Overeem zit dan toch in de UFC..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Das toch raar? Waarom halen ze dan Overeem weer terug? Om alleen maar af te wachten op ....wat?
Ik bedoelde meer zijn laatste fight in Strikeforce voordat hij naar de UFC gaat. Dat zou een knaller moeten zijn! En aangezien dat niet meer tegen de winnaar van de GP gaat worden, tegen wie zou het dan wel moeten zijn? ....Fedor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Overeem zit dan toch in de UFC..
Op die manier bedoel je, buiten de GP deelnemers om heeft hij weinig tegenstand idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:02 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zijn laatste fight in Strikeforce voordat hij naar de UFC gaat. Dat zou een knaller moeten zijn! En aangezien dat niet meer tegen de winnaar van de GP gaat worden, tegen wie zou het dan wel moeten zijn? ....Fedor?
Het lijkt mij onverstandig Overeem nog in Strikeforce te laten vechten hij heeft daar niets meer te winnen nu de GP een fail is geworden en als hij verliest verliest hij veel marketingwaarde in de UFC.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Op die manier bedoel je, buiten de GP deelnemers om heeft hij weinig tegenstand idd.
Ik weet niet of Overeem verplicht is om die laatste fight perse af te werken in Strikeforce?
De belt van Diaz is nu vacant en hij naar de UFC, of was zijn contract toevallig net afgelopen?
Eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:24 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Het lijkt mij onverstandig Overeem nog in Strikeforce te laten vechten hij heeft daar niets meer te winnen nu de GP een fail is geworden en als hij verliest verliest hij veel marketingwaarde in de UFC.
Dat is inderdaad een fijne matchup! Al is Overeem best een goede grappler. Ik ben benieuwd of hij sterk genoeg is om Mir te ragdollen zoals hij met Rogers deed. Striking-voordeel gaat naar Overeem, hoewel Mir ook niet slecht is daar, en defensief misschien zelfs iets sterker dan Overeem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:43 schreef incognitoomuch het volgende:
Vind Frank Mir wel een goeie voor Overeem om mee te beginnen, al zal hij hard moeten gaan werken aan zijn ground skills.
De nieuwe Mir is wel iets groter dan Overeem met zijn 265lbs en ripped zijn. Ik denk niet dat er een krachtsverschil zal spelen. Overeem moet ook staand oppassen. Overeem is beter maar een tik kan zo de balans verstoren, zeker als je Werdum's partij in oogschouw neemt. Op de grond zie ik Mir ook niet in de problemen komen. Ik denk dat Mir een zware pot zou worden. Dan liever Cain die ik staand en wat kracht betreft tekort zie komen maar dan moet Overeem wel conditioneel mee kunnen komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een fijne matchup! Al is Overeem best een goede grappler. Ik ben benieuwd of hij sterk genoeg is om Mir te ragdollen zoals hij met Rogers deed. Striking-voordeel gaat naar Overeem, hoewel Mir ook niet slecht is daar, en defensief misschien zelfs iets sterker dan Overeem.
Op de grond is Mir natuurlijk de betere, en ik denk niet dat Overeem's guillotine werkt tegen hem. Maar ik denk dat Overeem tegenwoordig te voorzichtig op de grond is om makkelijk te submitten.
Het lijkt me in ieder geval een erg leuk gevecht! En hoewel Overeem hoogstwaarschijnlijk de favoriet is, zal het mij niet heel erg verbazen als Mir het wint.
Velasquez is een véél lastigere match-up voor Overeem dan Mir, daarbij denk ik zelf dat Overeem een groot voordeel zal hebben als het op kracht aan komt. Ook al heeft Mir tegenwoordig wat aan spiermassa gewonnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:31 schreef Fokski het volgende:
[..]
De nieuwe Mir is wel iets groter dan Overeem met zijn 265lbs en ripped zijn. Ik denk niet dat er een krachtsverschil zal spelen. Overeem moet ook staand oppassen. Overeem is beter maar een tik kan zo de balans verstoren, zeker als je Werdum's partij in oogschouw neemt. Op de grond zie ik Mir ook niet in de problemen komen. Ik denk dat Mir een zware pot zou worden. Dan liever Cain die ik staand en wat kracht betreft tekort zie komen maar dan moet Overeem wel conditioneel mee kunnen komen.
quote:Dan Hardy vs. Chris Lytle
Dit zou zomaar FotN kunnen worden, maar zo staan er nog 2/3 fights op die card. Ondanks de minder bekende namen een hoop mooie match-ups. Lytle is een beest, I mean how do you not like this guy!! Maar als ik zou mogen kiezen hoop ik toch op Dan Hardy omdat er waarschijnlijk een grotere toekomst voor hem is.
Jim Miller vs. Ben Henderson
Back and forth fight met veel waanzinnige actie met Miller die aan langste eind zal trekken.
Hopelijk krijgen we een mooie finish te zien, maar ik ga voor een JD.
Charles Oliveira vs. Donald Cerrone
Zeer leuke match-up!! Cowboy met een late finish
Amir Sadollah vs. Duane Ludwig
Sadollah moet deze pot pakken en om eerlijk te zijn ook finishen, maar of hem dat lukt weet ik niet.
quote:C.B. Dollaway vs. Jared Hamman
Fuck Dollaway. Toch wint ie denk ik.. semi saaie JD.
Joseph Benavidez vs. Eddie Wineland
Benavidez zal deze pot waarschijnlijk pakken, ik heb zo’n gevoel dat Wineland zijn top heeft gehad als fighter en langzaam zal afglijden. I’m thinking choke
Ed Herman vs. Kyle Noke
Noke by submission natuurlijk
Karlos Vemola vs. Ronny Markes
1st round KO! Vemola is een mannetje
Alex Caceres vs. Jimy Hettes
Hettes schijnt nogal wat submissions in huis te hebben, dus waarom niet.
Cole Miller vs. T.J. O'Brien
1st round submission voor Magrinho! Doei T.J.
Jacob Volkmann vs. Danny Castillo
Man wat heb ik een hekel aan die Volkmann, wat een imbeciel is dat. Castillo gaat het waarschijnlijk afleggen, maar ik ga 100% voor hem.
Edwin Figueroa vs. Jason Reinhardt
Waarschijnlijk een decision win of als we geluk hebben een (T)KO.
Vaag interview. Enige wat zeker lijkt is dat hij niet in oktober zal vechten in Rusland.quote:
+quote:"I've been fighting since '98, fighting forever, a lot of it is just that I'm not doing my responsibilities like I need to at home," he said. "I feel like I'm not being the type of dad I want to. I got four kids and lots of times I feel just an immense sense of guilt for not being there in times when I should."
"I just feel like I have a lot of things in my head that I feel guilty about," he said. "I have a great time fighting, and I love fighting I want to do it all the time but I think that sometimes it's time for me to not think about what I want and start thinking about what's best for other people."
quote:"He is borrowing my diet tips"
Hij was tijdens zijn 1e poging 227 gram te zwaar (je mag 171 zijn).quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bij zijn tweede poging was hij toch 170lbs, en 171,5 bij zijn eerste? Dat iszo'n 700 gram, en dat is behoorlijk wat als je al aan je max zit. Ik heb zelf ook nooit gecut, maar ik heb wel gezien hoe chagrijnig vrienden van mij werden omdat ze helemaal uitgedroogd en uitgehongerd waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |