Ja, maar meestal jaarlijks en dus weinig nieuws te melden. Daarbij is mijn bonus (150-200% van een jaar salaris) het grootste gedeelte van mijn beloning en weet ik daar pas over een paar maanden iets over te melden.quote:
Klinkt als een heerlijke job als je kids hebt en voldoende beloning? Ben je ook bewust een jaar geleden geswitched, of was je de oude baan beu?quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:19 schreef Prutzenberg het volgende:
Tevreden? Ja, leuke functie. Ik kan me overal tegenaan bemoeien, wat ook wordt gewaardeerd.
Voldoende tijd voor de kinderen, ook erg belangrijk in deze levensfase.
Beide. Maar het feit dat het niet mogelijk was om minder uren te werken was doorslaggevend.quote:Op zondag 11 september 2011 10:43 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Klinkt als een heerlijke job als je kids hebt en voldoende beloning? Ben je ook bewust een jaar geleden geswitched, of was je de oude baan beu?
Wat is dat bijbaantje dan? En is het zwart of wit?quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Physics het volgende:
Overigens bedacht ik me net dat stel ik zou mijn bijbaantje full time doen ik meer zou verdienen dan sommigen hier, eigenlijk schandalig.
Het is wit, online zoekmachine evaluatie. 15e/u, plus nog een andere bijbaan die me 2u/week kost en 250/m oplevert.quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Wat is dat bijbaantje dan? En is het zwart of wit?
Ik kan parttime/freelance per uur ook meer verdienen dan ik nu per uur fulltime krijg. Alleen de zekerheid op 38 uur per week werk is dan weg...quote:Op maandag 12 september 2011 23:12 schreef Physics het volgende:
Overigens bedacht ik me net dat stel ik zou mijn bijbaantje full time doen ik meer zou verdienen dan sommigen hier, eigenlijk schandalig.
Je vergeet de progressie in belastingschijven, het 'vollediger' doorwerken van algemene heffingskortingen tot een bepaald bedrag aan verdiensten, en de snel stijgende progressie daarboven, het gemis aan fatsoenlijke pensioenopbouw en secundaire arbeidsvoorwaarden en doorgroeimogelijkheden.quote:Op maandag 12 september 2011 23:29 schreef Physics het volgende:
[..]
Het is wit, online zoekmachine evaluatie. 15e/u, plus nog een andere bijbaan die me 2u/week kost en 250/m oplevert.
Waar loop je stage dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:59 schreef Rejected het volgende:
01: Bedrijfstak: Financiële sector
02: Functie: Stagiair
03: Opleiding: WO
04: Leeftijd: 23
05: Aantal uren per week: 50
06: Aantal vakantiedagen: 20
07: 13e maand: nee
08: Bruto maand salaris: 600
09: Netto maand salaris: 565
10: Overuren betaald: Nee
11: Werkervaring: 0
12: Goodies: Niks
Tevreden? Mwoah
Freelance/contractor (Ltd): dan zal je je bonus moeten omzetten in een hoger basisuurloon.quote:Op dinsdag 13 september 2011 07:40 schreef Drive-r het volgende:
Man, ik zou willen dat ik parttime hetzelfde per uur kon verdienen. Ik denk dat ik dan naar 2 dagen in de week zoiu gaan - lijkt me heerlijk.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
[Centraal] Pats hier met je hoge inkomen-topic
Ach, dit topic is altijd zo geweest, sommige mensen komen er blijkbaar pas na 5 jaar achter...quote:
Het is sowieso geen optie in deze industrie. Wel jammer...quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:09 schreef Individual het volgende:
[..]
Freelance/contractor (Ltd): dan zal je je bonus moeten omzetten in een hoger basisuurloon.
Inderdaad. Zelfs als afgestudeerde WO-er is het niet eens enorm slecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:09 schreef _VoiD_ het volgende:
als net afgestudeerd HBOer is dat toch een redelijk normaal startsalaris? ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |