief geanalyseer van jou dat een reflectie is van je eigen onzekerheid.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:01:54 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442126
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wie is richard
Begin er nou niet over. :')
C'est la vie
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:03:03 #138
238453 hasjman
utter madness
pi_100442200
quote:
Yups, een verbitterde 26 jarige vrouwen hater hier.

Negatief denken ? Ik noem het liever realistisch zijn.
pi_100442219
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb zo mijn bronnen.
Dan zijn die bronnen nogal slecht.
pi_100442229
quote:
19s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wie is richard
Even op Wikipedia kijken.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:03:33 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442237
quote:
Ze is 18 ze heeft nog even de tijd.
C'est la vie
pi_100442247
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind jou twijfelachtig, dat negatief geanalyseer van jou dat een reflectie is van je eigen onzekerheid.
Precies. :)
pi_100442254
Zeg je dat je weleens een vrouw hebt ontmoet die helemaal weg is van je en echt oprecht zegt dat ze zich zo fijn voelt en nog nooit zoiets heeft meegemaakt, waardoor een relatie vorderde, wordt ze door strawberry uitgemaakt voor slet die bang is dat ze goedkoop is _O-
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:04:01 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100442257
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef firefly3 het volgende:
dat is leuk dat je dit nu zegt, want je hebt niks anders gedaan naar mij toe. Jij trekt keer op keer een conclussie of een aannamen over een situatie van mij zonder dat jij er bij was.

En je mensenkennis die je zo goed hebt volgens jou slaat ook keer op keer de plank mis in dit topic.

En dat is niet alleen een conclussie van mij, maar van meerdere mensen in dit topic.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_100442267
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef Supersoep het volgende:

Nee, zal ook niet zo snel gebeuren.
Toch matig hoor. Maandenlang digitaal geslijm en elkaar opgeilen, maar niet eens batsen...
pi_100442269
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die opmerking was best ernstig inderdaad. :P Hij wil zich graag speciaal voelen.
Laat hem lekker, het kan heel goed dat dat meisje dat vond. Heb jij nooit iets speciaals voor iemand gevoeld? Als jij zoiets had gezegd had hij waarschijnlijk ook wel ergens mee gaan lopen pronken, zo zijn de meeste mensen gewoon :P.
pi_100442306
Ok, zeggen dat straw met overhaaste conclusies komt waarvan zij niets kan afweten
En vervolgens de zelfde overhaaste conclusie terugkaatsen naar haar?
Hypocrisie anyone?
pi_100442319
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat is leuk dat je dit nu zegt, want je hebt niks anders gedaan naar mij toe. Jij trekt keer op keer een conclussie of een aannamen over een situatie van mij zonder dat jij er bij was.

En je mensenkennis die je zo goed hebt volgens jou slaat ook keer op keer de plank mis in dit topic.

En dat is niet alleen een conclussie van mij, maar van meerdere mensen in dit topic.
Zegt de gast die in de kont knijpt van zijn maten in gaybars en al een jaar lang geen vriendin heeft gehad.
pi_100442339
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zegt de gast die in de kont knijpt van zijn maten in gaybars en al een jaar lang geen vriendin heeft gehad.
_O-
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:05:41 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442340
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok, zeggen dat straw met overhaaste conclusies komt waarvan zij niets kan afweten
Hypocrisie anyone?
Pot verwijt de ketel geval. :')
C'est la vie
pi_100442367
quote:
Hypocrisie anyone?
Ik pretendeer niet alles te weten.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:06:33 #152
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442381
quote:

[..]

Hoe weet jij dat je was er toch niet bij?
Echt boos worden als anderen aannames maken het net zo hard doen hoe achterlijk kun je zijn. :')
C'est la vie
pi_100442389
quote:
Hypocrisie anyone?
Vanaf ongeveer 15 topics terug begon ze al dingen te zeggen over anderen die eigenlijk over haarzelf gingen. Bijvoorbeeld dat mensen zwart wit denken, terwijl ze dat zelf doet. Etc etc etc. Vandaar dat we het zelfs makkelijk kunnen terug kaatsen. En er is ook zelfs bevestiging nu.
pi_100442401
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toch matig hoor. Maandenlang digitaal geslijm en elkaar opgeilen, maar niet eens batsen...
Ernstig inderdaad. Heb jij al gebatst met Lant?
Ron Paul 2012
pi_100442408
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat je was er toch niet bij?
Echt boos worden als anderen aannames maken het net zo hard doen hoe achterlijk kun je zijn. :')
Hij zei het zelf een x aantal topics terug.
pi_100442417
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het valt me op dat je heel vaak mensen onzeker noemt die het niet eens zijn met jou. Projectie?
pi_100442452
quote:
11s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ernstig inderdaad. Heb jij al gebatst met Lant?
Een keer of 20 en dat terwijl ik niet elke keer haar op een hele zielige manier meen te moeten verdedigen en constant geslijm naar elkaar toe.
pi_100442458
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het valt me op dat je heel vaak mensen onzeker noemt die het niet eens zijn met jou. Projectie?
Kom op, wees eerlijk. Je bent onzeker over je lichaam. Of is dat ook ineens over?
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:08:24 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100442471
quote:

[..]

oh dus je gaat nu ontkennen dat jij geen conclussies hebt getrokken uit verhalen van mij die keer op keer niet kloppen?

En wat heeft het bovenstaande te maken met mijn reactie, Je trekt wederom externe factoren aan omdat je geen houding weet te geven en je weet dat ik gelijk hebt. Wel schattig.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_100442487
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik pretendeer niet alles te weten.
Je kan ook helemaal niet alles weten. Je kan wel overal een mening over hebben.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:08:51 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442497
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij zei het zelf een x aantal topics terug.
Nee jij blaast het op.
Wat hij heeft gezegd is dat hij in zijn kont is geknepen en dat dat niet erg was aangezien hij wist dat het een grap was.
Wat jij er vervolgens van maakt is dat hij elke week naar de gaybar gaat en iedereen in zijn kont knijpt. :')
C'est la vie
pi_100442507
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jouw mening is vaak verkeerd. Vooral over een roos krijgen op de eerste date _O- _O-
pi_100442520
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kom op, wees eerlijk. Je bent onzeker over je lichaam. Of is dat ook ineens over?
Volgens mij heb ik het nooit over mijn lichaam gehad?

Sowieso hebben de meeste vrouwen wel iets waar ze onzeker over zijn wat betreft uiterlijk.
pi_100442538
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vanaf ongeveer 15 topics terug begon ze al dingen te zeggen over anderen die eigenlijk over haarzelf gingen. Bijvoorbeeld dat mensen zwart wit denken, terwijl ze dat zelf doet. Etc etc etc. Vandaar dat we het zelfs makkelijk kunnen terug kaatsen. En er is ook zelfs bevestiging nu.
Maar ik heb straw dingen als haar onzekerheid ook nooit horen ontkennen. Dat zij haar mening post zonder diezelfde situatie direct op haar zelf te betrekken maakt in deze niet uit. Of zie ik dat verkeerd.
pi_100442547
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij presenteert het als de waarheid, mevrouw de pseudo-psychologe.
pi_100442553
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een keer of 20 en dat terwijl ik niet elke keer haar op een hele zielige manier meen te moeten verdedigen en constant geslijm naar elkaar toe.
Waar zie jij geslijm van mij naar Straw toe? :') Nergens, he. Ik ben bezet.

Die keer of 20 zal wel meevallen. Ik meen me een "ik ben zo jaloers op die scharrel van je :@ " te herinneren van je. Of mag ik dat niet zeggen?
Ron Paul 2012
pi_100442562
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jouw mening is vaak verkeerd. Vooral over een roos krijgen op de eerste date _O- _O-
Jij denkt voor vrouwen, ik ben een vrouw die weet hoe ze denkt. Wat is betrouwbaarder?
pi_100442570
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee jij blaast het op.
Wat hij heeft gezegd is dat hij in zijn kont is geknepen en dat dat niet erg was aangezien hij wist dat het een grap was.
Wat jij er vervolgens van maakt is dat hij elke week naar de gaybar gaat en iedereen in zijn kont knijpt. :')
Hij is zo fucking gay als wat, met zijn mooie wijnglazen waar hij het de vorige keer over had en zijn 2 katjes. Maarja, levenservaring he dan zie je het pas.
pi_100442575
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het nooit over mijn lichaam gehad?

Volgens mij wel. Heb er weleens wat over gehoord.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:10:49 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442592
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij is zo fucking gay als wat, met zijn mooie wijnglazen waar hij het de vorige keer over had en zijn 2 katjes. Maarja, levenservaring he dan zie je het pas.
Voel je je nu beter nadat je iemand die je niet kent hebt uitgemaakt voor homo?
C'est la vie
pi_100442637
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Waar zie jij geslijm van mij naar Straw toe? :') Nergens, he. Ik ben bezet.

Die keer of 20 zal wel meevallen. Ik meen me een "ik ben zo jaloers op die scharrel van je :@ " te herinneren van je. Of mag ik dat niet zeggen?
Nu valt het mee, in de deeltjes voor de meet was het een stuk erger.

Dat mag je best zeggen. Het staat mij niet bij. Ik kan er overigens best wel op Lanterfanter (afgaande op de foto's), maar verder vind ik haar compleet Harry-in-de-warrie.
pi_100442648
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Maar ik heb straw dingen als haar onzekerheid ook nooit horen ontkennen. Dat zij haar mening post zonder diezelfde situatie direct op haar zelf te betrekken maakt in deze niet uit. Of zie ik dat verkeerd.
Een mening posten zoals dat een vriendin van me een slet was die zich goedkoop voelde gaat me te ver. Dat is een directe reflectie van haar eigen onzekerheid waarbij ze andere mensen weer de grond in boort.
pi_100442655
Ik loop net ruzie te maken met mn ma maar ik zie dat het hier niet veel beter is :')
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:12:11 #174
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100442659
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

je hebt het net over aannamens en conclussie nemen dat dat fout is, kijk wat je nu doet. En wederom je mensenkennis en levens ervaring laat je weer in de steek.

Stel dat alle mannen die een mooi wijnglas en 2 katten heeft homo zijn. Dan is er bijna geen enkele hetro man op de wereld.

Maar leg eens uit, wat is de connectie tussen 2 katten een man en homo?
pi_100442696
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een mening posten zoals dat een vriendin van me een slet was die zich goedkoop voelde gaat me te ver. Dat is een directe reflectie van haar eigen onzekerheid waarbij ze andere mensen weer de grond in boort.
Ok, dat was wsl de eerste logische gedachte die bij haar opkwam. Let wel, bij haar. Dat is nog geen feit :)
pi_100442733
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij presenteert het als de waarheid, mevrouw de pseudo-psychologe.
Oh nou bij deze, het is mijn mening.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:13:41 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442734
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef minibeer het volgende:
Ik loop net ruzie te maken met mn ma maar ik zie dat het hier niet veel beter is :')
Nee hier wordt je homo genoemd als je twee katten hebt. :')

Wacht wacht ik kijk altijd naar het Songfestival ben ik nu homo? Ik keek naar Onderweg naar Morgen ben ik nu homo? Ik was fan van Gooische Vrouwen ben ik nu homo? :')
C'est la vie
pi_100442735
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je hebt het net over aannamens en conclussie nemen dat dat fout is, kijk wat je nu doet. En wederom je mensenkennis en levens ervaring laat je weer in de steek.

Stel dat alle mannen die een mooi wijnglas en 2 katten heeft homo zijn. Dan is er bijna geen enkele hetro man op de wereld.

Maar leg eens uit, wat is de connectie tussen 2 katten een man en homo?
Er zijn toch genoeg mannen die niet twee katten hebben?
pi_100442740
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij denkt voor vrouwen, ik ben een vrouw die weet hoe ze denkt. Wat is betrouwbaarder?
Vrouwen zeggen zo vaak dat ze een lieve gast willen die cadeautjes voor haar koopt, maar ondertussen laten ze soms keihard gepakt worden door een gast die niets om haar geeft _O-
pi_100442770
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Heb er weleens wat over gehoord.
Ik heb alleen een probleem met mijn huid.
pi_100442775
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh nou bij deze, het is mijn mening.
Jouw mening en jij doet die relevanter voorkomen dan dat je mening in werkelijkheid is.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:14:54 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100442802
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zijn toch genoeg mannen die niet twee katten hebben?
maar wel mooie wijnglazen, maar wat is dan de connectie tussen 2 katten en homo?
pi_100442811
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen zeggen zo vaak dat ze een lieve gast willen die cadeautjes voor haar koopt, maar ondertussen laten ze soms keihard gepakt worden door een gast die niets om haar geeft _O-
Klopt, maar ik heb wel redelijke zelfkennis.

En we hadden het over relatiemateriaal, daten en zo, toch?
pi_100442834
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb alleen een probleem met mijn huid.
Als jij het zegt. Weet niet meer of ik het op het forum heb gelezen of via andere kanalen, dus ik ga het niet verder specificeren.

Een kwak zaad in je gezicht schijnt overigens een goed middeltje te zijn. Misschien dat Supersoep je die dienst wil bewijzen?
pi_100442836
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Wacht wacht ik kijk altijd naar het Songfestival ben ik nu homo? Ik keek naar Onderweg naar Morgen ben ik nu homo? Ik was van Gooische Vrouwen ben ik nu homo? :')
Definitely
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:15:43 #186
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100442841
omg ik ga paardrijden
Spreading the Word
pi_100442857
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

maar wel mooie wijnglazen, maar wat is dan de connectie tussen 2 katten en homo?
Tja, een man die twee katten heeft... :')
pi_100442858
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
omg ik ga paardrijden
Gay!
pi_100442864
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jouw mening en jij doet die relevanter voorkomen dan dat je mening in werkelijkheid is.
Oke, dat is jouw mening.
Waar men gezien je absurde beweringen ook niet al te veel waarde aan zou moeten hechten.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:16:13 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442875
quote:
omg ik ga paardrijden
OMG jij bent ook homo join the club!
C'est la vie
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:16:18 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100442880
quote:
omg ik ga paardrijden
zo die paarde meisjes zijn anders wel vaak erg leuk :D
pi_100442888
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:15 schreef Halcon het volgende:

Een kwak zaad in je gezicht schijnt overigens een goed middeltje te zijn. Misschien dat Supersoep je die dienst wil bewijzen?
Supersoep lijkt me niet het type vreemdganger.
pi_100442889
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke, dat is jouw mening.
Waar men gezien je absurde beweringen ook niet al te veel waarde aan zou moeten hechten.
Want?
pi_100442896
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ok, dat was wsl de eerste logische gedachte die bij haar opkwam. Let wel, bij haar. Dat is nog geen feit :)
Zoals halcon zei: Ze presenteerd het neer als feiten. Dat is nu wat ik bij ook_gek ook doe. Het is dom geouwehoer. Ook_gek, ik weet heus wel dat je niet persé gay hoeft te zijn, maar het is niet mijn levensstijl. Moet je zelf weten daar niet van.
pi_100442908
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Want?
Omdat je er dus blijkbaar wel vaker naast zit, en niet zo'n beetje.
pi_100442923
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Supersoep lijkt me niet het type vreemdganger.
Nee, dat is waar. Hij is het type "bezet-maar-wel-digitaal-zich-op-laten-geilen-door-onzekere-meisjes".
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:17:31 #197
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100442937
tis een geweldige meid
Spreading the Word
pi_100442940
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat je er dus blijkbaar wel vaker naast zit, en niet zo'n beetje.
Ik denk van niet.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:17:46 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442956
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zoals halcon zei: Ze presenteerd het neer als feiten. Dat is nu wat ik bij ook_gek ook doe. Het is dom geouwehoer. Ook_gek, ik weet heus wel dat je niet persé gay hoeft te zijn, maar het is niet mijn levensstijl. Moet je zelf weten daar niet van.
Oh nu zeggen dat wat je net zei niet gemeend was.
Slimme jongen ben je toch.
C'est la vie
pi_100442962
Hoort eigenlijk lang volhouden bij ruzie's ook bij alpha zijn? Want dat lukt mij nooit :P.
pi_100442969
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, dat is waar. Hij is het type "bezet-maar-wel-digitaal-zich-op-laten-geilen-door-onzekere-meisjes".
Toen was hij nog niet bezet.
pi_100442981
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk van niet.
Ik weet van wel.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:18:30 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100442988
Sinds wanneer heeft SS een vriendin?
C'est la vie
pi_100442989
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toen was hij nog niet bezet.
Je hebt je onder je duiven laten schieten?
pi_100443003
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh nu zeggen dat wat je net zei niet gemeend was.
Slimme jongen ben je toch.
Maar

Het is wel een beetje gay wat hij allemaal doet
pi_100443010
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet van wel.
Dan heb je het toch echt mis. En dat is niet de eerste keer.
pi_100443024
Gaat dit nog steeds over MLIG dan? :')
Ron Paul 2012
pi_100443031
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt je onder je duiven laten schieten?
:?
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:19:27 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443043
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar

Mag jij vinden maar dan ben je wel heel kortzichtig.
Maar dat is mijn mening.
C'est la vie
pi_100443052
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan heb je het toch echt mis. En dat is niet de eerste keer.
Ik denk dat ik toch wel weet hoe ik zelf ben hoor. :D
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:19:41 #211
238453 hasjman
utter madness
pi_100443056
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef minibeer het volgende:
Hoort eigenlijk lang volhouden bij ruzie's ook bij alpha zijn? Want dat lukt mij nooit :P.
Haha, ja heel alpha. Constant je eigen mening verkondigen en toch door blijven "discussieren" is heel erg alpha gedrag.

Ohjah, bij alpha en beta gaat het eingelijk nooit over hoe slim het type persoon is. Toch grappig.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:19:55 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443068
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:
Nee allang niet meer. :')
C'est la vie
pi_100443069
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef Supersoep het volgende:
Nee.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:20:13 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100443087
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij achter alles veel te veel na denkt. Lijkt me erg vermoeiend. Ik zag net iets over die roos. Je kan een roos geven zonder betekenis of juist met heel veel betekenins maar dat kan je zelf bepalen door de situatie.

Ander voorbeeld is bv dat verhaal over entertainer ja of nee.
Alpha man zijn ja of nee

Je moet dit en dat doen want dan scoor je. Dit en dat moet je niet doen want dan scoor je niet.

Denken denken en denken.

Laat dat nou eens los.
pi_100443092
Strawberry heeft het altijd mis.

Als het aan haar ligt was iedereen een beta mannetje geworden en kocht iedereen een roos op de eerste date.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:20:19 #216
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100443096
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Wacht wacht ik kijk altijd naar het Songfestival ben ik nu homo? Ik keek naar Onderweg naar Morgen ben ik nu homo? Ik was fan van Gooische Vrouwen ben ik nu homo? :')
Dan ben ik ook Homo :')
na na na na na na na Badjasman!
pi_100443097
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat ik toch wel weet hoe ik zelf ben hoor. :D
Nou, ik ben er bang voor.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:20:40 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443112
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef minibeer het volgende:
Ik denk het wel want die firefly houdt het achterlijk lang vol.
C'est la vie
pi_100443138
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef firefly3 het volgende:

Als het aan haar ligt was iedereen een beta mannetje geworden en kocht iedereen een roos op de eerste date.
Ik denk sowieso niet in alpha/beta termen. Dus nee.

quote:
15s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nou, ik ben er bang voor.
Maak je maar geen zorgen dan. :*
pi_100443152
Apart, er belde net een of andere zigeunerin aan. Waarom moet iemand zo laat nog ergens aanbellen? :')
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:21:20 #221
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443154
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Dan ben ik ook Homo :')
Om nog maar even te bevestigen hoe onzinnig en kortzichtig firefly is.
C'est la vie
pi_100443158
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef firefly3 het volgende:

Als het aan jou lag liepen we allemaal aan drankjes van wildvreemden te slurpen. Helpt ook niet echt, of wel?
Ron Paul 2012
pi_100443162
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik denk dat jij achter alles veel te veel na denkt. Lijkt me erg vermoeiend. Ik zag net iets over die roos. Je kan een roos geven zonder betekenis of juist met heel veel betekenins maar dat kan je zelf bepalen door de situatie.

Ander voorbeeld is bv dat verhaal over entertainer ja of nee.
Alpha man zijn ja of nee

Je moet dit en dat doen want dan scoor je. Dit en dat moet je niet doen want dan scoor je niet.

Denken denken en denken.

Laat dat nou eens los.
Een roos geven op de eerste date slaat gewoon nergens op, daar hoef ik inderdaad niet over na te denken.
pi_100443207
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Halcon het volgende:
Apart, er belde net een of andere zigeunerin aan. Waarom moet iemand zo laat nog ergens aanbellen? :')
hehe :P
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:22:27 #225
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443218
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een roos geven op de eerste date slaat gewoon nergens op, daar hoef ik inderdaad niet over na te denken.
Als jij dat wil doen moet je dat doen want dan ben je jezelf.
C'est la vie
pi_100443222
quote:

[..]

Jij vindt dat het nergens op slaat. Bij andere jongens/mannen past het weer wel.

Want dat moet toch van jou, jezelf zijn?
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:22:35 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100443224
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Maar

jij koppelt een actie aan iets, in dit geval gay. Je moet niet zo nadenken over dingen.

je zegt dat het je niet boeit wat mensen over je denken. Maar indirect doe je dat wel, want een aantal dingen doe je niet omdat jij daar het stukje gay aan koppelt.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:22:56 #228
13411 NaRRaToR
pi_100443238
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als het aan jou lag liepen we allemaal aan drankjes van wildvreemden te slurpen. Helpt ook niet echt, of wel?
zou wel een goedkope avond uit zijn...Serieus als een wildvreemde aan mijn drankje begint te slurpen (of aan die van een van mijn mede stapgenoten) dan heeft die persoon een hoop uit te leggen....
pi_100443267
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Als jij dat wil doen moet je dat doen want dan ben je jezelf.
Het komt toch wel een beetje geforceerd romantisch over?
pi_100443332
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jawel, dan durfen de meeste mensen van jullie tenminste nog wat. De enige die actie onderneemt in het leven zijn oa halcon, newbie, mlig en ik. De rest is grotendeels passief en zeurt hier op het forum over de rest die actief bezig is.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:24:43 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443338
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het komt toch wel een beetje geforceerd romantisch over?
Meneer zegt dat je altijd jezelf moet zijn.
Dus als je dat wil doen moet je dat vooral doen want dan ben je 100% jezelf.

Maar ik zou het niet doen dan heb je teveel naar Love Actually zitten kijken of andere slechte romcoms.
C'est la vie
pi_100443390
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij vindt dat het nergens op slaat. Bij andere jongens/mannen past het weer wel.

Want dat moet toch van jou, jezelf zijn?
Jezelf, maar dan wel je beste zelf. Niet je wanhopige zelf.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:25:46 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100443403
quote:

[..]

Ook dat hangt van de situatie af. Ik kan me situaties bij een eerste date bedenken dat een roos juist goed kan werken of voor humor kan zorgen.

Stel je hebt het met haar over alle clice dingen gehad dan kan je dus met een roos aan komen om het onderwerp voort te zetten. Laten we er een clasieke date van maken. Dan is de roos juis leuk.

Maar stel de vrouw is hopeloos romanticus dan kan zij die roos ook waarderen.

En zo kan je op een hele boel leuke manieren een roos op de eerste date leuk laten zijn. Het is situatie en vrouw afhankelijk. Dus om nou direct de roos 100% af te keuren is niet zo slim.
pi_100443412
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

zou wel een goedkope avond uit zijn...Serieus als een wildvreemde aan mijn drankje begint te slurpen (of aan die van een van mijn mede stapgenoten) dan heeft die persoon een hoop uit te leggen....
Als het een leuk meisje is :P?
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:25:58 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443420
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jawel, dan durfen de meeste mensen van jullie tenminste nog wat. De enige die actie onderneemt in het leven zijn oa halcon, newbie, mlig en ik. De rest is grotendeels passief en zeurt hier op het forum over de rest die actief bezig is.
Ja heerlijk man achter de PC lekker passief bezig zijn.
C'est la vie
pi_100443448
quote:

[..]

Okay. Het is maar goed dat je ''oa'' erbij hebt gezet dan, anders zou ik me beledigd voelen. Verder beetje raar dat je MLIG erbij zet. Het hele ''respect dat je naar de meet bent gekomen man'' momentje is nu wel een beetje voorbij.
Ron Paul 2012
pi_100443449
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

jij koppelt een actie aan iets, in dit geval gay. Je moet niet zo nadenken over dingen.

je zegt dat het je niet boeit wat mensen over je denken. Maar indirect doe je dat wel, want een aantal dingen doe je niet omdat jij daar het stukje gay aan koppelt.
Bij kontknijpen en het fijn vinden plak ik inderdaad de label gay aan vast. Het boeit me niet wat jij erover denkt :+
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:26:42 #238
13411 NaRRaToR
pi_100443456
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als het een leuk meisje is :P?
niets mee te maken... je blijft met je poten van mijn spullen af.
pi_100443487
quote:

[..]

Nu ben je echt niet serieus meer te nemen, sorry.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:27:35 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443499
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Gewoon op die knieen en je pik er in drukken, zuigen zal ze voor haar drankje!
C'est la vie
pi_100443506
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar in de praktijk zie ik de meeste mensen anders reageren (wat niet wil zeggen dat ik je niet geloof hoor).
pi_100443517
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Okay. Het is maar goed dat je ''oa'' erbij hebt gezet dan, anders zou ik me beledigd voelen. Verder beetje raar dat je MLIG erbij zet. Het hele ''respect dat je naar de meet bent gekomen man'' momentje is nu wel een beetje voorbij.
Hij was laatst nog tenminste uit geweest en had een drankje van een vrouw overgepakt enzo.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:28:01 #243
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443519
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bij kontknijpen en het fijn vinden plak ik inderdaad de label gay aan vast. Het boeit me niet wat jij erover denkt :+
Hij doet het zelf niet maar dat vergeet je gewoon voor het gemak.
C'est la vie
pi_100443522
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jezelf, maar dan wel je beste zelf. Niet je wanhopige zelf.
Een daar is dus de denkfout want je bent dus niet altijd wanhopig als je een roos geeft.
pi_100443524
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is de hoogste tijd dat jij eens serieus wordt genomen, sorry.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:28:20 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100443532
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

how pas op nu, heb nergens gezegt dat ik het fijn vind. Het boeit me niet tijdens een bepaalde situatie. Dat is iets heel anders dan het fijn vinden.

quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:22 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Precies, ik ken veel eigelijk wel iedereen om mij heen die zo een actie niet gaat accepteren :D
pi_100443538
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jou nam ik 10 topics terug al niet meer serieus.
pi_100443539
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:

[..]

:P
Moest je weer even je seksuele frustraties uiten :P.
pi_100443560
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij doet het zelf niet maar dat vergeet je gewoon voor het gemak.
In de kont geknepen worden en het fijn vinden vind ik ook gay. Verbaast me niets als hij dat ook doet.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:29:01 #250
238453 hasjman
utter madness
pi_100443568
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja, want ze vindt je zo speciaal en voelt zich veilig bij je!

Hahahaha.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:29:15 #251
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100443580
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hij was laatst nog tenminste uit geweest en had een drankje van een vrouw overgepakt enzo.
is al minstens 4 maanden terug. ben sinds nieuwjaar <10 keer uitgeweest.
pi_100443585
quote:

[..]

Jullie nemen elkaar dus niet serieus. Opgelost, zou ik zeggen :')
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:29:35 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443592
quote:

[..]

Ik ben vorige week zaterdag ook uitgeweest en heb gedanst met vrouwen ook.
Alleen ik ben niet zo asociaal om aan andermans spullen te zitten zo heeft mijn moeder me niet opgevoed.
C'est la vie
pi_100443594
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een daar is dus de denkfout want je bent dus niet altijd wanhopig als je een roos geeft.
Ik vind van wel als je een roos geeft vanaf de eerste date.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:29:55 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443605
quote:

[..]

Ik na jou na post 1 hier al niet meer.
C'est la vie
pi_100443620
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:30:22 #257
13411 NaRRaToR
pi_100443624
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef minibeer het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar in de praktijk zie ik de meeste mensen anders reageren (wat niet wil zeggen dat ik je niet geloof hoor).
als een leuk meisje dat doet heeft ze evengoed wat uit te leggen. Als ze zo graag een drankje van me heeft kan ze dat gewoon vragen ;) (niet dat ze het dan krijgt maar dat is een andere discussie :P) maar zoiets doe je gewoon niet. Ze mag dan dat drankje ook wel hebben daarna, maar ze haalt wel een nieuwe voor me :)
pi_100443631
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Alleen ik ben niet zo asociaal om aan andermans spullen te zitten zo heeft mijn moeder me niet opgevoed.
Een lekkere meid mag wel even slurpen. Als een dame van 1,5 bij 1,5 met een pittig kapsel het zou doen... zou ik niet vrolijk van worden.
pi_100443637
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee is al minstens 4 maanden terug
ok
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:30:53 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443648
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef minibeer het volgende:

[..]

:P
Moest je weer even je seksuele frustraties uiten :P.
Ik dacht we zeggen hier toch allemaal achterlijke dingen ik doe even mee.
C'est la vie
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:30:56 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100443650
quote:

[..]

In de kont geknepen worden en het fijn vinden vind ik ook gay. Verbaast me niets als hij dat ook doet.
huh wat iets over overhaaste conclussie trekken zonder de persoon personelijk te kennen. Zeg uurtje geleden? En dat jij dit afkeurde.

Gek dat je het nu wedrom zelf wel doet.
pi_100443654
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Nog niet door dat je moeder je te lief heeft opgevoed?
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:32:02 #263
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443686
quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een lekkere meid mag wel even slurpen. Als een dame van 1,5 bij 1,5 met een pittig kapsel het zou doen... zou ik niet vrolijk van worden.
Als een vrouw het doet heb je tenminste al wat over te praten makkelijkere opening is er bijna niet.
C'est la vie
pi_100443687
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

huh wat iets over overhaaste conclussie trekken zonder de persoon personelijk te kennen. Zeg uurtje geleden? En dat jij dit afkeurde.

1 + 1 is natuurlijk gewoon altijd 2.
pi_100443699
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als je het grappig vind dan vind je het fijn. Want er is niets grappigs aan om in je kont geknepen te worden.
pi_100443706
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is de hoogste tijd dat jij eens serieus wordt genomen, sorry.
Dat klopt.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:32:59 #267
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100443727
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat klopt.
wanneer heb je tijd?
Spreading the Word
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:33:00 #268
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100443728
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

is het niet zo dat je respect dient te hebben voor andermans spullen en je met je vingers van ander mans spullen af dient te blijven.

Dat is vrij normaal en behoort bij een basis opvoeding.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:33:14 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443738
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee dat is het niet denk ik, ik ben opgegroeid in een wereld waar je van andermans spullen afblijft en zou het daarom niet doen. Als ik haar aandacht wil is een simpele hoi denk iets beter dan gewoon iemands drankje pakken.
C'est la vie
pi_100443741
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat klopt.
Misschien toch maar even voor Supersoep gaan. Gewoon even zijn vriendin bellen of zo. Je hebt ervaring met belacties. :X
pi_100443751
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind van wel als je een roos geeft vanaf de eerste date.
Dan denk je dus te zwart/wit.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:34:17 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100443779
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je het grappig vind dan vind je het fijn. Want er is niets grappigs aan om in je kont geknepen te worden.
alweer een conclussie zonder de persoon te kennen. Geinig je blijft wel lekker door gaan.

Maar omdat jij iets niet fijn vind is het een feit dat het een bepaald label krijgt?
pi_100443785
quote:
6s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien toch maar even voor Supersoep gaan. Gewoon even zijn vriendin bellen of zo. Je hebt ervaring met belacties. :X
Ik heb geen ervaring met belacties.
pi_100443796
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan denk je dus te zwart/wit.
Rozen kopen vanaf de eerste date werkt misschien bij 1% van de vrouwen, maar dan moet ze al verliefd op je zijn :W
pi_100443800
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb geen ervaring met belacties.
Je neus wordt wat groter.
pi_100443806
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent verkeerd geinformeerd.
pi_100443817
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent verkeerd geinformeerd.
Nou, nee.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:35:28 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100443819
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Rozen kopen vanaf de eerste date werkt misschien bij 1% van de vrouwen, maar dan moet ze al verliefd op je zijn :W
is dit nu een feit of niet?
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:35:42 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443833
quote:

[..]

Uit welk onderzoek heb je die cijfers? Onder hoeveel vrouwen is dit getoest? Door welke universiteit is dit onderzocht?
C'est la vie
pi_100443843
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Spreekt wel boekdelen over je dat je iemand als Richard_prf op z'n woord gelooft. Iemand die liegt over dat hij loog over z'n leugens. Waarom eigenlijk?
Ron Paul 2012
pi_100443850
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Yep, het is een feit.
pi_100443856
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:35 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen idee of er ooit een onderzoek naar is gedaan. Het lijkt mij in elk geval wat wanhopig en geforceerd romantisch. Neem anders ook meteen de trouwringen mee. :X
pi_100443857
quote:

[..]

Ik denk eerder dat jij het gewoon niet kan, iemand een roos geven op de eerste date zonder wanhopig te lijken.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:36:57 #284
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100443893
wie is die richard, dat moet een eindbaas zijn geweest :')
Spreading the Word
pi_100443904
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
pi_100443907
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:35 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Spreekt wel boekdelen over je dat je iemand als Richard_prf op z'n woord gelooft. Iemand die liegt over dat hij loog over z'n leugens. Waarom eigenlijk?
Het spreekt boekdelen dat jij Scanman Strawberry op haar woord gelooft. Waarom eigenlijk? Je hebt toch al een vriendin? Of wil je toch nog graag in haar broekje komen?
pi_100443911
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Geen idee of er ooit een onderzoek naar is gedaan. Het lijkt mij in elk geval wat wanhopig en geforceerd romantisch. Neem anders ook meteen de trouwringen mee. :X
Ja een roos is echt vergelijkbaar met trouwringen.
pi_100443919
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Je neemt MLIG, je mixt het met Schenkstroop en voila.
Ron Paul 2012
pi_100443945
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja een roos is echt vergelijkbaar met trouwringen.
Begrijp jij het echt niet of doe je alsof?
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:38:01 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443952
quote:

[..]

Ik zou het ook niet doen.
Maar de manier waarop hij het presenteert als feiten alsof hij het zelf heeft uitgevonden en precies weet hoe een vrouw werkt. Werkelijk waar ongelooflijk :') dat er zulke omhooggevallen mensen zijn.
C'est la vie
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:38:06 #291
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100443956
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, het is een feit.
Omdat jij dit vind of niet? Ik kan nergens vinden namelijk waar dan ook dat dit een feit is.

je formuleert het verkeerd.

Ik vind dat een roos bij de eerste date kansloos en wanhpig is. Dan klopt je zinnetje wel.

Het is namelijk geen feit maar een mening. Wereld van verschil.

Ik heb je net al meerdere situaties gegeven waar in een roos op de eerste date wel leuk kan zijn, of kan werken.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:38:17 #292
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100443966
OMG WHEN DOES THE HURTING STOP :'( :'( :'(
Spreading the Word
pi_100443970
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Uit welk onderzoek heb je die cijfers? Onder hoeveel vrouwen is dit getoest? Door welke universiteit is dit onderzocht?
Ik heb niet alleen mijn ervaring, maar bij elkaar opgeteld in totaal meer dan 100 jaar ervaringen van anderen etc van non stop vrouwen ontmoeten. Naast de ervaringen heb ik heel veel onderzoeken gelezen etc. Het werkt niet, geloof me ^O^
pi_100443974
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het spreekt boekdelen dat jij Scanman Strawberry op haar woord gelooft. Waarom eigenlijk? Je hebt toch al een vriendin? Of wil je toch nog graag in haar broekje komen?
Dit gaat maanden terug, ik heb er zelf alles van vernomen. Ik weet precies hoe het gegaan is. Ik dicht Straw toch wat meer betrouwbaarheid toe dan Richard. Als jij 100% in je koppie was, zou je dat ook doen.
Ron Paul 2012
pi_100443977
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet doen.
Maar de manier waarop hij presenteert het als feiten alsof hij het zelf heeft uitgevonden en precies weet hoe een vrouw werkt. Werkelijk waar ongelooflijk :') dat er zulke omhooggevallen mensen zijn.
In alle eerlijkheid denk ik dat de stelling die hij maakte wel te verdedigen is. :)
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:39:00 #296
13411 NaRRaToR
pi_100443994
quote:

[..]

Het is wat anders als je tijdens een date iets koopt voor haar though...
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:39:07 #297
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100443999
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb niet alleen mijn ervaring, maar bij elkaar opgeteld in totaal meer dan 100 jaar ervaringen van anderen etc van non stop vrouwen ontmoeten. Naast de ervaringen heb ik heel veel onderzoeken gelezen etc. Het werkt niet, geloof me ^O^
Onderzoeken gelezen zou ik daar linkjes van mogen hebben?
C'est la vie
pi_100444008
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dit gaat maanden terug, ik heb er zelf alles van vernomen. Ik weet precies hoe het gegaan is. Ik dicht Straw toch wat meer betrouwbaarheid toe dan Richard. Als jij 100% in je koppie was, zou je dat ook doen.
Je hebt het van Scanman / Strawberry. Als dat betrouwbaar voor je is... :X
pi_100444029
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

(je claimt autoriteit waardoor je enigzins arrogant overkomt. just saying)
pi_100444032
quote:
13s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
OMG WHEN DOES THE HURTING STOP :'( :'( :'(
Never :D
pi_100444038
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Het is wat anders als je tijdens een date iets koopt voor haar though...
Dat vind ik dan wat geschikter, al moet je daar (m.i.) ook niet mee overdrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')