Het kan voor mensen ook een manier zijn om met hun emoties om te gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:07 schreef Antaris het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we lachen bij Funniest Home video´s wanneer iemand keihard onderuit gaat..
Persoonlijk vind ik het het veel erger wanneer mensen grapjes gaan maken. Ik begrijp het wel, humor houdt ons op de been maar daarmee sluit je wel je ogen van de realiteit. Dat vind ik eigenlijk veel erger. Sorry dat ik de sfeer verpest.
Dit moet toch wel bewijzen dat wij hier in nederland ons niet aan moeten stellen met onze kruisspinnetjes waar sommigen onder ons helemaal panisch van worden..quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
Kip genoeg spinnen, je kaapt onze gekaapte topic.
Better drink my own piss.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:07 schreef Arcadia het volgende:
Kamelenspinnen zijn best wel lekker, vraag maar aan Bear Grylls
Haha zekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit moet toch wel bewijzen dat wij hier in nederland ons niet aan moeten stellen met onze kruisspinnetjes waar sommigen onder ons helemaal panisch van worden..
Please
quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:07 schreef Arcadia het volgende:
Ik las 'karamelspinnen'quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:07 schreef Arcadia het volgende:
Was dat maar waar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het kan voor mensen ook een manier zijn om met hun emoties om te gaan.
Oke danquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bedankt mensen, vanaf nu hou ik van spinnen.
iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wow die plaatje is gek, hij begint klein en dan is die groot en dan herhaalt het zich..
Thank you.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, jullie mogen jullie topic terug. Praat maar verder over verbrande mensen en executies.
Ach, topic is toch bijna gesloten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, jullie mogen jullie topic terug. Praat maar verder over verbrande mensen en executies.
Topic is bijna vol, wat nu?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Thank you.
DJ-Day_V, kom maar op met wat enge filmpjes.
Wat is het?!quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga net doen alsof dat een rubber handschoen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |