Geen dank.quote:
Uit je andere topic:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef Maestro16 het volgende:
Na 3:30 begint het nummer wat ik ongeveer zoek.
Ik heb dit snel nodig voor een complitatie die ik op youtube ga maken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:50 schreef ChatGirl het volgende:
Kutfilmpje, maar omdat ik in een goede bui ben:
Tevens: lees de volgende keer de comments door, daar staat het gewoon in!
Misschien bedoel jij: bingo players- cry (just a little)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:11 schreef bartje01 het volgende:
Oke nu een moeilijke vraag. ik zoek een nummer die ook best nieuw is geloof ik en je hoort zo‘n hele hoge bewerkte stem.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:14 schreef Zwappel het volgende:
Ik zoek een vrij recent housenummer waarin je in de intro een vent de hele tijd hoort zingen 'Discotek' of iets wat erop lijkt en dan krijg je even later een rauwe housebeat wat best doorknalt met een soort wild-western achtig tintje.
Kan niet moeilijk zijn.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:49 schreef clairan het volgende:
Like I love you - R.I.O -> Waar ken ik het deuntje (na ongeveer 1.00 min) van?
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 01:18 schreef nikki-me het volgende:
[..]
Misschien bedoel jij: bingo players- cry (just a little)
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:49 schreef clairan het volgende:
Like I love you - R.I.O -> Waar ken ik het deuntje (na ongeveer 1.00 min) van?
Graag gedaanquote:
Als je de OP gelezen hebt, weet je dat je daar zelf een topic voor mag aanmaken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:47 schreef De-Boswachter het volgende:
Ik zoek nummers met de dezelfde sound als Alan Parsons Project / Where's the Walrus. De basspartij en leadsound zijn typisch 80's.
Voorbeeldje: Jean Michel Jarre - Arpegiator
Wie o wie weet er nog meer?
Het is hem niet, wel vet nummer verder haha.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:17 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Zwappel, ik heb op je eerste post gereageerd.
Help, ik zoek... #314
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Het is hem niet, wel vet nummer verder haha.
Je hoort een vent duidelijk heletijd iets roepen van 'discotek'
Die is het inderdaad, maar in de sportschool staat dus altijd een radio aan waar dat stuk met discotex in iets anders wordt gemixt, een soort harde housebeat met wild western invloeden lijkt wel.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef Marissaatje het volgende:
Het is misschien heel vaag maar het enige wat ik nu heb onthouden is dat het een mannenstem is en de woorden "this time, this time...blablabla" komen telkens terug. Wie weet is er hier iemand die toevallig een goede gok kan doen welk nummer ik bedoel...![]()
Is het niet This town?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:46 schreef Marissaatje het volgende:
Ik zoek een liedje wat ik de laatste dagen tijdens het werken bij de Albert Heijn heel de tijd hoor en het komt me zo bekend voor (het is ook gewoon een bekend nummer/bekende band) maar ik kan er niet opkomen wie of wat het is.
Het is misschien heel vaag maar het enige wat ik nu heb onthouden is dat het een mannenstem is en de woorden "this time, this time...blablabla" komen telkens terug. Wie weet is er hier iemand die toevallig een goede gok kan doen welk nummer ik bedoel...![]()
Volgende keer dat ik 'm hoor, ga ik sowieso even meer onthouden/opschrijven, want het is zó irritant als je het kent maar er gewoon niet op kunt komen welk liedje het ook alweer is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |