quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trollert
Onder de elf, rekt...quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoe dichter bij de 0
Nee marko dat kan je niet maken
3quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:12 schreef gers het volgende:
hoeveel turkijepaupers zullen er dit seizoen tussen zitten ?
ik betaal wel 200 euro voor 14 dagen all inklusief en het is raar alleen maar buitenlands en niet eens frikandellen
nee das pas volgende weekquote:
wat een held het opnemen voor de kleine man tegen de hoge herenquote:
quote:
Ho ho, Wacht eens even?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:16 schreef Maraca het volgende:
Heeft Alberto al een nieuwe trademark? Dat dit kan in Nederland en Pardon Pardon beginnen oud te worden.
de klassiekers zijn toch het bestequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:16 schreef Maraca het volgende:
Heeft Alberto al een nieuwe trademark? Dat dit kan in Nederland en Pardon Pardon beginnen oud te worden.
Niet krachtig genoegquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef tralalala het volgende:
Geen Bassie en AdriaanWat een matig programma
Misschien was dat te duur?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef tralalala het volgende:
Belastingontduikersquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef tralalala het volgende:
Dat dit kan!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
GEEN BASSIE EN ADRIAAN, TINY EN LAU,
SCHANDE!
PSV 16Equote:Op zondag 7 augustus 2011 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en dan keihard de knop indrukken BAM
Dat kan. Maar je moet eerst de volgende vraag beantwoorden:quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kom ook maar weer eens posten hier.
Een baasquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat kan. Maar je moet eerst de volgende vraag beantwoorden:
Wat vind je van Alberto Stegeman?
Het avondje van Sinterklaasquote:
oud gezegdequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:31 schreef gers het volgende:
niet ingechekt
als het een blond wijf was dan was het een waarschuwing
Net zo leuk als alberto?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:32 schreef Maraca het volgende:
Kijken of ik Marco eens tegenkom in Rotterdam
Nee, Alberto is leukerquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:33 schreef donald_dick het volgende:
ik had ook een keer een boete omdat ik een kaartje van een uur had gekocht en ik had per ongeluk 62 minuten gereist
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:33 schreef donald_dick het volgende:
ik had ook een keer een boete omdat ik een kaartje van een uur had gekocht en ik had per ongeluk 62 minuten gereist
Ja dat mag niet hequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:33 schreef donald_dick het volgende:
en dat kon makkelijk binnen 45 minuten, maar uiteraard had de buschauffeur een pauze nodig van 20 minutenquote:
wat een kneusquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dat kon makkelijk binnen 45 minuten, maar uiteraard had de buschauffeur een pauze nodig van 20 minuten
Vooral niet naar 010 gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Poeh hey heb vorige week nog 3 keer zwart gereisd met de tram in Amsterdam
Gelukkig niet betrapt!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Okquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Is nu toch 490 dat is pas fantastischquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:36 schreef Studiotje het volgende:
Ik reiste vanmiddag nog zwart en kreeg een boete van 450 euro! Dat was echt f...
Moet jij niet wokken?quote:
zowiizo ovfaalkaart hoevaak werken die uitcheckdingen niet of rekenen ze verkeerdquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat systeem slaat echt nergens op.
KEEEESquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
dit is nog wel zo leuk als koos spee
hij wokt elke week?quote:
Hoop van wel. Dan kan ik hem inhalenquote:
Ja, maar jij bent Doler12 nietquote:
Hier op school loopt er ook een gothicslet rondquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef WcPot het volgende:
Bestaan Gothics nog ik dacht dat het echt iets van 10 jaar geleden was
Zaten zelfs een paar foto's te makenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef tralalala het volgende:
Die Brabanders op de achtergrond hebben nog nooit politie gezien?
naise!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier op school loopt er ook een gothicslet rond
Wat schattig.. zit je nog op de middelbare?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier op school loopt er ook een gothicslet rond
inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef tralalala het volgende:
Met andere woorden: Los het zelf maar op?
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat schattig.. zit je nog op de middelbare?
inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef tralalala het volgende:
Met andere woorden: Los het zelf maar op?
is teveel moeitequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad!!!
wel zo'n reclametoko kunnen bezetten maar niet achter de dieven aanrennen
in een tasje, met een touw om je nek!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Altijd portemonnee etc in een afgesloten jas houden enzo..
Heb vorig jaar lesgegeven aan 2e jaarsquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vinden veel meer mensen ookTrek me er niets van aan
owja ik ben nog gewend dat de politie achter de dieven aangaat , blijkbaar liggen de prioriteiten ergens andersquote:
Welk vak?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb vorig jaar lesgegeven aan 2e jaars![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |