quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef Superslechterik het volgende:
Tevens, hoe kun je dit nou vergeten te posten in de OP?
YTPsquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:23 schreef Superslechterik het volgende:
Hysterische muziekjes is magic:
Haha, die heeft m'n oma 65 jaar vast meegenomen op ponykamp.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:48 schreef zatoichi het volgende:
Doe mij maar de troetelbeertjes:
[ afbeelding ]
Diago is veel leuker.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik begrijp waarom ze dat hebben gedaan![]()
traks komt er ook nog een dora the explorer topic![]()
My Little Pony is kwaliteit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef Superslechterik het volgende:
MLP is gemaakt door dezelfde makers als een aantal Cartoon Network tekenfilms.
Dus niks Dora niveau.
quote:
Welke meeting?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zijn jullie naar die pony meeting in utrecht geweest afgelopen zaterdahg
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
Brony's zitten ook al op FOK! nu?________! And the cancer spreads..
Mooi, zouden ze hier ook moeten doenquote:
alsjeblieft zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
Heel FOK! verpaupert met die 4chancrap.
En toch is het daar ontstaan, en mag het daar blijven, voordat hier ook hele topics worden verneukt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsjeblieft zegalsof ze op 4chan zitten te wachten op dat soort tyfuszooi, hele topics worden daar verneukt omdat mankinderen zo nodig pony's moeten posten
als ironie, men kan er toch ook niets aan doen dat autisten het serieus nemenquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En toch is het daar ontstaan, en mag het daar blijven, voordat hier ook hele topics worden verneukt.
Wat deze man zegt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsjeblieft zegalsof ze op 4chan zitten te wachten op dat soort tyfuszooi, hele topics worden daar verneukt omdat mankinderen zo nodig pony's moeten posten
Net zoals de rest van alle memes, dus stop met haten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En toch is het daar ontstaan, en mag het daar blijven, voordat hier ook hele topics worden verneukt.
Kijk jij geen japanse tekenfilmpjes?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:23 schreef 2Happy4U het volgende:
http://imgur.com/D48Js,vtLIV,Qo4Lr,JRmJh#0
autistische mankinderen die alleen kunnen mee-leven met iets als pony's ermee te maken hebben
neequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kijk jij geen japanse tekenfilmpjes?
Nee, dat is Klipnap.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kijk jij geen japanse tekenfilmpjes?
ik post wel af en toe in dat topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik denk aan iemand anders. Excuus.
siquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Och, wie niet? Wacht, jij bent van dat Skyrim SC gebeuren?
Dit is gewoon het internet maar dan IRLquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan te wachten op Utrecht Centraal(?) op de rest van je "bronie" maatjes.![]()
Wat moeten de voorbijgangers wel niet denken? Vreemd clubje.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
Dit is gewoon het internet maar dan IRL
ik geloof er niets van paardenneukerquote:Seksualiteit straight
Vooral de duimpjes omhoog doet het hemquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan te wachten op Utrecht Centraal(?) op de rest van je "bronie" maatjes.![]()
Wat moeten de voorbijgangers wel niet denken? Vreemd clubje.
Wauw! Er is een hele Nederlandse community ondertussen? LOL!quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Dutch Bronie Meetup... http://bronies.nl/news.php
Ik snap dit hele gebeuren dus echt niet.
Je bent een klapjosti.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wauw! Er is een hele Nederlandse community ondertussen? LOL!
Ach. Ik kijk alleen de show ... of ik nu gelijk met fans ergens moet gaan meeten op mijn vrije zaterdag nu ik weet dat er in Nederland heuze meets zijn? Nee.
Ik ben meer een furry. Dat wil niet zeggen dat alle furries dan ook meteen mijn vriendjes zijn omdat we dezelfde interesse delen.
Dus ik snap je ergens wel, betreft het hele gebeuren niet snappen om meteen met wild vreemde mensen ergens op een plek af te spreken.
Toch bedankt voor de link en de awareness. Zal eens registeren daar en het water af tasten dmv het forum eens te bekijken voor de grap!
Dat is jouw mening.quote:Je bent een klapjosti.
Dit is nog erger dan spongebob kijken op volwassen leeftijd.
d/t etc.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Mijn mening is dat het geweldig animatie werk is met dito getalenteerd voice talent.
Tevens rijdt ik al 15 jaar paard en ben ik gek van paarden. Oh wacht, dan zal jouw narrowminded brein zeker het extra labeltje "homo" bij "klapjosti" plaatsen?
het is een show voor 8 jarige meisjes met idem grappenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Mijn mening is dat het geweldig animatie werk is met dito getalenteerd voice talent.
Tevens rijdt ik al 15 jaar paard en ben ik gek van paarden. Oh wacht, dan zal jouw narrowminded brein zeker het extra labeltje "homo" bij "klapjosti" plaatsen?
Nee. Incorrect.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
het is een show voor 8 jarige meisjes met idem grappen
Paardrijden en kleuterprogramma's kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:46 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Incorrect.
De community is officieel erkend door de makers, wat nu ook in de show terug te zien is.
Tevens zijn lang niet alle grappen voor 8 jarige en zit het vol met easter eggs als knipoog naar de oudere fans tot aan grappige referenties naar films zoals 2001: A Space Odyssey helemaal tot aan The Big Lebowski.
Niet echt films waar 8 jarige meisjes naar kijken, me dunkt.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:04 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vind het wel een slap aftreksel van de orginele tekenfilmserie... niet dat die ook bijzonder was.
Ik zit de laatste tijd op bokt.nl, zelfs daar doen ze dit nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Ja kanker zeg, krijgen we deze schijtzooi hier nou ook al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd op bokt.nl, zelfs daar doen ze dit niet
Jij bent sowieso de minst grappigste user, doet me niks.quote:
Wie zegt dat ik grappig probeerde te zijn?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:52 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Jij bent sowieso de minst grappigste user, doet me niks.
Kreeg een visioen, klinkt vaag maar is zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:53 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik grappig probeerde te zijn?
Da's toevallig.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:53 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Kreeg een visioen, klinkt vaag maar is zo
God dobbelt niet, zoals Bohr dat al zei.quote:
Godquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:55 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
God dobbelt niet, zoals Bohr dat al zei.
Mijn nichtje van drie (alhoewel ik "bijna vier" moet zeggen) kijkt het ook. Een optimaal momentje voor haar om mij aan te randen blijkbaar, want als ze komt logeren en het eng gaat worden, dan kruipt ze op mijn schoot. Een paar minuutjes later zegt ze altijd dat ze later met mij gaat trouwen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 04:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
mijn nichtje van 3 heeft smaak want die kijkt dit ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |