abonnement Unibet Coolblue
pi_101257096
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:46 schreef BasOne het volgende:
Peeron gebruikt geen officiële namen van kleuren maar de namen die AFOLS aan de kleuren hebben gegeven.
BL heeft wel de juiste benamingen ;)

En je makkelijk een partslist van sets krijgen.
Peeron heb ik voor partlist.
Nog een vraag, Tan op Peeron is dat ' Brick Yellow ' op Lego.com ?
Moet zeg maar 3023 in Tan, maar staat er op als Brick Yellow en die lijkt er op.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101257281
BL geeft aan dat er 4 1x2 Tan plates in zitten.

http://www.bricklink.com/catalogItemInv.asp?S=10182-1

Edit, lees net dat Tan en Brick Yellow hetzelfde zijn :P
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_101259342
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:57 schreef BasOne het volgende:
BL geeft aan dat er 4 1x2 Tan plates in zitten.

http://www.bricklink.com/catalogItemInv.asp?S=10182-1

Edit, lees net dat Tan en Brick Yellow hetzelfde zijn :P
Ty, heb je 10019 al gemaakt of wa ? :P
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101260575
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 17:56 schreef benx het volgende:

[..]

Ty, heb je 10019 al gemaakt of wa ? :P
Moet eerst ruimte creëren :')
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_101265001
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 16:46 schreef BasOne het volgende:
Peeron gebruikt geen officiële namen van kleuren maar de namen die AFOLS aan de kleuren hebben gegeven.
BL heeft wel de juiste benamingen ;)

En je makkelijk een partslist van sets krijgen.
BL heeft niet de juiste namen zoals lego ze aanhoudt
vergelijk bricklink en lego Pick-A-Brick maar eens ;)

hoe dat met peeron zit: geen idee, maar daar heb ik eerlijkgezegd meer vertrouwen in :P

donderdag 21 uur op national geographic: Megafactorys Lego (voor als je em nog niet gezien hebt)

[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 27-08-2011 22:17:35 ]
pi_101271528
Moet veel bricks van verschillende verkopers op bricklink, hoe kan ik het het beste aanpakken, kan je ook ergens iets aanklikken ofzo dat hij opzoekt wat voor jou het beste is? dus bij meerdere verkopers kijken wat zei hebben wat jij wil? Ben hier helemaal niet in thuis :P
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101271902
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:22 schreef benx het volgende:
Moet veel bricks van verschillende verkopers op bricklink, hoe kan ik het het beste aanpakken, kan je ook ergens iets aanklikken ofzo dat hij opzoekt wat voor jou het beste is? dus bij meerdere verkopers kijken wat zei hebben wat jij wil? Ben hier helemaal niet in thuis :P
alles in een wishlist zetten en via die weg kan je uitzoeken waar je b.v de meeste blokjes kan kopen in 1x..
pi_101272009
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:32 schreef mschol het volgende:

[..]

alles in een wishlist zetten en via die weg kan je uitzoeken waar je b.v de meeste blokjes kan kopen in 1x..
Kan niet de hele inventory van 10182 overzetten op die list ? :P
Ga maandag lego bellen en zeggen dat ik de complete inventory van 10182 wil bestellen en dat ze me maar een lijstje moeten sturen met wat ze niet hebben.
Heb eerder gewoon gezegd " alle witte onderdelen van de 10177 ". Kon die kerel er ook zo bij pakken :P
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101272999
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:35 schreef benx het volgende:

[..]

Kan niet de hele inventory van 10182 overzetten op die list ? :P
Ga maandag lego bellen en zeggen dat ik de complete inventory van 10182 wil bestellen en dat ze me maar een lijstje moeten sturen met wat ze niet hebben.
Heb eerder gewoon gezegd " alle witte onderdelen van de 10177 ". Kon die kerel er ook zo bij pakken :P
ga voor de gein eens naar service.lego.com

zoek daar op je model en zie daar alle stukjes in het model... :+
dat halen ze niet zomaar ergens vandaan :P
pi_101273138
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:35 schreef benx het volgende:

[..]

Kan niet de hele inventory van 10182 overzetten op die list ? :P
Ga maandag lego bellen en zeggen dat ik de complete inventory van 10182 wil bestellen en dat ze me maar een lijstje moeten sturen met wat ze niet hebben.
Heb eerder gewoon gezegd " alle witte onderdelen van de 10177 ". Kon die kerel er ook zo bij pakken :P
http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=10182-1
check daar: On Wanted Lists:
en dan parts out klikken en eff wizard doorklikken, volgens mij klopt hij dan enigsinds.. mogelijk alleeen de aantallen aanpassen :P
pi_101273614
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:05 schreef mschol het volgende:

[..]

ga voor de gein eens naar service.lego.com

zoek daar op je model en zie daar alle stukjes in het model... :+
dat halen ze niet zomaar ergens vandaan :P
Believe me, aan de telefoon hebben ze soms meer parts dan online :)
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101273628
op marktplaats kom je soms ook vreemde figuren tegen: advertentie voor alle 16 minifiguren uit serie 5, bieden vanaf 35,--

dus ik bied 35, krijg je reactie terug: "dat vindt ik te laag". en vervolgens wordt gehele advertentie verwijderd..
vervolgens plaatst hij dezelfde advertentie maar nu zonder een "bieden vanaf"
pi_101273652
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef benx het volgende:

[..]

Believe me, aan de telefoon hebben ze soms meer parts dan online :)
servicesite van lego is niet de zwaar incomplete Pick a brick... he :P

ik wil nog eens een 2de wagon van de emerald night maken.. ga daar wel eens een keertje een mailtje over sturen om te kijken wat dat kost..
pi_101273754
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:24 schreef mschol het volgende:
op marktplaats kom je soms ook vreemde figuren tegen: advertentie voor alle 16 minifiguren uit serie 5, bieden vanaf 35,--

dus ik bied 35, krijg je reactie terug: "dat vindt ik te laag". en vervolgens wordt gehele advertentie verwijderd..
vervolgens plaatst hij dezelfde advertentie maar nu zonder een "bieden vanaf"
:') _ !
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101273777
Darn

why you so rare :(
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101273828
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:25 schreef mschol het volgende:

[..]

servicesite van lego is niet de zwaar incomplete Pick a brick... he :P

ik wil nog eens een 2de wagon van de emerald night maken.. ga daar wel eens een keertje een mailtje over sturen om te kijken wat dat kost..

Houd me op de hoogte
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101273840
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:28 schreef benx het volgende:
Darn
[ afbeelding ]
why you so rare :(
ah de dakdelen :P
pi_101274053
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:30 schreef mschol het volgende:

[..]

ah de dakdelen :P
39 i need, hoe kom ik er nu aan :(
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101274109
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:35 schreef benx het volgende:

[..]

39 i need, hoe kom ik er nu aan :(
van mij krijg je ze lekker niet :6 :7
pi_101274172
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:37 schreef mschol het volgende:

[..]

van mij krijg je ze lekker niet :6 :7
Snap ik, Mischien maar wit kopen en opspuiten :p
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101274182
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:38 schreef benx het volgende:

[..]

Snap ik, Mischien maar wit kopen en opspuiten :p
http://www.peeron.com/inv/parts/4460
pi_101274344
quote:
Alle sets met die kleur zijn OOP, die Bionicle was het laatste.
Ik bel Lego maandag en hoop dat ze hem misschien nog kunnen leveren, anders zet de machine maar aan :P
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101274646
ben trouwens ondertussen maar verdergegaan aan de shuttle en de hele lego bouw plaat ligt vol, en alle stukjes ruimte op m'n normale bureau zijn bezaaid met dichte of open zakjes lego :')

1) ongesorteerde lego zakjes (niet genummerd)
2) een handleiding die niet in plastic zat (en dus ezelsoren had, hier ga ik nog over klagen)
3) wat een enorm grote tandwielen, 8 zelfs :D
pi_101284296
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:49 schreef mschol het volgende:
ben trouwens ondertussen maar verdergegaan aan de shuttle en de hele lego bouw plaat ligt vol, en alle stukjes ruimte op m'n normale bureau zijn bezaaid met dichte of open zakjes lego :')

1) ongesorteerde lego zakjes (niet genummerd)
2) een handleiding die niet in plastic zat (en dus ezelsoren had, hier ga ik nog over klagen)
3) wat een enorm grote tandwielen, 8 zelfs :D
Moet er nog aan beginnen, maar zie er nu al tegen op tegen die niet nummer zakken :(
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_101284358
Heb btw de volgende lego starwars technic poppen nog te koop, iemand misschien interesse, ze mogen samen voor rond de 80 ,- weg :)

8001 - Battle Droid™ / Star Wars Battle Droid
8009 - R2-D2™
8011 - Jango Fett™
8012 - Super Battle Droid™

Allemaal met instructies en 100% compleet.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')