rotterdam is alleen de grootste van wat kleine stadjes die we hier hebben in nederland, en dan is het ook nog eens voornamelijk havengebied waarom ze zo groot zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:11 schreef Snuf. het volgende:
Tevens al die mensen die Utrecht of Zwolle of welke andere plaats een mooie "stad" vinden
Als er geen metro is mag je jezelf geen stad noemen
dat komt omdat er geen foto's van binnenin de mcdonalds bijstaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
ik mis behoorlijk wat zwarte mensen in die plaatjes
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat komt omdat er geen foto's van binnenin de mcdonalds bijstaan
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:51 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Van mij mogen ze Rotterdam weer plat gooien en nog een keer proberen er iets van te maken.
Vind er niks aan.
Dit inderdaad. Doen alsof zij onderdeel van de belangrijkste stad van Nederland zijn. Ik durf zelfs te wedden dat als Rotterdam niet gebombardeerd werd het best een mooie stad zou kunnen wezen met een prachtige binnenstad. Wat er staat is een verlopen verzameling van mislukte wolkenkrabbers en vieze lelijke mensen incluis de Rotterdamliefhebbers in dit topic.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Rotterdam.
Lelijkste stad van Nederland.
1 april met verlengsnoer heet zoiets.quote:Op maandag 2 april 2012 14:05 schreef Skillstorm het volgende:
[ afbeelding ]
Grapje , 2 april wuahahhaa
Naja, de haven heeft Nederland wel nodig. Dat is ook Rotterdam.quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Rotterdam onafhankelijk van Nederland?
Goed idee, zijn wij er ook vanaf. Een van de lelijkste steden van het land.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaag
Lijkt me prima. Vergeten we voor het gemak maar even hoeveel benodigdheden er via de haven binnenkomen. Dat wordt dik lappen voor jullie provinciaaltjesquote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Rotterdam onafhankelijk van Nederland?
Goed idee, zijn wij er ook vanaf. Een van de lelijkste steden van het land.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaag
Als het te multi-culti is kan je wel alle grote steden afschrijven.quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, ik lul ook maar wat. Maar ik vind Rotterdam geen mooie stad, iets te modern, ik ben meer een liefhebber van oude steden, zoals Maastricht. Al kan Rotterdam er natuurlijk weinig aan doen, dat snap ik ook wel.
En ik vind het ook te multi-culti trouwens, dat Rotterdam.
Als ik de verhalen moet lezen schijnt het vooroorlogse Rotterdamse centrum enorm veel gelijkenissen te hebben met de binnenstad van Haarlem, Leiden en Dordrecht. Laat die nou naar mijn mening een van de mooiste binnensteden zijn. Best jammer van die bombardement dan.quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef RichardHammond het volgende:
Het oude (vooroorlogse) centrum van Rotterdam schijnt heel mooi te zijn geweest. Over het centrum van nu twijfel ik een beetje. Ik ben geen liefhebber van nieuwbouw en al die zogenaamde architectuur, maar lelijk is het ook weer niet. Dan geef ik toch de voorkeur aan Den Haag, maar ook daar zitten lelijke stukjes stad in. Dat authentieke trekt mij meer dan het moderne. Daarom vind ik Zwolle bijv. erg fraai.
Al stellen onze steden maar weinig voor in vergelijking met Rome, Napels, Firenze, Venetië etc.
En toch hoor ik van Italianen dat ze Nederland een mooi land vinden. Kwestie van wat je gewend bent waarschijnlijk..quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef RichardHammond het volgende:
Het oude (vooroorlogse) centrum van Rotterdam schijnt heel mooi te zijn geweest. Over het centrum van nu twijfel ik een beetje. Ik ben geen liefhebber van nieuwbouw en al die zogenaamde architectuur, maar lelijk is het ook weer niet. Dan geef ik toch de voorkeur aan Den Haag, maar ook daar zitten lelijke stukjes stad in. Dat authentieke trekt mij meer dan het moderne. Daarom vind ik Zwolle bijv. erg fraai.
Al stellen onze steden maar weinig voor in vergelijking met Rome, Napels, Firenze, Venetië etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |