ja maar ik vind het zo makkelijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Paay. Is beter geautotuned en klinkt feestelijker
Neil Patrick Harris en David Burtka.quote:
Ik wil in de bioscoop zien (1 en 2 thuis gedaan) puur om de schrikreacties van andere mensenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:42 schreef Steve het volgende:
Ik wil hem toch wel weer zien.
Maar vanavond eerst deel 2 maar eens zien.
noujazeg!quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien is er wel een psychiatrische instelling die een Fok![homo]-boot wil sponsoren.
Of een zuurtjesfabrikant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien is er wel een psychiatrische instelling die een Fok![homo]-boot wil sponsoren.
FOK! is toch een psychiatrische instelling?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:46 schreef Great.Expectations het volgende:
gaat hij ook weer naar Lowlands?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Ow, gister trouwens nog een praatje gemaakt met MrBrightside
Ik voel mij overigens meer bezoeker dan patiënt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
FOK! is toch een psychiatrische instelling?
niet de knappe dokter?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel mij overigens meer bezoeker dan patiënt.
Die derde is mijn schoonbroer volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Als je je lades uitmest kom je nog wel eens oude krantenartikelen tegen![]()
![]()
Das war einmal.
Dat ging toen nog met de drukpersquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Best een modern lettertype voor destijds!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Steve het volgende:
[..]
Die derde is mijn schoonbroer volgens mij.
Of het is de krant uit de toekomst, 2012.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maandag 7 mei... Dan eerder 1990, denk ik.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maandag 7 mei... Dan eerder 1990, denk ik.
die jongen heeft zo veel soul in zijn stem dat het mij verbaasd dat het een blanke is, naast Anna Calvi en van de acts die ik zeker wil zien op Lowlandsquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo gaaf. Ik moet ook zo'n sampler hebben. En fatsoenlijke opnameapparatuur. En nog iets meer talent
.
mijn risotto is geïnspireerd door de Spaanse keuken, dus met chorizo, is een 1 pans gerecht, erg landelijk, hopelijk kunnen we buiten eten, dat is dubbel genieten bij mij zoals je weetquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Risotto! Wat voor risotto
, of is dat een verrassing? En Tiramisu
!
Houd je van worst?quote:
Warm.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
keuken grondig aan het poetsen als in de koelkast en sommige kastjes
en dat voor een zondag
Erik, het wordt vrijdag Risotto, Hetero's keuze, het toetje wordt een tiramisu, jou keuze,
Ang3l als jij nog iets te vertellen wilt hebben mag je inspraak hebben op voorgerecht warm of voorgerecht koud
en wat zal dat dan zijn?quote:
Je hebt genoeg screentime gehad in ieder geval.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:58 schreef creno het volgende:
Goedemiddag. wat was het weer gaaf gisteren, alleen die hoosbui... en daarna nog tot kwart voor negen opruimen...
Ferry en Britt vonden het geweldig en Ymke vond het wel leuk
Iets met geitenkaasquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wat zal dat dan zijn?
wat is je wens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |