quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar... maar...
Da's niet leuk.....
Waar is de verrassing als je een zakje openmaakt en je weet wat er in zit?
ik weet heul maal niet wat in een zakje zit, weet wel 100% zeker dat de serie compleet is...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:29 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar... maar...
Da's niet leuk.....
Waar is de verrassing als je een zakje openmaakt en je weet wat er in zit?
Weet ik ook zeker met een doosquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet heul maal niet wat in een zakje zit, weet wel 100% zeker dat de serie compleet is...
Hmm nee, dan heb ik liever de 'Constitution'quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef benx het volgende:
wil deze nog een keer maar fok die prijzen
[ afbeelding ]
Maar dan heb je geen extra's om mee te speulen, ik welquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent 100 kwijt, (meer zelfs) en ik 40..
die overige ¤60 kan ik een ander model mee kopen
persoonlijk vind ik die vrij slecht gedaan om eerlijk te zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef benx het volgende:
wil deze nog een keer maar fok die prijzen
[ afbeelding ]
extra's zijn overratedquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen extra's om mee te speulen, ik wel
Gastquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen extra's om mee te speulen, ik wel
Echt niet, zie boven.quote:
Whaaat!quote:
doet me denken aan deze film:quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Whaaat!
Ik ga gewoon een deus van serie 5 kopen om mee te speulen
36 going on 16quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
doet me denken aan deze film:
http://www.imdb.com/title/tt0337563/
maar dan omgedraaid...
je hebt zoveel lego gekocht dat je geen eigen huis meer kan betalenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
36 going on 16
En om dat helemaal te bewijzen.
Ik heb een ketting met 'De Ring' om m'n nek hangen.
Heb een Iphone 4 (deze maand gekocht)
Heb een baantje voor het minimum loon.
En heb dit weekend 6 + 6 + 6+ 6 eeuhhh.. iets van 8 sixpacks halve liters bier op
En ik woon weer bij m'n ouders in huis
Ok....
Ik ben triest![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt zoveel lego gekocht dat je geen eigen huis meer kan betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Darn dudequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef BasOne het volgende:
Ik moet trouwens ook wel vermelden dat ik boeken verslaafd ben
Koop meer dan ik kan lezen
Alleen deze maand al...
A song of Ice and Fire boxed set (A game of thrones) deel 1-4
Umberto Eco - In de naam van de roos
J.K. Rowling - Harry Potter and the philosofers stone (Adult version)
Ken Follet - The pillars of the earth
En een PC Game
Sins of a Solar Empire
Gelukkig heb ik geen gat in m'n hand
Dat plus Iphone en alle Lego....
Ben door m'n spaargeld heen.... zelfs vakantie geld en belasting teruggaaf is nu op
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
Zoiets
Ik betwijfel of je m'n levensverhaal wil lezenniet de 10214 brug verbrand hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
hehehe, nee, heb wel over de echte gewandeldquote:
Gelukkig ben ik niet de enige verslaafdequote:
haha en gister nog de 8258 gekochtquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige verslaafde
joh, waarom denk je dat ik m'n emerald night niet heb gemoteriseerd?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:31 schreef benx het volgende:
darn deze prijzen:
http://shop.lego.com/en-N(...)?_requestid=11689398
Wil rechargeable battery, moet je er een charger bij kopen, pfff
[ afbeelding ]
ik ging er altijd maar vanuit dat het een versie nummer ofzo was, geen idee wat het precies is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:26 schreef benx het volgende:
[..]
haha en gister nog de 8258 gekocht
Waar zou die V46 voor staan in de order ?
Zijn soms best wel oplichters met hun prijzenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
joh, waarom denk je dat ik m'n emerald night niet heb gemoteriseerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |