Die eerste is echt baas, als je die in je bezit hebt zouden chicks alles voor je doen wat je ze zeiquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marokkaanse kip was me voor met de laatste
Gast als ik die eerst hier zag ik val ten eerste flauw, en ten tweede steek ik mijn huis in de fik..quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die eerste is echt baas, als je die in je bezit hebt zouden chicks alles voor je doen wat je ze zei![]()
Itt tot die ziekelijke filmpjes/pics doet dit me wel wat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede foto is wel inspirerend voor een horrorfilm.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ogen ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijke uitleg, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:51 schreef Antaris het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik wordt hier ook niet vrolijk van en afschuw het. Niets of niemand verdient het om gemarteld te worden. Maar dat zit volgens mij in de mens. Ken je de documentaire Earthlings? Die documentaire geeft aan hoe ver de mens ontspoord is. Daar bedoel ik niet iedereen mee. Maar waarom is leedvermaak altijd zo populair?
Zelf fokken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die zitten vol eiwitten joh.
Vraag me eerder af hoe ze aan zoveel spinnen komen.
Die spin is nog groter dan ik, als kip-zijnde.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:06 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
Kip genoeg spinnen, je kaapt onze gekaapte topic.
Hoe vaak moeten we lachen bij Funniest Home video´s wanneer iemand keihard onderuit gaat..quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijke uitleg, zo had ik het nog niet bekeken.
Het zal alsnog m'n hobby niet worden, gewoon omdat ik er geen behoefte aan heb om de dagelijkse martelingen e.d. die er in de wereld voorkomen te zien. Maar zolang je er geen vertekend beeld v/d wereld bijkrijgt begrijp ik het wel ja.
"Camel Spider", te vinden in het Midden-Oosten alhoewel het niet tot de spinnen behoort.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die spin is nog groter dan ik, als kip-zijnde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |