SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Herkenbaarquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch drinkt bier en kijkt tieten
ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef Snuwerd het volgende:
wie hier had eigenlijk in de stad willen zijn op de dansvloer danwel met een glas bier aan de bar?
Ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef Snuwerd het volgende:
wie hier had eigenlijk in de stad willen zijn op de dansvloer danwel met een glas bier aan de bar?
tijd voor bier? xDquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:16 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Damm, dit zet mij aan het denken.
Ja, deze.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:18 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
tijd voor bier? xD
iemand nog meestertopiques gevonden vandaag?
Lekker baggerenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:19 schreef Snuwerd het volgende:
ik ben trouwens nieuw in dit topique, heeft het een functie, of gapen we elkaar een beetje aan?
Die site zal best wel een backdoor hebben, kan je duivel foto's erop zettenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef Snuwerd het volgende:
HAHAHAHAHA xD die sgp site
ze zouden duvels vermaak op hun site moeten zetten op zondag, dit is echter crap en kortzichtig
geloven == werken?
niet zo filosofischquote:
ik heb altijd de neiging om hún auto's te gaan wassen op zondagquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Die site zal best wel een backdoor hebben, kan je duivel foto's erop zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |