Het meest dichtbij komt wellicht Asenaquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:37 schreef Ayca het volgende:
Hmm is er een Turkse versie van Alexandra..
Daar moest ik ook aan denken ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het meest dichtbij komt wellicht Asena
Ik vind Aliye wel mooi.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we jou een Turkse naam geven.
quote:
Great minds think alikequote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Ouioui, hoe gaat het gitaarspelen?
[..]
Leuke naam.
Speel nog niet echt ofzo. Ben met m'n vingers aan het oefenen. Ik krijg m'n vingers soms gewoon niet goed en raak meerdere snaren aan (vaak de onderste waar ook wel eens mijn hand tegenaankomt). Ik hou m'n linkerhand gewoon verkeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wut WutProbeer steeds m'n gitaar met m'n linkerhand vast te houden wat niet moet
![]()
Istequote:Op maandag 8 augustus 2011 00:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaja, hoe staat het met jouw plannen?
Ook lessen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bezig metduurt nog wel ff denk ik
Veel oefenen maar heb de laatste tijd niet zoveel gedaan
Welke kleur ogen heb je?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik vind Aliye wel mooi.![]()
(De moeder van mijn stiefvader zei toen ik in Turkije was tegen mij: Alexandra niet mooie naam jij nu Ayse heten.)
Bruin.quote:
Gewoon doorgaan met oefenen, je zult over een tijdje merken dat het een stuk makkelijker gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Speel nog niet echt ofzo. Ben met m'n vingers aan het oefenen. Ik krijg m'n vingers soms gewoon niet goed en raak meerdere snaren aan (vaak de onderste waar ook wel eens mijn hand tegenaankomt). Ik hou m'n linkerhand gewoon verkeerdProbeer steeds m'n gitaar met m'n linkerhand vast te houden wat niet moet
Groenquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom een? Wat heb je liever?
En lijkt Hürrem je iets? (. )
Hazelnootkleurig?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:54 schreef zarGon het volgende:
Wat is het Nederlandse equivalent van het Turkse oogkleur ela?
Sowieso niet abicim, sooowiiesoooquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoezo lan.
waarom is ebru geen nummer bir volgens jou ?
Hazel? Gemengd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:54 schreef zarGon het volgende:
Wat is het Nederlandse equivalent van het Turkse oogkleur ela?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:02 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga trouwens Muhtesem beginnen te kijken. Het is er vast ook met engelse ondertiteling. Toch?
turkse ogen altijd nummer birquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit honing? Hazel? Hoe noem je zulke ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |