Dat is liefquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Klonk het volgende:
Ik voel wel wat voor een digitale pet die rond gaat als de rekening erg hoog gaat worden, jullie hebben mij ook al een keer geweldig geholpen op die manier
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zouden in Italië wat humaner om moeten gaan met hun huisdieren.
Ik begrijp de opmerking van GordonRamsay wel, maar in dit geval... Zowel in Italië (ik ben een half Italiaanse) als in Spanje staan dieren heel wat lager op de maatschappelijke ladder dan hier. Natuurlijk is niet elke Italiaan of Spanjaard zo, maar de zorg voor dieren in het algemeen ligt heel wat lager dan in NL en BE.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef GordonRamsay het volgende:
[..]
Onnodige generalisatie. Zwerfkatten heb je overal ter wereld en je weet niet waardoor de infectie is ontstaan.
Zou het jeuken dan? Jeuk is toch meestal een teken van genezing. Ik ben zo benieuwd hoe het morgen zal gaan, hoe laat moet hij er zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef heaven7 het volgende:
Nee ik ook niet idd. Met een wonder is het nog allemaal schoon te maken wellicht en is ie alleen maar blind. Ik hoop alleen dat doordat alles nu losweekt dat de pus en alle zooi er ook achter vandaan komt..
Hij wil er continue aan krabben.
Dan is het nog de vraag of het oog er dan niet beter toch uitkan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef heaven7 het volgende:
Nee ik ook niet idd. Met een wonder is het nog allemaal schoon te maken wellicht en is ie alleen maar blind. Ik hoop alleen dat doordat alles nu losweekt dat de pus en alle zooi er ook achter vandaan komt..
Hij wil er continue aan krabben.
Dan ga ik duimen voor het kleine manneke enne een kat die een oog mist, zeker als dat al zo jong is, die gaat daar geen ene fuck van merken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is liefMaar we redden het vast wel. Tenzij het ineens honderen euro's gaat kosten ofzo
We zullen het morgen merken. Gister was het iig slechts ¤33,- voor consult, pipet tegen parasieten en de oogzalf. In Italië ¤100,- betaald voor 3.5 dag infuus en zorg
Vind ik ook spannend. Hopelijk laat de korst al zoveel los dat hij morgen alleen een roesje hoeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef heaven7 het volgende:
Als het nodig is dan moet dat maar ik zit meer met de operatie die toch wel zwaar is voor zo'n kleintje..
Als het net zo werkt als bij mensen kon dat best eens meevallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan ga ik duimen voor het kleine manneke enne een kat die een oog mist, zeker als dat al zo jong is, die gaat daar geen ene fuck van merken.
Zou hem alleen tzt niet buiten je eigen tuin laten, want ze hebben wel moeite om met een oog diepte te schatten bij het springen e.d.
Ik heb er ook geen tijd voor, maar in zo'n geval zou ik gewoon tijd maken hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:24 schreef kovenant het volgende:
ik vind het trouwens knap dat jullie dit doen, ik ben zelf katten liefhebber maar ik heb er helaas tijd niet voor om zo een frummeltje in huis te nemen voor de zorgen ..
succes!
Een blinde kat kan zichzelf ook prima redden. En dan worden er ook boeken over je geschreven http://www.amazon.com/Homers-Odyssey-Gwen-Cooper/dp/038534385Xquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan is het nog de vraag of het oog er dan niet beter toch uitkan.
Zolang hij er straks maar geen pijn meer aan heeft!
Volgens mij kan een kat zich met één oog best wel redden.
Goed genoegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:12 schreef Oognip het volgende:
Heb je het katje goed afgedroogd?
/bezorgde pleegmama
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Goed genoegDe kamer is warm, de kruik ook en het is er 100% tochtvrij.
(Half) uurtje spelen, uurtje slapen, uurtje spelen, uurtje slapen. Zoiets.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Dat is lief
Hoeveel uur per dag slapen kittens tussen de 5 en 8 weken normaliter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |