Bedankt. Ik ga morgen kijken.quote:
Turkse ogenquote:
Hazel is sowieso wel een beetje een vaag begrip...quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit honing? Hazel? Hoe noem je zulke ogen?
turkaij gedicht altijd nummer einzquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkse ogen
Blonde haren
Doe uit die jurk niks te maar'en
Een pracht van een nacht
Zoiets had ik na een broodje doner nooit verwacht
Snel getrouwd en huis gebouwd
Kind gekregen niks zat tegen
Turkse vrouw in dit land hier
Altijd nummer bir
pics van je moederquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef Ayca het volgende:
Crap.
M'n moeder is morgen jarig en ik kom erachter door facebook.
Je kan vroeg opstaan en stiekem iets voor haar kopen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:19 schreef Ayca het volgende:
Crap.
M'n moeder is morgen jarig en ik kom erachter door facebook.
Wat dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je kan vroeg opstaan en stiekem iets voor haar kopen.
Ontbijt op bedquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:21 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je kan vroeg opstaan en stiekem iets voor haar kopen.
Een bosje bloemen is vaak al genoeg. Moeders vinden het meestal leuk wanneer je eraan denkt en dan maakt het niet uit wat het is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat dan.
Vorig jaar was ik het ook al vergeten.![]()
Mehh moet ook werken morgen.
Dankzij Facebook jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:30 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Een bosje bloemen is vaak al genoeg. Moeders vinden het meestal leuk wanneer je eraan denkt en dan maakt het niet uit wat het is.
I don't know you.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe is het huwelijksleven xaban?
Vergeten is menselijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |