PICSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben weer terug van radiomeeting, was gezellig
volgens mij heeft echt niemand foto's gemaaktquote:
Die Wicked kijkt sacherijnig zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgens mij heeft echt niemand foto's gemaakt
en het is nog bezig, er is wel cam: http://tinychat.com/radio49
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joaaquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:46 schreef tralalala het volgende:
U BENT DE REISLEIDER! U MOET IETS REGELEN!
7 dagenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn we al bijna toe aan alberto?
Dit keer ga ik wokkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kan er morgen weer niet bij zijn helaas
Klinkt goedquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk Overtreders en red mijn vakantie. En na red mijn vakantie beginnen de nieuwe afleveringen van de smaakpolitie
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk Overtreders en red mijn vakantie. En na red mijn vakantie beginnen de nieuwe afleveringen van de smaakpolitie
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:02 schreef tralalala het volgende:
En daarvoor De twintig vreselijkste vakanties
Nee nee nee want dan komt undercover in Nederland!quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En nu ? Ga je langs?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:49 schreef Nuchterheid het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSS woont hier om de hoek
Heb je al eens met de beste man gepraat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:49 schreef Nuchterheid het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSS woont hier om de hoek
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:30 schreef Maraca het volgende:
Zag op het politiebureau in Dordt een politiewagen met daarachter een zwarte Hyundai staan. Makes you wonder
Publieke omroep heeft niet genoeg zendersquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Gooi die commerciele tv zenders eens op slot!
Één, Canvas, BBC1, BBC2quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Publieke omroep heeft niet genoeg zenders
Tatjana met haar verkrachte vriendinnetjes?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt weinig te kezen hier, maarre Tatjana Simic werd dus niet bedoelt.
voetbal, darts,quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland 1, voetbal... hou je niet van denk ik.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt weinig te kezen hier, maarre Tatjana Simic werd dus niet bedoelt.
quote:Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
quote:Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk.
Ik ken d'r vriendinnetjes niet, vertel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tatjana met haar verkrachte vriendinnetjes?
Alleen tijdens de reclame op SBS6quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ah ok! Dus jullie kijken niet graag naar Top Gear? Come Fly With Me? (ook op zondag!)
Leuk als je meedoetquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens mij is het handiger als ik mijn tv aan ga zetten zodat ik het zou kunnen snappen.
Zondag 14 augustus? Dan heb ik Real Madrid-FC Barcelona op het programma.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Leuk als je meedoetVanaf 14 augustus is Fok! baas (zie ook OP) Alberto Stegeman weer op tv en dan is het meestal heel druk hier
ECHT? ALBERTO MET ZIJN RED MIJN VAKANTIE?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Leuk als je meedoetVanaf 14 augustus is Fok! baas (zie ook OP) Alberto Stegeman weer op tv en dan is het meestal heel druk hier
Jazekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ECHT? ALBERTO MET ZIJN RED MIJN VAKANTIE?
Mooi, want we zijn namelijk groot Alberto fan hierquote:
Pardon?! Pardon?!quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Haha, toch te simpel voor woorden wat die man doet.
''Kijk eens mensen, het is helemaal niet zo moeilijk om op Schiphol een bom te plaatsen''-tv... alsof we dat niet wisten!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
''Kijk eens mensen, het is helemaal niet zo moeilijk om op Schiphol een bom te plaatsen''-tv... alsof we dat niet wisten!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
''Kijk eens mensen, het is helemaal niet zo moeilijk om op Schiphol een bom te plaatsen''-tv... alsof we dat niet wisten!
In Almelo is alles viesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ben jij gewoon Peter R de Vriesquote:
Nee, ik ben Joran.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon Peter R de Vries
Bevalt Peru een beetje?quote:
WAAR IS NATELEEquote:
nee. En weer zit Noberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Maraca voelt in broekzak en haalt daar vijf euro uit..quote:
Hij maakt je zwart, ik zeg het jequote:Op zondag 7 augustus 2011 19:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
[me=Maraca] voelt in broekzak en haalt daar vijf euro uit..
[/me]
Stuur maar op!quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
[me=Maraca] voelt in broekzak en haalt daar vijf euro uit..
[/me]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. En weer zit NoberRespect my authoritahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik kan hem veranderen.. ik voel hetquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij maakt je zwart, ik zeg het je
If you like it then you should have put a ring on itquote:
penaltysquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:24 schreef Nober het volgende:
Supercopa de España gaat over 2 wedstrijden zie ik... wat nou als het in beide wedstrijen gelijk eindigt, komt er dan nog een wedstrijd?
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent de mentalist na uri geller
Ik regel die bruiloft voor dat geld, jij wil trouwen toch...quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
If you like it then you should have put a ring on it
Jahroon welquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:26 schreef Nober het volgende:
Ik heb geen commerciele tv in mn cel bitches
Wie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor Maraca!! Een mooie vrouw heet dat.
Nee, val niet op kale mannenquote:
Tover alle Nederlandse voetbalcompetities weg, missen we niks aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans Klokkenluider. Kan hij PSV wegtoveren?
* Maraca pakt de popcorn erbijquote:
hahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Vergeet de coooooooooooooooooooooola niet voor die Almelooooooooooooooer.
Blij dat ik niet meer in Hengelo woonquote:
Waar of in welke regio woon je nu danquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Blij dat ik niet meer in Hengelo woonStom accent icm die woonplaats
Woon nu in Dordt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar of in welke regio woon je nu dan?
wordquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt deste geiler ik wordt...
Heel andersquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Lijkt me wel enorm anders ofniet? ander soort volk?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar dan rijmde het niet... ben je een Twents(ch?)e van oorsprong?
Grolschquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar dan rijmde het niet... ben je een Twents(ch?)e van oorsprong?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:47 schreef Nober het volgende:
[..]
En je gaat dan ineens in Dordt wonen?
Niet alleen in dat programma.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:49 schreef Maraca het volgende:
Grenzeloos verliefd. Wat een domme dozen in dat programma
Jawel, maar dat is geen reden om in Twente te blijven.quote:
dat wijf met die andijvie vorige weekquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:49 schreef Maraca het volgende:
Grenzeloos verliefd. Wat een domme dozen in dat programma
Ik ben wel een redenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen reden om in Twente te blijven.
Ja, door jou heb ik nu spijt gekregenquote:
Je vriend woont in Dordt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is geen reden om in Twente te blijven.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, door jou heb ik nu spijt gekregen
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, door jou heb ik nu spijt gekregen
Standaardvraagquote:
En bevalt steward zijn in de Kuip je?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Standaardvraag
Nee, wilde graag bij een groot bedrijf in Rotterdam werken. Wilde alleen niet in Rotterdam wonen dus ben ik in Dordt gaan wonen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
En bevalt steward zijn in de Kuip je?
[..]
[..]
Doe niet aan lange afstand relatiesquote:
Is hij al eens met Dries weggeweest?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:55 schreef Maraca het volgende:
Ze hadden een gele zwembroek aan moeten trekken
Misschien dat SBS een real life soap van onze liefde wil makenquote:
Wie weet, zal Peter eens sms'en.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien dat SBS een real life soap van onze liefde wil maken
net5quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien dat SBS een real life soap van onze liefde wil maken
Nah, dit is meer SBS6 materiaalquote:
Van?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:58 schreef Maraca het volgende:
Oh ja, dit was zo'n briljante aflevering
TRADITIE VERBROKENquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
een vrouw die haar man ten huwelijk vraagd?
Ja, zo on-Almeloooooooooooooooooos!quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
een vrouw die haar man ten huwelijk vraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |