abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:07:56 #91
92409 Twinky
Little star.
pi_100478444
Mwoh, ik duim voor jullie! Woensdag is al gauw, en hij gaat hard vooruit dus ik hou goede hoop!

mogen we nog wat foto's?
pi_100478505
Doet het hem pijn als de dokter aan de korst wrikt of weet je het niet! Ik krijg al rillingen bij alleen de gedachte!
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 21:11:36 #93
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100478665
Bedankt voor de update. Ik brand woensdag een kaarsje voor jullie.

Ook een fan van foto's O+
Are you fokking to me?
pi_100478804
Oh jee ik hoop het beste voor de kleine man!
  Moderator maandag 8 augustus 2011 @ 21:13:53 #95
18653 crew  D.
pi_100478814
Veel succes en sterkte :Y
pi_100478841
wat een frummeltje zeg :o
goed van jullie dat jullie hem hebben meegenomen ^O^
zou zelf hetzelfde hebben gedaan :@
die korst ziet er alleen niet al te goed uit moet ik zeggen :N
hoop echt dat het lukt om het oogje te besparen.. en dat de kittycat een lang en gelukkig leven blij jullie krijgt O+
pi_100478945
Ik steek ook woensdag een kaarsje aan voor hem O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100478997
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:16 schreef indaha het volgende:
Ik steek ook woensdag een kaarsje aan voor hem O+
Dit, en ik ga het nog serieus doen ook
pi_100478999
Toch een mannetje. :D

En wat spannend zeg. :o Zo'n operatie als hij zo jong en verzwakt is, is toch heel wat. Goed eten knul! Sterk worden! Zodat je gauw zonder pijn en ongemak kunt rondrennen. O+
Ik ga duimen woensdag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100479198
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef deadly_kiss het volgende:
wat een frummeltje zeg :o
goed van jullie dat jullie hem hebben meegenomen ^O^
zou zelf hetzelfde hebben gedaan :@
die korst ziet er alleen niet al te goed uit moet ik zeggen :N
hoop echt dat het lukt om het oogje te besparen.. en dat de kittycat een lang en gelukkig leven blij jullie krijgt O+
Volgens mij is dat sowieso geen optie meer, daarvoor lijkt het me teveel geïnfecteerd. Het gaat er nu om de infectiebron weg te halen voor het doorslaat naar zijn hersenen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 21:21:17 #101
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100479228
dank je voor de update, echte geweldig wat jullie voor hem doen. O+
Ik hoop dat hij sterk genoeg is en het gaat halen. Ik duim voor jullie
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100479733
Dank jullie wel voor de lieve reacties O+ Wordt er helemaal blij van :D

Hij ligt nu ongemakkelijk te slapen. Zal zo wat foto's posten!

Het leek niet echt pijn te doen toen de dierenarts aan het oog zat, daarna had ie wel last of jeuk want hij zat steeds als een malle te krabben met z'n achterpoot. Daarom was het kapje ook noodzaak, als ie met zn nagel erachter blijft hangen en hij trekt de boel los :{ Brrrrrr!

Alleen kan ie niet eten met kapje dus als ie moet eten kapje ff af? Vind het zooo zielig dit! Ding zit em echt in de weg en als ie uiteindelijk doodgaat heb ik hem al die ellende voor niks aangedaan :'(

Oog is wrs te ver heen maar de dierenarts wist het niet. Wij gaan ervan uit dat het oogje eruit moet en dat is ook helemaal niet erg trouwens als ie maar gezond wordt. Als de infectie maar niet al overslaat in de komende 1.5 dag bedenk ik me nu :{ Of zou het zo snel niet gaan?

Zucht :(

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 21:30:43 ]
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:31:28 #103
92409 Twinky
Little star.
pi_100479821
Van het kapje kun je de rand afknippen, tot zijn snuitje ongeveer vrij is. Dan kan hij gewoon eten en nog steeds niet krabben! En eten ietsje hoger zetten :)
pi_100479876
Wat voor eten geef je hem nu? Gewoon nog steeds dat Royal Canin Recovery of heb je nu iets anders gekregen van de da?
pi_100479957
Nog steeds recoveryspul en dat mag ie flink hebben volgens da.
pi_100480022
Kapje moet gewoon even, wat je zegt, als hij er met een nageltje achter blijft haken ben je verder van huis! Het is gewoon even niet anders! Hij gaat de komende 1,5 dag nog even goed eten, drinken en sterker worden zodat hij dit woensdag met alle gemak doorkomt!
pi_100482714
Ik hoop het van harte! Het kapje zit nu eindelijk goed (het kleinste kapje was nog te groot dus we hebben zo zitten knutselen dat we nu niet nog meer gaan knippen :P) dus we halen het gewoon even af als hij moet eten.

Foto's:

Op een warme kruik vanmiddag:

pi_100482745
Ohh wat spannend! Ik duim ook heel hard mee woensdag!

Zet hem op kleintje O+

Agossie wat een hummeltje zo op die foto's! Lekker op de warme kruik O+
En zijn oogje lijkt al een beetje open zo? Of vergis ik me?
pi_100482986
Nou de dierenarts heeft zitten frutten en toen kwam er wat pus en idd, bij zn traanbuisje lijkt de korst wat los te zitten. Dus ik heb er ook wat zalf in proberen te duwen want echt alleen de korst zalven lijkt me niet heel zinvol.. hij is zo keihard. Heb de bijsluiter gelezen en daar staat dat het voor allerlei ooginfecties is zowel in als uitwendig dus dat is dan toch goed om te doen?
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:22:24 #110
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_100483159
Wat een arm hummeltje, hoop dat er snel wat aan zn oogje gedaan kan worden, zal wel pijn doen ;(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_100483167
Aggossie, lekker frutje O+
Zijn pootje is niet meer dik zo te zien ^O^
pi_100483184
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:19 schreef heaven7 het volgende:
Nou de dierenarts heeft zitten frutten en toen kwam er wat pus en idd, bij zn traanbuisje lijkt de korst wat los te zitten. Dus ik heb er ook wat zalf in proberen te duwen want echt alleen de korst zalven lijkt me niet heel zinvol.. hij is zo keihard. Heb de bijsluiter gelezen en daar staat dat het voor allerlei ooginfecties is zowel in als uitwendig dus dat is dan toch goed om te doen?
Ja, en eventueel ook om de korst heen, dan trekt het misschien via de huid ook naar binnen.
Maar zeker goed om ook er langs te proberen!

En lekker vet mesten t/m woensdag, zodat hij lekker een beetje vetjes kan kweken. Wel heel spannend, maar het is al zo'n sterke dat hij het tot hier heeft gehaald!
pi_100483406
Goeie ja, om de korst heen.

Zijn pootje is trouwens idd niet meer zo dik :) Was echt het infuus. Oogje doet weinig pijn meer hoor, tenminste niet als je er niet aan zit. Althans, hij laat het niet blijken als het wel zo is iig.

We gaan nu om de 3 uur weer flink eten geven en daarna oog zalven. Gelukkig ben ik morgen en woensdag vrij.

Ach was het maar vast woensdagavond, voel me echt belabberd :{ Stom he!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2011 22:26:53 ]
pi_100483533
Ik heb er een goed gevoel over! Hij is zo sterk, hij ziet er happy uit, wil eten en drinken dus..........
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 22:33:07 #115
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_100483804
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:26 schreef heaven7 het volgende:

Dat is niet stom hoor, je moet al bijna geen hart hebben als je je niet aan zulk een hulpeloos wezentje hecht.

Je doet echt heel goed je best, meer kan je niet doen... Hij heeft dankzij jou toch wel een goede kans nu. En ik heb ook wel het idee dat het een sterke kater is, hij komt al van ver hé. We duimen op woensdag.

Edit: en bedankt voor de foto's O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Marie30 op 08-08-2011 22:43:42 ]
Are you fokking to me?
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:42:59 #116
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_100484407
Hier wordt ook geduimd voor het one eyed monster aanstaande woensdag ^O^
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:43:22 #117
92409 Twinky
Little star.
pi_100484435
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik hoop het van harte! Het kapje zit nu eindelijk goed (het kleinste kapje was nog te groot dus we hebben zo zitten knutselen dat we nu niet nog meer gaan knippen :P) dus we halen het gewoon even af als hij moet eten.

Foto's:

[ afbeelding ]

Op een warme kruik vanmiddag:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja klinkt stom maar het kan best :) mijn kat moet regelmatig een kap omdat hij zijn kop open poetst. Als je jouw mini maal een keer of acht doet krijg je ongeveer mijn kat :P en dan zou je wel een derde of misschien wel de helft van de rand af kunnen knippen, hij kan er dan nog steeds echt niet bij met zijn pootje.

maar als het geen probleem is om er even af te halen kan dat ook :)
pi_100485195
Het is helemaal niet stom, Heaven! Je hebt al zoveel voor dit lieve diertje gedaan! Het zou zonde zijn als 'ie het niet zou overleven. Komt vast goed :*
pi_100488088
Helemaal niet stom dat je je zo voelt! Maar hij is zo dapper, zoals Oognip ook zegt, het komt vast goed :*

Geniet maar net zo van de knuffels als het kleine mannetje O+ Ook liefde is een heel goed medicijn!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:22:05 #120
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100490118
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:26 schreef heaven7 het volgende:
Goeie ja, om de korst heen.

Zijn pootje is trouwens idd niet meer zo dik :) Was echt het infuus. Oogje doet weinig pijn meer hoor, tenminste niet als je er niet aan zit. Althans, hij laat het niet blijken als het wel zo is iig.

We gaan nu om de 3 uur weer flink eten geven en daarna oog zalven. Gelukkig ben ik morgen en woensdag vrij.

Ik vind het ook altijd zo akelig als een van de kleintjes iets mankeren. Dus ik vind het helemaal niet stom dat je je belabberd voelt :*

Je doet haske je best en ik denk dat je 'm de beste kans geeft die hij heeft. Hoe mooi is dat O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')