Wat mij betreft zou Van Gaal zelfs kans maken. Wat mij betreft zelfs Doublepain of Dj_Day_V. Anyone but Rutten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
Wie moet Rutten gaan opvolgen als hij straks de laan uitgestuurd gaat worden?
Van Gaal bij PSV? Ligt dat niet enorm gevoelig bij jullie achterban vanwege zijn verleden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat mij betreft zou Van Gaal zelfs kans maken. Wat mij betreft zelfs Doublepain of Dj_Day_V. Anyone but Rutten.
Ik bedoelde die verdediger Wuijtens of Wuytens ofzo iets.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mertens is een Belg die voor Utrecht speelde
Mario Been zit nog zonder clubquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
Dan winnen we daar wel met 10-0.quote:
Jij hebt persoonlijk contact met verschillende spelers blijkbaar?quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan winnen we daar wel met 10-0.
Maar serieus, ik denk dat hij beter zou presteren dan Rutten. Spelersgroep is hem ook zat.
Vond veel spelers er in Alkmaar erg ongeïnteresseerd bij lopen. Hij kon roepen en wijzen vanaf de zijlijn, er werd nauwelijks gereageerd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:36 schreef Gauner het volgende:
[..]
Jij hebt persoonlijk contact met verschillende spelers blijkbaar?
De spelers zaten gewoon niet hoog genoeg in de concentratie, snap dat dan!quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vond veel spelers er in Alkmaar erg ongeïnteresseerd bij lopen. Hij kon roepen en wijzen vanaf de zijlijn, er werd nauwelijks gereageerd.
Het is een procesquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:50 schreef Gauner het volgende:
[..]
De spelers zaten gewoon niet hoog genoeg in de concentratie, snap dat dan!
Die hebben we al in huis en luistert naar de naam Phillip Cocu.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
Precies!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:04 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die hebben we al in huis en luistert naar de naam Phillip Cocu.
Als Cocu zo goed is moet hij nu die spelers toch ook al aan de gang krijgen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:08 schreef joers1 het volgende:
[..]
Precies!!
Ik ben nooit een fan geweest van Rutten...maar hij gaat gewoon verder, waar ie in mei is geëindigd. Slappe hap, geen beleving over kunnen brengen op de spelers.
Een seizoensopening ZO waardeloos beginnen, met dergelijk slap spel?? Dat is onvermogen van een coach!
Pietertje weg? We hebben toch verdedigers genoeg.quote:Mopperende Pieters gaat wellicht in Premier League aan de slag
Maandag, 8 augustus 2011 om 07:45
Erik Pieters valt van de ene verbazing in de andere. De linkerverdediger van PSV startte zondag tegen AZ (3-1 verlies) niet in de basis en mocht pas na rust zijn opwachting maken. Volgens diverse Britse tabloids was Alan Pardew daar erg blij mee. De manager van Newcastle United was naar verluidt naar Alkmaar getogen om de verrichtingen van de Oranje-international te aanschouwen.
Op St' James Park gaat men er nog steeds van uit dat José Enrique tijdens de zomerse transfermarkt van werkomgeving verandert. Het contract met de Spaanse linksback loopt over minder dan een jaar af en met name Arsenal en Liverpool zijn in de ex-speler van Villarreal geïnteresseerd. Mocht José Enrique vertrekken, dan behoort Pieters tot de kandidaten om als opvolger te worden aangetrokken.
PSV-coach Fred Rutten gaf zondag voorkeur aan Abel Tamata. Pieters begreep daar weinig van. "Als je zo goed als honderd procent fit bent, wil je altijd spelen", noteerde De Telegraaf uit zijn mond. De teleurstelling was van zijn gezicht af te lezen: "Misschien heeft het wel verkeerd uitgepakt, maar dat is achteraf natuurlijk makkelijk praten."
Newcastle is voorlopig ook nog op zoek naar een aanvaller. Pardew maakte van zijn aanwezigheid in Alkmaar gebruik om ook Ola Toivonen te bekijken. Roman Pavlyuchenko en Peter Crouch, beiden uitkomend voor Tottenham Hotspur, zijn ook in beeld. Verder hoopt men de komst van Gabriel Obertan van Manchester United maandag af te ronden.
True that. Tijd voor Cocu!quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:08 schreef joers1 het volgende:
[..]
Precies!!
Ik ben nooit een fan geweest van Rutten...maar hij gaat gewoon verder, waar ie in mei is geëindigd. Slappe hap, geen beleving over kunnen brengen op de spelers.
Een seizoensopening ZO waardeloos beginnen, met dergelijk slap spel?? Dat is onvermogen van een coach!
Het gaat meer om de zwakte van Rutten...kennelijk zien weinig mensen dat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Cocu zo goed is moet hij nu die spelers toch ook al aan de gang krijgen?
Lijkt me wel. Cocu is net als de Boer iemand met echt hart voor de club. Cocu heeft een geweldige carriere gehad en ademt PSV.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Cocu zo goed is moet hij nu die spelers toch ook al aan de gang krijgen?
Dat hij niet goed overkomt op TV moge duidelijk zijn maar ik kan me niet voorstellen dat hij ook zo traint en met zijn spelers omgaat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:29 schreef joers1 het volgende:
[..]
Het gaat meer om de zwakte van Rutten...kennelijk zien weinig mensen dat.
Ik erger me dood aan die slapjanus...vorig seizoen PSV al als een dweil laten spelen en hij gaat vrolijk verder. Ik verlang BIJNA terug naar Ronald Koemand en Huub Stevens haha.
Ik heb enorm veel respect voor Cocu, maar hij zit naast Fred en maakt deel uit van de staf, die lamlendigheid krijgt hij er dus ook niet uit, tenminste niet als assistent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:33 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Cocu is net als de Boer iemand met echt hart voor de club. Cocu heeft een geweldige carriere gehad en ademt PSV.
Op Isaksson na zijn alle aankopen gedaan onder Rutten. Dit hele elftal dat zo belabberd speelt is zijn erfenis. En dan met name Engelaar.
Wacht, je probeert nu goed te praten dat Rutten experimenteert op de eerste wedstrijd van het seizoen? Dit is toch gewoon waardeloos? Overigens vond ik Ojo niet bepaald goed spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:01 schreef jpg97 het volgende:
Het experiment met Tamata op links en Engelaar in het centrum heeft gewoon niet goed uitgepakt.
Kan gebeuren. Ik vond het raar dat zowel Bouma als Pieters niet in de basis begonnen.
Ojo heeft mij positief verrast ( maar dat kun je na 1 wedstrijd ook niet echt goed beoordelen ).
Rutten weet duidelijk niet hoe hij tactiek moet overbrengen.
Denk dat hij voor, of tijdens, de winterstop weg is. Als hij ballen heeft om zelf op te stappen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |