quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had op een andere plek serieuze gesprekken. Over ongeveer hetzelfde onderwerp.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee, bij een vriendin thuis.quote:
Thuis in mijn eigen bedjequote:Op zondag 7 augustus 2011 11:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij wie ben je nou weer blijven slapen?
Wil je daar een serieus antwoord op?quote:
Neequote:Op zondag 7 augustus 2011 11:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wil je daar een serieus antwoord op?
Daar zit wel wat inquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:23 schreef tombolafan het volgende:
Een vroegere vriend van me zei ook: "ik durf niet hand in hand te lopen want ik weet niet of mijn moeder al aan al haar kennissen heeft verteld dat ik homo ben"
Dus ik; ja, eh, heeft ze wel verteld dat je zus hetero is?
Maar dan word je ook weer zo weggezet lijkt mequote:Op zondag 7 augustus 2011 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk is er geen makkelijkere manier om het duidelijk te laten worden dan door het gewoon uit te dragen en je als homo te gedragen.
Kom nou.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn afwezigheid hier heeft niks positiefs opgeleverd over het beeld dat er van mij bestaat! Ik heb ziekte doorstaan!
Lijkt me juist wel een mooie manier om ze er achter te laten komen zonder het ze persoonlijk te moeten gaan vertellen. Win-win.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:23 schreef tombolafan het volgende:
Een vroegere vriend van me zei ook: "ik durf niet hand in hand te lopen want ik weet niet of mijn moeder al aan al haar kennissen heeft verteld dat ik homo ben"
Dus ik; ja, eh, heeft ze wel verteld dat je zus hetero is?
Daar ben ik dan weer niet zo goed in. Ben daar weer veel te mannelijk voor, denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk is er geen makkelijkere manier om het duidelijk te laten worden dan door het gewoon uit te dragen en je als homo te gedragen.
Hij werd op een gegeven moment ZO erg uitdragend homo, het werd echt een karikatuurquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
KEELONTSTEKING!quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kom nou.
Jij gaan met een man of 20 in een chateau in België zitten om vervolgens te komen klagen over keelpijn.
Ah, dan is het goed, dat kan ik wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoelde ook meer gewoon handen vasthouden ofzo, of een kus. Niet meteen de flaming gay uit gaan hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wat deed je daar dan nogquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
KEELONTSTEKING!![]()
!
Ik had koorts. En ik kon nauwelijks eten. Laat staan slikken
.
Niksquote:
Ga dan maar lekker in de hangmat in je boom liggenquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks. Slapen, lezen, slapen. Pijn lijden
.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:30 schreef Tha_Erik het volgende:
KEELONTSTEKING!![]()
!
Ik had koorts. En ik kon nauwelijks eten. Laat staan slikken
.
Mja, dat kon hij niet kennelijkquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedoelde ook meer gewoon handen vasthouden ofzo, of een kus. Niet meteen de flaming gay uit gaan hangen.
Ja, ik heb daar een week in mijn eentje boven in die populier gezeten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker in de hangmat in je boom liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |