SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik heb hem gisteren binnen gekregen, EN ER ZITTEN GLIMMERTJES OP. GLIMMERTJESquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:36 schreef Ezell het volgende:
Klote, ik heb nog steeds niet mijn OV-chipkaart geregeld. Dat zou ik vandaag doen.
Volgens mij heb ik geen pasfoto's.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren binnen gekregen, EN ER ZITTEN GLIMMERTJES OP. GLIMMERTJES
Maar beter schiet je op dan, het duurt best lang.
Ik moet mijn pasfoto nog uploaden voor mijn schoolpas, maar dat kan nu niet wantquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen pasfoto's.
OH, IT'S THE HARD KNOCK LIFE, FOR US. IT'S THE HARD KNOCK LIFE!
Puik plan, werkte ook voor mijn Aardrijkskunde CE.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:43 schreef Ezell het volgende:
Doelstelling van vannacht: wakker blijven tot 3:33.
Twee keer van acht tot vijf uur 's ochtends 'geleerd' voor CE's. Raar dat je zo ook kan slagen..quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Puik plan, werkte ook voor mijn Aardrijkskunde CE.
Waar ga je dan slapen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:47 schreef Kaasrol het volgende:
Morgen kamer leeghalen voor verbouwing...
Werkkamer van mijn moeder, 3 dagen lang. Die vraag is ook relevant voor de UIT trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Twee keer van acht tot vijf uur 's ochtends 'geleerd' voor CE's. Raar dat je zo ook kan slagen..
[..]
Waar ga je dan slapen?
Neem een opgooitent mee en ga kamperen in een willekeurig parkje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Werkkamer van mijn moeder, 3 dagen lang. Die vraag is ook relevant voor de UIT trouwens![]()
Camping de Berekuilquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem een opgooitent mee en ga kamperen in een willekeurig parkje.
Haha.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Camping de Berekuil
Nee, morgen ga ik mailen naar SIB (zou ik eigenlijk vandaag doen) of er nog plaatsen zijn. En zo niet, jeugdherberg voor 12 euro per nacht
Ik heb altijd zin in eten. Het went wel hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:07 schreef Ezell het volgende:
Ah, ik heb zin in eten. Ik lijk net Water met haar lintworm...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:07 schreef Ezell het volgende:
Ah, ik heb zin in eten. Ik lijk net Water met haar lintworm...
Wtf..quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in eten. Het went wel hoor.
Tot je niet meer opkijkt als je 3 kapsalonnen op een middag eet
Het rare eraan is, dat ik grens aan ondergewicht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wtf..Maarre, jij bent ook een jongen. Die hebben altijd honger...
hallon ballonquote:
Ach, heb je genoeg mest voor volgend seizoen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha nee man. Slecht weer hiero. Alles is verregend![]()
Truequote:Op zondag 7 augustus 2011 03:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ach, heb je genoeg mest voor volgend seizoen.
quote:
Spitze ja!quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:34 schreef Ezell het volgende:
Hehe, eindelijk. Mooie tijd om te gaan slapen. Nu maar hopen dat ik meteeen in slaap val, want dat is toll.
Dat zei je gisteren ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:39 schreef Etsu het volgende:
Voor het eerst deze week heb ik als een roos geslapen, voelt goed dit.
o vandaarquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
gisteren moest ik om 7 uur op. Vandaag niet.
zo vroeg is dat nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:52 schreef Kaasrol het volgende:
gvd hoe komt mijn zusje op het idee om me om half 9 wakker te maken!
Kutkind dat ze er is.
Het is 6 weken geleden dat ik zo vroeg ben opgestaan, met uitzondering van vrijdag.quote:
pffquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is 6 weken geleden dat ik zo vroeg ben opgestaan, met uitzondering van vrijdag.
Lui kind.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is 6 weken geleden dat ik zo vroeg ben opgestaan, met uitzondering van vrijdag.
Klopt.quote:
had ik ook, klik op deze link:quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:58 schreef Etsu het volgende:
Waarom doet fok mobile kut dit dat kan geen dm meer openen
en dan zal het nog wel even duren voordat wij dat gaan merkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:00 schreef Kaasrol het volgende:
Jongens ik bedenk net, dit is de laatste dag dat we nog in welvaart leven misschien. Morgen stort de economie in...
Waarom zit jij fok mobilequote:Op zondag 7 augustus 2011 12:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
had ik ook, klik op deze link:
http://dm.fok.nl
Dat kan nog sneller gaan dan je denkt hoor. Studiefinanciering voor volgend jaar zal wel weer op bezuinigd worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
en dan zal het nog wel even duren voordat wij dat gaan merken
gaat allemaal wel meevallenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat kan nog sneller gaan dan je denkt hoor. Studiefinanciering voor volgend jaar zal wel weer op bezuinigd worden.
aiquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Hoi. Ik moet over 2 weken 3 tentamens halen.
met water maar wel voorzichtigquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:12 schreef Etsu het volgende:
Scheerschuim is op, hoe moet ik me nu scheren
Niet. Echte mannen hebben een baard.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:12 schreef Etsu het volgende:
Scheerschuim is op, hoe moet ik me nu scheren
Gilette. Whyquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:17 schreef Dastan het volgende:
wat voor scheermes heb je eigenlijk etsu?
dat is echt homofielquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Scheerapparaat is veel handiger.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
Kap eens. Laat je baard gewoon staan.
Geen van allen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn jullie nou studenten of wat?
Neen, wij zijn allen laffe borrelaers.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn jullie nou studenten of wat?
Wenkbrauwen bijwerken? Wat ben jij voor joekelgay dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:31 schreef Etsu het volgende:
Nu wenkbrauwen bijwerken, neusgaten bijknippen, make up, schuim in m'n haar en ik kan weer als een mooiboy door het leven.
Jij dan met je elektrisch scheren.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wenkbrauwen bijwerken? Wat ben jij voor joekelgay dan?
EN DE MAKE UP EN DE NEUSGATEN EN DE ALLES WAT EEN WAANZIN DIT KAN ECHT NIET IK BEL DE POLITIE NUquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wenkbrauwen bijwerken? Wat ben jij voor joekelgay dan?
En dan noemen jullie je topic SOG?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neen, wij zijn allen laffe borrelaers.
Ik rag m'n scheerapparaat over je kop heen als je nog een keer zo'n opmerking durft te maken.quote:
Nee, lul, borrelaers, je snapt het leven niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan noemen jullie je topic SOG?
het is borrelaars trouwens.
Alsof dat onze keuze was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En dan noemen jullie je topic SOG?
Wat ben jij voor natte dweil?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, lul, borrelaers, je snapt het leven niet.
Uitknijpen en opeten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:35 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een puist, laten staan of uitknijpen?
Bakkes, Floris-Jan, met je gladde haartjes en je achterlijk neppe accent.quote:
Kap nou maar met trollen want ik ga niet meer happen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bakkes, Floris-Jan, met je gladde haartjes en je achterlijk neppe accent.
Stoer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kap nou maar met trollen want ik ga niet meer happen.
Ik was kutkabouter, maar dat account was verneukt tot op het bot, en toen zei Yvonne toen ik weer eens geunbanned werd dat ik net zo goed een nieuw account kon nemen, zodat ik weer een schoon lijstje aan notes kon beginnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:38 schreef Etsu het volgende:
Waar kom jij vandaan eeiknooit eerder gezien...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik was kutkabouter, maar dat account was verneukt tot op het bot, en toen zei Yvonne toen ik weer eens geunbanned werd dat ik net zo goed een nieuw account kon nemen, zodat ik weer een schoon lijstje aan notes kon beginnen.
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goed verhaal, sterke teksten, ik geef je een 8.
kutkabouter ook nooit gezien hierquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik was kutkabouter, maar dat account was verneukt tot op het bot, en toen zei Yvonne toen ik weer eens geunbanned werd dat ik net zo goed een nieuw account kon nemen, zodat ik weer een schoon lijstje aan notes kon beginnen.
Nee, ik was dan ook van EXA 2010 (bazenjaarquote:
Ik was ook van EXA 2010 en heb jou ook nooit gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik was dan ook van EXA 2010 (bazenjaar). Ik ben al student en ik ging hier soggen. Blijken hier alleen maar lui te zitten die nog niet eens hoeven te soggen.
Ik kwam bijna alleen in de SC, en daar zat jij niet zo vaak nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was ook van EXA 2010 en heb jou ook nooit gezien.
Je mag gerust 'niet' zeggen hoor. EXA-SC'10 faalde enorm hard namelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kwam bijna alleen in de SC, en daar zat jij niet zo vaak nee.
Klopt. Ik heb er toch een goeie 3 weken gesogt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je mag gerust 'niet' zeggen hoor. EXA-SC'10 faalde enorm hard namelijk.
Hou 'm op de weg.quote:
Topic watquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
Dat topic wat ik net had gemaakt is de uitzondering die de regel bevestigd.![]()
Ik hoop dat je geen wo volgt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben een techie, en hoef dus niet te kunnen schrijven.
Nee hoor, we hebben zelfs een vak "schriftelijk rapporteren" omdat iedereen in de technische wereld lak heeft aan fatsoenlijk kunnen schrijven en ze daarvan af willen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan hoor je helemaal gewoon correct te kunnen schrijven. Ongeacht welke studie.
Dat gaat dan waarschijnlijk over schrijfstijl, niet over iets dodelijk eenvoudigs als de werkwoordspelling.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben zelfs een vak "schriftelijk rapporteren" omdat iedereen in de technische wereld lak heeft aan fatsoenlijk kunnen schrijven en ze daarvan af willen.
Jawel, daar gaat het dus wel over deels.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat gaat dan waarschijnlijk over schrijfstijl, niet over iets dodelijk eenvoudigs als de werkwoordspelling.
Jammer dat jij dat dan ook als excuus gebruikt voor je belachelijke spelling, terwijl dat nergens op slaat. Dit beheerste je tien jaar geleden waarschijnlijk prima, anders kon je niet naar het vwo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jawel, daar gaat het dus wel over deels.
Wij hadden geen cito, maar een givo. Dat ging met bepaalde kennisvlakken ipv punten, en bij taal en spelling had ik havo niveau. Alleen door rekenen en dergelijke mocht ik naar het vwo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer dat jij dat dan ook als excuus gebruikt voor je belachelijke spelling, terwijl dat nergens op slaat. Dit beheerste je tien jaar geleden waarschijnlijk prima, anders kon je niet naar het vwo.
Een heel slechte zaak, omdat je tot en met de middelbare school gewoon op alle vlakken voldoende moet kunnen scoren om een bepaald onderwijsniveau te kunnen volgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wij hadden geen cito, maar een givo. Dat ging met bepaalde kennisvlakken ipv punten, en bij taal en spelling had ik havo niveau. Alleen door rekenen en dergelijke mocht ik naar het vwo.
Onzin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een heel slechte zaak, omdat je tot en met de middelbare school gewoon op alle vlakken voldoende moet kunnen scoren om een bepaald onderwijsniveau te kunnen volgen.
Ja oke blablabla en vertel me eens, wtf heb ik aan goed kunnen schrijven als ik een machine digitaal aan het ontwerpen ben? Of aan het materiaal bewerken en assembleren?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een heel slechte zaak, omdat je tot en met de middelbare school gewoon op alle vlakken voldoende moet kunnen scoren om een bepaald onderwijsniveau te kunnen volgen.
Wist je dat Einstein dyslexie had?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:01 schreef Dastan het volgende:
Jij zit gewoon niet op wetenschappelijk niveau als je de stam+t-regel niet beheerst.
Dyslexie heeft niets met werkwoordspelling te maken, helaas voor jou.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wist je dat Einstein dyslexie had?
Ok. En nu?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:27 schreef luukieboy2 het volgende:
Schrijven is van cruciaal belang als je een beetje beroep wilt uitoefenen. Ik neem liever iemand aan die zijn CV goed op orde heeft qua spelling dan iemand die niet weet wanneer die een d/t/dt moet gebruiken.
Als je in de SC praat, heb je het tegen iedereen eigenlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:11 schreef luukieboy2 het volgende:
Heb ik het tegen jou?![]()
Aangesproken voelen![]()
Alsof dat niet automatisch behoort te gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef Kutstudent het volgende:
Shiiiiiit.Alsof ik niet kan schrijven. We zitten op een fucking forum, denk je dat ik niet iets zorgvuldiger ben als ik m'n CV aan het klussen ben?
Ik heb hoofdpijn. Ruilen?quote:
Oei.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Op dat gebied was ik liever een vrouw geweest.
Als vrouw zou jij je benen/oksels niet scheren?quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Op dat gebied was ik liever een vrouw geweest.
Ja. Behaarde vrouwen jeweet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als vrouw zou jij je benen/oksels niet scheren?
Mijn post niet snappen.quote:
Goed. Daar?quote:
Gewoon lekker muziek luisteren, beetje FOK!'en. Daarnet naar de stad geweest. Nu weer aan de wodka met m'n moeder.quote:
Wodka.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon lekker muziek luisteren, beetje FOK!'en. Daarnet naar de stad geweest. Nu weer aan de wodka met m'n moeder.Tot straks.
Nee snap ik niet nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn post niet snappen.
[..]
Goed. Daar?
Met mij wel goed. Alleen waarom doen pc's nooit wat ik ze van hen vraag?!?!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn post niet snappen.
[..]
Goed. Daar?
Wees blij, ik moet eten. doei.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef Etsu het volgende:
jeetje, nu dastan weg is blijf ik hier alleen achter met emzor, hoe ga ik dit overleven
Slechte zaak, ik zou je pc weggooien als ik jou was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
Met mij wel goed. Alleen waarom doen pc's nooit wat ik ze van hen vraag?!?!Doe ik een clean install, maak ik 1 partitie, formaat ik de C schijf, komt er vervolgens gvd 2x windows op m'n pc te staan
![]()
Hmmm... misschien maar eens overwegen..quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slechte zaak, ik zou je pc weggooien als ik jou was.
Zeg Ruubje, je zou foto's maken van je vakantie hequote:Op zondag 7 augustus 2011 17:37 schreef strontboer het volgende:
[..]
Hmmm... misschien maar eens overwegen..
Ja klopt. Ik zit nu op m'n laptop en de foto's staan op m'n externe hdd en die hangt weer aan m'n desktopquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg Ruubje, je zou foto's maken van je vakantie heIk zeg: posten.
Grote jongen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik zit nu op m'n laptop en de foto's staan op m'n externe hdd en die hangt weer aan m'n desktopIk zal zo ff voor je kijken
![]()
mensen in marokko doen dat echt serieusquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:06 schreef Dastan het volgende:
maar als je je dag-nachtritme omgooit is `overdag` niet eten toch helemaal geen prestatie meer?
quote:
Dat is godverdomme een lekker punt. Bedankt man.quote:
Daar moet ik een beetje van huilen in mijn hartquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mensen in marokko doen dat echt serieusgaan ze overdag slapen en worden ze 's avonds wakker en eten tot 's morgens vroeg
Oh maakt niet uit, stroom viel kort daarop uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]![]()
Sorry dat ik net niet reageerde, we hadden visite dus ik zat beneden.
Goed zo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK DOE DAT NIET WANT IK HEB NIET ECHT ECHT DE HELE DAG GESLAPEN BEETJE RONDGELOPEN DIT DAT
Ja is ook wel huilwaardig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar moet ik een beetje van huilen in mijn hart
Maar ja, zonder mensen is ook wel eenzaam.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is ook wel huilwaardig.Mensen.
Oh, dat valt weer mee dan. Mooi.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit, stroom viel kort daarop uit.
Wel okeuhh, met jou? Bijna etennnquote:
Minder ellende ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar ja, zonder mensen is ook wel eenzaam.
Iedereen mag mijn pws gratis hebben. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je waarschijnlijk niet zo'n hoog punt krijgt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
Iemand biedt 'zijn' pws te koop aan op FOK!, in SES.
Eigenlijk niet zo mooi hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, dat valt weer mee dan. Mooi.
Slim.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
Ik mis je. Ik ben totaal een wrak, omdat je bijna nooit meer online bent.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel okeuhh, met jou? Bijna etennn![]()
15,- gebodenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef Etsu het volgende:
Hmm.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo mooi hoor.
[..]
Slim.
D: Aww liefje toch!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mis je. Ik ben totaal een wrak, omdat je bijna nooit meer online bent.
Ik heb jouw pws.quote:
Hehehequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm.
Nee, oké. Eigenlijk niet.
Mja mja kan gebeuren.
Geluk? Wat is dat?quote:
Ehm, ja?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
En rode wijn voor mannen wil jij zeggen?
Apart.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog nooit een man rode wijn zien drinken. Wel wit.
wa nou kksemml je bent self kksemml bezem hark schuurpapier in je broek homo jonge stamp jequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jong ik ben tog homo dus ick moe wat te suipe hebbe laat me kksemml
mag ik schuurpapier in je broek stoppen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wa nou kksemml je bent self kksemml bezem hark schuurpapier in je broek homo jonge stamp je
Nee, want rode wijn is voor elite.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zal wel wat zeggen over zo'n tokkiestad waar jij woont.
als je 30 euro geeftquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
mag ik schuurpapier in je broek stoppen?
dan kan je de rambamtyfus krijgenquote:
Ik weet niet, zoete witte wijn is voor die sletjes, droge witte wijn is voor de hogere denk ik.quote:
Is dat een speciale vorm van tyfus? Nog nooit van gehoord namelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dan kan je de rambamtyfus krijgen
ik ben een sletje raak me aanquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet niet, zoete witte wijn is voor die sletjes, droge witte wijn is voor de hogere denk ik.
weenie man geheime complotten zijn gesmeedquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat een speciale vorm van tyfus? Nog nooit van gehoord namelijk.
ohw ok mr ik zou t wel graag willen hebben hoor dus stuur maar via de postquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
weenie man geheime complotten zijn gesmeed
Dus als je een stijve hebt, ben je seksueel gericht?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee, ik ben niet zo seksueel gericht
dan is er welzeker sprake van een seksuele ladingquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als je een stijve hebt, ben je seksueel gericht?
ja, dan klopt het dus niet wat je zei hequote:Op zondag 7 augustus 2011 18:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
dan is er welzeker sprake van een seksuele lading
ik begrijp het allemaal niet meerquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, dan klopt het dus niet wat je zei he
ja is goed denk dat het volgende week op de mat ligtquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohw ok mr ik zou t wel graag willen hebben hoor dus stuur maar via de post
zit nu aan dommelschquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
het is wat he, witte wijn om het te verwerken?
nee, ik geraak niet zo snel dronkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
whaha xD ben jj dr0nke? /xDD eerst fodka en nu dommelsch ;PP
dat je de weg kwijt bent en niet meer weet wat je aan het doen bentquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
weet niet
wat is de definitie van dronken?
geen idee na hoeveel glazenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat je de weg kwijt bent en niet meer weet wat je aan het doen bent
Wat een kutdefinitie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat je de weg kwijt bent en niet meer weet wat je aan het doen bent
baasquote:
dat je je draaierig voelt in je hoofdquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat is de definitie van aangeschoten
Hihi.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent zelf kut, gelukkig dat je het erkent.
neen johquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
o danku ik voel me gerustgesteld, ik dacht al dat ik bijna een alcoholist was
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Hemel op aarde. Daar waar men godendrank brouwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |