abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100458492
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:45 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

dat klopt niet. Ik ben wel is geleaved met een maatje als tank, maar hij werd nooit gekicked of removed.
gebeurd alleen als je het heel snel doet, dus bv een random dungeon joinen maar hij staat je niet aan en je leaved gelijk.
pi_100458583
Ik heb gisteren nog keihard gestreden voor de valor cap, ging 6 uur naar bed vanochtend :') om een of andere reden dacht ik dat het bijna maintenance was :D
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:11:35 #78
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_100458794
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:05 schreef Anakin24 het volgende:
Ik zat me ook gruwelijk te irriteren vrijdagavond... 2 of 3 keer een groepje gehad met en tank hunter... naja. zo'n achterlijke gogogo mongool die non stop zit te pullen en loopt te bleren dat ik maar op moet schieten?! in draktharon kwam ik die figuur tegen, en in gundrak (normal)

Ik heb het 2 minuten aangekeken.. maar toen ie na trollgore ook die andere mutsboss begon te pullen terwijl ik nog rustig daarheen aan het hobbelen was heb ik m'n excuses aangeboden aan de healer en maar geleaved.

Overigens had ik hetzelf zaterdag met zo'n dk gogogo-want-ik-heb-geen tijd figuur.

De bedoeling is dat je lekker relaxed als een leuk groepje instances gaat doen zonder stress en snelsnelsnel want ik moet morgen lvl85 zijn?
Meestal weet je het al meteen als je een dungeon binnen komt, er is niet eens tijd om te groeten of te respeccen. meteen naar de eerste mob toe rennen en aan de slag.

Als je meer dan 2 woorden groet terug krijgt weet je ook meteen dat er gewoon gecommuniceerd kan worden. en mijn ervaring is dat het meestal leuk word.

In die groepen ook nooit gezeik als je need op iets wat je wilt hebben. meestal vraag ik het als ik need of het een probleem is... maar als er totaal niets gezegd word dan need ik gewoon.
pi_100458974
is ook altijd heel handig he, instance inkomen en meteen gaan rennen.
zeker als de healer nog in dps spec + gear staat :D
of gogogo gasten die al beginnen te pullen als je als tank nog in dps spec + gear staat (samen met de healer)

en verder het groeten... hi, any quest zijn de standaard dingen die ik meemaak
of gogogo. omg noob dk tank.

dat soort onzin :D
pi_100459970
Ik heb juist totaal geen zin meer in valor cap. Heb m'n main nadat ik de molten front dailies heb afgerond ook niet meer aangeraakt en ben voor de verandering een alliance paladin gaan rollen op een andere realm.

Nu eigenlijk al twee weken niet ingelogd op m'n mainrealm :') .
pi_100460011
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:15 schreef Anakin24 het volgende:
is ook altijd heel handig he, instance inkomen en meteen gaan rennen.
zeker als de healer nog in dps spec + gear staat :D
of gogogo gasten die al beginnen te pullen als je als tank nog in dps spec + gear staat (samen met de healer)

en verder het groeten... hi, any quest zijn de standaard dingen die ik meemaak
of gogogo. omg noob dk tank.

dat soort onzin :D
Persoonlijk ben ik wel een voorstander van rushen door dungeons.
Maar natuurlijk wel even wachten tot iedereen in de juiste spec+gear is, anders faalt het hard :P

Gister met een kameraad van me BRC gedaan (normal) ik op healer en hiij op tank (beide FLraid geared). Na de eerste boss ben ik elemental gegaan want als resto was ik hardstikke bored.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100460221
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb juist totaal geen zin meer in valor cap. Heb m'n main nadat ik de molten front dailies heb afgerond ook niet meer aangeraakt en ben voor de verandering een alliance paladin gaan rollen op een andere realm.

Nu eigenlijk al twee weken niet ingelogd op m'n mainrealm :') .
Herkenbaar :P. Valor cap halen op meerdere chars ben ik ook mee gestopt, gebruik m'n ''main'' DK enkel nog om archaeology te doen als ik zin heb, beetje geld te maken of eventueel wat achievements te fixen. Voor de rest speel ik alleen maar op m'n paladin, en die begin ik ook al zat te worden :').

Dus een beetje charhoppen, dungeon hier, dungeon daar. Zal wel niet lang meer duren voor ik m'n subscription cancel :7.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100460311
Paar dagen geleden voor 900g van een gast een Guild gekocht met 4 tabs =D *O*
Nu kan ik eindelijk al mijn zooi kwijt. (wel gelijk een 5e tab bij moeten kopen ^^)
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:03:12 #84
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100460724
ik ga vanavond maar eens mijn 85 tank overzetten naar een casual raiding guild.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:46:08 #85
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_100462370
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:51 schreef Olment het volgende:
Paar dagen geleden voor 900g van een gast een Guild gekocht met 4 tabs =D *O*
Nu kan ik eindelijk al mijn zooi kwijt. (wel gelijk een 5e tab bij moeten kopen ^^)
Dat is een hele goede investering :Y met vier tabs kost ie nl al rond de 10.000G.
Welk lvl had deze guild dan eigenlijk ?

want vanaf 10 kan je volgens mij pas 5e tab erbij kopen of zoiets.
pi_100462430
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:46 schreef Mercy het volgende:

[..]

Dat is een hele goede investering :Y met vier tabs kost ie nl al rond de 10.000G.
Welk lvl had deze guild dan eigenlijk ?

want vanaf 10 kan je volgens mij pas 5e tab erbij kopen of zoiets.
lvl 1 :P
Voor zover ik weet kun je de eerste 6 tabs zo kopen, maar 7 en 8 nog niet.
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:52:16 #87
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_100462603
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:47 schreef Olment het volgende:

[..]

lvl 1 :P
Voor zover ik weet kun je de eerste 6 tabs zo kopen, maar 7 en 8 nog niet.
Dan is het nog een koopje :Y ;)
pi_100462671
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:49 schreef Blistering het volgende:

[..]

Herkenbaar :P. Valor cap halen op meerdere chars ben ik ook mee gestopt, gebruik m'n ''main'' DK enkel nog om archaeology te doen als ik zin heb, beetje geld te maken of eventueel wat achievements te fixen. Voor de rest speel ik alleen maar op m'n paladin, en die begin ik ook al zat te worden :').

Dus een beetje charhoppen, dungeon hier, dungeon daar. Zal wel niet lang meer duren voor ik m'n subscription cancel :7.
i know the feeling. Ben maar aan pvpen op me shaman. In 3 dagen full vici gear gehaald. Ben nu bezig met arena's. Nog ff volhouden totdat gears of war 3 uitkomt en D3
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100462678
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:52 schreef Mercy het volgende:

[..]

Dan is het nog een koopje :Y ;)
Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guild :P)
En misschien ga ik die guild trainen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:11:52 #90
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100463218
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Idd, ben blij dat mail met items tussen je eigen chars ook instant is. Ik heb namelijk een lvl 1 die alles in de guildbank kan en mijn main zit in een lvl 25 guild. (ik mis die instant mail tussen guildies best wel op die lvl 1 guild :P)
ben ik ook mee bezig gewest, een guild trainen
gaat best vervelen in je eentje, hijs nu lvl2 8% en nog steeds maar alleen ik en een paar vriendjes.
members krijgen gaat kuuuuuuuuuut
pi_100463922
Zojuist een timed run in ZA gehaald met een LFD group =D
Had helaas niet de mount gewonnen :N
Ik won wel alle Hex stickies :{
pi_100464007
In het begin van cataclysm viel het allemaal wel mee met PvE. Er waren nog mensen met verstand etc.

De paar keren dat ik tegenwoordig PvE doe zit het bomvol idioten en klootzakken.

Daarom doe ik alleen nog maar PvP. :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:35:21 #93
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_100464028
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 14:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik gebruik hem alleen om troep waardevolle spulletjes en goud uit te wisselen ;)
pi_100464294
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:35 schreef Mercy het volgende:

[..]

Ik gebruik hem alleen om troep waardevolle spulletjes en goud uit te wisselen ;)
same, ding zit helemaal vol met leathers, flasks, food, gems, cloth, herbs enz (wel allemaal cata crap en geen lowbie stuff:P)
pi_100466033
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Skillstorm het volgende:
In het begin van cataclysm viel het allemaal wel mee met PvE. Er waren nog mensen met verstand etc.

De paar keren dat ik tegenwoordig PvE doe zit het bomvol idioten en klootzakken.

Daarom doe ik alleen nog maar PvP. :P
Komt omdat je waarschijnlijk dus geen goede pve gear hebt omdat je het nooit doet en dus in normale of heroic cataclysm dungeons terecht komt. Daar zitten mongolen ja
pi_100466444
Lol, net een noob tank zeg in een random dungeon: had allemaal int en ag gear, kon absoluut gene aggro houden(zelfs met normale shots trok ik mobs bij hem weg.. XD ) Oh, en een boss tanken lukjte hem al helemaal niet, ook al stond ik alleen maar stil(had alle thread..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_100466795
wa was het voor een tank dan? welke lvl ? welke class etc ?
pi_100466861
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:33 schreef Marco001 het volgende:
Lol, net een noob tank zeg in een random dungeon: had allemaal int en ag gear, kon absoluut gene aggro houden(zelfs met normale shots trok ik mobs bij hem weg.. XD ) Oh, en een boss tanken lukjte hem al helemaal niet, ook al stond ik alleen maar stil(had alle thread..)
als mij dit gebeurt dan focus ik me meer op jou (in dit geval). Earthshield + meeste healing,, tank zoekt het dan maar uit :P
pi_100467120
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:43 schreef Olment het volgende:

[..]

als mij dit gebeurt dan focus ik me meer op jou (in dit geval). Earthshield + meeste healing,, tank zoekt het dan maar uit :P
nderdaad.. Ik bedoel, als zelfs een Hunter zonder gebruik van spells al beter tankt als de tank... (was trouwens een lvl 39..)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_100467534
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

nderdaad.. Ik bedoel, als zelfs een Hunter zonder gebruik van spells al beter tankt als de tank... (was trouwens een lvl 39..)
Mooiste is dan nog als de tank gaat huilen dat je je dps moet controllen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')