Barry traint al sinds begin dit jaar met Death Cruth, een kamp met alleen maar heavyweight worstelaars. Denk dat z'n groundgame nu wel flink verbeterd is. Hij hoeft geen submission wonder te zijn, enkel weten hoe hij moet ontsnappen en terug naar z'n voeten komtquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
Struve moet Barry echt meteen neerhalen, op de grond is HD echt wel te pakken.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: CBS/Shwotime/ProElite/M-1 Global gaan een samenwerking aan!
quote:We have no imminent deal with Showtime/CBS. We @ProElitemma are not sure what "source" cage potato used but they were wrong.
Hamill is na zijn loss uit de top 15 gevallen (wat mij betreft) en beter wordt het er niet op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Toch vreemd van Hamill, had zijn laatste gevecht niet gezien, maar hij kon toch echt nog wel mee
Maar ja, als hij echt bij elk gevecht steeds om een injury heen moet trainen is het niet leuk meer nee. Helaas.
Van Bisping heeft hij iig gewonnen.
Ik geloof er niets van. Hardy heeft te veel zwakke punten, Lytle nagenoeg niet in vergelijking.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:58 schreef Fenomeno het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Hardy Lytle pakt
Barry mag dan niet geweldig op de grond zijn maar hij is echt niet zo makkelijk op de grond te krijgen door Struve en ik denk dat hij genoeg heeft geleerd om niet gesubmit te worden, zolang Struve bij Team Schreiber zit en niet in de VS traint bij een goede gym gaat het gewoon niets worden, althans niets meer dan een bijrol. De klappen die Struve pakt zal hij niet nog 5 jaar zo "goed" kunnen hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Fenomeno het volgende:
Struve moet Barry echt meteen neerhalen, op de grond is HD echt wel te pakken.
+quote:The fighter's representatives at Alchemist Management today told www.mmajunkie.com the 39-year-old plans to continue competing inside the octagon.
quote:Kendall Grove vs. Joe Riggs
Andrei Arlovski vs. Ray Lopez
Reagan Penn vs. Paul Gardiner
Sarah McMann vs. Raquel Pa'aluhi
Mark Ellis vs. Jake Heun
Drew McFedries vs. Kala Hose
Tuurlijk hij moet natuurlijk wel het nieuwe gezicht van MC Hammer blijven nu Nate is weg gejaagd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Jorge Rivera will not retire after all
Wil Story graag ontslagen worden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:26 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC's "man on a mission" Rick Story calls out his next opponent: Dong Hyun Kim
Ik had em liever tegen Penn zien vechten ( en zien verliezenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wil Story graag ontslagen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |