Ik zie anders nog niks?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:21 schreef Rejected het volgende:
Valuta is nu net begonnen geloof ik.
Gebeurt niet zo heel veel.
Vanaf 12 uur: http://www.forexpf.ru/chart/sp500f/quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:21 schreef KneeDeep het volgende:
wanneer start de handel in futures valuta en de S&P?
OK. Tnx!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:23 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur: http://www.forexpf.ru/chart/sp500f/
het zijn hele mooie graphs, maar volgens mij gebeurt er niet veel met de cross currency rates? Dat hobbelt allemaal binnen een paar percent zoals het al een half jaar doet? Of lees ik die dingen niet zo goed (de headline negeer ik tegenwoordig maar helemaal vanwege vaker incorrect dan correct)quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:43 schreef fedsingularity het volgende:
The first prints are in!
http://www.zerohedge.com/(...)new-lows-against-yen
Inflatie is in zekere zin het wegstrepen van schuld tegen bezittingen en is in principe de beste oplossing.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het creeeren van geld lost het probleem juist op. Want er is een schuldenprobleem. De last van het creeeren van geld (zonder dat er productie tegenoverstaat) is inflatie. Inflatie is een oplossing voor het schuldenprobleem.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef jh_zonneveld het volgende:
jh_zonneveld in reply to LXIV[misdunker]:
All replies and comments placed on AccuWeather.com
and Pravda.Ru articles can be explained as attempts
to prevent some events predicted by Nostradamus.
I can not guarantee these attempts will be successful.
Btw: I could have written the text in Dutch, but the
point is that not only Dutch people want to know
what I am writing.
This is my last comment on this topic.
En daar zijn we allemaal erg blij mee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef jh_zonneveld het volgende:
All replies and comments placed on AccuWeather.com
and Pravda.Ru articles can be explained as attempts
to prevent some events predicted by Nostradamus.
I can not guarantee these attempts will be successful.
what I am writing.
Lijkt me kut als je je vergist. Dat je in je onschuld iets van tak 12 naar tak 75 verhangt omdat het leuker staat en vervolgens geheel onschuldig WW III ontketent.....quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
Ik las ooit over een man die thuis een enorme kerstboom had vol met artikelen. Door aan artikelen te draaien of ze op andere plaatsen op te hangen kon hij zo de wereld voor de ondergang behoeden. Dan was er bijvoorbeeld een moordaanslag op een politicus, dan ging hij vlug naar huis om het badeentje van tak 12 naar tak 75 te hangen. Anders klapte de boel.
da's dan toch peanuts?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef sitting_elfling het volgende:
De euro en de dollar staan een 1 en 2% procent lager ten opzichte van de CHF.
Die man was daar dan ook zeer geconcentreerd en serieus mee bezig. Geen tijd voor frivoliteiten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:15 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Lijkt me kut als je je vergist. Dat je in je onschuld iets van tak 12 naar tak 75 verhangt omdat het leuker staat en vervolgens geheel onschuldig WW III ontketent.....
dank voor het vergallen van mijn kerstplezier, LXIV, nou durf ik m'n kerstboom niet op te tuigen.....
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef jh_zonneveld het volgende:
what I am writing.
ik zal morgen om 9.00 uur eens een plas doen, kijken of de AEX door de plee gaat..... (is dat dan voorkennis trouwens?)quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die man was daar dan ook zeer geconcentreerd en serieus mee bezig. Geen tijd voor frivoliteiten.
Chaos-technisch gezien verander je de uitkomst van een wereldoorlog natuurlijk wel door een balletje in de boom te verhangen. Maar dat doe je bij alles wat je maar doet.
Ik zie nu -1,57% staan voor de USD/CHFquote:
Hier schieten we niks mee op inderdaad, oud nieuws.quote:Wat een kneuzenverklaring van Merkel en Sarkozy zeg!
Geen idee hoelaat die opengaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zie anders nog niks?
Ik dacht dat valuta om 23.00 open ging en de aandelen markten om 00.00 ? Ik kan het mis hebben want zit zelf ook altijd te fucken met die zomer tijd en verschillen tussen UK en NL tijd.
Als jij morgen een plas doet zien we dat pas in het jaar 2584 in de koersen terug.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik zal morgen om 9.00 uur eens een plas doen, kijken of de AEX door de plee gaat..... (is dat dan voorkennis trouwens?)
Ik wel voor dat gezinnetje moet je toch op iets aziatisch gaan liggen, ik kan me slechtere dingen bedenken om de tijd door te komenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, alleen niet dat gezinnetje
Wuh, WTF?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
Het is wel mogelijk om de hele wereldgeschiedenis te veranderen door bepaalde berichten te posten op sites. Sterker nog: bij ieder bericht dat je post doe je dat! Maar pas op een lange, lange termijn. En al helemaal niet stuurbaar.
Ik las ooit over een man die thuis een enorme kerstboom had vol met artikelen. Door aan artikelen te draaien of ze op andere plaatsen op te hangen kon hij zo de wereld voor de ondergang behoeden. Dan was er bijvoorbeeld een moordaanslag op een politicus, dan ging hij vlug naar huis om het badeentje van tak 12 naar tak 75 te hangen. Anders klapte de boel.
In theorie zou je dat moeten terugzien in een dalende USD en een stijgende rente.....quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:42 schreef fedsingularity het volgende:
Nog even los van de downgrade, de vs heeft natuurlijk de afgelopen tijd behoorlijk in de pensioenpot lopen graaien om zijn rekeningen te kunnen betalen.
Nu het schuldenplafond verhoogd is kunnen ze weer de markt op maar moeten ook de extra uitgaven weer terug financieren door uitgifte van extra obligaties.
Krijgt de vs nu niet een megaprobleem als er tekort kopers zijn?
The Bernank heeft dan eigenlijk geen andere keuze dan verder monetiseren.
Hoe zien jullie dat?
In theorie is er dan ook nauwelijks iets aan de hand.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
In theorie zou je dat moeten terugzien in een dalende USD en een stijgende rente.....
.... maar dat valt tot nu toe allemaal nogal mee..... dus tot op heden zit de markt daar kennelijk nog niet zo mee.
Volgens mij is het al begonnen hoor. Zie http://netdania.com/Produ(...)s/QuoteList.aspx?m=qquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef edwinh het volgende:
valuta begint om over 10 min
emini over 40 min
en Japan en Australia gaan om 02.00 NL tijd open heb ik net uitgepluisd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef edwinh het volgende:
valuta begint om over 10 min
emini over 40 min
nee anders had ik dat op mijn tradestation gezienquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:52 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Volgens mij is het al begonnen hoor. Zie http://netdania.com/Produ(...)s/QuoteList.aspx?m=q
waar krijg jij de data vandaan dan CME?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:
Valuta is al open. (vraag me niet waarom). Ik zie het hier al flink wapperen. Op de USD/CHF en EUR/CHF is denk ik sinds opening al een 0.5% rebound naar boven.
De grote afwachting zal zijn de opening van de aandelen markten.
edit: laat maarquote:
Op mijn Android app valt de daling gelukkig meequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
De dollar gaat hard omlaag op mijn XE currency iPhone app.
Mijn Bloomberg app geeft nog steeds -3% weer voor de NZ stock exchangequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Op mijn Android app valt de daling gelukkig mee
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:06 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
[..]
Mijn Bloomberg app geeft nog steeds -3% weer voor de NZ stock exchange
disconnect.....quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
De dollar gaat hard omlaag op mijn XE currency iPhone app.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |