abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100415753
quote:
Ik begrijp dit wel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100415754
Voor iedereen die meteen over "multiculti" begint..... Jullie kunnen je vast de rellen in Den Bosch van een paar jaar geleden nog herinneren.... Toen een blanke man uit een minder bedeelden wijk was neergeschoten en al zijn inheemse vriendjes twee weken lang een wijk bezet hebben gehouden.... Daar stelt dit Londonse opstootje weinig bij voor kan ik je vertellen....

Laten we nou eens ophouden met dingen voor onszelf recht te praten door "de ander" de schuld te geven. Dit heeft helemaal niets met multiculti of minderheden te maken, zoals bewezen door het feit dat ook uniculti meerderheden (dare I say... PVV stemmers) dit soort dingen doen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:31:45 #53
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_100415794
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik begrijp dit wel.
:')
Laffe huichelaar
  PR/Manusje van alles zondag 7 augustus 2011 @ 10:32:41 #54
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_100415801
Dus eigenlijk gaat het om mensen die minder bedeeld zijn? Minder bedeelden zijn dus een gevaar in onze samenleving.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_100415806
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:29 schreef Kumerian het volgende:
Voor iedereen die meteen over "multiculti" begint..... Jullie kunnen je vast de rellen in Den Bosch van een paar jaar geleden nog herinneren.... Toen een blanke man uit een minder bedeelden wijk was neergeschoten en al zijn inheemse vriendjes twee weken lang een wijk bezet hebben gehouden.... Daar stelt dit Londonse opstootje weinig bij voor kan ik je vertellen....

Laten we nou eens ophouden met dingen voor onszelf recht te praten door "de ander" de schuld te geven. Dit heeft helemaal niets met multiculti of minderheden te maken, zoals bewezen door het feit dat ook uniculti meerderheden (dare I say... PVV stemmers) dit soort dingen doen.
2 weken lang en dit stelt er niets bij voor? Nou dan kan je dat vast wel hard maken.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100415848
quote:
Was dit ook op CNN?
quote:
Ik dacht dat we de ontkenningsfase voorbij waren m.b.t. het multicul probleem.
Iedereen weet dat de multiculturele samenleving is mislukt en velen durven het ook uit te spreken,
Angela Merkel bijv.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:38:13 #57
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_100415894
quote:

jawel, helaas heeft dit wel met multiculti te maken. De reden dat die jongeren rellen is geneens om de doodgeschoten jongen, maar heeft ook te maken met hun eigen ervaringen met racisme, werkloosheid en dat ze zich niet geaccepteerd voelen in de maatschappij. Die jongeren die rellen zijn voornamelijk getint of donker, terwijl het grootste deel van de politie blank is. Dit heeft zeker met multiculti te maken.

Werkloosheid is voor mijn mening de grootste aanleiding voor de rellen
pi_100415918
Natuurlijk niet zo vreemd dat dit gebeurt.

De Britten zijn al een tijdje volkomen van het padje, en dan met name de Britse elite, die nog steeds heilig gelooft in cultuurrelativisme (en haar jongere broertje, multiculturalisme).

Dat geloof in cultuurrelativisme heeft geleid tot een volledige afgegleden Britse maatschappij. Power to the Tokkies! Meer daar over valt te lezen in een boekje geschreven door PC David Copperfield: politiemensen doen hun werk niet, want als ze dat doen, dan krijgen ze op hun flikker van hoger geplaatste officieren.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:39:51 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100415933
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Altijd hetzelfde liedje :')
Hij was zoooo lief, deed nooit iemand kwaad.

Maar dan wel met een blaffer op zak lopen en op de politie schieten :')
Ze schieten echt altijd de verkeerde neer he :')
The truth was in here.
pi_100415935
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dus eigenlijk gaat het om mensen die minder bedeeld zijn? Minder bedeelden zijn dus een gevaar in onze samenleving.
Nee, dit gaat niet om minder-bedeelden.
Broadwater Farm is na de rellen van 1985 juist 1 van de veiligste stadsdelen van de wereld geworden, nadat er enorm veel in is geinvesteerd.

Het is een black-white issue.
pi_100415937
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 09:41 schreef timmmmm het volgende:
Zeg ik dat? Ik zeg alleen dat ik die mensen wel begrijp. Geweld is nooit een oplossing.
Zeker ook begrip gehad voor de kapers van 9/11 en de Marokaantjes in Ede die daar weer begrip voor op konden brengen. Ook begrip voor Breivik? Begrip voor onze eigen kut-Marokanen?

Ik heb geen enkel begrip voor mensen die daar allemaal begrip voor hebben.
Door begrip te tonen legitimeer je deze criminele daden.
Exaudi orationem meam
pi_100415940
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:38 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Prima. En waar komt die werkloosheid door? Laat me raden, discriminatie?

Nee, natuurlijk niet. Cultuurrelativisme: het maakt niet uit wat je doet, want het is allemaal goed. Niet naar school gaan? Dat moet toch kunnen...

En het dan raar vinden dat ze geen baan kunnen vinden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_100415975
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:38 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

jawel, helaas heeft dit wel met multiculti te maken. De reden dat die jongeren rellen is geneens om de doodgeschoten jongen, maar heeft ook te maken met hun eigen ervaringen met racisme, werkloosheid en dat ze zich niet geaccepteerd voelen in de maatschappij. Die jongeren die rellen zijn voornamelijk getint of donker, terwijl het grootste deel van de politie blank is. Dit heeft zeker met multiculti te maken.

Hoe komt het dat ze werkeloos zijn?
pi_100416042
quote:

[..]

Racisme en niet accepteren doen die groepen net zo hard zelf naar West-Europeanen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:47:05 #65
eng, maar toch best lief
pi_100416073
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Prima. En waar komt die werkloosheid door? Laat me raden, discriminatie?

Nee, natuurlijk niet. Cultuurrelativisme: het maakt niet uit wat je doet, want het is allemaal goed. Niet naar school gaan? Dat moet toch kunnen...

En het dan raar vinden dat ze geen baan kunnen vinden.
Ik denk niet dat je het helemaal begrijpt. Ikzelf zou geen tijd hebben om mee te rellen, want ik werk en ga naar school. En veel die niet werken, blijven ook thuis omdat ze mee willen dragen aan een rustige maatschappij. Die jongeren word een hard toekomstbeeld voorgehouden, voor als je opgroeit in een multiculti achterstandsbuurt.
Tja, ze gaan wel naar school, maar het zijn wel zwarte scholen, en laten we eerlijk zijn, een gemengde of witte school is vaak beter.
Daarnaast is de werkloosheid in dat soort buurten hoog, en door gekleurde rellende jongeren denken de meeste gekleurde jongeren dat ze nooit een normale baan krijgen. Dus daarom kijken ze op naar criminelen die een benden leiden, waar dus wel veel geld te verdienen valt. Want ze denken altijd vast te blijven zitten, in waar ze zijn opgegroeid.
pi_100416110
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:47 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Ik denk niet dat je het helemaal begrijpt. Ikzelf zou geen tijd hebben om mee te rellen, want ik werk en ga naar school. En veel die niet werken, blijven ook thuis omdat ze mee willen dragen aan een rustige maatschappij. Die jongeren word een hard toekomstbeeld voorgehouden, voor als je opgroeit in een multiculti achterstandsbuurt.
Tja, ze gaan wel naar school, maar het zijn wel zwarte scholen, en laten we eerlijk zijn, een gemengde of witte school is vaak beter.
Daarnaast is de werkloosheid in dat soort buurten hoog, en door gekleurde rellende jongeren denken de meeste gekleurde jongeren dat ze nooit een normale baan krijgen. Dus daarom kijken ze op naar criminelen die een benden leiden, waar dus wel veel geld te verdienen valt. Want ze denken altijd vast te blijven zitten, in waar ze zijn opgegroeid.
OK dan is het goed 8)7 :r
Exaudi orationem meam
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:52:58 #67
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_100416184
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

als ze hier een blanke topcrimineel doodschieten lees je in de telegraaf dat het een verwerpelijke man was. Schieten ze een gekleurde topcrimineel dood, lees je in hetzelfde pauperblaadje een interview met z'n broers en zn matties: het is een lieverdje. O+ O+
Die steken liever hun kop in het zand, niet zo gek ook als je uit de woestijn komt.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:54:08 #68
eng, maar toch best lief
pi_100416210
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:45 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Racisme en niet accepteren doen die groepen net zo hard zelf naar West-Europeanen.
Met racisme bedoel ik niet iemand op straat uitschelden. Maar hoe mensen je zien in de maatschappij. Gekleurde jongeren hebben niet een voorkeur bij een sollicitatiegesprek, laten we eerlijk zijn. Net als veel gekleurde jongeren worden aangehouden (gefouilleerd) door de politie. Dat bedoel ik met racisme....
pi_100416212
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:01 schreef apple_pie het volgende:
Die mensen weten hypocrisie tot een kunstvorm te verheffen...
Inderdaad zeg. Schiet ze voor mijn part allemaal maar af.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:56:44 #70
eng, maar toch best lief
pi_100416259
quote:
9s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:42 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hoe komt het dat ze werkeloos zijn?
Wat denk je nou zelf ... :{

Denk je echt dat de baantjes daar voor het oprapen liggen, en zo ja ... zou een donkere jongen uit een achterstandsbuurt dat baantje meteen krijgen. Als de werkloosheid niet zo hoog was, waren er ook minder problemen. Wat ze zouden moeten doen, is niet alle immigranten en minderheden in één buurt stoppen, want dan krijg je dit. Een gemengde samenleving is veel beter
pi_100416268
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:47 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat ik het niet begrijp. Maar het zou ook kunnen dat jij het niet begrijpt.

Ik snap dat die jongeren in zo'n wijk in een jungle leven. Ze hebben daar een 'cultuur' van voetbalhooligans, wat betekent dat je keihard moet zijn, wil je niet ten onder gaan. Een beetje goed opletten op school, is er dan ook niet bij, want voor je het weet ben je een studiebol, en dan ben je de pineut.

De scholen in het VK helpen ook niet mee, omdat ze bijkans bezwijken onder het cultuurrelativisme: waarom zou een leraar het beter weten dan een leerling? Als studenten dus niet willen studeren, dan moeten ze dat zeker niet doen. Het gevolg is dat die kinderen opgroeien zonder dat ze iets leren. Ze krijgen geen sociale vaardigheden mee waarmee ze een baan kunnen krijgen, want het enige wat ze echt nodig hebben om te overleven, zijn de sociale vaardigheden van de straat: van je afmeppen als het fout gaat, en uitstralen dat er niet met je valt te spotten. Ondertussen houdt de verzorgingsstaat ze in leven, dus waarom zou je beter je best doen?

Probeer daar maar eens een baan mee te krijgen.
pi_100416278
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:56 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf ... :{

Denk je echt dat de baantjes daar voor het oprapen liggen, en zo ja ... zou een donkere jongen uit een achterstandsbuurt dat baantje meteen krijgen. Als de werkloosheid niet zo hoog was, waren er ook minder problemen. Wat ze zouden moeten doen, is niet alle immigranten en minderheden in één buurt stoppen, want dan krijg je dit. Een gemengde samenleving is veel beter
Dit gemiep wil ik echt nooit meer horen. NERGENS in het Westen stopt de overheid mensen in bepaalde wijken. Mensen kiezen zelf waar ze gaan wonen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:59:02 #73
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_100416297
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:54 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

Met racisme bedoel ik niet iemand op straat uitschelden. Maar hoe mensen je zien in de maatschappij. Gekleurde jongeren hebben niet een voorkeur bij een sollicitatiegesprek, laten we eerlijk zijn. Net als veel gekleurde jongeren worden aangehouden (gefouilleerd) door de politie. Dat bedoel ik met racisme....
WTF heeft dit met racisme te maken?! Bij een sollicitatiegesprek wil het bedrijf logischerwijs iemand met een goede opleiding, en niet iemand met een ghettomentaliteit. En gezien het grote aantal criminele "gekleurden", is het heel logisch dat de politie daar meer op let: het vergroot de pakkans, iets wat zeer gewenst is.
En als ze dat niet willen zullen ze ZELF daar iets aan moeten doen. En sommige doen dat ook, maar die hoor/zie je niet meer in het nieuws... De rest is al tientallen jaren een chaos, en zal dat bljiven zolang de overheden hier te soft zijn om problemen aan te pakken (of ook maar problemen te durven benoemen).
censuur :O
pi_100416325
Zo solliciteren wil ook niet echt helpen

zondag 7 augustus 2011 @ 11:00:49 #75
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_100416332
Ik ben een resultaat van de multiculturele samenleving en ik ben een groot succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')