ja maar ik vind het zo makkelijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Paay. Is beter geautotuned en klinkt feestelijker
Neil Patrick Harris en David Burtka.quote:
Ik wil in de bioscoop zien (1 en 2 thuis gedaan) puur om de schrikreacties van andere mensenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:42 schreef Steve het volgende:
Ik wil hem toch wel weer zien.
Maar vanavond eerst deel 2 maar eens zien.
noujazeg!quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien is er wel een psychiatrische instelling die een Fok![homo]-boot wil sponsoren.
Of een zuurtjesfabrikant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:46 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien is er wel een psychiatrische instelling die een Fok![homo]-boot wil sponsoren.
FOK! is toch een psychiatrische instelling?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:46 schreef Great.Expectations het volgende:
gaat hij ook weer naar Lowlands?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Ow, gister trouwens nog een praatje gemaakt met MrBrightside
Ik voel mij overigens meer bezoeker dan patiënt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
FOK! is toch een psychiatrische instelling?
niet de knappe dokter?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik voel mij overigens meer bezoeker dan patiënt.
Die derde is mijn schoonbroer volgens mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Als je je lades uitmest kom je nog wel eens oude krantenartikelen tegen![]()
![]()
Das war einmal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |