Staat rechtsonder het filmpje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:54 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hoe heet het nummer uit dit filmpje?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hoe heet het nummer van dit filmpje?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik stond bij de kermis in de rij bij een attractie toen ik een nummer hoorde.
Volgens mij ging het ongeveer zo ; Fuck you when the lights go out (een vrouwenstem) maar ik kan het ook verkeerd verstaan hebben, het is een beetje een dance achtig nummer.
wie o wie?
Het origineel heet Calvin Harris - I'm Not Alone. Erg lekker nummer. Dit lijkt me een (dubstep) remixquote:
Drum & Bassquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Het origineel heet Calvin Harris - I'm Not Alone. Erg lekker nummer. Dit lijkt me een (dubstep) remix
Die had ik wel geweten, al is Bravebart ook een baas.quote:
Iets meer info? Electronische jaren 90 bas bijvoorbeeld, of juist meer echte instrumenten? Snel of langzaam?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef sandrine1991 het volgende:
Hallo,
Ik was laatst aan het fitnessen toen ik een leuk liedje voorbij hoorde komen. Ik dacht toen al dat ik wat opvallende tekst moest onthouden, maar eenmaal thuisgekomen dacht ik er pas weer aan en kwam ik niet verder dan een paar woorden en kan ik het juiste liedje er niet bij vinden![]()
Het woordje 'again' komt er heel vaak in voor, het werd als ik het goed gehoord heb gezongen door een vrouw en het begin was instrumentaal meen ik. Het klonk alsof het al wat ouder was (90's) maar dat is puur giswerk.
Alvast bedankt,
Nope helaasquote:
Heel gek gokje:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
Volgens mij ging het ongeveer zo ; Fuck you when the lights go out (een vrouwenstem) maar ik kan het ook verkeerd verstaan hebben, het is een beetje een dance achtig nummer.
wie o wie?
Gokje:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
wie o wie?
Het leek een saxofoon of iets dergelijks, kan dat me niet exact meer voor de geest halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Iets meer info? Electronische jaren 90 bas bijvoorbeeld, of juist meer echte instrumenten? Snel of langzaam?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef sandrine1991 het volgende:
[..]
Het leek een saxofoon of iets dergelijks, kan dat me niet exact meer voor de geest halen.
Het is een vrij snel nummer, volgens mij komen er ook stukjes rap (soort van, zou het geen echte rap noemen) in voor.
Verder komt het woordje again dus heel vaak terug en het werd meer als 'agin' uitgesproken.
Nee helaas ook niet, AM to PM was het ook niet.quote:
Neurien, dat kan, daar is zo'n site voor... Iemand hier weet vast hoe dat heet, ik vergeet het steedsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nope helaas![]()
Hele andere beat ook, ik kan hem wel nurrieren, maar hoe plaats ik dat hier?
vocaroo.comquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:50 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Neurien, dat kan, daar is zo'n site voor... Iemand hier weet vast hoe dat heet, ik vergeet het steeds
Dat is hem helaas niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toevallig? Long shot, ik weet het, maar die tekst wordt zo raar uitgesproken en het heeft een saxofoon
Happy hour erin?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef sandrine1991 het volgende:
Hallo,
Ik was laatst aan het fitnessen toen ik een leuk liedje voorbij hoorde komen. Ik dacht toen al dat ik wat opvallende tekst moest onthouden, maar eenmaal thuisgekomen dacht ik er pas weer aan en kwam ik niet verder dan een paar woorden en kan ik het juiste liedje er niet bij vinden![]()
Het woordje 'again' komt er heel vaak in voor, het werd als ik het goed gehoord heb gezongen door een vrouw en het begin was instrumentaal meen ik. Het klonk alsof het al wat ouder was (90's) maar dat is puur giswerk.
Alvast bedankt,
Deze?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Pizzapuntje het volgende:
wie o wie?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek een liedje die ik vandaag 2x op 538 heb gehoord, het werd gezongen door een vrouw, en ze zong iets van: Far away far away. Het was een dance achtig nummer. Het begon rustig en het refrein was dance. De vrouw die het zong had een Franse stem.
Bedanktquote:
Graag gedaanquote:
Na een simpele Google-opdracht vond ik deze link op Vimeo:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef Mirel het volgende:
Net dit ontdekt. Prachtige videoclip. Ik dacht dat het een electro band was maar het is de act van de jongen in de clip. Het meisje doet alleen voor dit liedje mee. Toch vraag ik me af wie ze is en of ze zelf ook muziek maakt. Ze zingt wel mooi
Calvin Harrisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Niet de originele van Calvin Harris maar echt letterlijk deze?
Sia Furler, uit Adelaide, Australiëquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zoek een liedje die ik vandaag 2x op 538 heb gehoord, het werd gezongen door een vrouw, en ze zong iets van: Far away far away. Het was een dance achtig nummer. Het begon rustig en het refrein was dance. De vrouw die het zong had een Franse stem.
Dat is hem helaas ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:35 schreef Bookie65 het volgende:
[..]
Happy hour erin?
Ouder, geen vrouwen maar hoge stem met aan het eind veel again?
Mariachi?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:06 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik zoek geen lied, maar een soort genre.
Die muziek die die mannetjes met mexicaanse snorren en sombrero's altijd spelen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:57 schreef Edjetoch het volgende:
een nederlands haknummer met zo'n kale gast in een aussie in de clip. Iemand een idee?
Deze?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zojuist bij House.
Een gitaarnummer (akoutisch) dat begon met de zin "you have such beautiful eyes". Was 1 gitaar en een baslijn.
Vandaag kwam hij (eindelijk) weer voorbij bij het fitnessen. Ik ben speciaal bij een speaker gaan staan om het goed te horen en ik heb hem zelf gevondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef sandrine1991 het volgende:
Hallo,
Alvast bedankt,
Denk dat je deze bedoeld:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zojuist bij House.
Een gitaarnummer (akoutisch) dat begon met de zin "you have such beautiful eyes". Was 1 gitaar en een baslijn.
Genre?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:51 schreef Xanland het volgende:
Na wat zoekwerk en google die me niks geeft, zoek ik nog steeds een nummer.
Het enige wat ik nog van het nummer weet is dat er ergens door, ik dacht een vrouw, iets van E.F.E.B wordt gezongen! Helaas weet ik ook niet meer, maar vond het wel een lekker nummer tbh.
Iemand die deze toevallig weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |