Nou ja, ik zou het ook niet kiezen, maar het komt dus vaker voor, hoewel niet heel vaak denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:51 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Ik vind het ook niet echt een 'naam', zoals de 'gebruikelijke' namen dat wel zijn. Bij R e m denk ik aan een manier om tot stilstand te komen, niet aan een jongetje.
dat komt toch wel vaker voor?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:44 schreef tennisster198 het volgende:
Gister gehoord:
R e m (jongensnaam)
Niet!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:30 schreef milka82 het volgende:
Net de nieuwe mama aan het lezen.... Een gezin met Spijker (2),Splinter (5) en Schroefje (9 maanden)..... Wtf Schroefje?
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:30 schreef milka82 het volgende:
Net de nieuwe mama aan het lezen.... Een gezin met Spijker (2),Splinter (5) en Schroefje (9 maanden)..... Wtf Schroefje?
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:01 schreef trui het volgende:
wat zielig voor schroefje!![]()
moertje, boutje, plankie, stanley. ik zie nog zat mogelijkheden voor dit gezin.
OMFG!!! Veeg me opquote:Op woensdag 14 september 2011 14:30 schreef milka82 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehheh ik hoop inderdaad niet dat ze ooit een meisje erbij krijgen..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vast Schanulleke Roelofje, Roepnaam : Schroefje
Zouden ze ook voor Nippeltje gaan?!
Het kan ook Spyker zijn. Die kennen wij weer eenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef trui het volgende:
zouden 't geen gefingeerde namen zijn?Schroefje is in elk geval niet officieel als naam geregistreerd in 2010 volgens de svb-lijst. Spijker wel 1x in 2008.
Arm kindquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:17 schreef Jelief het volgende:
tegengekomen in de lineaushof: geordy
-ja we willen hem wel jordy noemen maar dat staat zo gewoontjes dus dan maar geordy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |