abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100513020
:D Ja nooit zo blij geweest met een putlucht in de kamer idd _O-

Net weer een hoopje gegeten *O* Nu ligt ie weer lekker op zn kruik. Maar dat oog, damn :{ Losweken doet het wel, die vieze korst laat nu al beetje bij beetje stukjes los en je ziet heel duidelijk oogbol er doorheen zeg maar.. met allemaal zut erop :o Is dat wel goed?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:59:46 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_100513172
Het lijkt me wel een goed teken dat die korst loskomt. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het oog nog te redden is :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_100513216
Nee ik ook niet idd. Met een wonder is het nog allemaal schoon te maken wellicht en is ie alleen maar blind. Ik hoop alleen dat doordat alles nu losweekt dat de pus en alle zooi er ook achter vandaan komt..

Hij wil er continue aan krabben.

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 16:01:17 ]
pi_100513358
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Klonk het volgende:
Ik voel wel wat voor een digitale pet die rond gaat als de rekening erg hoog gaat worden, jullie hebben mij ook al een keer geweldig geholpen op die manier
Dat is lief :) Maar we redden het vast wel. Tenzij het ineens honderen euro's gaat kosten ofzo :o We zullen het morgen merken. Gister was het iig slechts ¤33,- voor consult, pipet tegen parasieten en de oogzalf. In Italië ¤100,- betaald voor 3.5 dag infuus en zorg :)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 16:03:17 ]
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:23:55 #155
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100514347
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze zouden in Italië wat humaner om moeten gaan met hun huisdieren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:27 schreef GordonRamsay het volgende:

[..]

Onnodige generalisatie. Zwerfkatten heb je overal ter wereld en je weet niet waardoor de infectie is ontstaan.
Ik begrijp de opmerking van GordonRamsay wel, maar in dit geval... Zowel in Italië (ik ben een half Italiaanse) als in Spanje staan dieren heel wat lager op de maatschappelijke ladder dan hier. Natuurlijk is niet elke Italiaan of Spanjaard zo, maar de zorg voor dieren in het algemeen ligt heel wat lager dan in NL en BE.

Ons hondje (kruising yorkje) komt uit een Spaans asiel. Dat hondje ocharme was maar enkele weken oud, ondervoed, mishandeld en dan nog levend in een vuilcontainer gedumpt waar het per toeval in gevonden werd door Belgen, die het naar het Spaanse asiel brachten dat uitgebaat wordt door Nederlanders. Deze Nederlanders zetten zich belangeloos in voor mishandelde en achtergelaten Spaanse honden (voornamelijk windhonden maar ook anderen...)
Ze woont nu al een jaar bij ons in BE en het gaat goed met haar, maar de eerste maanden was dat een erg angstig en duidelijk getraumatiseerd hondje. Soms zie je daar nog sporen van, meestal gaat het gelukkig goed...

En hoeraayyy voor het drolletje van Joey *O* *O* *O*
Are you fokking to me?
pi_100514535
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef heaven7 het volgende:
Nee ik ook niet idd. Met een wonder is het nog allemaal schoon te maken wellicht en is ie alleen maar blind. Ik hoop alleen dat doordat alles nu losweekt dat de pus en alle zooi er ook achter vandaan komt..

Zou het jeuken dan? Jeuk is toch meestal een teken van genezing. Ik ben zo benieuwd hoe het morgen zal gaan, hoe laat moet hij er zijn?
pi_100514773
Ja lijkt idd op jeuk. Iig irritatie. 15.10 morgen :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:36:02 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_100514879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef heaven7 het volgende:

Dan is het nog de vraag of het oog er dan niet beter toch uitkan.

Zolang hij er straks maar geen pijn meer aan heeft!

Volgens mij kan een kat zich met één oog best wel redden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_100514967
Als het nodig is dan moet dat maar ik zit meer met de operatie die toch wel zwaar is voor zo'n kleintje..
pi_100515372
Veel sterkte voor de kat en jullie morgen! Ik duim mee!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:53:59 #161
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_100515653
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat is lief :) Maar we redden het vast wel. Tenzij het ineens honderen euro's gaat kosten ofzo :o We zullen het morgen merken. Gister was het iig slechts ¤33,- voor consult, pipet tegen parasieten en de oogzalf. In Italië ¤100,- betaald voor 3.5 dag infuus en zorg :)
Dan ga ik duimen voor het kleine manneke enne een kat die een oog mist, zeker als dat al zo jong is, die gaat daar geen ene fuck van merken.

Zou hem alleen tzt niet buiten je eigen tuin laten, want ze hebben wel moeite om met een oog diepte te schatten bij het springen e.d.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_100516383
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef heaven7 het volgende:
Als het nodig is dan moet dat maar ik zit meer met de operatie die toch wel zwaar is voor zo'n kleintje..
Vind ik ook spannend. Hopelijk laat de korst al zoveel los dat hij morgen alleen een roesje hoeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100516430
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef Klonk het volgende:

[..]

Dan ga ik duimen voor het kleine manneke enne een kat die een oog mist, zeker als dat al zo jong is, die gaat daar geen ene fuck van merken.

Zou hem alleen tzt niet buiten je eigen tuin laten, want ze hebben wel moeite om met een oog diepte te schatten bij het springen e.d.
Als het net zo werkt als bij mensen kon dat best eens meevallen. :P [/ervaring] Maar dat is voor later, eerst goed door de operatie komen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100516857
lijkt me erg positief dat de korst loslaat geeft toch aan dat de zalf zn werk doet!
als het een prutje is proberen met zacht sponsje met water heeeeel voorzichtig weg te werken of is dat juist slecht idee ?

ik vind het trouwens knap dat jullie dit doen, ik ben zelf katten liefhebber maar ik heb er helaas tijd niet voor om zo een frummeltje in huis te nemen voor de zorgen ..
succes!
pi_100516962
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:24 schreef kovenant het volgende:
ik vind het trouwens knap dat jullie dit doen, ik ben zelf katten liefhebber maar ik heb er helaas tijd niet voor om zo een frummeltje in huis te nemen voor de zorgen ..
succes!
Ik heb er ook geen tijd voor, maar in zo'n geval zou ik gewoon tijd maken hoor.
pi_100517965
Ik duim echt mee voor een goede afloop. Ik wil goed nieuws, kom op kleintje !!
pi_100518289
Ik ga er niet aan zitten, ik zit dan pal op de oogbol, lijkt me niet zo handig :) Hou het gewoon week door elke zoveel uur wat zalf erop te doen. En de dierenarts moet het dan maar weghalen als het moet. Die heeft er meer verstand van dan ik.

Heb em net ff gewassen met afgekookt water en een drupje babyshampoo, hij was helemaal vettig van die zalf :{ Nu is het een verzopen katje op een kruik O+
pi_100518502
Heb je het katje goed afgedroogd? :@

/bezorgde pleegmama
pi_100518854
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan is het nog de vraag of het oog er dan niet beter toch uitkan.

Zolang hij er straks maar geen pijn meer aan heeft!

Volgens mij kan een kat zich met één oog best wel redden.
Een blinde kat kan zichzelf ook prima redden. En dan worden er ook boeken over je geschreven http://www.amazon.com/Homers-Odyssey-Gwen-Cooper/dp/038534385X
pi_100521068
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:12 schreef Oognip het volgende:
Heb je het katje goed afgedroogd? :@

/bezorgde pleegmama
Goed genoeg ;) De kamer is warm, de kruik ook en het is er 100% tochtvrij.
pi_100521154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Goed genoeg ;) De kamer is warm, de kruik ook en het is er 100% tochtvrij.
^O^ zolang hij niet bibbert valt het ook wel mee, maar ik kon het niet laten om het toch even te vragen :@
pi_100521179
Kvind het echt heel zielig enzo...maar als de operatie gelukt is lijkt het me wel grappig om dat ventje met een ooglapje te zien :P
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:34:03 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_100521268
M'n vriend, die niet Fok!t, wil even zeggen dat jullie goede mensen zijn :)

Wat ziet z'n oogje eruit :o ik hoop echt dat het morgen heel goed gaat!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_100523475
Dat is lief :)

Hoeveel uur per dag slapen kittens tussen de 5 en 8 weken normaliter?
pi_100523639
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Dat is lief :)

Hoeveel uur per dag slapen kittens tussen de 5 en 8 weken normaliter?
(Half) uurtje spelen, uurtje slapen, uurtje spelen, uurtje slapen. Zoiets.
Waarbij ze steeds meer gaan spelen en steeds minder gaan slapen naarmate ze ouder worden.
Wat ze 's nachts doen weet ik trouwens niet, dan slaap ík. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')