Idem, al de blackboxes zijn al aangepastquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:30 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat het bloedbad morgen reuze mee gaat vallen.
gaan ze live tot 13.00 uur dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:38 schreef KneeDeep het volgende:
NOS Journaal morgen live bij de opening van de AEX. Dan weet je het wel. Up dus.
We weten meer wanneer de wisselkoersen opentrekken binnen een paar uur!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:35 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Denk ik ook. Dit zat al wel in de koersval ingeprijsd van de afgelopen week.
En zo is het dus ALTIJD. Een of andere user komt met wat vage BNW filmpjes op youtube (waar iedereen zijn zooi kan uploaden) waarin een paar wazige gasten aan het woord zijn en ziet die dan ook meteen als DE waarheid. Waarom vertellen deze specifieke filmpjes volgens jou de waarheid?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:28 schreef erikdewaal het volgende:
Kijk deze filmpjes ~ Fall of the Republic in 30 minutes
erg doorizichtig mister. U ook terug naar NWS, samen met uw alterego, dank uquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En zo is het dus ALTIJD. Een of andere user komt met wat vage BNW filmpjes op youtube (waar iedereen zijn zooi kan uploaden) waarin een paar wazige gasten aan het woord zijn en ziet die dan ook meteen als DE waarheid. Waarom vertellen deze specifieke filmpjes volgens jou de waarheid?
RTL Z is your friend met voorbeurs vanaf 8:30quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
gaan ze live tot 13.00 uur dan?
want zo lang duurt het wel totdat ze fixture hebben tegenwoordig
Clairy Polak: ik hoor dat ze om 10.30 een openingsstand hebben. Ow nee, ik hoor zojuist 11.00 uur. Misschien. Don't leave this channel. Of is het Chanel. Of Louis Vuiton. Staan die aan Brussel? Of toch 11.30.
RTL Z is populistische bagger, en alle kopien ervan ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
RTL Z is your friend met voorbeurs vanaf 8:30
Ik blijf inderdaad wel even online. Ben natuurlijk zelf ook reuze benieuwd. Moet morgen ook naar het werk. Ben benieuwd hoe de sfeer 's ochtends in de metroquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef Sokz het volgende:
[..]
Blijf je wakker vanacht? Of moet je morgenvroeg werken ..
De metro naar de City bedoel je?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad wel even online. Ben natuurlijk zelf ook reuze benieuwd. Moet morgen ook naar het werk. Ben benieuwd hoe de sfeer 's ochtends in de metro
ik neem aan dat die niet rijdt vanwege de vele mensen die ervoor springen.....quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad wel even online. Ben natuurlijk zelf ook reuze benieuwd. Moet morgen ook naar het werk. Ben benieuwd hoe de sfeer 's ochtends in de metro
Heb jij dat plaatje nog ergens van die Royce Tostrams ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:02 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik hoop 3 dagen, heb nog even nodig om geld over te boeken naar beleggingsrekening
RTL Z is inderdaad bagger. Maar de Amerikaanse zenders (ook in een mate populistisch) zijn zeker interessant want je hebt daar toch de belangrijkere Amerikaanse figuren die daar hun woordje doen. Dat lijkt me interessanter dan geneuzel op RTL 7quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
RTL Z is populistische bagger, en alle kopien ervan ook
Wat moet ik met die troep?
Haha, ik ga morgen bij the wharf nog wel even kijken voordat ik op kantoor ben hoe vol de pub zit in de ochtendquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik neem aan dat die niet rijdt vanwege de vele mensen die ervoor springen.....
(ik neem aan the city of London gewoon een extra borreltje neemt vanavondHey, handel is handel is goed, nietwaar? )
voor het geneuzel van RTL7 en dito grafiekjes kijk ik wel op de frontpagequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
RTL Z is inderdaad bagger. Maar de Amerikaanse zenders (ook in een mate populistisch) zijn zeker interessant want je hebt daar toch de belangrijkere Amerikaanse figuren die daar hun woordje doen. Dat lijkt me interessanter dan geneuzel op RTL 7
ik heb bijna de neiging om te kijken of er nog een ticket voor morgenochtend isquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, ik ga morgen bij the wharf nog wel even kijken voordat ik op kantoor ben hoe vol de pub zit in de ochtend
Optimist ! Weet je wel zeker dat er nog werk is, na morgen ......quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:56 schreef LXIV het volgende:
Ik ga morgen gewoon weer werken. Heerlijk, na twee weken vakantie. Er ligt genoeg werk op me te wachten. Misschien tussendoor even spieken op de beurs, maar meer niet.
Ironie mag ik hopenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Bankfurt het volgende:
Optimist ! Weet je wel zeker dat er nog werk is, na morgen ......
De Maya's hebben zich verrekend. Het is niet 12-12-2012 maar 08-08-2011?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Optimist ! Weet je wel zeker dat er nog werk is, na morgen ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |