Vet koken jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Stil maar, schat. Je bent nu weer veilig terug bij ons.![]()
Wel jammer dat je dan ook niks had aan al dat heerlijk Belgische eten, want koken kunnen ze daar.
Maar Erik liep gewoon last van zijn keel te hebben in een Belgisch chateau!quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar een week in mijn eentje boven in die populier gezeten.Wachtend... op de uitkijk..
We zijn niet uit eten geweest, maar elke dag had een groepje kookdienst dus aten we allemaal zelfgemaakte dingen. En dat was wel eetbaar, maar geen topmaaltijd kan ik je vertellenquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Stil maar, schat. Je bent nu weer veilig terug bij ons.![]()
Wel jammer dat je dan ook niks had aan al dat heerlijk Belgische eten, want koken kunnen ze daar.
Ik googlede op flamingo gayquote:
Nou ik ga 'm niet aandoen hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dingen zijn niet uitsluitend voor homo's hoor.
En ze hebben daar zulke mooie stoofschotels en wildgerechten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We zijn niet uit eten geweest, maar elke dag had een groepje kookdienst dus aten we allemaal zelfgemaakte dingen. En dat was wel eetbaar, maar geen topmaaltijd kan ik je vertellen.
Eh, ik zou zeggen nee, niet op het forum, niet van het forum af, niet eens met het licht uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee, maar hij kwam wel naar voren bij googlenquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dingen zijn niet uitsluitend voor homo's hoor.
Jij ziet ze liever in kettingen en rode detailsquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar hij kwam wel naar voren bij googlen
En ik hoef een man die dat aan heeft niet meer hoor
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik trek 'm nooit meer uit! Zit heerlijk!
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Met dat aan kom je de populier niet in hoor, dat je het weet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel vriendjes met jou wil zijn danquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb net een 'Eurovisie Dusseldorf' mapje aangemaakt op mijn nagelnieuwe Facebook account
Ik wist niet eens dat je mapjes kon maken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb net een 'Eurovisie Dusseldorf' mapje aangemaakt op mijn nagelnieuwe Facebook account
Als je een foto upload kan je tegelijk een nieuw mapje aanmakenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je mapjes kon maken.
mhm, niet slecht.quote:
Ee bonswaar toe joe toe!quote:
Ik ben intussen al weer moe, maar goed ook, is eigenlijk al laat.quote:
Laat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ee bonswaar toe joe toe!
[..]
Ik ben intussen al weer moe, maar goed ook, is eigenlijk al laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
Het Mafia-Spelquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Weet iemand trouwens nog iets waar je je de hele dag mee kan afleiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |