abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100684797
quote:
Super, bedankt! Jaren in de winkel tegen dat hoesje aangekeken en vandaag een complete blackout :P
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:17:42 #152
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_100684839
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:16 schreef Maartel het volgende:

[..]

Super, bedankt! Jaren in de winkel tegen dat hoesje aangekeken en vandaag een complete blackout :P
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_100686217
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 19:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zoek een liedje top 40, dance achtig, en die je makkelijk mee kunt fluiten en waar niet zoveel gezang in zit a la adele ofzo.
Deze zocht ik:

zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:38:52 #154
154880 Bolter
Awesomeness
pi_100695254
Oké, een makkelijke:

Een of andere zomerhit nu, Spaans, gast die het zingt. Luister amper naar de radio maar deze kwam in de club nog weleens voorbij...

Thanks bij voorbaat!
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_100695872
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef Bolter het volgende:
Oké, een makkelijke:

Een of andere zomerhit nu, Spaans, gast die het zingt. Luister amper naar de radio maar deze kwam in de club nog weleens voorbij...

Thanks bij voorbaat!
?
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:57:40 #156
154880 Bolter
Awesomeness
pi_100696221
Dat is 'em, thanks! :*
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zondag 14 augustus 2011 @ 00:26:09 #157
170377 Beetlebum
freelance alcoholist
pi_100697683
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:48 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Earl Sweatshirt.
bedankt!! ik googlede al op `wolfpack´, ´sweater´, ´school hawaii´ etc. maar kwam er maar niet uit...
nogmaals thanx!
Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
pi_100697748
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef Bolter het volgende:
Dat is 'em, thanks! :*
Graag gedaan. :)
pi_100699776
Hai,

Ik zoek de naam van een zangeres..
Ze heeft een nummer dat ook in een auto reclame zit, welke kan ik niet achter komen.
En in één van haar nummers zingt ze ook over auto's.

En ze heeft een album met haar gezicht op de voorkant en een uil op de achterkant van het hoesje.

Het is rustige muziek, en wat ik nog weet van haar album, het eerste nummer is alleen piano.

Niet heel recent.

-Beetje vaag, maar misschien weet iemand iets-

[ Bericht 4% gewijzigd door Ferb op 14-08-2011 01:23:39 ]
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:36:10 #160
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_100701936
Ik zoek een nummer dat ik een jaar of 3-5 geleden misschien eens op radio 3fm heb gehoord en daarna op youtube heb opgezocht of anders zelf op youtube bij terecht ben gekomen maar ik weet dan totaal niet meer hoe. Helaas.

De tekst van het nummer komt neer op: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Misschien afgewisseld met gewone tekst maar dat weet ik niet zeker. Misschien ook afgewisseld met 'hi hi hi hi hi hi hi' trouwens. Het gedeelte waarin gelachen wordt, en wel op het ritme van de muziek, is echt heel aanstekelijk. Je hoort het publiek ook lachen geloof ik. Het is echt hilarisch.

Het is NIET iets dat 'the laughing song' heet, waarvan verschillende versies op youtube staan: dat is meer een jazzy negerliedje, er bestaat onder andere n versie van ruim 100 jaar oud ofzo, en er is ook 'n versie die er uitziet als n filmpje uit de jaren '80 met oude mensen.

Het nummer dat ik zoek is net wat sneller, en heeft meer een cabaret -achtig karakter, cabaret in het Engels dus, dat nette-pakken-hoge-hoeden-show-idee. Of het nummer (mocht er dus ook echte tekst in voorkomen) ook in het Engels is, betwijfel ik. Ik heb het gevoel dat het Duits of misschien Frans is. Het zou ook aan de naam van de artiest kunnen liggen dat ik me dat herinner. In elk geval herinner ik me niet waar het over ging, als er dus gewone tekst in voorkwam was dat niet indrukwekkend of in een taal die ik niet begreep (en ik ben niet bepaald goed in andere talen dan Nederlands en Engels...).

Ik gok dat het iets uit de jaren '60 of '70 is. Maar ach, '30 zou ook kunnen.

De naam van de artiest was geloof ik iets als '...-trio' of '...-kwartet', met een individuele naam ervoor. Geloof ik.

Ik heb heel sterk het idee dat het clipje - zwart wit trouwens - bestond uit een man achter een piano die het zong, of er ook andere instrumenten in beeld waren weet ik niet. Hij zat links en de piano stond rechts, en hij keek (veel) naar het publiek. Hij had zwart haar en misschien een snor, een beetje Charlie Chaplin en/of Dali-achtig. Hij had zijn ogen behoorlijk wijd open, wat natuurlijk een komisch effect gaf.
Het zou echter ook goed kunnen dat het geen echt clipje was maar alleen het nummer, met een still, een foto van die man achter zijn piano (maar dan was het voor mij zo levendig dat ik het me toch als een filmpje herinner..).
Je zal zien dat ik links en rechts omdraai of dat er toch wat andere details anders zijn...the human memory sucks.

Dit is alles wat ik er nog over denk te weten, en ik kan het duidelijk zelf niet met deze info vinden. Hopelijk herkent iemand dit verhaal en heeft die het ook nog bij de hand of de naam onthouden...
*Think outside the box*
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:37:58 #161
pi_100701988
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 01:17 schreef Ferb het volgende:
...
Gokje, Katie Melua?
*Think outside the box*
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:49:55 #162
pi_100702316
Ohja, ik zoek ook nog een Sensation White Theme van een jaar of..7 a 10 geleden? Of misschien zelfs nog iets langer? Het werd ieg op radio 538 gedraaid rond die tijd (daar luisterde ik naar tussen 1996 en 2004).
Het begint met 'n een heel eenvoudig maar sort of impressive (iets oplopends, dat je aandacht trekt, je 'moet blijven luisteren'-achtig) deuntje op iets van strings; en het lijkt op een nieuwer nummer van DJ Tiesto. Steeds als ik die hoor denk ik: oeh dit is 'm! Ohnee, weer Tiesto.

Alles dat ik zelf vind op Sensation White Theme is blijkbaar van andere jaren, deze kan ik maar niet vinden. Heeft iemand misschien een linkje? Of is dit nummer gewoon verbannen en geboycot en bestaat het niet meer?? (daar lijkt het nu op)
*Think outside the box*
pi_100702337
quote:
Hai,

Ze heeft een nummer dat ook in een auto reclame zit, welke kan ik niet achter komen.

En ze heeft een album met haar gezicht op de voorkant en een uil op de achterkant van het hoesje.

Het is rustige muziek, en wat ik nog weet van haar album, het eerste nummer is alleen piano.

Niet heel recent.

Simone White had ook zo'n liedje in een auto reclame waar het ook even over auto's gaat. en het is ook rustig. Maar verder klopt het denk ik niet met je beschrijving dus het zal me benieuwen :P
pi_100705422
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ohja, ik zoek ook nog een Sensation White Theme van een jaar of..7 a 10 geleden? Of misschien zelfs nog iets langer? Het werd ieg op radio 538 gedraaid rond die tijd (daar luisterde ik naar tussen 1996 en 2004).
Het begint met 'n een heel eenvoudig maar sort of impressive (iets oplopends, dat je aandacht trekt, je 'moet blijven luisteren'-achtig) deuntje op iets van strings; en het lijkt op een nieuwer nummer van DJ Tiesto. Steeds als ik die hoor denk ik: oeh dit is 'm! Ohnee, weer Tiesto.

Alles dat ik zelf vind op Sensation White Theme is blijkbaar van andere jaren, deze kan ik maar niet vinden. Heeft iemand misschien een linkje? Of is dit nummer gewoon verbannen en geboycot en bestaat het niet meer?? (daar lijkt het nu op)
William Orbit's Adagio for Strings?
Zijn volgens mij ook wel Tiësto remixen van... ;)
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:54:24 #165
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_100706778
quote:
[verhaal]
Simone White

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:32:54 #166
242879 Onnoman
The On And Only
pi_100709682
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een jaar of 3-5 geleden misschien eens op radio 3fm heb gehoord en daarna op youtube heb opgezocht of anders zelf op youtube bij terecht ben gekomen maar ik weet dan totaal niet meer hoe. Helaas.

De tekst van het nummer komt neer op: ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Misschien afgewisseld met gewone tekst maar dat weet ik niet zeker. Misschien ook afgewisseld met 'hi hi hi hi hi hi hi' trouwens. Het gedeelte waarin gelachen wordt, en wel op het ritme van de muziek, is echt heel aanstekelijk. Je hoort het publiek ook lachen geloof ik. Het is echt hilarisch.

Het is NIET iets dat 'the laughing song' heet, waarvan verschillende versies op youtube staan: dat is meer een jazzy negerliedje, er bestaat onder andere n versie van ruim 100 jaar oud ofzo, en er is ook 'n versie die er uitziet als n filmpje uit de jaren '80 met oude mensen.

Het nummer dat ik zoek is net wat sneller, en heeft meer een cabaret -achtig karakter, cabaret in het Engels dus, dat nette-pakken-hoge-hoeden-show-idee. Of het nummer (mocht er dus ook echte tekst in voorkomen) ook in het Engels is, betwijfel ik. Ik heb het gevoel dat het Duits of misschien Frans is. Het zou ook aan de naam van de artiest kunnen liggen dat ik me dat herinner. In elk geval herinner ik me niet waar het over ging, als er dus gewone tekst in voorkwam was dat niet indrukwekkend of in een taal die ik niet begreep (en ik ben niet bepaald goed in andere talen dan Nederlands en Engels...).

De naam van de artiest was geloof ik iets als '...-trio' of '...-kwartet', met een individuele naam ervoor. Geloof ik.

Ik heb heel sterk het idee dat het clipje - zwart wit trouwens - bestond uit een man achter een piano die het zong, of er ook andere instrumenten in beeld waren weet ik niet. Hij zat links en de piano stond rechts, en hij keek (veel) naar het publiek. Hij had zwart haar en misschien een snor, een beetje Charlie Chaplin en/of Dali-achtig. Hij had zijn ogen behoorlijk wijd open, wat natuurlijk een komisch effect gaf.
Het zou echter ook goed kunnen dat het geen echt clipje was maar alleen het nummer, met een still, een foto van die man achter zijn piano (maar dan was het voor mij zo levendig dat ik het me toch als een filmpje herinner..).
Je zal zien dat ik links en rechts omdraai of dat er toch wat andere details anders zijn...the human memory sucks.

Dit is alles wat ik er nog over denk te weten, en ik kan het duidelijk zelf niet met deze info vinden. Hopelijk herkent iemand dit verhaal en heeft die het ook nog bij de hand of de naam onthouden...
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_100710226
Zoek een dance nummer laat jaren 80/ begin '90, Stond op een move the house cd.
Begint met een mannenstem die zingt: Oeh the things that keep the smile on their faces (of zoiets)
Die zin 2 of 3 keer, dan word dat stuk weggedraaid en begint het dance nummer..
Iemand?

-edit- heb 'm zelf al gevonden.... zo'n vet nummer...

[ Bericht 46% gewijzigd door Cylvia op 14-08-2011 13:55:39 ]
No. I'm not part of the show.
pi_100710913
quote:
Hai,

Niet heel recent.

Het was Agnes Obel.

Thanks voor de hulp anyways :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 14:11:03 #169
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_100711212
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

Mja mja, alle vroege Sensation White anthems waren zo ongeveer met strings :P Deze misschien?

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:35:12 #170
pi_100731160
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:36 schreef AidenBurn het volgende:

[..]

William Orbit's Adagio for Strings?
Zijn volgens mij ook wel Tiësto remixen van... ;)
Die is dus juist níet, want het is níet een nummer (remix of wat dan ook) van Tiesto.

quote:
11s.gif Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Mja mja, alle vroege Sensation White anthems waren zo ongeveer met strings :P Deze misschien?

Ja dat is 'm! Thanx!

quote:
Uhm...nee...de tekst is daar zelfs duidelijk vermeld, níet 'hahahahaha'. Ik bedoelde niet dat het elke mogelijke combinatie van consonant-vowel in herhaling is; er wordt gewoon gelachen, net als in the Laughing Song. Maar bovendien ook nog sneller dan in the laughing song, en dit nummer is ook nog eens traag. En dit is bovendien vooral ook vaag en raar. Bij het nummer dat ik zoek kun je gewoon niet niet meelachen.
*Think outside the box*
  ESF Reporter zondag 14 augustus 2011 @ 22:41:26 #171
87554 Cee
Welluk?
pi_100736175
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

Uhm...nee...de tekst is daar zelfs duidelijk vermeld, níet 'hahahahaha'. Ik bedoelde niet dat het elke mogelijke combinatie van consonant-vowel in herhaling is; er wordt gewoon gelachen, net als in the Laughing Song. Maar bovendien ook nog sneller dan in the laughing song, en dit nummer is ook nog eens traag. En dit is bovendien vooral ook vaag en raar. Bij het nummer dat ik zoek kun je gewoon niet niet meelachen.
Ik heb een lied in m'n hoofd waarin (bijna manisch) halverwege gelachen wordt. Het is een oud lied, dus misschien het lied dat je zoekt. Maar ik kan het niet vinden. Dus nu hebben we het zelfde probleem, maar misschien niet eens met het zelfde lied. :{
In het lied waar ik (voor jou, maar nu ook voor mezelf) naar op zoek ben gaat de zanger halverwege een beetje schreeuwend/krijsend HAAA-HAHAAA-HAA-HAAAA roepen, maar wel op de muziek, het past in het geheel.
pi_100737512
Een electro house nummer waarin je hele tijd een robotstem JAJAJAJAJAJAJAJA hoort.
edit: TAI & Bart B More - Spezi (Unreleased)

En nog een electronummer waarbij het klinkt als iemand met zijn wangen schud, haha. buubuubuubuu buubuubuubuu buubuubuubuu bu buu.

[ Bericht 23% gewijzigd door stijn_ op 14-08-2011 23:59:34 ]
pi_100738455
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

Nu word ik ook wel benieuwd haha, geen idee welk nummer je bedoelt maar ik wil het ook weten!!
No. I'm not part of the show.
pi_100739666
Ik zoek een nummer van de Bomfunk MC's. Het was volgens mij de 2e of 3e single die hier in Nederland uitkwam na Freestyler, maar ik weet het gewoon echt niet te vinden.

De videoclip draaide om een videogame volgens mij, die ze aan het spelen waren met wat controllers. Speelde zich dus ook af in een kamer. Dat is zowat alles wat ik me kan herinneren na 11 jaar ofzo. :') Op Youtube zie ik het gewoon niet staan.
Ron Paul 2012
pi_100740114
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 02:36 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[ Bericht 5% gewijzigd door Bookie65 op 14-08-2011 23:53:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')