Spannend hoor. Hopelijk krijgen jullie hem daarna weer mee, maar als hij even moet blijven is hij wel in goede handen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef heaven7 het volgende:
Wat lief hoe jullie meeleven![]()
De dierenarts heeft er 1.5 uur voor ingepland. We gaan in de tussentijd even naar een winkelcentrum ofzo. Daar zitten wachten is ook killing! Geen idee of we hem daarna meteen weer mee naar huis krijgen.. Afwachten.
Vannnacht heeft ie weer gepoept (en had er lekker in staan draaien) en heeft ie lekker wat gegeten. Oog wordt al 'schoner' maar het ziet er rampzalig uit. Door het vocht van die zalf ofzo staat het weer helemaal bol. Maar ik heb goede hoop dat veel pus nu weg is doordat het zo week is.
Vanochtend wilde hij niet zoveel eten. Ik wacht nu maar even en zorg dat zn buikje goed vol is vlak voor we weggaan, dat had de dierenarts ook gezegd.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef heaven7 het volgende:
Oh en ik krijg in mn eentje die zalf er al bijna niet meer opHij is verdomd sterk en dwars aan het worden!
Ik ga niet duimen onder mijn werk, dan blijf ik schadeformulieren invullen en trek een spoor van ongelukken achter me aanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Rewimo het volgende:
Ik bèn alvast aan het duimenAlle duimpjes helpen, nietwaar?
![]()
En ik zit toch op mijn werk, dus kan best
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik ga niet duimen onder mijn werk, dan blijf ik schadeformulieren invullen en trek een spoor van ongelukken achter me aan
Ik breng en haal mensen met een verstandelijke beperking van werk/dagbesteding weer terug naar huis/woongroepenquote:
Of een film; Pirates of the Cattibian, of gaat dat een beetje te ver...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind dat er speciaal voor Joey een kattensmiley moet komen met 1 oogje
Joey met een stoer ooglapje......Arrr!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Of een film; Pirates of the Cattibian, of gaat dat een beetje te ver...
Altijd fijn, voor hem maar ook voor jezelf denk ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:57 schreef heaven7 het volgende:
Geen idee! Geheel afhankelijk van wat er gaat gebeuren en hoe het met hem gaat denk ik. Ik heb morgen onverwachts ook vrij dus ik kan de hele dag zorgen iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:47 schreef Candaasje het volgende:
N.a.v. pumpkin_Ruby's post kon ik het niet laten:
Meet Ca(p)tain Joey, Arrrr!
[ afbeelding ]ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ca(p)tain Joey! Leuk gedaan!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga hier het hele bedrijf in de fik steken, alles voor Joey!
Hij is er dus goed doorgekomen? Nu is alleen het korstje er af dan denk ik en gaat het oog verder pas als hij wat sterker is, of?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:50 schreef Stepho het volgende:
Mijn vriendin (TS) melde dat hij vanaf 6 uur weer opgehaald mag worden. Het oog moet er helemaal uit volgens de DA.
Ze zou mij bellen zodra ze de uitslag had of wat had gehoord, maar ik heb van haar nog niets gehoord. Even geduld nog...
En iedereen bedankt voor de leuke berichtjes!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben net gebeld. Het is goed gegaan. Het hele oog is eruit en hij mag om half 6 alweer naar huis. Ik ben nu bij mijn ouders die mee waren, we gaan hem om 6 uur ophalen
Dan zijn jullie er net op tijd bij geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:01 schreef heaven7 het volgende:
De ontsteking zat tot aan de oogzenuw, het is niet helemaal duidelijk of er nog een groot risico is van dat er alsnog iets op de hersens overslaat. Elke dag dat het goed met em gaat neemt de kans wel af. Een antibioticakuur is belangrijk om de laatste restjes weg te nemen. We krijgen nu pilletjes ipv die druppels uit Italië, vertrouw dat niet meer zo.
De DA zal het vast het beste weten maar met zo'n infectie kan er wellicht een restje zijn achtergebleven. En dan wil je zo'n wond niet helemaal dicht hebben maar een gaatje (of rubber pijpje) laten zitten om het wondvocht en evt. pus af te laten vloeien. Zo werkt het bij mensen tenminste vaak na een infectie, maar het kan best zijn dat hij bij Joey alles helemaal heeft kunnen weghalen en dat dat niet nodig is. Of dat dat bij dieren niet zo werkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:05 schreef heaven7 het volgende:
Niet dat ik weet? Heeft hij het niet over gehad. Zou daar nu nog iets zichtbaar van moeten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |