dat vind ik dus ook zielig, dat mensen er een addon voor nodig hebben voor een achivement. Ik heb hem gewoon zelf gehaald.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef Chau het volgende:
[..]
Voor alles waar je kunt vissen, werd vaak gebruikt in Dalaran door mensen voor de coin achievs.
Hij flikkert gewoon de dobber erin en loot als die iets te pakken heeft.
same, maar om bv de fish te vangen voor het 90stat feast, is het wel makkelijk om gewoon in de ocean te gaan fishen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook zielig, dat mensen er een addon voor nodig hebben voor een achivement. Ik heb hem gewoon zelf gehaald.
20-26gquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik koop ores ook altijd van dezelfde persoon, smijt opeens iets van 200 stacks elementium ore erop voor 20g p/s. Koop telkens direct alles op, gebruik de helft en gooi de rest erweer op voor 26ish gold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef Olment het volgende:
Trouwens, ik krijg behoorlijk vaak van dit soort emailtjes, kan ik er iets tegen doen?Als spam markeren, doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg het op mijn hotmail adres, terwijl ik wow met mijn gmail adresquote:
Dan nog, gewoon aangeven dat het spam is, wordt het hopelijk vanzelf minder (omdat je zo die filter kan voeden die daaar op checked)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:01 schreef Olment het volgende:
[..]
ik krijg het op mijn hotmail adres, terwijl ik wow met mijn gmail adres
net gedaan, werd verstuurt vanaf een adres of 3/4. Hopelijk ben ik er snel vanaf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dan nog, gewoon aangeven dat het spam is, wordt het hopelijk vanzelf minder (omdat je zo die filter kan voeden die daaar op checked)
Verander een van je specs naar holy, en schrijf je huidige spec ergens op, en bewaar de gear van die spec, klaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik wil nu echt triple spec, wil holy gaan spelen :c
idd, je kunt nooit genoeg screenshots hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik altijd doe is ff screenshot van talent scherm, glyph scherm en m'n actionbars.
Idd mooie scores, wij hadden zo toch E WINNERS (multi glad pvp guild) verloren in RBG met 1590/1600. Ze liepen iets voor en addon gaf aan dat wij wonnen met 3-1 bases. Cappen ze echt net op tijd 1 base en verliezen we. Gewoon omdat 1 persoon gesapped was en het nodig vond ons te informeren. Roept die 2sec voor de cap dat hij in een CC zit. Direct eruit gekicked en vervangen, foutje is niet zo erg maar een base cap is 8sec dus gewoon 6sec niet zitten opletten..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:53 schreef TwyLight het volgende:
Damn, spannende bg net
[ afbeelding ]
dan had ally weer 3 bases, dan wij weer. Het eindigde ook echt op 1600 -1570 ofzoleuk zulke bg's
Mja, gewoon spelen wat je leuk vindt I guess, maar arcane & frost is lekker dingen 2 shotten tijdens het levellen.quote:
Wat is de naam van die Glyp ??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:50 schreef Olment het volgende:
Ik weet niet of jullie de glyph van een shaman kennen dat die nu Lightning Bolt kan casten while moving.
Ben er gister achter gekomen dat dit ook werkt tijdens looten. Casten --> looten --> kill op volgende target.
http://www.wowhead.com/spell=55453quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat is de naam van die Glyp ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |