abonnement Unibet Coolblue
pi_183418799
Erg sterk optreden gisteravond in Utrecht. Setlist was goed, en de band is inderdaad erg sterk. Wat mij betreft geen klachten over de stem van Paul, was gewoon goed. Erg vette lichtshow ook!
En inderdaad, niet heel veel interactie, maar daar is het gewoon ook niet de band voor. Ik zou raar opkijken als er ineens een meezingmomentje of uitgebreid verhaal ingelast zou worden. Wat mij betreft was een korte introductie van een nummer of een bandlid dus ook gewoon voldoende, en je zag wel regelmatig een glimlach op het gezicht van Paul. Volgens mij had hij t dus wel naar zn zin.
Ook nog het live debut van een nummer meegemaakt trouwens, Stay in Touch werd voor het eerst gespeeld.

Edit: Dit vond OOR ervan https://oor.nl/concerten/(...)in-tivolivredenburg/

[ Bericht 13% gewijzigd door Travok op 28-11-2018 14:25:17 ]
pi_183450548
Gisteren in Brussel waren ze ook weer fantastisch! En juist uitzonderlijk vrolijk. Ze maakten ook twee keer een fout met inzetten (nog nooit meegemaakt met Interpol), waar ze zelf smakelijk om konden lachen. Stay in Touch vond ik prachtig. Niks mis met Paul zijn stem toch?
En na ergernis over de nodig files in Brussel wisten we al gauw weer waarom we daarvoor hadden gekozen. Wat is Vorst Nationaal toch een heerlijke zaal. Dat geluid daar is zo goed, je hoort elk nootje en snaartje.
En ook wij kregen een kushandje van Paul!
  vrijdag 30 november 2018 @ 08:37:23 #228
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_183452012
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 00:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisteren in Brussel waren ze ook weer fantastisch! En juist uitzonderlijk vrolijk. Ze maakten ook twee keer een fout met inzetten (nog nooit meegemaakt met Interpol), waar ze zelf smakelijk om konden lachen. Stay in Touch vond ik prachtig. Niks mis met Paul zijn stem toch?
En na ergernis over de nodig files in Brussel wisten we al gauw weer waarom we daarvoor hadden gekozen. Wat is Vorst Nationaal toch een heerlijke zaal. Dat geluid daar is zo goed, je hoort elk nootje en snaartje.
En ook wij kregen een kushandje van Paul!
inzetten in Utrecht ging ook mis, zou het een gimmick zijn O-)
nou ja, ik vond het verder ook prima hoor, alleen het was voor mij de eerste keer dat ik ze zag, en zijn stem is live gewoon een stuk dunner dan op de plaat. maar verder niet onzuiver of slecht ofzo, maar de verwachting was wellicht wat te hoog
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_204351667
Kickerdekick!

twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_213311722
29 en 30 oktober staan ze in Paradiso ter ere van het 20-jarig bestaan van Antics.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')