Ik vind het centrum ook heel lelijk. Ik ken veel mensen buiten Rotterdam die het juist mooi/interessant vinden om de architectuur..maar ik vind vierkant beton en glas gewoon niet mooi.quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, ik lul ook maar wat. Maar ik vind Rotterdam geen mooie stad, iets te modern, ik ben meer een liefhebber van oude steden, zoals Maastricht. Al kan Rotterdam er natuurlijk weinig aan doen, dat snap ik ook wel.
En ik vind het ook te multi-culti trouwens, dat Rotterdam.
Jij komt toch uit Barendrecht?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Voor iedereen in de stadsregio boeit het geen flikker. Schiedam, Vlaardingen, Capelle is allemaal gewoon Rotterdam. Niet-Rotterdammers begrijpen het niet en maken er een probleem van.
Gek...ziet er nochtans uit als Bos en Lommerquote:Op maandag 2 april 2012 20:54 schreef sinepedraap het volgende:
Rotterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stoerquote:Op maandag 2 april 2012 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek...ziet er nochtans uit als Bos en Lommer
neequote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef wesleycool het volgende:
rotterdam. rotterdam in één zin: te kleine straten voor chauffeurs zoals ik met de grote touringcars, één grote achterbuurt, buitenlanders en wazige politie die niks kan.
WTF? ROTTERDAM e klein?quote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef wesleycool het volgende:
rotterdam. rotterdam in één zin: te kleine straten voor chauffeurs zoals ik met de grote touringcars, één grote achterbuurt, buitenlanders en wazige politie die niks kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |