Hoe heet je char daar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit ook op Silvermoon, in Die Laughing. Alliance kant. Vrij drukke guild met erg veel social players en levellende mensen waarvan dit hun eerste character daar is.
Sinds een weekje ofzo btw, ben net begonne hier.
Ik hou echt van deze glyph voor mijn ele sham.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef TwyLight het volgende:
http://www.wowhead.com/item=71155/glyph-of-unleashed-lightning
Coolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoe heet je char daar?
Ik zit ondertussen ook in Die Laughing, met mijn char: Doranai.
Zygor Talenthelperquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Verander een van je specs naar holy, en schrijf je huidige spec ergens op, en bewaar de gear van die spec, klaar
Jah, schijnbaar wel. Vandaag stonden zowel Ragepyre als Blazefury op mij te wachten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
Oh echt? Toch maar eens verder mee gaan op m'n druid dan.
1x raiden en je bent gelijk 4 levels te hoog door de xp die je krijgtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:07 schreef lipjes het volgende:
mijn tank zit nu ook in een lvl25 causual raiding guild.
Druid. Mainspec balance en tank OS. Die vuurvogel lukte prima als moonkin, kreeg ook wat hulp van anderenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:10 schreef TwyLight het volgende:
Wat voor class ben je? Ik heb die elites gesolo'd op m'n shadow priest.
Ja je moet die NPC's laten tanken, maar die gaan ook dood als je niet uitkijkt. Er zit ook een healer bij, probeer die een beetje bij de elite weg te houden voor zover dat luktquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Druid. Mainspec balance en tank OS. Die vuurvogel lukte prima als moonkin, kreeg ook wat hulp van anderen. Heb daarna ook die grote elemental geprobeerd als tank, maar dat viel tegen. Vooral omdat ik daardoor juist aggro kreeg ipv dat die npc's hem tankten en ik dps deed denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |