SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Ik kom misschien wat te streng over.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:21 schreef WokkelKardinaal het volgende:
gaat het modje weg kom jij met zoiets![]()
Waar ben je op vakantie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:45 schreef Tamashii het volgende:
Hehe, ben gister blijven hangen aan de bar. Was wel chill tot 4 uur toen de deur dicht was van mijn vakantie huis.Ben erg blij dat mijn broertje wakker werd.
Alleen dan een beetje jammer dat je mijn reactie weghaalt en de rest laat staan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Graag ontopic. Teveel slow chat hier.
die van mij was ook wegquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Alleen dan een beetje jammer dat je mijn reactie weghaalt en de rest laat staan.
Wat houden die drie eigenlijk in.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat vinden jullie over dat onderwerp van alpha male, beta male, omega male? Is het toepasselijk om mensen? Wanneer is iemand een alpha male of beta male of omega male? Worden ze zo geboren of zo gemaakt, en kan hun status veranderd worden?
Het komt mij mijn neus uit. Maar dat is geen reden het te verbiedenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:46 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat vinden jullie over dat onderwerp van alpha male, beta male, omega male? Is het toepasselijk om mensen? Wanneer is iemand een alpha male of beta male of omega male? Worden ze zo geboren of zo gemaakt, en kan hun status veranderd worden?
Nee. Maar nu staat die vraag er nog wel en is mijn antwoord weggehaald.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die van mij was ook weg
Crutch je bent niet te streng. Daniel is nog veel strenger.
(Ik begin erover zodat de topic weer over versieren gaat.)quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het komt mij mijn neus uit. Maar dat is geen reden het te verbieden
Generaliseren is zooo makkelijk en een individu is zoveel interessanter.
Maatwerk is altijd beter dan een confectiepakkie, maar sommige hier zweren bij het confectiepakkie het zij zo. Als je het aan mij vraagt ben je dan niet echt. Sommigen komen daar ooit later pas achter en sommigen nooit. En de vraag is of wat er uit voortvloeit dan ook wel echt is.
Maar ik denk ook dat sommige eigenschappen ook aangeboren zijn. Sommige mensen hebben een vader met losse handjes en ze worden dan heel onzeker en kwetsbaar. Andere mensen hebben een vader met losse handjes en ze worden criminelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ken de termen ook niet (behalve alpha)
Maar ik ga ervan uit dat het nurture vs. nature is.
Tevens denk ik dat alleen stoornissen zoals autisme aangeboren zijn. De meeste dingen komen toch vanuit je opvoeding en je omgeving.
Iemand die thuis weinig goed kan doen zal sowieso een onzekere houding hebben van jongs af aan.
en dat heeft weer zijn effect op school en hoe er door klasgenoten naar hem gekeken wordt.
Heeft dezelfde persoon een vader met losse handjes, is de kans aanwezig dat deze zelf een pestkop wordt.
Even overtrokken hoor.
Heel kort gezegd komt het er op neer dat alpha=zelfverzekerd, regelt de vrouwtjes, de leider in de group, beta= geen zelfvertrouwen, onzeker, afwachtend.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat houden die drie eigenlijk in.
Alpha is een soort van oerman en beta is er tussen in en omega een watje?
Ach vaker is het een combinatie van, in plaats een type specifiek.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:40 schreef hasjman het volgende:
[..]
Heel kort gezegd komt het er op neer dat alpha=zelfverzekerd, regelt de vrouwtjes, de leider in de group, beta= geen zelfvertrouwen, onzeker, afwachtend.
Opzich zit er wel een waarheid in, maar het is maar hoeveel waarde je er aan wilt hechten. Sowieso of het ene type mens beter of slechter is, onzin natuurlijk.
confectiepakkie = one size fits all.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
(Ik begin erover zodat de topic weer over versieren gaat.)
Maar ik snap je analogie over confectiepakkie niet. Wie is dan niet echt? Die guru's enzo?
Een vrouw die post over mannelijke frustatie. Over empathie gesproken.quote:
alpha, is de eerste keus voor de vrouwquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat houden die drie eigenlijk in.
Alpha is een soort van oerman en beta is er tussen in en omega een watje?
waar slaat dat " zal het morgen nog een teruglezen" van haar op??? heb ik het nu al verkloot en is dat een valse ioi (Toevallig eerder heb ik daar een post over gedaan, en ineens overkomt mij het ook).quote:Berichten van en naar Marije
2011-07-08, 20:27
Wanneer je zelf minimaal zes do's zou hebben ingevuld, zouden we hier drie do's van de ander tonen!
2011-08-04, 23:54
zij: Hee!
2011-08-05, 00:15
ik: *en nu, de volgende dag reageer ik....
hey daar
sorry, traagheid enzo van mij. ik werd een beetje beziggehouden door een vriend
van internet
denk jij dat zoenen vreemdgaan is?
zij: Dat hangt denk ik van de situatie af, maar echt vreemdgaan weet ik niet maar zeer zeker het vertrouwen schaden
ik: Oke situatie is zo, hij belt mij met een situatie
daar was ik net beetje mee beziggehouden
hij heeft dus(na wat dingen) gezoend met een ander meisje(door omstandigheden). en is nu volgens die vriendin vreemd gegaan
en ze heeft letterlijk gezegd dat het "Vertrouwen geschaad is" (ook jouw woorden), en dat hij het eerst moet terugwinnen
zij: Dat laastst snap ik zeker
ik: klinkt het als vreemdgaan?
ik vind het wel apart dat ze dat meld wat hij moet gaan doen
en dat na een "relatie" van anderhalve week ofzo, ik weet niet
zij:lligt eraan wat je onder de definitie van vreemgaan verstaat, maar of ik het echt vind kunnen..tja datniet
haha kijk dat is een ander verhaal
ik:Ja zij noemt het vreemdgaan he, en geschaad vertrouwen, en dat hij nu vertrouwen moet terugwinnen
hij noemde het. (of naja mannelijk perspectief dan he ), moeilijk en wispulturig
iets komt me te boven van de serie "friends" ....oud genoeg dat je het kent?
zij: haha ja dat ken ik
ik: ross: "we were on a break!"
zij: Maar hij vind haar wel echt leuk?
ik: ja jawel
zij: Het is een beetje lastig te begrijpen
Maar als je het niet heel erg vind ga ik naar bed toe
Zal het morgen nog eens rustig lezen
vertrouwen terugwinnen slaat eigenlijk helemaal nergens op , had ik het met hem over. het moet gewoon niet nog een keer gebeuren, en hij moet gewoon lange tijd betrouwbaar blijven
en dan gaat het vanzelf...
ok . laters
Het is een moreel onderwerp. Zij vindt dat het vertrouwen is geschaad met dat zoenen. Ze snapt niet dat jij dat niet begrijpt en haakt af. Een valse ioi vermoed ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
waar slaat dat " zal het morgen nog een teruglezen" van haar op??? heb ik het nu al verkloot en is dat een valse ioi (Toevallig eerder heb ik daar een post over gedaan, en ineens overkomt mij het ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |