Komt best vaak voor toch? Er is net nog een bandje die 2x Arena met zo'n soort show heeft uitverkocht.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Legendarisch album dus ik ben er sowieso bij in Tilburg
Zo geweldig dit, meer artiesten zouden dit moeten doen
Wel zin in, hopelijk net zo gaaf als in 2003.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:07 schreef Felixa het volgende:
29 augustus komen ze naar 013 - Tilburg en 30 augustus naar de Oosterpoort - Groningen in het kader van 15 jaar Turn On The Bright Lights.
Bij de bands waar ik vaker naar luister niet echt, maar toevallig dat U2 het ook doet ja, zie ik nu ookquote:Op maandag 23 januari 2017 19:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt best vaak voor toch? Er is net nog een bandje die 2x Arena met zo'n soort show heeft uitverkocht.
Songkick stuurde me een mailtje dat ze vandaag al begonnen. Verkoop ging ook via hunnie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 10:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Vrijdag start de verkoop toch pas? Of is dat via een membersiets?
Nee.. Pukkelpop only. En in NL geen festivals meer gok ikquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier ook vier voor 013. Nu al zin in!
Zouden ze ook nog wat festivalletjes aan doen? Werchter? Gezien het tijdstip misschien eerder Pukkelpop.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:31 schreef Leonos het volgende:
Waarom helemaal in Tilburg en Groningen
Daar wonen toch geen mensen
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:31 schreef Leonos het volgende:
Waarom helemaal in Tilburg en Groningen
Daar wonen toch geen mensen
Dat komt doordat het aan de andere kant van de wereld is. Zei ik al eerderquote:Op dinsdag 22 augustus 2017 15:14 schreef Felixa het volgende:
Volgende week!![]()
Wel raar dat geen van beide concerten is uitverkocht.
Ik moet inderdaad ook heeeelemaal twee uur lang in de trein van Amsterdam naar Groningen als verwende randstedeling.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat komt doordat het aan de andere kant van de wereld is. Zei ik al eerder
Niks gewend. Ik rijd eigenlijk altijd wel anderhalf uur voor een concert. Maar ja, ik woon dan ook aan de andere kant van de wereld. Heb het er in ieder geval graag voor over. En daarom en om andere redenen vaak naar concerten in België en Duitsland.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 11:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat komt doordat het aan de andere kant van de wereld is. Zei ik al eerder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |