Denk het. En nieuwsgierigheid i guessssquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om te beseffen dat de wereld helemaal niet zo onschuldig is, maar dat het er soms best wreed aan toe gaat.
Inderdaad. Dat wijf verdient trouwens ook een klap voor haar smoel. Beetje lopen lachen terwijl een klein jochie mishandeld wordtquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik dat kleine kind hoor schreeuwen en er dan een vrouw om zie lachen komt er inderdaad agressie los.
Volgens mij bestaat agressie vooral uit onmacht. Door iemand te mishandelen heb je macht over die persoon en zelfs die persoons leven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Aggresiviteit zit toch in de mens, hier in NL zijn we dat niet gewend terwijl je best wel eens de kop in wil slaan van je ergste vijand in je eigen buurt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:41 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ach, bij mij begon het door de Irak-VS oorlog en het doet me niks dus waarom niet zien wat er afspeelt op de wereld.
Ah, op die manier. Snap het gedeeltelijk. Het doet me zelf ook weinig, maar ik word er ook niet vrolijk van zeg maar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:43 schreef Antaris het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer genoeg de realiteit.
En aangezien die kleine kut Chinezen alleen een fysiek overmacht over een kleuter kunnen hebben...quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat agressie vooral uit onmacht. Door iemand te mishandelen heb je macht over die persoon en zelfs die persoons leven.
Nee man, als ik een grote (nederlandse begrippen) spin zie flip ik helemaalquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Word je daar ook harder van?Misschien dat zo een filmpje mijn angst voor spinnen verhelpt.
Zij denken van wel. Het is gewoon de trieste waarheid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En aangezien die kleine kut Chinezen alleen een fysiek overmacht over een kleuter kunnen hebben...
Ik moest lachen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Word je daar ook harder van?Misschien dat zo een filmpje mijn angst voor spinnen verhelpt.
Begrijp me niet verkeerd. Ik wordt hier ook niet vrolijk van en afschuw het. Niets of niemand verdient het om gemarteld te worden. Maar dat zit volgens mij in de mens. Ken je de documentaire Earthlings? Die documentaire geeft aan hoe ver de mens ontspoord is. Daar bedoel ik niet iedereen mee. Maar waarom is leedvermaak altijd zo populair?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ah, op die manier. Snap het gedeeltelijk. Het doet me zelf ook weinig, maar ik word er ook niet vrolijk van zeg maar.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zag laatst een filmpje van een zeer laffe mishandeling van een spin die door een groep mieren volledig in elkaar geschopt werdquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Those bastards. Ophangen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een zeer laffe mishandeling van een spin die door een groep mieren volledig in elkaar geschopt werd
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin maar met Spiderman (tekenfilm eerst!) en we bouwen het wel op.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin maar met Spiderman (tekenfilm eerst!) en we bouwen het wel op.
Die mieren waren zeker allochtonen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zag laatst een filmpje van een zeer laffe mishandeling van een spin die door een groep mieren volledig in elkaar geschopt werd
Ik zou ze keihard uitlachenquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je reactie bij het zien van deze spinnen aan je muur als je wakker wordt.
Holy... Die bovenste, is dat echt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Holy... Die bovenste, is dat echt?![]()
![]()
:(:(:(
Ik ben dan ook een voorstander van het legaliseren van wiet over de hele wereld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef Santello het volgende:
Laten we het in Nederland lekker gezellig houden.
Nee, het ware roomblanke mierenquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die mieren waren zeker allochtonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |